Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10063
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1413
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1524
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1413
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ρε Στεφάνου αγόρι μου, πες μας κι ότι ο ήλιος ανατέλλει από την ανατολή.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 496
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
εγω παντως αν δεν ειχε κλεισει ντουμπαι απο ολους αυτους που εχουν ακουστει για 4αρι σε μας...απο ολους ομως πχ ακομα και απο ντιαλο κλπ θα εκλεινα τον ντιακιτε της μπασκονια.ειναι οτι ακριβως χρειαζομαστε πισω απο τον βεζενκοφ και δεν θα χρειαζοταν ουτε να τα σκασουμε για ντιαλο.
δεν ξερω αν μπορει να σταθει καθολου στο 3 αλλά ειναι πολυ ωραιος παικτης
δεν ξερω αν μπορει να σταθει καθολου στο 3 αλλά ειναι πολυ ωραιος παικτης
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 344
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- eddiedimitris

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 926
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2018 1:42 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Galis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν ο Παπαγιαννης είναι υγιείς μας χάλαγε να πάρουμε Παπαγιάννη να αφήσουμε ελεύθερους Χολ και Τζοόυνς πορευόμενοι με Ντιαλό ή Ροντεν στο 3 και Γιαμπουσελε στο 4-5?
Δηλαδή
3- Ντιαλό-Γουορντ-Παπ
4-Βεζενκοφ-Γιαμπουζελε
5-Μιλου-Γιαμπουζελε-Παπαγιάννη-Καραγιαννιδη
Θα ακούσω κράξιμο το ξέρω
αλλα τοσο χάλια?
Δηλαδή
3- Ντιαλό-Γουορντ-Παπ
4-Βεζενκοφ-Γιαμπουζελε
5-Μιλου-Γιαμπουζελε-Παπαγιάννη-Καραγιαννιδη
Θα ακούσω κράξιμο το ξέρω
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2489
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
πονεσε το μυαλο μου στη σκεψη τραυματισμου καποιου εστω και για μια εβδομαδαeddiedimitris έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 8:44 pmΑν ο Παπαγιαννης είναι υγιείς μας χάλαγε να πάρουμε Παπαγιάννη να αφήσουμε ελεύθερους Χολ και Τζοόυνς πορευόμενοι με Ντιαλό ή Ροντεν στο 3 και Γιαμπουσελε στο 4-5?
Δηλαδή
3- Ντιαλό-Γουορντ-Παπ
4-Βεζενκοφ-Γιαμπουζελε
5-Μιλου-Γιαμπουζελε-Παπαγιάννη-Καραγιαννιδη
Θα ακούσω κράξιμο το ξέρωαλλα τοσο χάλια?
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 344
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Κάτι τέτοια λέει κι ο παππούς μου, αλλά ο γιατρός είπε να μη του πηγαίνουμε κόντρα!!!eddiedimitris έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 8:44 pmΑν ο Παπαγιαννης είναι υγιείς μας χάλαγε να πάρουμε Παπαγιάννη να αφήσουμε ελεύθερους Χολ και Τζοόυνς πορευόμενοι με Ντιαλό ή Ροντεν στο 3 και Γιαμπουσελε στο 4-5?
Δηλαδή
3- Ντιαλό-Γουορντ-Παπ
4-Βεζενκοφ-Γιαμπουζελε
5-Μιλου-Γιαμπουζελε-Παπαγιάννη-Καραγιαννιδη
Θα ακούσω κράξιμο το ξέρωαλλα τοσο χάλια?
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3177
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
eddiedimitris έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 8:44 pmΑν ο Παπαγιαννης είναι υγιείς μας χάλαγε να πάρουμε Παπαγιάννη να αφήσουμε ελεύθερους Χολ και Τζοόυνς πορευόμενοι με Ντιαλό ή Ροντεν στο 3 και Γιαμπουσελε στο 4-5?
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.








BasketForum – Ιστορικό Αρχείο