Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2900
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:16 pm

προσωπικα αν υπηρχε εστω 1% πιθανοτητα θα χτυπαγα Χεζονια......18-20 λεπτα στο 3 και 10-12 στο 4.......και κλεισαμε......

ακομα και απο Ντιαλο τον προτιμω,εχει ωριμασει.....στην επιθεση ειναι πυρηνικο οπλο,στυν προσωπικη αμυνα αρκετα καλος .....στην ομαδικη ψιλοχανεται ακομα αλλα μην τα θελουμε κι ολα δικα μας........

assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2900
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:18 pm

berry έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:09 pm
Ναι αυτον λενε

Μπαρτζωκας 2μ το ετος λενε
κομμουνιστης ειναι στον Περισσο θα πανε......στη γειτονια μας συντροφε............

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2897
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:22 pm

berry έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:01 pm
Ελα μελετηστε και εσεις λιγο.

Ολα εγω πια ; Γερασα δεν αντεχω τοσο

https://www.nba.com/players/free-agent- ... D&sort=PPG

https://www.spotrac.com/nba/free-agents ... /year/2026
Τι θεση θελουμε ;
5 που να παταει στο 4 ;
4 που να παταει στο 3 ;
4 που να παταει στο 5 ;
3 που να παταει στο 4 ;

4 που να παιζει στο 4 , οκ δεν θελουμε .

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7953
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:26 pm

Βρες 2 φοργουορντ και ασε τα πολλα

Μποσαμπ τον προλαβα

Εικόνα
basilis_.kts

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 500
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:29 pm

Christofis έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:10 pm
basilis_.kts έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:00 pm

μηπως ξερεις τιποτα για το θεμα γουοκαπ?
υπαρχει καμια πιθανοτητα μικρη τοσοδουλα για πιθανη ρηξη στις σχεση προεδρων-γουοκαπ?
δωσε μου λιγη ελπιδα,να εχω κατι να προσμενω
παντως και παλι αφου πηραμε μοντερο,μακινταιρ ΘΩΜΑΚΟ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ η τριτη θεση σε ιεραρχια στον ασσο σε γυρευει
με τετοιον μοντερο και ντορσει 3 κασερι δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκιναει βασικος...ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΥΘΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
ΒΑΣΙΚΗ 5ΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΘΩΜΑ
Αυτο που ξερω οτι υπαρχει θεμα και σοβαρο καθως τα εχουν παρει στην Καε. Αλλα απο εκει και περα τιποτα χειροπιαστο ή που δεν λύνεται
σε ευχαριστω αν μπορεις βαλε κι εσυ λιγο λογια στους προεδρους ή προετρεψε να το κανει ο γνωστος που εχεις...πες πως μιλαει με παναθηναικο πχ ή πως αποτελει υπερβολη για την ομαδα καθως δεν θα βρισκει τοσο χωρο και θα ηταν καλο για τον ιδιο να βρει μια αλλη ομαδα.ΔΟΚΙΜΑΣΕ ακομα και το επιχειρημα πως η συντροφος του εχει καταγωγη απο το ιραν και αυτο ειναι επικινδυνο για την ομαδα καθως πχ στο ντουμπαι μπορει να μπλεξουμε σε διπλωματικο επεισοδιο.ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ γιατι τον εχω δει να ριχνει κατι ψαλμωδιες οταν ειχε σκασει κροτιδα στο σεφ.ειχε παρει μια τρομαρα ο καημενος
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ κατι,ολοι να σπρωξουμε την ομαδα προς την σωστη κατευθυνση

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος basilis_.kts την Πέμ Ιουν 25, 2026 10:37 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2897
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:35 pm

berry έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:26 pm
Βρες 2 φοργουορντ και ασε τα πολλα

Μποσαμπ τον προλαβα
Ζακ κολινς να μην χαλαει το γουρι με τραυματισμους για το 4-5 αφου θελετε σουτ .
Κελυ ουμπρε αφου σας αρεσει ο ροντεν για το 3 και 4 σε χαμηλα σχηματα .

Μ εσκασες :D

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2897
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:36 pm

berry έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:26 pm
Βρες 2 φοργουορντ και ασε τα πολλα

Μποσαμπ τον προλαβα
Για να τον προλαβες ψοφιμι θα ναι . :D

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7953
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:37 pm

Αυτον θελω

Κελτες αφηστε το παιδι ελευθερο

https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... rdan-walsh



Εικόνα
Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1885
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 pm

assistant έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:16 pm
προσωπικα αν υπηρχε εστω 1% πιθανοτητα θα χτυπαγα Χεζονια......18-20 λεπτα στο 3 και 10-12 στο 4.......και κλεισαμε......

ακομα και απο Ντιαλο τον προτιμω,εχει ωριμασει.....στην επιθεση ειναι πυρηνικο οπλο,στυν προσωπικη αμυνα αρκετα καλος .....στην ομαδικη ψιλοχανεται ακομα αλλα μην τα θελουμε κι ολα δικα μας........
Τι το να το κανουμε το πυρηνικο οπλο στο 3? Δεν εχουμε ηδη αρκετους σκορερ? Πως θα βρουν κατοχες αυτοι κε τοννχεζονα?

Γιατι υπαρχει αυτη η επιμονη χρονια τωρα στο φορουμ να μπουκωνουνε την ομαδα με επιθετικογενεις παιχτες?

Δεν λεω για σενα προσωπικα αλλα ας μοορουσαν μερικοι θα εφερναν και λαρκιν φετος που εμεινε ελευθερος επειδη ειναι "παιχταρας"

assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2900
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:49 pm

Jeight έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 pm
assistant έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:16 pm
προσωπικα αν υπηρχε εστω 1% πιθανοτητα θα χτυπαγα Χεζονια......18-20 λεπτα στο 3 και 10-12 στο 4.......και κλεισαμε......

ακομα και απο Ντιαλο τον προτιμω,εχει ωριμασει.....στην επιθεση ειναι πυρηνικο οπλο,στυν προσωπικη αμυνα αρκετα καλος .....στην ομαδικη ψιλοχανεται ακομα αλλα μην τα θελουμε κι ολα δικα μας........
Τι το να το κανουμε το πυρηνικο οπλο στο 3? Δεν εχουμε ηδη αρκετους σκορερ? Πως θα βρουν κατοχες αυτοι κε τοννχεζονα?

Γιατι υπαρχει αυτη η επιμονη χρονια τωρα στο φορουμ να μπουκωνουνε την ομαδα με επιθετικογενεις παιχτες?

Δεν λεω για σενα προσωπικα αλλα ας μοορουσαν μερικοι θα εφερναν και λαρκιν φετος που εμεινε ελευθερος επειδη ειναι "παιχταρας"
ο Χεζονια φιλε μου μπορει να σου προσφερει ο,τι θες στο 3-4......προσωπικη αμυνα και στην επιθεση δε θα ερχεται βοηθεια απο πουθενα........τι σε χαλαει ακριβως,στον Ολυ θα ερθει για τιτλους οχι για να παιρνει 20 σουτ στο παιχνιδι.........

οχι δε θα θελα το Λαρκιν....

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:52 pm

Τα πράγματα είναι απλά. Σε κάθε θέση πρέπει να υπάρχουν παίκτες συμπληρωματικοί (επιθετικογενής και αμυντικογενής).
Στο 4 έχουμε τον Σάσα, θέλουμε αμυντικογενή (4αρι ή 4/3ρι ή 4/5αρι).
Στο 3 έχουμε τον Γουόρντ, θέλουμε αμυντικογενή (3αρι ή 3/4αρι).

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7953
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:55 pm

Στο 3 δεν θα μας χαλαγε να βαζει και κανα ποντακι παραπανω

Εικόνα
FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 11:01 pm

berry έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:55 pm
Στο 3 δεν θα μας χαλαγε να βαζει και κανα ποντακι παραπανω
Νομίζω έγραψε καταλάθος "αμυντικογενή" με τον Γουόρντ.

basilis_.kts

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 500
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 25, 2026 11:02 pm

θα ηθελα να πω και το εξης μετα την ανακοινωση του φαλ στον παναθηναικο
το καλοκαιρι του 2025 ο μιλουτινοφ ηταν ετοιμος να φυγει κυριως λογω της κακιστης διαχειρισης του μπαρτζωκα εχοντας στα χερια του προτασεις οπως του παναθηναικου που του εδινε 3εκ.παρα την τραγικη του διαχειριση ο μιλουτινοφ επελεξε να μεινει στον ολυμπιακο με 2.3εκ δηλαδη με λιγοτερα και περιπου ισοποσα με οσα του εδινε η αρμανι
ο φαλ αντιθετα θεωρω δεδομενο πως θα ειχε προτασεις απο αρη/παοκ και βιλλερμπαν με 1εκ ισως και λιγο παραπανω.επελεξε να παει στον παναθηναικο για καμια 500χιλ παραπανω φερομενος καθαρα επαγγελματικα
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ποιον παικτη υποστηριζαν τοσα χρονια οτι επρεπε να παιζει εναντι του μιλουτινοφ για να καταλαβουν πως εκτος απο συγκριση σε ταλεντο υπαρχει και συγκριση ποιος γουσταρε εν τελει και την ομαδα

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1525
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 11:04 pm

@basilis_.kts τα είχες πει όλα από την αρχή! απίστευτο!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”