Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
παρομοια συζητηση ειχαμε περσι εδω μεσα για τον λαρεντζακη που ορισμενα μελη που γραφουν συχνα ελεγαν πως ανετα βρισκει προταση σε ομαδα ευρωλιγκας και δεν πρεπει να τον αφησουμε γιατι ειναι υπερχρησιμος και θα δωσει λυσεις,κι εγω ελεγα να τον διωξουμε καθως δεν θα εχει χρονο αλλά και να αποσυμφορηθει λιγο το ροστερ.ακουγα πως ειμαι αντιολυμπιακος και δεν εκτιμω την προσφορα του στον συλλογο.
1 χρονο μετα ο λαρεντζακης δεν εχει παιξει καθολου και η προταση που εχει ειναι απο την αεκ...
ειδες αμα μενεις σε λαθος ομαδα τι συμβαινει?εχασες την θεση σου στην ευρωλιγκα
1 χρονο μετα ο λαρεντζακης δεν εχει παιξει καθολου και η προταση που εχει ειναι απο την αεκ...
ειδες αμα μενεις σε λαθος ομαδα τι συμβαινει?εχασες την θεση σου στην ευρωλιγκα
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16418
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ο θωμας με την καταπονηση που χει φαει(φταιει η ομαδα σε αυτο) αλλα και οτι στηριζεται στην αμυνα για να βγαλει το ψωμι του εχει ακομα 1-2 χρονια μπασκετικης ζωης..Για τον ενα χρονο τον εχουμε ακομα με συμβολαιο..νταξει και να φυγει μετα στον τελευταιο χρονο του δεν θα τα βαψουμε μαυρα.
Ο ντορσει πχ μπορει να ζηταει 3εκ και να αναγκαστεις να του τα δωσεις..δεν ειναι το ιδιο.
Ο ντορσει πχ μπορει να ζηταει 3εκ και να αναγκαστεις να του τα δωσεις..δεν ειναι το ιδιο.
- karamelitsa

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2694
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Απλά δεν μπορείς να έχεις έναν παίκτη δυσαρεστημένο, δεν μπορεί να τραβάει το κουπί για χρόνια, και τώρα ξαφνικά να σκάνε μύτη Μακιντάιρ, Μοντερό άλλα και οι παλιοί φουρνιέ και Ντόρσευ που θα πάρει αύξηση και όλοι να παίρνουν 2+ χαρτιά και αυτός να παίρνει 1....ε δεν είναι σωστόRedEmperor έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:12 pmΜέχρι 1.5 ταβάνι γουοκαπ.. είναι σε πτωτική πορεία δεν είναι για περισσότερα. Αν ήταν 30 ετών να ζητούσε 2. Αν δεν τα βρουν συνεχιζει με το υπάρχον συμβόλαιο και τη νέα σεζόν ας βγεί στην αγορά 35 ετών να δούμε τι προτάσεις θα έχει
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Λαρεντζάκης έμεινε στην σωστή γι' αυτόν ομάδα που του πρόσφερε το μεγαλύτερο δυνατό συμβόλαιο, αυτό ήταν το σημαντικό γι' αυτόν στα 32 του. Και νομίζω πως φάνηκε και διπλά τυχερός γιατί φέτος με Άρη, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ να ανταγωνίζονται για Έλληνες παίκτες σίγουρα θα βρει καλύτερο συμβόλαιοα από πέρυσι.basilis_.kts έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:14 pmπαρομοια συζητηση ειχαμε περσι εδω μεσα για τον λαρεντζακη που ορισμενα μελη που γραφουν συχνα ελεγαν πως ανετα βρισκει προταση σε ομαδα ευρωλιγκας και δεν πρεπει να τον αφησουμε γιατι ειναι υπερχρησιμος και θα δωσει λυσεις,κι εγω ελεγα να τον διωξουμε καθως δεν θα εχει χρονο αλλά και να αποσυμφορηθει λιγο το ροστερ.ακουγα πως ειμαι αντιολυμπιακος και δεν εκτιμω την προσφορα του στον συλλογο.
1 χρονο μετα ο λαρεντζακης δεν εχει παιξει καθολου και η προταση που εχει ειναι απο την αεκ...
ειδες αμα μενεις σε λαθος ομαδα τι συμβαινει?εχασες την θεση σου στην ευρωλιγκα
Ο Γουόκαπ δεν είναι ίδια περίπτωση, σίγουρα θα βρει ομάδα Ευρωλίγκας με τους διαθέσιμους γκαρντ να μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού. Το ερώτημα είναι τι ύψους συμβόλαιο θα μπορούσε να βρει.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13687
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
για ασφηστε τον ελευθερο να δουμε κατιtarp7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:43 pmΣτο καλότουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pmhttps://onlyeuroleaguenews.com/chapoel- ... u-gouokap/
ωχ ετοιμαστειτε να ξηλωθειτε
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13687
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
αυτο ειναι ο ορισμος του τον πεταξατε σαν στιμμενη λεμονοκουπαshaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:17 pmο θωμας με την καταπονηση που χει φαει(φταιει η ομαδα σε αυτο) αλλα και οτι στηριζεται στην αμυνα για να βγαλει το ψωμι του εχει ακομα 1-2 χρονια μπασκετικης ζωης..Για τον ενα χρονο τον εχουμε ακομα με συμβολαιο..νταξει και να φυγει μετα στον τελευταιο χρονο του δεν θα τα βαψουμε μαυρα.
Ο ντορσει πχ μπορει να ζηταει 3εκ και να αναγκαστεις να του τα δωσεις..δεν ειναι το ιδιο.
- karamelitsa

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2694
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ας κάτσει δυσαρεστημένος.. έτσι ίσως ο Μπαρτζώκας τον έχει για 5 λεπτά και παίζουν μόνο Μοντέρο και Μακινταιρ. Προς όφελος μας είναι.karamelitsa έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:18 pmΑπλά δεν μπορείς να έχεις έναν παίκτη δυσαρεστημένο, δεν μπορεί να τραβάει το κουπί για χρόνια, και τώρα ξαφνικά να σκάνε μύτη Μακιντάιρ, Μοντερό άλλα και οι παλιοί φουρνιέ και Ντόρσευ που θα πάρει αύξηση και όλοι να παίρνουν 2+ χαρτιά και αυτός να παίρνει 1....ε δεν είναι σωστόRedEmperor έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:12 pmΜέχρι 1.5 ταβάνι γουοκαπ.. είναι σε πτωτική πορεία δεν είναι για περισσότερα. Αν ήταν 30 ετών να ζητούσε 2. Αν δεν τα βρουν συνεχιζει με το υπάρχον συμβόλαιο και τη νέα σεζόν ας βγεί στην αγορά 35 ετών να δούμε τι προτάσεις θα έχει
Δεν μπορεί ο γουοκαπ στην δύση της καριέρας του με τις φουλ αδυναμίες που έχει επιθετικά να ζητάει τόσα πολλά..δεν μπορεί καν να προσφέρει αυτά που πρόσφερε αμυντικά πριν 3-4 χρόνια.
Αν είναι να μας γυρίσει λεφτά πίσω από προηγούμενα χρόνια που είχε 0 στα 10 σουτ σε τελικό παντελώς ελεύθερος και χάσαμε την κούπα. Τέτοια ποσά που ζητάει τα παίρνουν παίχτες που μπορούν να κουβαλήσουν σε τελικούς. Όχι ρολιστες. Ο Φουρνιε ήρθε στα 31 του με 2.500.000 συμβόλαιο που είναι ο φουρνιε
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13687
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
καλα αφηστε τον ελευθερο και μην σας απασχολει αυτοkaramelitsa έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pmΣε εσάς πάντως αποκλείεται να έρθει όσο είναι ο Σλούκας εκει......άλλη ομάδα Ευρωλίγκας θα βρει άνετα..βέβαια υποθέσεις κάνουμε καθώς ο παίκτης έχει συμβόλαιο και η ομάδα δεν τον δίνει..
και ο ζελικο δεν θα συνεργαζοταν ποτε με τον δγ


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο