Γενικά για την Α1
Συντονιστής: Captains
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Υπάρχει κάποιο σημείο (δεν ξέρω ποιο είναι αυτό) που το «προϊόν» υποβαθμίζεται όταν με το ζόρι βάζεις χειρότερους από άλλους. Δεν λέω πως δεν έχεις δίκιο απλά αρχίζουν και μπλέκονται δύο εντελώς αντίθετες «φιλοσοφίες». Η μία του να έχουμε σούπερ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και η άλλη του να παράγουμε ικανό αριθμό παικτών. Αυτά ίσως να μην γίνονται ταυτόχρονα.

- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτή είναι η ουσία, βλέπουμε Ευρωλίγκα και είναι προς το συμφέρον μας που δεν υπάρχουν περιορισμοί, ομοίως οι ομάδες στο Ελληνικό Πρωτάθλημα θα γίνουν ανταγωνιστικότερες αν δεν υπάρχει περιορισμός και αυρίο το 6 θα γίνει 7 και μεθαύριο 8. Το ζήτημα δεν είναι, λοιπόν, να πηγαίνουμε με τα νερά τώρα του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, αύριο με του Άρη και του ΠΑΟΚ και μεθαύριο με όποιον άλλο ρίξει χρήματα. Είναι να αποφασίσουμε ανεξάρτητα από αυτά αν θέλουμε ή δεν θέλουμε οι Έλληνες παίκτες να έχουν την ευκαιρία να παίξουν στο υψηλότερο επίπεδο ή όχι και αν θα αναγκαστούν οι ομάδες να επενδύσουν σ' αυτούς, έστω και με υπεραξία.nikolas_asteri έγραψε: ↑Τετ Ιουν 17, 2026 7:46 pm
Υπάρχει κάποιο σημείο (δεν ξέρω ποιο είναι αυτό) που το «προϊόν» υποβαθμίζεται όταν με το ζόρι βάζεις χειρότερους από άλλους. Δεν λέω πως δεν έχεις δίκιο απλά αρχίζουν και μπλέκονται δύο εντελώς αντίθετες «φιλοσοφίες». Η μία του να έχουμε σούπερ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και η άλλη του να παράγουμε ικανό αριθμό παικτών. Αυτά ίσως να μην γίνονται ταυτόχρονα.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Σε άλλα νέα τα τηλεοπτικά της Α1 πάνε προς ΣΚΑΙ μεριά μάλλον για διετές συμβόλαιο με 6,3 Μ την πρώτη χρονιά και 7 την δεύτερη όταν η ΕΡΤ συζυτούσε για 5,3 Μ
https://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... tileoptika
Το κλειδί είναι ότι δεν πάνε στο κανάλι ΣΚΑΙ αλλά στην πλατφόρμα του που θα είναι συνδρομητική. Έχει μαζέψει ήδη και άλλα αθλητικά γεγονότα (Κύπελλο Ελλάδας, Super cup στο ποδόσφαιρο κλπ) και συνεχίζει. Η πρόταση φαίνεται να περιλαμβάνει και την μετάδοση 2 αγώνων στο ελεύθερο κανάλι, αλλά έχω την εντύπωση ότι μην περιμένουμε να δούμε τα ντέρμπι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης χωρίς να πληρώσουμε.
https://www.mononews.gr/business/sports ... i-ton-skai
https://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... tileoptika
Το κλειδί είναι ότι δεν πάνε στο κανάλι ΣΚΑΙ αλλά στην πλατφόρμα του που θα είναι συνδρομητική. Έχει μαζέψει ήδη και άλλα αθλητικά γεγονότα (Κύπελλο Ελλάδας, Super cup στο ποδόσφαιρο κλπ) και συνεχίζει. Η πρόταση φαίνεται να περιλαμβάνει και την μετάδοση 2 αγώνων στο ελεύθερο κανάλι, αλλά έχω την εντύπωση ότι μην περιμένουμε να δούμε τα ντέρμπι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης χωρίς να πληρώσουμε.
https://www.mononews.gr/business/sports ... i-ton-skai
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14410
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτό θα είναι ο θάνατος της Α1 όπως όταν την είχε η νοβα.Conan1982 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 18, 2026 8:43 amΣε άλλα νέα τα τηλεοπτικά της Α1 πάνε προς ΣΚΑΙ μεριά μάλλον για διετές συμβόλαιο με 6,3 Μ την πρώτη χρονιά και 7 την δεύτερη όταν η ΕΡΤ συζυτούσε για 5,3 Μ
https://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... tileoptika
Το κλειδί είναι ότι δεν πάνε στο κανάλι ΣΚΑΙ αλλά στην πλατφόρμα του που θα είναι συνδρομητική. Έχει μαζέψει ήδη και άλλα αθλητικά γεγονότα (Κύπελλο Ελλάδας, Super cup στο ποδόσφαιρο κλπ) και συνεχίζει. Η πρόταση φαίνεται να περιλαμβάνει και την μετάδοση 2 αγώνων στο ελεύθερο κανάλι, αλλά έχω την εντύπωση ότι μην περιμένουμε να δούμε τα ντέρμπι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης χωρίς να πληρώσουμε.
https://www.mononews.gr/business/sports ... i-ton-skai
Αν είναι σε ελεύθερο κανάλι κάποιος που θέλει να δει μπασκετ θα ανοίξει να δει και ένα μη εμπορικό παιχνίδι, αλλιώς δε θα βλέπει κανείς.
Ωστόσο από ότι καταλαβαίνω αυτή η εταιρεία του Αλαφούζου θα είναι όπως η αντίστοιχη του Μαρινάκη-Βαρδινογιάννη.
Δηλαδή οχι δική της streaming πλατφόρμα αλλά να αγοράζει/διαχειρίζεται τηλεοπτικά δικαιώματα και να τα πουλάει σε άλλες πλατφόρμες.
Βέβαια πάλι σε συνδρομητικό θα καταλήξει λογικά, δε νομίζω να αγοράσει από αυτόν η ΕΡΤ πχ.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
https://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... i-toy-skai
Επανήλθε με βελτιωμένη προσφορά το ΣΚΑΙ και ανέβαλαν την συνεδρίαση στον ΕΣΑΚΕ για την απόφαση, πάμε σε πλειστηριασμό με πρωτοφανή ύψη προσφορών για την Α1.
Επανήλθε με βελτιωμένη προσφορά το ΣΚΑΙ και ανέβαλαν την συνεδρίαση στον ΕΣΑΚΕ για την απόφαση, πάμε σε πλειστηριασμό με πρωτοφανή ύψη προσφορών για την Α1.
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10061
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Πόσο να κοστίζει η πλατφόρμα του ΣΚΑΙ; Με ποια τιμή θα αγοράζατε εσείς ένα πακέτο για GBLConan1982 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 19, 2026 1:42 pmhttps://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... i-toy-skai
Επανήλθε με βελτιωμένη προσφορά το ΣΚΑΙ και ανέβαλαν την συνεδρίαση στον ΕΣΑΚΕ για την απόφαση, πάμε σε πλειστηριασμό με πρωτοφανή ύψη προσφορών για την Α1.
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9197
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτό θα είναι καταστροφή, γιατί υπάρχουν ήδη 2 συνδρομητικές πλατφόρμες (Cosmote, Nova) με μεγάλο πακέτο. Αν θέλει κάποιος να βλέπει αρκετούς αγώνες GBL θα πρέπει να αγοράζει και 3η; Από άποψη εσόδων καταλαβαίνω ότι οι ομάδες θα έχουν έτσι περισσότερα έσοδα, αλλά για το προϊόν σαν σύνολο δεν νομίζω ότι θα ήταν η καλύτερη επιλογή να πάει σε συνδρομητικό. Εκτός αν βρουν καμιά ενδιάμεση λύση, τύπου να δείχνει στο ελεύθερο κανάλι 2-3 ματς live κάθε αγωνιστική, τα υπόλοιπα live στο συνδρομητικό και "κονσέρβα" στο ελεύθερο αργά το βράδυ ή την επόμενη μέρα. Μιλάμε βέβαια για τα πιο εμπορικά παιχνίδια, δηλαδή αυτά που περιλαμβάνουν τους 3 μεγάλους της Αθήνας και τους 3 της Θεσσαλονίκης. Τώρα κακά τα ψέματα, ματς τύπου Βίκος-Δόξα Λευκάδας ή Μαρούσι-Μύκονος δεν νομίζω ότι έχει τόσο μεγάλη σημασία αν θα μεταδίδονται live σε ελεύθερο ή συνδρομητικό.
- βήματα εκτός φάσης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1240
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
- Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
- Προειδοποιήσεις:
0
Ακόμα και για την Α1 αυτά τα ποσά δεν είναι πρωτοφανή αν ανατρέξουμε στη δεκαετία του '90. Για την αξία που έχει τα τελευταία 20-25 χρόνια το πρωτάθλημα με την υποβάθμιση του ανταγωνισμού λόγω έλλειψης ρευστού για τους μεγάλους της Θεσσαλονίκης ή την ΑΕΚ και την εξαφάνιση των μεσαίων ομάδων τύπου Πανιωνίου, Ηρακλή, Περιστερίου και των λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων, μπορούμε να πούμε ναι, γενικά όμως, όχι.Conan1982 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 19, 2026 1:42 pmhttps://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... i-toy-skai
Επανήλθε με βελτιωμένη προσφορά το ΣΚΑΙ και ανέβαλαν την συνεδρίαση στον ΕΣΑΚΕ για την απόφαση, πάμε σε πλειστηριασμό με πρωτοφανή ύψη προσφορών για την Α1.
Το καλοκαίρι του '96 ο ΑΝΤ1 πλειοδότησε για τα τηλεοπτικά δικαιώματα με το τρελό νούμερο των 6,2 δις δραχμών ως το τέλος της σεζόν 1997-'98, δηλαδή 3,1 δις το χρόνο. Με απλή αναγωγή σε σημερινά χρήματα μιλάμε για ένα ποσό της τάξης 9,1 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Αν λάβουμε υπόψη (όπως πρέπει) τον πληθωρισμό και την αύξηση του ΔΤΚ με έτος βάσης το 1996, εκείνα τα ποσά αντιστοιχούν σε 16,4 με 17,7 εκατομμύρια ευρώ σημερινά. Τότε μιλούσαμε, έστω και με μια μικρή δόση υπερβολής, για το καλύτερο πρωτάθλημα στην Ευρώπη. Έχω την εντύπωση ότι το αμέσως επόμενο συμβόλαιο με τη Filmnet ήταν λίγο ακόμη μεγαλύτερο, με το σημαντικό μειονέκτημα ότι το μπάσκετ εξαφανίστηκε από τους τηλεοπτικούς δέκτες της πλειοψηφίας, το γενικό ενδιαφέρον μειώθηκε και το προϊόν μέχρι το 2002 είχε πάρει την κατηφόρα που βλέπουμε να κρατάει ως σήμερα. Αυτό οδήγησε και στα χαμηλά τηλεοπτικά έσοδα των ομάδων με κεντρική διαχείριση την τελευταία πενταετία.
Αν ο ΕΣΑΚΕ συμφωνήσει να δώσει τα δικαιώματα στον ΣΚΑΙ για αυτά τα σχετικά μέτρια ποσά και να εξαφανίσει πάλι την GBL από την ελεύθερη τηλεόραση, σημαίνει ότι οι παράγοντες των ομάδων δεν έχουν πάρει το μάθημά τους. Για να δούμε...
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Έχω κι εγω την ελπίδα ότι θα σκεφτούν λίγο πιο μακροπρόθεσμα εκτός πια και αν είναι καμιά τρελή διαφορά στα χρήματα που μάλλον όχι.
Το είπε και ο @pan24 πιο πάνω βέβαια ότι είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων όχι απαραίτητα τηλεοπτικός παρόχος, μπορεί να έχει την δική της πλατφόρμα μπορεί να δίνει και το περιεχόμενο αλλού οπως στο amazon που ακούγεται κλπ.
Το είπε και ο @pan24 πιο πάνω βέβαια ότι είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων όχι απαραίτητα τηλεοπτικός παρόχος, μπορεί να έχει την δική της πλατφόρμα μπορεί να δίνει και το περιεχόμενο αλλού οπως στο amazon που ακούγεται κλπ.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Τα πήρε τελικά ο ΣΚΑΙ τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
https://www.newsit.gr/athlitika/o-skai- ... a/4711660/
Ας ελπισουμε να μην είναι η ταφόπλακα για το ενδιαφέρον για την Α1 η προβολή τους σε συνδρομητικές πλατφόρμες.
https://www.newsit.gr/athlitika/o-skai- ... a/4711660/
Ας ελπισουμε να μην είναι η ταφόπλακα για το ενδιαφέρον για την Α1 η προβολή τους σε συνδρομητικές πλατφόρμες.






BasketForum – Ιστορικό Αρχείο