Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:09 pm

Kostas89 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:04 pm
Παιδιά το 34% του walkup το 80% ήταν ανενόχλητα να μην μιλάμε για το τρίποντο του walkup μόνο στο catchnshoot έχει αξιόλογο σουτ όλα τα άλλα μάνταρα δεν μπορείς να τον συγκρίνεις με κάποιον που έχει τις διπλάσιες προσπαθείες
Αν είχε καλό ποσοστό δεν θα ήταν πρόβλημα, αυτό ζητάμε από τον Γουόκαπ, όταν είναι ελεύθερος να σουτάρει και να έχει καλές πιθανότητες να μπει, έχουμε άλλους να βγαίνουν από σκριν να παίρνουν ατομικές προσπάθειες κλπ. Αν δεν μπορεί ο αντίπαλος να σε παίξει under είναι αρκετό.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3689
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:13 pm

Εγω παντως δεν εχω απαιτησεις για Χεζονια ή Ντιαλο.

Με ενα διδυμο Μετου Ροντεν θα ημουν υπερευχαριστημενος.

Του Κολσον χαλασε οταν επιβεβαιωθηκαν οι πληροδοριες για Φαλ(το ξεραμε παντως οτι υπηρχε ψηλο ενεδεχομενο να γινει) και αποφασιστηκε αντι για δυο 3-4 αρια να παμε για ενα 4-5 και ενα 3

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1540
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 2:17 pm

Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:13 pm
Εγω παντως δεν εχω απαιτησεις για Χεζονια ή Ντιαλο.

Με ενα διδυμο Μετου Ροντεν θα ημουν υπερευχαριστημενος.

Του Κολσον χαλασε οταν επιβεβαιωθηκαν οι πληροδοριες για Φαλ(το ξεραμε παντως οτι υπηρχε ψηλο ενεδεχομενο να γινει) και αποφασιστηκε αντι για δυο 3-4 αρια να παμε για ενα 4-5 και ενα 3
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θέλουμε 4 παικτες που να πατάνε στο 5.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:19 pm

plo koon έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:17 pm
Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:13 pm
Εγω παντως δεν εχω απαιτησεις για Χεζονια ή Ντιαλο.

Με ενα διδυμο Μετου Ροντεν θα ημουν υπερευχαριστημενος.

Του Κολσον χαλασε οταν επιβεβαιωθηκαν οι πληροδοριες για Φαλ(το ξεραμε παντως οτι υπηρχε ψηλο ενεδεχομενο να γινει) και αποφασιστηκε αντι για δυο 3-4 αρια να παμε για ενα 4-5 και ενα 3
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θέλουμε 4 παικτες που να πατάνε στο 5.
Γιατί θα έχεις Milu και έναν εκ των Jones ή Hall. Αν κάποιος από τους 2 εκτός του Milu κάνει τις π@π@ριες που έκανε στους τελικούς με τον παναθηναϊκό θα ξεμείνεις από Center.

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2906
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:20 pm

plo koon έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:17 pm
Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:13 pm
Εγω παντως δεν εχω απαιτησεις για Χεζονια ή Ντιαλο.

Με ενα διδυμο Μετου Ροντεν θα ημουν υπερευχαριστημενος.

Του Κολσον χαλασε οταν επιβεβαιωθηκαν οι πληροδοριες για Φαλ(το ξεραμε παντως οτι υπηρχε ψηλο ενεδεχομενο να γινει) και αποφασιστηκε αντι για δυο 3-4 αρια να παμε για ενα 4-5 και ενα 3
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θέλουμε 4 παικτες που να πατάνε στο 5.
Ωστε στο πρωταθλημα να κοβεις το ενα σεντερ ( συνηθως τον χολ ) αλλα να μην κινδυνευεις να μεινεις μονο με μιλου αν σε καποια ματς τα κανει πουτανα ο ταιρικ .

modernam

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 543
Εγγραφή: Τρί Σεπ 23, 2008 10:05 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:24 pm

για το κακό ποσοστό του γουορντ στα τρίποντα - δεδομένου ότι είναι παράδοξο ένας παίκτης να σουτάρει χειρότερα υπό καλύτερες συνθήκες - έχω μονο μια εξήγηση:

παίκτες πχ σαν τον οσμάν, τον γουορντ ή τον σορτς, που το τρίποντο δεν είναι στα ατού τους, όταν αλλάζουν ομάδα και μεταφέρονται σε καταστάσεις που για πρώτη φορά στη καριέρα τους το σουτ πρέπει να μπει "πάση θυσία" - χάνουν την αυτοπεποίθησή τους και τους παίρνει από κάτω.

πέρυσι ο οσμάν σούταρε πολύ ασχημα - με τους φίλους του ΠΑΟ να αναστενάζουν μετά από κάθε σουτ. Φετος το ξεπέρασε και επανήλθε στα NBA standard του.

όταν αυτό το περνάνε εμπειροι nbaer, δεν μπορεί θα το περάσει και ο ward.

θεωρώ ότι φέτος που η ομάδα θα πάιζει με λιγότερο άγχος, ο ward θα επανέλθει στις "εργοστασιακές" του ρυθμίσεις, ήτοι ένα αξιοπρεπές ποσοστό στα τρίποντα.

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3184
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 2:37 pm

Οπότε η ομάδα ψάχνει 4αρι5αρι και 3αρι η μόνο τον πρώτο έχει καταλάβει κανείς;

basilis_.kts

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Παρ Ιουν 26, 2026 2:44 pm

εγω παντως θα εκανα μια κρουση στον τσεντι...προσφεροντας του βασικο ρολο :cool:

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2906
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:49 pm

tokalytero3d έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:37 pm
Οπότε η ομάδα ψάχνει 4αρι5αρι και 3αρι η μόνο τον πρώτο έχει καταλάβει κανείς;
Απο οτι εχω καταλαβει ψαχνουν για ενα παικτη να κανει τα λιγα λεπτα που θα αφηνει ο βεζενκοφ στο 4 ΑΛΛΑ να μπορει να σηκωσει την θεση και σαν βασικος αν ο βεζενκοφ βγει οφ . Ταυτοχρονα αυτος ο παικτης θα πρεπει να μπορει να πατησει και στο 5 κυριως για το πρωταθλημα και τα πιθανα 5 out του ομπραντοβιτς .

Δεν ζηταμε πολλα για πισω απο βεζενκοφ :D

Για τριαρι δεν ξερω τι ψαχνουν . Ο γουορντ παντως δεν ειναι για βασικος και ο φουρνιε δεν ειναι για τρια . :D

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 3:00 pm

Τώρα δεν έχω πολύ σαφη εικόνα για τον Μετου αλλά δεν είναι περισσότερο 5αρι που πατάει στο 4 παρά το αντίθετο; Με την αθλητικοτητα του μετά τον τραυματισμό τι γίνεται; Έχει επανέλθει στο 100% ;

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7966
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 3:05 pm

@Conan1982

4αρι ειναι πιο πολυ ο Μετου

καλα φαινεται , τι να πω δεν τον ειδα σε καναν αγωνα με την Καναρια για να εχω σαφη εικονα

https://www.proballers.com/basketball/p ... mezie-metu



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3184
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 3:10 pm

coach blue έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:49 pm
tokalytero3d έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:37 pm
Οπότε η ομάδα ψάχνει 4αρι5αρι και 3αρι η μόνο τον πρώτο έχει καταλάβει κανείς;
Απο οτι εχω καταλαβει ψαχνουν για ενα παικτη να κανει τα λιγα λεπτα που θα αφηνει ο βεζενκοφ στο 4 ΑΛΛΑ να μπορει να σηκωσει την θεση και σαν βασικος αν ο βεζενκοφ βγει οφ . Ταυτοχρονα αυτος ο παικτης θα πρεπει να μπορει να πατησει και στο 5 κυριως για το πρωταθλημα και τα πιθανα 5 out του ομπραντοβιτς .

Δεν ζηταμε πολλα για πισω απο βεζενκοφ :D

Για τριαρι δεν ξερω τι ψαχνουν . Ο γουορντ παντως δεν ειναι για βασικος και ο φουρνιε δεν ειναι για τρια . :D
Επίσης το 4αρι5αρι να είναι αθλητικός σκληρός παίκτης και να έχει και σουτ..
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος εκτός του γιαμπουσελε που να τα κάνει αυτα, άντε και ο λαιλς με τον Χουαντσο
Οπότε θα πάρουμε.. :mutombo:

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1540
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 3:11 pm

modernam έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:24 pm
για το κακό ποσοστό του γουορντ στα τρίποντα - δεδομένου ότι είναι παράδοξο ένας παίκτης να σουτάρει χειρότερα υπό καλύτερες συνθήκες - έχω μονο μια εξήγηση:

παίκτες πχ σαν τον οσμάν, τον γουορντ ή τον σορτς, που το τρίποντο δεν είναι στα ατού τους, όταν αλλάζουν ομάδα και μεταφέρονται σε καταστάσεις που για πρώτη φορά στη καριέρα τους το σουτ πρέπει να μπει "πάση θυσία" - χάνουν την αυτοπεποίθησή τους και τους παίρνει από κάτω.

πέρυσι ο οσμάν σούταρε πολύ ασχημα - με τους φίλους του ΠΑΟ να αναστενάζουν μετά από κάθε σουτ. Φετος το ξεπέρασε και επανήλθε στα NBA standard του.

όταν αυτό το περνάνε εμπειροι nbaer, δεν μπορεί θα το περάσει και ο ward.

θεωρώ ότι φέτος που η ομάδα θα πάιζει με λιγότερο άγχος, ο ward θα επανέλθει στις "εργοστασιακές" του ρυθμίσεις, ήτοι ένα αξιοπρεπές ποσοστό στα τρίποντα.
Νομίζω έχει να κάνει και με το volume.

Σε 1000 λεπτά με την παρί εκτέλεσε 193 τρίποντα (περίπου 2 ανα δεκάλεπτο)
Σε 668 λεπτά με τον Ολυμπιακό εκτέλεσε 72 τρίποντα (περίπου 1 ανα δεκάλεπτο)

ένας κακός/streaky σουτέρ φαντάζομαι χαλάει τα ποσοστά του όσο εκτελεί λιγότερο. Και το χαμηλότερο pace κάνει αυτά τα σουτ να είναι και πιο σημαντικά.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2906
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 3:15 pm

berry έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 3:05 pm
@Conan1982

4αρι ειναι πιο πολυ ο Μετου

καλα φαινεται , τι να πω δεν τον ειδα σε καναν αγωνα με την Καναρια για να εχω σαφη εικονα

https://www.proballers.com/basketball/p ... mezie-metu

Αυτος στο βιντεακι τωρα που τον βλεπω σαν σουλουπι και οπως τρεχει - σουταρει μου θυμιζει τον μπακ τζονσον :o

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1540
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 3:17 pm

TuTiS έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:19 pm
plo koon έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:17 pm


Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θέλουμε 4 παικτες που να πατάνε στο 5.
Γιατί θα έχεις Milu και έναν εκ των Jones ή Hall. Αν κάποιος από τους 2 εκτός του Milu κάνει τις π@π@ριες που έκανε στους τελικούς με τον παναθηναϊκό θα ξεμείνεις από Center.
Ok, αλλά μέχρι να γίνει αυτό τι θα κάνεις? θα παίζει 10 λεπτά στο 4 μόνο? Δε θα παίζει καθόλου η hall?
Μιλάω για την περίπτωση που πάμε στον Γιαμπου. Δεν γίνεται να πάρεις Γιαμπου και να παίζει 10-15 λεπτά πίσω από τον Βεζε.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”