Γιατί δεν μπορεί κανείς να μπει μέσα με drive.
Eθνική Ομάδα - Προκριματικά Qatar 2027 - GRE-MNE-POR-ROM
Συντονιστής: Captains
- reignman

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6012
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 29, 2006 7:23 pm
- Αγαπημένος παίκτης: delete me
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Γιατι ειμαστε αμπαλοι, δεν υπαρχει παικτης με αρκετα καλο χειρισμο ωστε να μπει μεσα.
Δυστυχως ειμαστε και ασουτοι ομως.
- ssoulliss

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 7356
- Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Σωστά είναι αυτά που γράφετε, ωστόσο τρέχουν ταυτόχρονα ορισμένα θέματα. Αρχικά να επαναλάβουμε ότι είμαστε σούπερ τυχεροί με την κλήρωση, κάτι που καθιστά σχεδόν επιτακτικό το να πάμε στο Κατάρ. Αν μπείτε στον κόπο να δείτε τους άλλους ομίλους και τις διασταυρώσεις, θα καταλάβετε πόσο ευνοημένοι είμαστε.
Τι συμβαίνει τώρα, κατ'εμέ. Πέραν των γνωστών θεμάτων, στα γκαρντ, στο σουτ κλπ η ομάδα αυτή τη στιγμή δεν έχει κίνητρο. Ο "στόχος" επετεύχθει το Σεπτέμβριο και πλέον αναζητείτε μπασκετικό κίνητρο για αυτά τα παιδιά. Αν προσθέσουμε σε αυτό, ότι φέτος οι παίκτες μας που έπαιξαν το καλοκαίρι έχουν - μέχρι σήμερα - από λίγο εώς καθόλου χρόνο στις ομάδες τους, αν προσθέσουμε επίσης ότι πλέον έχουν μεγαλώσει πολύ τότε κάπου μου φαίνεται λογικό να έχουμε τέτοια χάλια (και μπορεί να υπάρξει και συνέχεια).
Το κίνητρο σε τέτοιες περιπτώσεις το δίνει η διοίκηση - ας πούμε ότι το έδωσε είτε οικονομικά, είτε με την παραμονή του Σπανούλη ως μια λογική συνέχεια - και ο προπονητής. Ο Σπανούλης αυτή τη στιγμή στο κεφάλι του έχει περισσότερο τα προβλήματα της ομάδας του και όχι να προπονήσει την εθνική. Από ότι είχα διαβάσει μετά το EuroBasket ναι μεν τότε υπήρχε η δήλωση του Γιάννη - που κατά κάποιον τρόπο "δέσμευσε" τον Σπανούλη - ότι χωρίς αυτό δε συνεχίζω στην εθνική, όμως αυτό που ψιθυριζόταν είναι ότι ο Σπανούλης ήταν πιο κοντά στο να μην συνεχίσει στην εθνική. Τελικά συνεχίζει και μένει να δούμε πως θα πάει αυτό.
Και για να μη βγάζω τους παίκτες στην απ'εξω, πιστεύω πως οι πλειοψηφία των παιδιών θα έπρεπε να είχε φύγει το καλοκαίρι από τους αιωνίους ώστε αφενώς τώρα να έχουν ένα σταθερό αγωνιστικό ρυθμό εφόσον ήθελαν να συνεχίσουν, αφετέρου κάποιοι έπρεπε να έχουν κρεμάσει το σορτσάκι τους ώστε να αφήσουν τους επόμενους να πάρουν την κρυάδα. Αν δε συμβεί αυτό με αντιπάλους τη Ρουμανία, την Πορτογαλία, το χειρότερο Μαυροβούνιο που έχουμε δει και στη δεύτερη φάση την Ισπανία, την Ουκρανία (χωρίς έδρα) και τη γερο-Γεωργία, τότε πότε θα γίνει;
* Περίμενα ότι το καμπανάκι θα είχε ηχήσει στον αγώνα με την Πορτογαλία αλλά τελικά συνέβει σήμερα από χειρότερη ομάδα.
Τι συμβαίνει τώρα, κατ'εμέ. Πέραν των γνωστών θεμάτων, στα γκαρντ, στο σουτ κλπ η ομάδα αυτή τη στιγμή δεν έχει κίνητρο. Ο "στόχος" επετεύχθει το Σεπτέμβριο και πλέον αναζητείτε μπασκετικό κίνητρο για αυτά τα παιδιά. Αν προσθέσουμε σε αυτό, ότι φέτος οι παίκτες μας που έπαιξαν το καλοκαίρι έχουν - μέχρι σήμερα - από λίγο εώς καθόλου χρόνο στις ομάδες τους, αν προσθέσουμε επίσης ότι πλέον έχουν μεγαλώσει πολύ τότε κάπου μου φαίνεται λογικό να έχουμε τέτοια χάλια (και μπορεί να υπάρξει και συνέχεια).
Το κίνητρο σε τέτοιες περιπτώσεις το δίνει η διοίκηση - ας πούμε ότι το έδωσε είτε οικονομικά, είτε με την παραμονή του Σπανούλη ως μια λογική συνέχεια - και ο προπονητής. Ο Σπανούλης αυτή τη στιγμή στο κεφάλι του έχει περισσότερο τα προβλήματα της ομάδας του και όχι να προπονήσει την εθνική. Από ότι είχα διαβάσει μετά το EuroBasket ναι μεν τότε υπήρχε η δήλωση του Γιάννη - που κατά κάποιον τρόπο "δέσμευσε" τον Σπανούλη - ότι χωρίς αυτό δε συνεχίζω στην εθνική, όμως αυτό που ψιθυριζόταν είναι ότι ο Σπανούλης ήταν πιο κοντά στο να μην συνεχίσει στην εθνική. Τελικά συνεχίζει και μένει να δούμε πως θα πάει αυτό.
Και για να μη βγάζω τους παίκτες στην απ'εξω, πιστεύω πως οι πλειοψηφία των παιδιών θα έπρεπε να είχε φύγει το καλοκαίρι από τους αιωνίους ώστε αφενώς τώρα να έχουν ένα σταθερό αγωνιστικό ρυθμό εφόσον ήθελαν να συνεχίσουν, αφετέρου κάποιοι έπρεπε να έχουν κρεμάσει το σορτσάκι τους ώστε να αφήσουν τους επόμενους να πάρουν την κρυάδα. Αν δε συμβεί αυτό με αντιπάλους τη Ρουμανία, την Πορτογαλία, το χειρότερο Μαυροβούνιο που έχουμε δει και στη δεύτερη φάση την Ισπανία, την Ουκρανία (χωρίς έδρα) και τη γερο-Γεωργία, τότε πότε θα γίνει;
* Περίμενα ότι το καμπανάκι θα είχε ηχήσει στον αγώνα με την Πορτογαλία αλλά τελικά συνέβει σήμερα από χειρότερη ομάδα.
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10061
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10061
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
-
Kwstantino

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 137
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
- Προειδοποιήσεις:
0
- EL_Insider

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 176
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Τον Καραγιαννίδη που θα τον φάμε στην μάπα σαν τέταρτο ψηλό ούτε καν σε αυτή την Εθνική δεν τον κάλεσαν;SteveNashidis έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 20, 2026 2:40 pm
Οι κλήσεις για τα παράθυρα του καλοκαιριού. Με μικρές νότες ανανέωσης. Μου κάνει εντύπωση που δεν είναι ο Κώστας Αντετοκούνμπο. Μαρέσουν οι κλήσεις Τουλιάτου Μπαζίνα , Φλιώνη.
- GK_23

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5270
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
Όχι για τα "παράθυρα" του καλοκαιριού, μόνο για το "παράθυρο" του Ιουλίου δηλαδή για τα ματς απέναντι σε Ρουμανία (εκτός) και Πορτογαλία (εντός).SteveNashidis έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 20, 2026 2:40 pmΟι κλήσεις για τα παράθυρα του καλοκαιριού. Με μικρές νότες ανανέωσης. Μου κάνει εντύπωση που δεν είναι ο Κώστας Αντετοκούνμπο. Μαρέσουν οι κλήσεις Τουλιάτου Μπαζίνα , Φλιώνη.
Για το πρώτο "παράθυρο" της 2ης φάσης (τέλη Αυγούστου) θα υπάρξει διαφορετική σύνθεση. Λογικά θα παίξουμε αντίπαλοι με Γεωργία και Ουκρανία τότε.





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο