Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 am

glenrice90 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am
redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:45 am


Εντελως.
Μπραδερ δεν οφείλει ο επαγγελματίας παίκτης να συνδεθεί με την 7. Οι περισσότεροι στο τέλος της μέρας το βλέπουν καθαρά βιοποριστικα, ασχεται που υπάρχουν και οι τρελαμενοι τύπου Σακ, Λεσορ κλπ που είναι αγαπησιαρηδες. Ζούνε μια άλλη πραγματικότητα από αυτή που έχει στο μυαλό ο κόσμος. Είμαι 30τόσο, καταπονημένο σωμα, σε λίγα χρόνια σταματάω το μπάσκετ, να ένα καλό συμβόλαιο που δε χρειάζεται να αλλάξω και χώρα γιατί μου αρέσει εδώ , τα πάμε.

Ποτέ δεν πούλησε οπαδιλικι ο Φαλ και ποτέ δεν φαινόταν τύπος που νοιάζεται για όλα αυτά. Στο γήπεδο τα έδινε όλα και όταν η ομάδα του πε στο καλό. είπε κι αυτός στο καλο. Τα υπόλοιπα είναι για εμάς. Η Σπανουλιαδα, η Σλουκιαδα, η Οινκονομιαδα, η Δ.Παπανικολιαδα κλπ είχαν ίντριγκα η οποία άρχισε και λίγο απ' τους ίδιους τους παίκτες και το τι πρέσβευαν/ είχαν πει / είχαν κανει. Εδώ δεν υπάρχει τπτ. Τα ίδια και με Πέρπε

to each his own βέβαια, απλά τα γράφω γιατί θα διαβάσουμε πολλα
Εχετε χασει τελειως το ποιντ μου. Μα εντελως ομως.

Ποιο οπαδιλικι, ποιος Ολυμπιακος και Παναθηναικος, ποια 7 και 13 και 21, θυρες, φανελες κλπ. Τι σχεση εχουν αυτα τα γραφικα;

Υπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.

Εκει οφειλεις σεβασμο, στους ανθρωπους, οχι στις μπλουζες και στα σηματα και σε μενα, τον ακυρο.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος redcard την Πέμ Ιουν 25, 2026 1:05 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 780
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:03 am

Και μόνο το ότι καλός/έστω average παίκτης με διαβατήριο πήγε στον αιώνιο είναι κάπως δώρο.
Στη θέση σας εγώ θα κράταγα έναν εκ των Χολ και Tyrique

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:03 am

Παίδες ο Ολυμπιακός τον άφησε τον Φαλ. Εγώ στη θέση του μετα απο 10μ συμβόλαια μαλλον θα πήγαινα στην Βιλερμπαν μονο και μονο να φύγω από την ελληνική τοξικότητα και ας έπαιρνα 200-300χ λιγότερα.

Τωρα αυτος διάλεξε για την καριέρα του το καλύτερο I guess.

Αν τον κρατουσαμε και διώχναμε τον Χολ δεν θα κράζατε οι περισσότεροι; Τέλος...

Μια χαρά κίνηση για παο, κλασεις καλύτερος ακόμα κι ετσι απο Παπατζον ο Μους.

Προσωπικά με ενοχλούσε τρομερά η απέχθεια του στο να γυρίσει να καρφώσει 2.18πραγμα την μπάλα με πλάτη καποιο χομπιτ αλλα ήξερε μπασκετ και θα βοηθήσει οπως βοηθησε πολυ και τη δική μου ομάδα.

Περίεργη μερα. Φουλ ξενερα με τα τερτίπια της Νουρι, συγγνώμη του Γουοκαπ, εγινε κι αυτο, απο την άλλη μάγεψε παλι η άρρωστη παιχτούρα στην Ισπανία...

Προβλέπω οι Αφοί να αντεπιτιθενται

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2371
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:06 am

yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:00 am
manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am
Ερώτηση επειδή τώρα είδα τη μεταγραφή. Πως γίνεται ο Ολυμπιακός να έκανε την πατάτα να αφήσει ελληνικό διαβατήριο να έρθει σε εμάς και σε κομβική θέση;
πατάτα γιατί;

οι επιλογές που είχε ήταν α) να διώξει έναν από τους Τζόουνς ή Χολ και να κρατήσει τον Φαλ β) να τον κρατήσει ως τέταρτο δίνοντας του 1,8 εκατ. γ) να τον κρατήσει ως τέταρτο με επαναδιαπραγμάτευση που προφανώς δε θα ήθελε ο παίκτης και δ) να τον αφήσει ελεύθερο.

νομίζω δε θα βρεις πολλούς εδώ μέσα που θα επέλεγαν κάτι διαφορετικό από το δ)
Το β θα διαλεγαμε πολλοι, γιατι δεν τα πληρωνουμε απο την τσεπη μας. Αν ηταν να τα πληρωσουμε εμεις, μαλλον θα διαλεγαμε το δ! :lol:
Επισης πιστευω το πλανο ειναι να αποκτηθει κ ενα τεσσαροπενταρι περα απο ενα τριαροτεσσαρι κ αυτος ειναι ενας ακομα λογος που εφυγε ο φαλ.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:06 am

Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:50 am
yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 am
δε του κάναμε καμιά χάρη με τον τραυματισμό του, ό,τι προβλέπεται από τα συμβόλαια των αθλητών έγινε και στην περίπτωση του.

δεν έχω αμφιβολία ότι του φερθήκαμε άψογα, ακόμα και το ότι τον έβαλε ο Μπαρτζώκας να παίξει δύο κρίσιμα παιχνίδια Ευρωλίγκας συνηγορεί υπέρ αυτού. αν μη τι άλλο δείχνει ότι τον αναγνωρίζαμε μέχρι τέλους ως σημαντικό μέλος της ομάδας. αλλά χάρη σίγουρα δε του κάναμε.
Εικόνα

Εικόνα
Νταξ αν θυμάμαι καλά, ο Ματσε είχε δεύτερο τραυματισμό παίζοντας μονακι στη Λιθουανία. Εκεί πάτησαν οι Αφοί οτι τραυματιστεί στο αναψυχή του

glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 am
glenrice90 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am


Μπραδερ δεν οφείλει ο επαγγελματίας παίκτης να συνδεθεί με την 7. Οι περισσότεροι στο τέλος της μέρας το βλέπουν καθαρά βιοποριστικα, ασχεται που υπάρχουν και οι τρελαμενοι τύπου Σακ, Λεσορ κλπ που είναι αγαπησιαρηδες. Ζούνε μια άλλη πραγματικότητα από αυτή που έχει στο μυαλό ο κόσμος. Είμαι 30τόσο, καταπονημένο σωμα, σε λίγα χρόνια σταματάω το μπάσκετ, να ένα καλό συμβόλαιο που δε χρειάζεται να αλλάξω και χώρα γιατί μου αρέσει εδώ , τα πάμε.

Ποτέ δεν πούλησε οπαδιλικι ο Φαλ και ποτέ δεν φαινόταν τύπος που νοιάζεται για όλα αυτά. Στο γήπεδο τα έδινε όλα και όταν η ομάδα του πε στο καλό. είπε κι αυτός στο καλο. Τα υπόλοιπα είναι για εμάς. Η Σπανουλιαδα, η Σλουκιαδα, η Οινκονομιαδα, η Δ.Παπανικολιαδα κλπ είχαν ίντριγκα η οποία άρχισε και λίγο απ' τους ίδιους τους παίκτες και το τι πρέσβευαν/ είχαν πει / είχαν κανει. Εδώ δεν υπάρχει τπτ. Τα ίδια και με Πέρπε

to each his own βέβαια, απλά τα γράφω γιατί θα διαβάσουμε πολλα

Υπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.
Ακόμα κι αυτούς τους ανθρώπους τους βλέπεις μέσα απ' το δικό σου πρίσμα. Πιστεύεις όταν ξαναδούν τον Φαλ ο Τσαβισης , ο Γκατζουλης κλπ δε θα τον αγκαλιάσουν; Εντάξει θα φάει γιουχα στο ΣΕΦ και ο Μπαρτζώκας μπορεί να πετάξει καμία σπόντα γιατί είναι το πρόσωπο της ομάδας αλλά μια χαρά θα είναι με τους περισσότερους. Όπως είναι σχεδόν όλοι στον αθλητισμό μεταξύ τους, και εμείς ουγκανιαζουμε σε οπαδικο επιπεδο

Εντωμεταξυ δε κάναμε τίποτα παραπάνω από το να τιμήσουμε το συμβόλαιο του

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος glenrice90 την Πέμ Ιουν 25, 2026 1:08 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16426
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am

manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:03 am
Και μόνο το ότι καλός/έστω average παίκτης με διαβατήριο πήγε στον αιώνιο είναι κάπως δώρο.
Στη θέση σας εγώ θα κράταγα έναν εκ των Χολ και Tyrique
χαντακωνεις το ροστερ της ευρωλιγκας για ενα διαβατηριο που ζητημα να βγαλει 2 χρονια καλα..επισης πιθανο να μην χαλαει τον μπαρτζωκα να εχει απεναντι του γραμμη ψηλων Χ-λεσορ-φαλ ενω θα εχει μιλου ταρικ χολ..γιατι αν εξαιρεσουμε το διαβατηριο δεν μπορεις να κανεις καλη γραμμη ψηλων με τον λεσορ οπως ειναι μετα τον τραυματισμο και τον φαλ το ιδιο.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:09 am

SbioTech έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:06 am
Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:50 am


Εικόνα

Εικόνα
Νταξ αν θυμάμαι καλά, ο Ματσε είχε δεύτερο τραυματισμό παίζοντας μονακι στη Λιθουανία. Εκεί πάτησαν οι Αφοί οτι τραυματιστεί στο αναψυχή του
Διάβασα και άλλα παιδιά παραπάνω να λένε για μονάκια, με φίλους και άλλα.

Μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας, έκανε οτι κάνουν όλοι οι παίκτες σήμερα.
Ατομικές προπονήσεις το καλοκαίρι, στο χωριό του στη Λιθουανία δεν θα είχε να νοικιάσει ενα ολόκληρο γήπεδο μόνος του, οπότε έκανε τις προπονήσεις του εκεί που έκανε και η τοπική ομάδα.

Αν στις ατομικές που κάνει ο Σάσα, ο Φουρνιέ (κάποιος απο αυτούς) κόψει αχίλλειο (φτου φτου φτου) θα τον τρέχουμε στα δικαστήρια?


Βασικά με την Σκαφάτι σε φιλικό με εμάς έκοψε τον αχίλλειο, άλλο τραυματισμό έπαθε στην Λιθουανία, το νόημα παραμένει το ίδιο ομως.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:11 am

Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:09 am
SbioTech έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:06 am

Νταξ αν θυμάμαι καλά, ο Ματσε είχε δεύτερο τραυματισμό παίζοντας μονακι στη Λιθουανία. Εκεί πάτησαν οι Αφοί οτι τραυματιστεί στο αναψυχή του
Διάβασα και άλλα παιδιά παραπάνω να λένε για μονάκια, με φίλους και άλλα.

Μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας, έκανε οτι κάνουν όλοι οι παίκτες σήμερα.
Ατομικές προπονήσεις το καλοκαίρι, στο χωριό του στη Λιθουανία δεν θα είχε να νοικιάσει ενα ολόκληρο γήπεδο μόνος του, οπότε έκανε τις προπονήσεις του εκεί που έκανε και η τοπική ομάδα.

Αν στις ατομικές που κάνει ο Σάσα, ο Φουρνιέ (κάποιος απο αυτούς) κόψει αχίλλειο (φτου φτου φτου) θα τον τρέχουμε στα δικαστήρια?
Οκ το καταλαβαίνω το point σου. Γενικά οι Αφοί τρώνε σκαλωματα κατά καιρούς... Αλλού τα σκορπανε, αλλού τα τσιγκουνευονται...

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:12 am

Πέρασε όντως τις εξετάσεις ο Φαλ; Δεν κρατάμε καλού-κακού μικρό καλάθι; Δηλαδή 1 χρόνο που το έτρεχε η ομάδα για το ελληνικό διαβατήριο, στέκει ή πιθανότητα να το παράτησε, αν του έχει απομείνει να εκδοθεί μόνο η ελληνική ταυτότητα; Ακόμα και με τόσες αποδεσμεύσεις που έγιναν πρακτικά και με κάποια αναπροσαρμογή προς τα κάτω του συμβολαίου του (δεν θα έμπαινε μέσα η ομάδα από την στιγμή που θα έπαιρνε το διαβατήριο) θα ήταν χρήσιμος για την GBL. Δεν νομίζω ότι η αποδέσμευση του έχει να κάνει με τα χρήματα πάντως. Υπάρχει και το ενδεχόμενο που είχα αναφέρει πριν 1 μήνα ότι λόγω γραφειοκρατίας δεν θα προλάβει να δηλωθεί την ερχόμενη σεζόν σαν έλληνας σε περίπτωση που πάρει ελληνικό διαβατήριο και άρα να τον υπολογίζουν σαν έλληνα από την σεζόν 27-28.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:13 am

Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:09 am
SbioTech έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:06 am

Νταξ αν θυμάμαι καλά, ο Ματσε είχε δεύτερο τραυματισμό παίζοντας μονακι στη Λιθουανία. Εκεί πάτησαν οι Αφοί οτι τραυματιστεί στο αναψυχή του
Διάβασα και άλλα παιδιά παραπάνω να λένε για μονάκια, με φίλους και άλλα.

Μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας, έκανε οτι κάνουν όλοι οι παίκτες σήμερα.
Ατομικές προπονήσεις το καλοκαίρι, στο χωριό του στη Λιθουανία δεν θα είχε να νοικιάσει ενα ολόκληρο γήπεδο μόνος του, οπότε έκανε τις προπονήσεις του εκεί που έκανε και η τοπική ομάδα.

Αν στις ατομικές που κάνει ο Σάσα, ο Φουρνιέ (κάποιος απο αυτούς) κόψει αχίλλειο (φτου φτου φτου) θα τον τρέχουμε στα δικαστήρια?
Δεν ξέρω ποιά είναι η πραγματικότητα να σου πω την αλήθεια. Δεν λέω πως είχε δίκιο ο Ολυμπιακός. Στην τελευταία σου ερώτηση πιστεύω πως όχι δεν θα τους έτρεχαν (γιατί μετά θα τους έτρεχαν οι οπαδοί :D )

Εικόνα
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:13 am

glenrice90 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am
redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 am


Υπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.
Ακόμα κι αυτούς τους ανθρώπους τους βλέπεις μέσα απ' το δικό σου πρίσμα. Πιστεύεις όταν ξαναδούν τον Φαλ ο Τσαβισης , ο Γκατζουλης κλπ δε θα τον αγκαλιάσουν; Εντάξει θα φάει γιουχα στο ΣΕΦ και ο Μπαρτζώκας μπορεί να πετάξει καμία σπόντα γιατί είναι το πρόσωπο της ομάδας αλλά μια χαρά θα είναι με τους περισσότερους. Όπως είναι σχεδόν όλοι στον αθλητισμό μεταξύ τους, και εμείς ουγκανιαζουμε σε οπαδικο επιπεδο

Εντωμεταξυ δε κάναμε τίποτα παραπάνω από το να τιμήσουμε το συμβόλαιο του
Aν ο Μπαρτζωκας και ο Γκατζουλης τον αγκαλιασουν, μαγκες και ρισπεκτ. Τους τιμα.

Αυτο δεν αλλαζει κατι σχετικα με τον Φαλ.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16426
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:13 am

του ματσε ηταν περιεργη περιπτωση..κατι λενε οτι ειχε ερθει ηδη τραυματιας κτλ..και προφανως αν καποιος παικτης παθει τραυματισμο και εχουν να τον πληρωνουν τσαμπα για αλλα 3-4 χρονια αν μπορουν να τον πανε δικαστικα θα τον πανε..εδω ειχαν παει τον παπαλουκα..οχι για τραυματισμο αλλα για να μην τον πληρωσουν και τελικα δικαιωθηκε ο θοδωρας.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:14 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am
manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:03 am
Και μόνο το ότι καλός/έστω average παίκτης με διαβατήριο πήγε στον αιώνιο είναι κάπως δώρο.
Στη θέση σας εγώ θα κράταγα έναν εκ των Χολ και Tyrique
χαντακωνεις το ροστερ της ευρωλιγκας για ενα διαβατηριο που ζητημα να βγαλει 2 χρονια καλα..επισης πιθανο να μην χαλαει τον μπαρτζωκα να εχει απεναντι του γραμμη ψηλων Χ-λεσορ-φαλ ενω θα εχει μιλου ταρικ χολ..γιατι αν εξαιρεσουμε το διαβατηριο δεν μπορεις να κανεις καλη γραμμη ψηλων με τον λεσορ οπως ειναι μετα τον τραυματισμο και τον φαλ το ιδιο.
Μια χαρά γραμμή ψηλών μπορούμε να κάνουμε αν έρθει πρωτοκλασάτος ψηλός για να πλαισιώσει τον Λεσόρ και τον Φαλ.

Gll2912

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 06, 2023 2:10 am
Τοποθεσία: Athina
Αγαπημένος παίκτης: Eddie Curry
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Supersonics Seatle
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:15 am

yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:00 am
manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am
Ερώτηση επειδή τώρα είδα τη μεταγραφή. Πως γίνεται ο Ολυμπιακός να έκανε την πατάτα να αφήσει ελληνικό διαβατήριο να έρθει σε εμάς και σε κομβική θέση;
πατάτα γιατί;

οι επιλογές που είχε ήταν α) να διώξει έναν από τους Τζόουνς ή Χολ και να κρατήσει τον Φαλ β) να τον κρατήσει ως τέταρτο δίνοντας του 1,8 εκατ. γ) να τον κρατήσει ως τέταρτο με επαναδιαπραγμάτευση που προφανώς δε θα ήθελε ο παίκτης και δ) να τον αφήσει ελεύθερο.

νομίζω δε θα βρεις πολλούς εδώ μέσα που θα επέλεγαν κάτι διαφορετικό από το δ)
Δίχως να ξέρω όλες τις πλευρές της υπόθεσης, φυσικά, αναρωτιέμαι αν - με δεδομένο ότι έχει ελληνικό διαβατήριο- το β) ήταν η πιο ενδεδειγμένη επιλογή. Για να το κάνουμε πιο "μπακαλίστικό" 1 εκατομμύριο που αντιστοιχεί στην αξία του παίκτη και 800.000 για να μην καταλήξει στον βασικό αντίπαλο για το πρωτάθλημα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”