Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
60
21%
 
Σύνολο ψήφων: 291
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:37 am

xavier έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:31 am
αν δεν παρει το διαβατηριο, η γνωμη σας παραμενει θετικη για τον φαλ?
Αν δεν πάρει διαβατήριο θα πρόκειται για εντολή από άνωθεν, που θα οφείλεται αποκλειστικά στο γεγονός ότι ο παίκτης πήγε στον Παναθηναϊκό. Θέλω να ελπίζω ότι η ομάδα έχει λάβει διαβεβαιώσεις από την πλευρά του παίκτη ότι δε θα στραβώσει τίποτα. Και για να απαντήσω στην ερώτηση σου, αν δεν πάρει διαβατήριο ο Φαλ, θα ήθελα κάτι καλύτερο στη θέση του.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16426
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:41 am

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:37 am
xavier έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:31 am
αν δεν παρει το διαβατηριο, η γνωμη σας παραμενει θετικη για τον φαλ?
Αν δεν πάρει διαβατήριο θα πρόκειται για εντολή από άνωθεν
ο φαλ δυσκολο να μπορεσε να περασει τις εξετασεις κανονικα...οποτε εντολη ανωθεν πρεπει να δωθει για να το παρει..επισης κανενας δεν ξερει αν θα το επαιρνε αν εμενε στον ολυμπιακο..ισως να νομιζαν οτι δεν θα το παρει γιαυτο και τον διωξαν.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:44 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:41 am
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:37 am


Αν δεν πάρει διαβατήριο θα πρόκειται για εντολή από άνωθεν
ο φαλ δυσκολο να μπορεσε να περασει τις εξετασεις κανονικα...οποτε εντολη ανωθεν πρεπει να δωθει για να το παρει..επισης κανενας δεν ξερει αν θα το επαιρνε αν εμενε στον ολυμπιακο..ισως να νομιζαν οτι δεν θα το παρει γιαυτο και τον διωξαν.
Από τη στιγμή που ο Γιαννακόπουλος είπε ότι είναι τυπικό το θέμα μέχρι να πάρει την ταυτότητα στα χέρια του, οτιδήποτε άλλο θα είναι σκάνδαλο.

Dakotas

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 21, 2017 4:14 pm
Τοποθεσία: Θεσπρωτια
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:44 am

xavier έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:31 am
αν δεν παρει το διαβατηριο, η γνωμη σας παραμενει θετικη για τον φαλ?
Ανάλογα γιατί έρχεται κάθε παίκτης
Αν ήταν για βασικός φυσικά όχι,για δεύτερος μεγάλο ρίσκο,για τρίτος και με διαβατήριο αντί πχ του Παπαγιαννη που προέρχεται από τραυματισμό επίσης και φθηνός δεν είναι και αυτός σίγουρα για πολλούς καλύτερος την δεδομένη στιγμή

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:44 am

κακές σχέσεις με "άνωθεν" μόνο με τον Ποσειδώνα έχει ο δπγ αλλά δεν είναι καιρός για τέτοιες συζητήσεις.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:46 am

yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:44 am
κακές σχέσεις με "άνωθεν" μόνο με τον Ποσειδώνα έχει ο δπγ αλλά δεν είναι καιρός για τέτοιες συζητήσεις.
Το θέμα δεν είναι με ποιους "άνωθεν" έχει κακές σχέσεις ο Γιαννακόπουλος, το θέμα είναι με ποιους "άνωθεν" έχει καλές σχέσεις ο Ολυμπιακός για να μπλοκάρουν την έκδοση διαβατηρίου στον Φαλ τώρα που ήρθε σε μας.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:49 am

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:46 am
yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:44 am
κακές σχέσεις με "άνωθεν" μόνο με τον Ποσειδώνα έχει ο δπγ αλλά δεν είναι καιρός για τέτοιες συζητήσεις.
Το θέμα δεν είναι με ποιους "άνωθεν" έχει κακές σχέσεις ο Γιαννακόπουλος, το θέμα είναι με ποιους "άνωθεν" έχει καλές σχέσεις ο Ολυμπιακός για να μπλοκάρουν την έκδοση διαβατηρίου στον Φαλ τώρα που ήρθε σε μας.
Πάντως στη συνέντευξη του Μπαφέ άλλα έλεγαν. Ότι δεν ξέρουν αν θα πάρει το διαβατήριο και αν το πάρει θα φάει αρκετούς μήνες μέχρι να το έχει στα χέρια του. Πάντως μην το έχετε και τόσο σίγουρο το διαβατήριο.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:59 am

TuTiS έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:49 am
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:46 am


Το θέμα δεν είναι με ποιους "άνωθεν" έχει κακές σχέσεις ο Γιαννακόπουλος, το θέμα είναι με ποιους "άνωθεν" έχει καλές σχέσεις ο Ολυμπιακός για να μπλοκάρουν την έκδοση διαβατηρίου στον Φαλ τώρα που ήρθε σε μας.
Πάντως στη συνέντευξη του Μπαφέ άλλα έλεγαν. Ότι δεν ξέρουν αν θα πάρει το διαβατήριο και αν το πάρει θα φάει αρκετούς μήνες μέχρι να το έχει στα χέρια του. Πάντως μην το έχετε και τόσο σίγουρο το διαβατήριο.
Εδώ γράφει πως από τις 28/05 ο Φαλ έχει το σχετικό χαρτί από το Υπουργείο Εσωτερικών: https://newspao.gr/basket/743355_panath ... o-fal.html

Οι πληροφορίες του άρθρου του Newspao είναι από την εκπομπή Magic Euroleague, για να προλάβω όποιον αναρωτηθεί.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:05 am

TuTiS έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:49 am
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:46 am


Το θέμα δεν είναι με ποιους "άνωθεν" έχει κακές σχέσεις ο Γιαννακόπουλος, το θέμα είναι με ποιους "άνωθεν" έχει καλές σχέσεις ο Ολυμπιακός για να μπλοκάρουν την έκδοση διαβατηρίου στον Φαλ τώρα που ήρθε σε μας.
Πάντως στη συνέντευξη του Μπαφέ άλλα έλεγαν. Ότι δεν ξέρουν αν θα πάρει το διαβατήριο και αν το πάρει θα φάει αρκετούς μήνες μέχρι να το έχει στα χέρια του. Πάντως μην το έχετε και τόσο σίγουρο το διαβατήριο.
Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
yorgos

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 11459
Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Αβάνα
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:06 am

xavier έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:31 am
αν δεν παρει το διαβατηριο, η γνωμη σας παραμενει θετικη για τον φαλ?
Όχι. Δε φτάνει που δε βγαίνουν τα διαβατήρια και θα μένει απέξω, ειναι τοσο ευπαθης στους τραυματισμούς (με τετοιο κορμί και σε τετοια ηλικια) που κι ως Έλληνας ρίσκο είναι. Αλλά για ρίσκο με ελληνικό διαβατήριογια τρίτος ψηλός είναι μια χαρά.

Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα

https://tinyurl.com/t2mmucpt
manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 783
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:25 am

xavier έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:31 am
αν δεν παρει το διαβατηριο, η γνωμη σας παραμενει θετικη για τον φαλ?
Αν υποθέσουμε ότι είχαμε 3 σενάρια:
1) Λεσσόρτ-Βαλαντσιούνας-Γκάμπριελ
2) Λεσσόρτ-Moses Wright-Fall
3) Λεσσόρτ-Moses Wright-Παπαγιάννης

Με διαβατήριο Fall η προτίμησή μου θα ήταν κάπως 1=2>3
Χωρίς διαβατήριο Φαλ θα ήταν 1>3>2

Όπου Moses Wright = καλός ψηλός είτε από Ευρώπη είτε ΝΒΑ.
Όπου Γκάμπριελ = φτηνός αθλητικός ψηλός

Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1263
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:13 am

Μόλις πριν ένα μήνα λέγαμε για τις κωλοτουμπες του dpg και ότι αν βρει ευκαιρία, θα πάρει άνετα ελληνοποιημενο παίκτη. Να τα. Σαν να κλέβεις εκκλησία. Μ'αρεσει που θίχτηκαν κιόλας κάποιοι, γιατί ρίχνουμε λάσπη.

todorris

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2011 9:05 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:43 am

TuTiS έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:49 am
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:46 am


Το θέμα δεν είναι με ποιους "άνωθεν" έχει κακές σχέσεις ο Γιαννακόπουλος, το θέμα είναι με ποιους "άνωθεν" έχει καλές σχέσεις ο Ολυμπιακός για να μπλοκάρουν την έκδοση διαβατηρίου στον Φαλ τώρα που ήρθε σε μας.
Πάντως στη συνέντευξη του Μπαφέ άλλα έλεγαν. Ότι δεν ξέρουν αν θα πάρει το διαβατήριο και αν το πάρει θα φάει αρκετούς μήνες μέχρι να το έχει στα χέρια του. Πάντως μην το έχετε και τόσο σίγουρο το διαβατήριο.
Από την στιγμή που πέρασε τις εξετάσεις είναι τυπική διαδικασία.
Ο φάκελος του μετά φεύγει για να δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβέρνησης (ΦΕΚ) κ μετά στην Περιφέρεια όπου κατοικεί.
Η Περιφέρεια εκδίδει εντολή δημοτολόγησης για τον Δήμο κατοικίας του κ την άλλη μέρα βγάζει ταυτότητα ή διαβατήριο.
Η παραπάνω διαδικασία κρατάει περίπου 3 μήνες για απλούς αλλοδαπούς κ είναι τυπικό πλέον.
Η πολιτογράφησή του είναι νόμιμη και συνηθισμένη όπως κ όλων των αλλοδαπών που πληρούν προυποθέσεις.
Του Γουόκαπ ήταν άλλη ιστορία κατ εξαίρεση για να ενισχύσει την Εθνική.

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 783
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:12 am

Άκουσα λίγο από τη χθεσινή εκπομπή και αν αποκωδικοποίησα καλά έχουμε τα εξής:
1) Είπαν ότι ο Ομπράντοβιτς όντως θέλει 5άρι με τρίποντο, και συγκεκριμένα τον Lyles. Όχι σαν 4 που θα παίζει και 5, αλλά κυρίως για το 5. Αναφέρθηκαν κάποιες επιλογές (reuvers και δεν θυμάμαι ποιοι άλλοι), αλλά είπε ότι είναι χαμηλότερου επιπέδου. Αν όχι Lyles υπάρχει και ο Leday υπάρχει και ο Porzingis :D
2) Περιμένουμε καινούρια μεταγραφή μέχρι την Κυριακή
3) Πάλι θα είναι κίνηση έκπληξη (άρα μάλλον όχι του Lyles, Bonga, Butler, κ.λπ.)

Μάλλον από Ευρωλίγκα φαντάζομαι θα είναι και φαντάζομαι παίκτης με συμβόλαιο. Κυρίως γιατί όλοι οι παίκτες χωρίς συμβόλαιο έχουν ακουστεί λίγο πολύ.

Αν έπρεπε να ρίξω μια ζαριά, κυρίως επειδή είναι παίκτης που αν ήταν ελεύθερος θα τον ήθελε ο Ομπράντοβιτς, θα έλεγα Μαλεντόν. Έκανε κακή χρονιά, οπότε είναι ίσως λίγο πιο εύκολο να βγει από το συμβόλαιό του. Αλλά όπως είπα είναι wild guess

Άβαταρ μέλους
tanasen01

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 10, 2013 10:18 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Tim Duncan
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:18 am

Για να τον πήραμε σίγουρα έχουμε λάβει διαβεβαιώσεις από την πλευρά του ότι θα περάσει τα ιατρικά (τα οποία γίνονται σήμερα) και ότι θα λάβει σύντομα την ταυτότητα. Για τον ρόλο που τον πήραμε δλδ. 10 λεπτά ως τρίτος νομίζω είναι γιουρτσ....εεε... πολυτέλεια :sorry:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”