Στο peak του ειναι με Γουοκαπ 25 λεπτα στον ασσο πηραμε ευρωλιγκα... Και εχοντας το ελληνικο διαβατηριο οσα ζητησει θα τα παρει εκτος αν παει να ζητησει 3-4 μυρια ξερω γω οποτε εκει ας φερουμε πισω τον Μαντζαρη ή τον Μητρου Λονγκ να παιζει στη gbl με τον Παναθηναικο!golitog7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:49 amΑπό τις πιο straight τοποθετήσεις που έχω δει από αθλητή αναφορικά με το συμβόλαιο του. Δεν λέω ότι δεν αξίζει να παίρνει περισσότερα αλλά θεωρώ ότι ίσως έπρεπε να το θέσει πρώτα στη διοίκηση, αν βέβαια δεν το έχει κάνει ήδη.redcard έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 2:44 am
Νομιζω ειναι η δευτερη φορα τις τελευταιες λιγες μερες που απανταει με τον ιδιο βαρυ και ασηκωτο τροπο στην ερωτηση οποτε δεν ηταν τυχαιο....εχουμε θεμα. Δεν μπορω να διανοηθω οτι ο Θωμας θα φυγει με το παρον καθεστως διοικησης/προπονητη (imo ο πιο σοβαρος υποψηφιος για επομενος αρχηγος της ομαδας μετα τον Παπ) οποτε καπου, καπως, καποια στιγμη θα βρεθει η ακρη. Καλο θα ηταν ωστοσο να ξεκαθαρισει μετα τις βασικες προτεραιοτητες για να μην υπαρχουν γκρινιες και μουτρακια μεσα στη χρονια.
Οριστε, τι καταλαβε ο κοουτς με το κομμουνιστικο μπασκετ; Ξεσηκωθηκε η εργατια.
Είναι σε δύσκολη θέση και η ομάδα και ο ίδιος θα έλεγα. Από τη μία δεν μπορείς να δώσεις 2 εκ σε έναν παίκτη που τα καλά του χρόνια είναι πίσω, από την άλλη δεν μπορείς να φερθείς εντελώς ψυχρά και επαγγελματικά σε έναν από τους βασικούς συντελεστές της επιτυχίας. Και ο Τόμας είναι σε μία ηλικία που δεν μπορεί να αξιώσει 2,5 εκ, δεν είναι άλλωστε baller που όπου και να πάει θα κάνει τη διαφορά.
Ίσως με μία πρόωρη επέκταση για τα επόμενα 3 χρόνια με ένα πόσό στα 1,7-1,8 να ήταν όλοι ευχαριστημένοι.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2371
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1513
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
λοιπόν τα έβαλα κάτω και αποφάσισα τι πρέπει να συμβεί :
λες "ελάτε εδώ κύριε Γουόκαπ, κύριε Ντόρσεϊ, κύριε Μίλου. σας αγαπάμε, σας πονάμε, πρωταθλητές Ευρώπης μπλα μπλα μπλα. υπογράφετε τριετή επέκταση με 500.000 ευρώ έξτρα ο καθένας, τελειώνετε εδώ την καριέρα σας και δε ξαναγκρινιάζετε. αν δε θέλουτε συνεχίζουμε κανονικά με τα συμβόλαια σας και ξαναμιλάμε του χρόνου (με Μίλου του παραχρόνου)"
Γουόκαπ 1,5 - 1,8 το χρόνο, Ντόρσεϊ 2,3, Μίλου 2,7-2,8.
Γουόκαπ τριετές στα 33,5 του με γερή αύξηση.
Μίλου στα 31,5 του με πολύ καλό συμβόλαιο για σέντερ.
Ντόρσεϊ είναι ο πιο περίεργος και δε του έχω και τυφλή εμπιστοσύνη ότι θα κάνει τόσο καλές χρονιές από δω και πέρα. μας κουβάλησε σε όλη τη ρέγκιουλαρ αλλά στα κρίσιμα (+ τελικό Κυπέλλου) ψιλοαπείχε, με εξαίρεση ίσως τον ημιτελικό με τη Φενέρ. δεν είναι παίκτης για 3+ εκατομμύρια.
δώστε μου το οκ σας και το στέλνω στο Σκινδήλια
λες "ελάτε εδώ κύριε Γουόκαπ, κύριε Ντόρσεϊ, κύριε Μίλου. σας αγαπάμε, σας πονάμε, πρωταθλητές Ευρώπης μπλα μπλα μπλα. υπογράφετε τριετή επέκταση με 500.000 ευρώ έξτρα ο καθένας, τελειώνετε εδώ την καριέρα σας και δε ξαναγκρινιάζετε. αν δε θέλουτε συνεχίζουμε κανονικά με τα συμβόλαια σας και ξαναμιλάμε του χρόνου (με Μίλου του παραχρόνου)"
Γουόκαπ 1,5 - 1,8 το χρόνο, Ντόρσεϊ 2,3, Μίλου 2,7-2,8.
Γουόκαπ τριετές στα 33,5 του με γερή αύξηση.
Μίλου στα 31,5 του με πολύ καλό συμβόλαιο για σέντερ.
Ντόρσεϊ είναι ο πιο περίεργος και δε του έχω και τυφλή εμπιστοσύνη ότι θα κάνει τόσο καλές χρονιές από δω και πέρα. μας κουβάλησε σε όλη τη ρέγκιουλαρ αλλά στα κρίσιμα (+ τελικό Κυπέλλου) ψιλοαπείχε, με εξαίρεση ίσως τον ημιτελικό με τη Φενέρ. δεν είναι παίκτης για 3+ εκατομμύρια.
δώστε μου το οκ σας και το στέλνω στο Σκινδήλια
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1513
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 346
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Σχεδόν τα διπλά από Λάρι δηλαδή. Και γκρινιάζει...
Τσκ τσκ τσκ
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2371
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ο τυπος παιρνει κοντα οσο πηρε ο τουριστας ο ντιλικινα. Αν ημουν στη θεση του Γουοκαπ μαλλον θα με ειχε πιασει η μεση μου φετος και θα ελεγα δεν γ@@@@ παιξτε με ασσο ντιλικινα και μορρις, καληνυχτα! Να δωσω συγχαρητηρια στον φιλο γουοκαπ που φερθηκε πιο επαγγελματικα απ οσο θα εκανα στη θεση του!FabrizioOberto έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 12:23 pmΣχεδόν τα διπλά από Λάρι δηλαδή. Και γκρινιάζει...
Τσκ τσκ τσκ![]()
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1513
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- j-kidd13

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13028
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ενταξει, για την επιδραση που εχει στο παιχνιδι του Ολυμπιακου,και με τα τρεχοντα οικονομικα δεδομενα, μια αυξηση την δικαιουται. Βεβαια αν βγει στην αγορα δεν ξερω αν θα βρει οσα θελει, δεν νομιζω οτι θα βρεθει ομαδα να δωσει υψηλο συμβολαιο στον Γουοκαπ.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 489
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
μια ερωτηση αν επιτρεπεται.βλεποντας ολα τα παιχνιδια του ολυμπιακου φετος και το τι προσφερε ο ενας και τι προσφερε ο αλλος μεσα σε ολη την χρονια η προσωπικη σου αποψη ειναι πως ο γουοκαπ ειναι για 1.8 και ο ντορσει για 2.3?δεν εννοω τα ποσα αυτα καθ αυτα αλλά πιστευεις οτι η διαφορα στην προσφορα τους για οτι καταφερε η ομαδα ειναι 500χιλ?νομιζω εχει υποτιμηθει παρα πολυ η ικανοτητα του να βαζεις την μπαλα στο καλαθι ειτε εισαι ασσος ειτε σεντερ ειτε οτιδηποτε.χρειαζεται καποια ικανοτητα για να το κανεις αυτο και αυτο πρεπει να πληρωνεται αναλογαyawn.brigade έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 12:17 pmλοιπόν τα έβαλα κάτω και αποφάσισα τι πρέπει να συμβεί :
λες "ελάτε εδώ κύριε Γουόκαπ, κύριε Ντόρσεϊ, κύριε Μίλου. σας αγαπάμε, σας πονάμε, πρωταθλητές Ευρώπης μπλα μπλα μπλα. υπογράφετε τριετή επέκταση με 500.000 ευρώ έξτρα ο καθένας, τελειώνετε εδώ την καριέρα σας και δε ξαναγκρινιάζετε. αν δε θέλουτε συνεχίζουμε κανονικά με τα συμβόλαια σας και ξαναμιλάμε του χρόνου (με Μίλου του παραχρόνου)"
Γουόκαπ 1,5 - 1,8 το χρόνο, Ντόρσεϊ 2,3, Μίλου 2,7-2,8.
Γουόκαπ τριετές στα 33,5 του με γερή αύξηση.
Μίλου στα 31,5 του με πολύ καλό συμβόλαιο για σέντερ.
Ντόρσεϊ είναι ο πιο περίεργος και δε του έχω και τυφλή εμπιστοσύνη ότι θα κάνει τόσο καλές χρονιές από δω και πέρα. μας κουβάλησε σε όλη τη ρέγκιουλαρ αλλά στα κρίσιμα (+ τελικό Κυπέλλου) ψιλοαπείχε, με εξαίρεση ίσως τον ημιτελικό με τη Φενέρ. δεν είναι παίκτης για 3+ εκατομμύρια.
δώστε μου το οκ σας και το στέλνω στο Σκινδήλια![]()
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1513
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ο Γουόκαπ επιβραβεύεται για το γεγονός ότι 5 χρόνια τώρα είναι ο πιο κακοπληρωμένος παίκτης της ομάδας βάσει προσφοράς. και είναι πάντα εκεί, με μέση ή χωρίς. και έκανε και πολύ καλό κλείσιμο χρονιάς, το καλύτερο του ίσως όσο είναι εδώ.basilis_.kts έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 12:31 pmμια ερωτηση αν επιτρεπεται.βλεποντας ολα τα παιχνιδια του ολυμπιακου φετος και το τι προσφερε ο ενας και τι προσφερε ο αλλος μεσα σε ολη την χρονια η προσωπικη σου αποψη ειναι πως ο γουοκαπ ειναι για 1.8 και ο ντορσει για 2.3?δεν εννοω τα ποσα αυτα καθ αυτα αλλά πιστευεις οτι η διαφορα στην προσφορα τους για οτι καταφερε η ομαδα ειναι 500χιλ?νομιζω εχει υποτιμηθει παρα πολυ η ικανοτητα του να βαζεις την μπαλα στο καλαθι ειτε εισαι ασσος ειτε σεντερ ειτε οτιδηποτε.χρειαζεται καποια ικανοτητα για να το κανεις αυτο και αυτο πρεπει να πληρωνεται αναλογαyawn.brigade έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 12:17 pmλοιπόν τα έβαλα κάτω και αποφάσισα τι πρέπει να συμβεί :
λες "ελάτε εδώ κύριε Γουόκαπ, κύριε Ντόρσεϊ, κύριε Μίλου. σας αγαπάμε, σας πονάμε, πρωταθλητές Ευρώπης μπλα μπλα μπλα. υπογράφετε τριετή επέκταση με 500.000 ευρώ έξτρα ο καθένας, τελειώνετε εδώ την καριέρα σας και δε ξαναγκρινιάζετε. αν δε θέλουτε συνεχίζουμε κανονικά με τα συμβόλαια σας και ξαναμιλάμε του χρόνου (με Μίλου του παραχρόνου)"
Γουόκαπ 1,5 - 1,8 το χρόνο, Ντόρσεϊ 2,3, Μίλου 2,7-2,8.
Γουόκαπ τριετές στα 33,5 του με γερή αύξηση.
Μίλου στα 31,5 του με πολύ καλό συμβόλαιο για σέντερ.
Ντόρσεϊ είναι ο πιο περίεργος και δε του έχω και τυφλή εμπιστοσύνη ότι θα κάνει τόσο καλές χρονιές από δω και πέρα. μας κουβάλησε σε όλη τη ρέγκιουλαρ αλλά στα κρίσιμα (+ τελικό Κυπέλλου) ψιλοαπείχε, με εξαίρεση ίσως τον ημιτελικό με τη Φενέρ. δεν είναι παίκτης για 3+ εκατομμύρια.
δώστε μου το οκ σας και το στέλνω στο Σκινδήλια![]()
ο Ντόρσεϊ ήταν σούπερ σε όλη τη ρέγκιουλαρ (ο αγαπημένος μου προσωπικά) αλλά στα κρίσιμα ήταν απών συν ότι πέρυσι δεν έπαιξε σχεδόν καθόλου (μη πιάσουμε πάλι το γιατί). και πάλι αύξηση θα πάρει και +2 χρόνια στο συμβόλαιο του αλλά όχι και να του δώσουμε το συμβόλαιο του Φουρνιέ.
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10061
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
-
GreenLantern

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 438
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 18, 2016 12:10 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Δε γράφω στα περί Ολυμπιακού αλλά το Μοντερο Μακινταιρ είναι μια υπερβολή…. Και οκ τώρα δε γίνεται κριτική γιατί ο κοουτς B ξέρει, και όντως ξέρει… αλλά και εγώ αν ήμουν Γουοκαπ θα αντιδρούσα, δεν είναι Λαρετζακης, ούτε θα ανεχτεί εναν ρόλο να παίζει όταν του ζητηθεί στο ελληνικό πρωτάθλημα λόγω διαβατηρίου και να παινρει ενα μυριο. Σορρυ αλλά οι χρονοι δε βγαίνουν ακόμα και αν ήταν 48 τα λεπτά σαν το nba.
Όσο για τη τιμή του, αύριο στην αγορά αν βγει θα πάρει εύκολα 2 μύρια.
Όσο για τη τιμή του, αύριο στην αγορά αν βγει θα πάρει εύκολα 2 μύρια.




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο