Α1 ΕΣΚΑΗ 2025-26

Ένωση Σωματείων Καλαθοσφαίρισης Αχαΐας-Ηλείας

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9203
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Αύγ 23, 2025 1:16 pm

ΑΕ ΡΟΪΤΙΚΩΝ
ΑΓΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΙΓΙΟΥ
ΑΕΠ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΠΑΤΡΑΣ
ΑΟ ΔΥΜΗΣ
ΣΕΦ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ
ΑΣ ΑΡΑΧΩΒΙΤΙΚΑ - ΑΚΤΑΙΟΥ
ΑΣ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΔΑ
ΕΑ ΠΑΤΡΩΝ
ΝΕΟΙ ΓΛΑΥΚΟΥ 2017
ΑΟ ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΒΡΑΧΝΕΪΚΩΝ
ΠΑΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
ΓΕ ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΥΡΓΟΥ
ΑΟ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΕΜΕΝΗΣ
ΑΟ ΓΑΛΗΝΗΣ ΑΧΑΪΑΣ
ΑΟ ΑΙΟΛΟΣ ΑΓΥΙΑΣ

Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9203
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιαν 28, 2026 8:36 pm

Βαθμολογία μετά από 14 αγωνιστικές

Ροϊτικα 14-0
Αραχωβίτικα/Ακταίο 11-3
Κεραυνός Αιγίου 11-3
ΕΑΠ 10-4
Ολυμπιάδα Πατρών 7-7
Διαγόρας Βραχνεϊκων 7-7
ΑΟ Δύμης 7-7
Αστέρας Τέμενης 7-7
---------------------------
Αίολος Αγυιάς 6-8
Απολλωνιάδα 5-9
Ηρακλής Πύργου 5-9
ΠΑΣ Ναυπάκτου 4-10
Νέοι Γλαύκου 3-11
ΣΕΦ Ανδραβίδας 1-13

Οι 8 πρώτοι πάνε play-off (στα οποία μεταφέρονται τα αποτελέσματα της κανονικής περιόδου) και κάθε γύρος κρίνεται στις 3 νίκες, εκτός από τους τελικούς ανόδου που κρίνονται στις 4 νίκες.
Τα Ροϊτικα πάνε μάλλον καρφί για άνοδο αφού συνεχίζουν αήττητα, έχοντας στον πάγκο τους τον πολύπειρο προπονητή και θρύλο του αχαϊκού μπάσκετ, Αλέκο Πολυδωρόπουλο.

Άβαταρ μέλους
benchwarmer

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8331
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 23, 2007 7:50 pm
Αγαπημένη θέση: Bench
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 12:31 am

Να αναφέρουμε ότι τελικά την άνοδο στην NL2 πήραν τα Ροϊτικα, επικρατώντας στους τελικούς της ΕΑΠ.

Στο παρακάτω κανάλι μπορεί να βρει κανείς όλα τα ματς των πλέι-οφ, και όχι μόνο.

https://www.youtube.com/@lepantortv/streams


Και σήμερα ανακοινώθηκε η αποχώρηση του Αλέκου Πολυδωρόπουλου από την τεχνική ηγεσία της ομάδας, κάτι αναμενόμενο πιστεύω στην ηλικία του και με το mindset του να μην θέλει να ασχοληθεί ξανά με εθνική κατηγορία.
Είχα την χαρά και την ευχαρίστηση να τον έχω γνωρίσει στα χρόνια της αθωότητάς μου στην Πάτρα (2010-2015), είχαμε συνεργαστεί και κάτα κάποιον τρόπο και θυμάμαι τα καλύτερα, χάρηκα πολύ με την φετινή του επιτυχία αν και πράγματι από όσα έχω δει είχε και το καλύτερο ρόστερ.

Απάντηση

Επιστροφή στο “ΕΣΚΑ-Η”