Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πάντως απο όσο γνωρίζω ο Πρίντεζης ήταν ο ορισμός του τεμπέλη που βασιζόταν στο ταλέντο και τα σωματικά προσόντα μέχρι που τον έστειλαν με τις βαλίτσες στο χέρι στην Ολύμπια Λάρισας και τον ανέλαβε ο Μπαρτζώκας.Kostas89 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 7:27 pmΣτην σωματική του κατάσταση; Ε καλά δεν είπαμε ότι τραβάει 10 σουτ την μέρα και τρέχει 5 λεπτά στην προπόνηση...ο Πρίντεζης δούλεψε στο μέγιστο επίπεδο και τα δυο(σωματική κατάσταση+τεχνική)προσωπικά θεωρώ ότι έκανε να πιάσουν το ταβανι τούςglenrice90 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 7:20 pm
Σασα ορισμός του προϊόντος δουλειάς, μη πετάτε μλκιες (προφανώς υπήρχε μια βάση)
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Προσωπικά πιστεύω ότι στην Ισπανία είδε πως δουλεύουν γιατί η απόδοση ανέβηκε κατακόρυφα γι'αυτό και τον έφερε πίσω ο Σοφός
- papp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1554
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 19, 2018 2:33 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: A.I
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Γενικά ο Πρίντεζης στην αρχή προσπάθησε να κάνει καριέρα βασιζόμενος στα αθλητικά του προσόντα, που ειδικά για 'Ελληνα παίκτη δεν τα έβρισκες. Μετά από τον σοκαριστικό τραυματισμό με τη Μάλαγα, έπιασε εξ ολοκλήρου το ποστ, το οποίο το τερμάτισε. Ούτε που φαντάζομαι πόσες εργατοώρες έριξε για το πεταχτάρι, τα τελειώματα με την ίδια ευκολία και με τα δυο χέρια στο ποστ και φυσικά στο πιβοτ με το footwork. Και πάντα μιλάμε για έναν αθλητή στεγνό ακόμη και στο τέλος της καριέρας του.
Από την άλλη ο Σάσα από μικρός είχε ταλέντο στο σουτ και προφανώς έχει ρίξει δουλειά και στο κομμάτι του παιχνιδιού του και στο σώμα του. Στο σώμα του όμως θέλει παραπάνω και δε νομίζω οτι είναι θέμα προπόνησης, αλλά περισσότερο διατροφικών συνηθειών και εξωγηπεδικής ζωής ( αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα κλαμπ και μπουζούκια, μπορεί να τρώει 2 σακούλες πατατάκια με 2 σοκολάτες και να ξενυχτάει στο νετφλιξ
)
Από την άλλη ο Σάσα από μικρός είχε ταλέντο στο σουτ και προφανώς έχει ρίξει δουλειά και στο κομμάτι του παιχνιδιού του και στο σώμα του. Στο σώμα του όμως θέλει παραπάνω και δε νομίζω οτι είναι θέμα προπόνησης, αλλά περισσότερο διατροφικών συνηθειών και εξωγηπεδικής ζωής ( αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα κλαμπ και μπουζούκια, μπορεί να τρώει 2 σακούλες πατατάκια με 2 σοκολάτες και να ξενυχτάει στο νετφλιξ
Μέχρι φέτος
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6023
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16441
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ο πριντεζης το πηρε αποφαση να δουλεψει και να αφησει τα καγκουριλικια οταν πηγε ισπανια και δεν τον βαζαν να παιξει..
ο σασα δεν νομιζω οτι ειναι κανα τρομερο ταλεντο εκτος του σουτ που ομως θελει και πολυ δουλεια..απλα ειναι πολυ εξυπνος στις τοποθετησεις του και με το συστημα του μπαρτζωκα απογειωθηκε..οταν αυτο δεν δουλευει ο σασα ειναι αρκετα γηινος παικτης.Απο θεμα δουλειας και εξυπναδας θεωρω ειναι.
γιαυτο και εγω αν ηταν να παιξω φ4 τον πραιμ πριντεζη θα επαιρνα ..αν ηταν ματς χωρις ξυλο μονο εχει πλεονεκτημα ο σασα.
παντως δεν τους καταλαβαινω τους περισσοτερους αθλητες της ευρωπης..εισαι επαγγελματιας παιρνεις ενα σορο λεφτα και εχεις σεφ και γυμναστες..Για να εχεις ενα δυνατο γραμμωμενο κορμι θες 45λ βαρη 2-3 φορες την βδομαδα..ποιος ο λογος να μην το κανεις και να εισαι λαπας? Ειδα και τον χεζονια να κανει προπονηση χωρις φανελα και αυτος απογοητευση ειναι.Πας στις παραλιες και το 70% του νεου κοσμου εχουν καλυτερα κορμια
ο σασα δεν νομιζω οτι ειναι κανα τρομερο ταλεντο εκτος του σουτ που ομως θελει και πολυ δουλεια..απλα ειναι πολυ εξυπνος στις τοποθετησεις του και με το συστημα του μπαρτζωκα απογειωθηκε..οταν αυτο δεν δουλευει ο σασα ειναι αρκετα γηινος παικτης.Απο θεμα δουλειας και εξυπναδας θεωρω ειναι.
γιαυτο και εγω αν ηταν να παιξω φ4 τον πραιμ πριντεζη θα επαιρνα ..αν ηταν ματς χωρις ξυλο μονο εχει πλεονεκτημα ο σασα.
παντως δεν τους καταλαβαινω τους περισσοτερους αθλητες της ευρωπης..εισαι επαγγελματιας παιρνεις ενα σορο λεφτα και εχεις σεφ και γυμναστες..Για να εχεις ενα δυνατο γραμμωμενο κορμι θες 45λ βαρη 2-3 φορες την βδομαδα..ποιος ο λογος να μην το κανεις και να εισαι λαπας? Ειδα και τον χεζονια να κανει προπονηση χωρις φανελα και αυτος απογοητευση ειναι.Πας στις παραλιες και το 70% του νεου κοσμου εχουν καλυτερα κορμια
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13775
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
δεν χρειαζεται να εχεις μπρατσα και κοιλιακους στο μπασκετ αρκει να μην εχει παραπανω κιλαshaq7 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 9:33 pmο πριντεζης το πηρε αποφαση να δουλεψει και να αφησει τα καγκουριλικια οταν πηγε ισπανια και δεν τον βαζαν να παιξει..
ο σασα δεν νομιζω οτι ειναι κανα τρομερο ταλεντο εκτος του σουτ που ομως θελει και πολυ δουλεια..απλα ειναι πολυ εξυπνος στις τοποθετησεις του και με το συστημα του μπαρτζωκα απογειωθηκε..οταν αυτο δεν δουλευει ο σασα ειναι αρκετα γηινος παικτης.Απο θεμα δουλειας και εξυπναδας θεωρω ειναι.
γιαυτο και εγω αν ηταν να παιξω φ4 τον πραιμ πριντεζη θα επαιρνα ..αν ηταν ματς χωρις ξυλο μονο εχει πλεονεκτημα ο σασα.
παντως δεν τους καταλαβαινω τους περισσοτερους αθλητες της ευρωπης..εισαι επαγγελματιας παιρνεις ενα σορο λεφτα και εχεις σεφ και γυμναστες..Για να εχεις ενα δυνατο γραμμωμενο κορμι θες 45λ βαρη 2-3 φορες την βδομαδα..ποιος ο λογος να μην το κανεις και να εισαι λαπας? Ειδα και τον χεζονια να κανει προπονηση χωρις φανελα και αυτος απογοητευση ειναι.Πας στις παραλιες και το 70% του νεου κοσμου εχουν καλυτερα κορμια![]()
γιαυτο δεν βλεπεις πολλους μπρατσαραδες
οπως πχ στο ufc δεν βλεπεις φουσκωτους γιατι δεν εχει καμια σημασια το Bodybuilding για το αθλημα
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 353
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- Coach Periklis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5003
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν είναι αυτή όμως όλη η αλήθειαshaq7 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 9:33 pm
παντως δεν τους καταλαβαινω τους περισσοτερους αθλητες της ευρωπης..εισαι επαγγελματιας παιρνεις ενα σορο λεφτα και εχεις σεφ και γυμναστες..Για να εχεις ενα δυνατο γραμμωμενο κορμι θες 45λ βαρη 2-3 φορες την βδομαδα..ποιος ο λογος να μην το κανεις και να εισαι λαπας? Ειδα και τον χεζονια να κανει προπονηση χωρις φανελα και αυτος απογοητευση ειναι.Πας στις παραλιες και το 70% του νεου κοσμου εχουν καλυτερα κορμια![]()
Στα μπασκετικά σώματα δεν χρειάζεται απαραίτητα να είσαι φουλ γράμμωση και φέτες για να είσαι αλτικός και να κάνεις αλλαγή κατεύθυνσης και γενικά στην εκρηκτικότητα ή την δύναμη.
Είναι ανάλογα τον άνθρωπο φυσικά.
δεν επηρεάζει το αν δείχνεις λαπας , το αν έχεις δύναμη , αντοχή και εκρηκτικότητα. Ειδικά αν μυες και τένοντες είναι σε εξαιρετική κατάσταση
"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο