Ποιοι τα λεγαν αυτα για τον φαλ? Εγω δυο χρονια διαβαζα γενικα να βριζουν τον μπαρτζωκα που εχει κολλημα με τον φαλ, τους αφους που τον ανανεωσαν κ τον φαλ που δεν πηδαει ουτε εφημεριδα. Αυτα γενικα διαβαζα τριγυρω μετα το 2023, ειδικα το 2024-25 υπηρχε πολυ μεγαλη γκρινια για τον φαλ σε αδικαιολογητο κατα τη γνωμη μου βαθμο.basilis_.kts έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 amπαρακολουθωντας το φορουμ αρκετα συχνα απο το προηγουμενο καλοκαιρι εχοντας πολλες διαφωνιες με παιδια που ακομα γραφουν σημερα εκτενως το πως εχει μετατραπει ο φαλ απο εναν πλει μεικερ ρακετας με τρομερη εφεση στο διαβασμα του παιχνιδιου και με μυθικη αμυνα κλπ κλπ σε εναν τυπο που δεν χωρουσε πλεον στην ομαδα καθως ο χολ ειναι καλυτερος ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΙΚΟ.
το ιδιο και ο μιλουτινοφ απο εναν χοντρο και ποτη σερβο που δεν αξιζει καν να μεινει πισω απο τον φαλ και καλως ο μπαρτζωκας προτιμα τον φαλ εχει γινει ο σεντερ βαρομετρο
ειλικρινα μενω αναυδος
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2373
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3666
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Η ομαδα πλεον εχει
1. Μακινταιαρ, Γουοκαπ,
1-2 Μοντερο,( Μπουρνελες)
2. Ντορσει
2-3 Φουρνιε, (Νετζηπογλου)
3. Γουορντ
3-4, (Παπανικολαου)
4. Σασα
4-5 (Καραγιαννιδης)
5. Μιλου, Ταιρικ, Χολ
Πλεον και με την αποχωρηση του Μακκισικ και μαλλον Λαρεντζακη αντιλαμβανομαστε οτι πλεον δεν εχουμε το βαθος στη θεση 3 καθως ο Φουρνιε θεωρω οτι υπο προυποθεσεις θα παιξει λιγο στο 3. Οποτε θα αποκτηθουν δυο διπλοθεσιτες . Θεωρω οτι κατι ηξερε η ομαδα για τον Φαλ ή τονυποψιαζοταν για αυτο ο Στεφανου μιλησε ξαφνικα για 4-5αρι καθως ετσι καλυπτει και την μετακινηση του Φαλ προς τα εκει για την Α1.
Αρα αν παμε για ενα 4-5αρι και ενα 3αροτεσσαρι ή δυαροτριαρι προσωπικα θα πηγαινα στον Μετου και που δεν θα στοιχισει και θα εδινα τα λεφτα σε ενα τριαρι
1. Μακινταιαρ, Γουοκαπ,
1-2 Μοντερο,( Μπουρνελες)
2. Ντορσει
2-3 Φουρνιε, (Νετζηπογλου)
3. Γουορντ
3-4, (Παπανικολαου)
4. Σασα
4-5 (Καραγιαννιδης)
5. Μιλου, Ταιρικ, Χολ
Πλεον και με την αποχωρηση του Μακκισικ και μαλλον Λαρεντζακη αντιλαμβανομαστε οτι πλεον δεν εχουμε το βαθος στη θεση 3 καθως ο Φουρνιε θεωρω οτι υπο προυποθεσεις θα παιξει λιγο στο 3. Οποτε θα αποκτηθουν δυο διπλοθεσιτες . Θεωρω οτι κατι ηξερε η ομαδα για τον Φαλ ή τονυποψιαζοταν για αυτο ο Στεφανου μιλησε ξαφνικα για 4-5αρι καθως ετσι καλυπτει και την μετακινηση του Φαλ προς τα εκει για την Α1.
Αρα αν παμε για ενα 4-5αρι και ενα 3αροτεσσαρι ή δυαροτριαρι προσωπικα θα πηγαινα στον Μετου και που δεν θα στοιχισει και θα εδινα τα λεφτα σε ενα τριαρι
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Προφανως δεν μπορω να αποποιηθω την ιδιοτητα του φιλαθλου/οπαδου αλλα ταυτοχρονα θεωρω τον εαυτο μου πιο ψυχραιμο απο το μεσο ορο. Με τον Σλουκα π.χ. ημουν σαν τους τρελους που πανε αναποδα μεταξυ των συνοπαδων μου, αλλα αν με χαλασε κι εμενα στο τελος με δηλωσεις κλπ.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:54 amΟκ το βλέπουμε διαφορετικά όμως δεν μπορείς να αρνηθείς πως χρησιμοποιείς ένα εντελώς οπαδικό φίλτρο και είναι πολύ λογικό να μην σκέφτονται έτσι οι αθλητές και οι φυσιοθεραπευτές/γιατροί. Διότι το "ηθικό" ζήτημα που θέτεις είναι η μεταγραφή στον Παναθηναικό και όχι σε κάποια άλλη ομάδα. Αυτό είναι εντελώς υποκειμενικά ορισμένο από εσένα (τον φίλαθλο του Ολυμπιακού εννοώ όχι απαραίτητα εσένα προσωπικά). Είναι κάποιου είδους "communitarian ηθική" που η ομάδα δεν είναι απλά ένας εργοδότης, αλλά είναι κοινότητα και σύμβολα και αναμνήσεις κλπ. Αλλά αυτή η ηθική είναι μέσα στην κοινότητα των φιλάθλων μόνο. Για τον παίκτη, τον γιατρό, τον φυσιοθεραπευτή, το πλαίσιο μπορεί να είναι τελείως διαφορετικό από επαγγελματικό και ιατρικό μέχρι οικογενειακό, οικονομικό κλπredcard έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:36 am
Οταν μπλεκεται μεσα θεμα υγειας και τοσο σοβαρο μαλιστα, η συζητηση δε μπορει να ειναι η ιδια οπως με τον Σλουκα, τον Σπανουλη ή τον οποιονδηποτε. Ειναι αλλο λεβελ εξ ορισμου.
Ο Φαλ στα 35 με τετοιο τραυματισμο θα μπορουσε να επανελθει και να ειναι στα αζητητα ή να μην επανελθει ποτε. Αυτο δε το ηξερε το Μαιο οταν τραυματιστηκε, εκει ομως ο Ολυμπιακος του ειπε "θα σε στηριξω" και δεν ασχολουμαι με αναπροσαρμογη, αυτο ελεγαν τα τοτε ρεπορταζ. Αν το ψαξαμε και ειδαμε οτι δεν υπηρχε καμια μα καμια νομικη δυνατοτητα να κοπει εστω ενα ευρω απο τα 1.8 εκατομμυρια μπορει να ξανασκεφτω αυτα που γραφω. Αλλα αν υπηρχε κι εμεις ειπαμε "οχι, δε προκειται να ασχοληθω να ψαξω παραθυρακια, θα σε στηριξω και θα σ δωσω το 100.00 % του 1.8 εκατομμυριου γιατι αυτο θεωρω σωστο" τοτε αναγκαστικα θα επιμεινω.
Αδιανοητη κινηση.
Ο Φαλ την άνοιξη του 24 υπέγραψε 2+1 συμβόλαιο. Άρα η κάλυψη του τραυματισμού του ήταν εντελώς μέσα στα πλαίσια της υποχρέωσης της ομάδας.
Η κρίση σου είναι κυρίως μια οπαδική ηθική κρίση, φορτισμένη από την αντιπαλότητα Ολυ-Παο. Δεν κοιτάω αν έχεις δίκιο ή άδικο να αισθάνεσαι έτσι, είναι θεμιτό ως συναίσθημα, αλλά όχι αυτονόητο ως υποχρέωση για τον ίδιο τον Μουσταφά.
Η περιπτωση του Φαλ για καποιους ειναι ολοιδια με ολων των αλλων, για μενα ειναι διαφορετικη. Και για να το πω κι αλλιως, το στορυ εχει στοιχεια που θα μου προκαλουσαν αποστροφη ακομα και αν τα εβλεπα σε αλλη κλιμακα ή σε τελειως αλλο, μη μπασκετικο ή οπαδικο context.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2373
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Θεωρω στο παραπανω ροστερ θα προστεθουν αλλοι 3 παικτες απο τους οποιους ο ενας ισως ειναι ελληνας. Εκτος αν μεινει τελικα ο Λαρετζακης ή ο Τζοζεφ.Christofis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 2:08 amΗ ομαδα πλεον εχει
1. Μακινταιαρ, Γουοκαπ,
1-2 Μοντερο,( Μπουρνελες)
2. Ντορσει
2-3 Φουρνιε, (Νετζηπογλου)
3. Γουορντ
3-4, (Παπανικολαου)
4. Σασα
4-5 (Καραγιαννιδης)
5. Μιλου, Ταιρικ, Χολ
Πλεον και με την αποχωρηση του Μακκισικ και μαλλον Λαρεντζακη αντιλαμβανομαστε οτι πλεον δεν εχουμε το βαθος στη θεση 3 καθως ο Φουρνιε θεωρω οτι υπο προυποθεσεις θα παιξει λιγο στο 3. Οποτε θα αποκτηθουν δυο διπλοθεσιτες . Θεωρω οτι κατι ηξερε η ομαδα για τον Φαλ ή τονυποψιαζοταν για αυτο ο Στεφανου μιλησε ξαφνικα για 4-5αρι καθως ετσι καλυπτει και την μετακινηση του Φαλ προς τα εκει για την Α1.
Αρα αν παμε για ενα 4-5αρι και ενα 3αροτεσσαρι ή δυαροτριαρι προσωπικα θα πηγαινα στον Μετου και που δεν θα στοιχισει και θα εδινα τα λεφτα σε ενα τριαρι
Δεν πιστευω πως θα παμε με ροστερ μιρκοτερο των 16 παικτων (συμπεριλ των Νετζη και Καραγιαννιδη αλλα οχι του Μπουρνελε).
- nikolakias

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 454
- Εγγραφή: Τετ Απρ 24, 2024 9:30 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Tim Duncan, Steve Nash
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: San Antonio
- Προειδοποιήσεις:
0
Καλησπέρα (μάλλον καλημέρα, ώρα που είναι) σε όλους!
Είπα να σπάσω τη σιωπή μου γιατί το όλο σκηνικό με τον Φαλ μου φάνηκε εντελώς σουρεάλ, κυρίως ως προς τα ήθη της εποχής, τα οποία οδηγούν έναν αθλητή που απόλαυσε τόσα σε μια ομάδα (βασικός έναντι του πολύ τεχνικότερου και κυριαρχικού Μιλου όταν δεν μπορούσε να ποστάρει ούτε τον Τολιόπουλο, βασικό γρανάζι στην ομάδα των σερί F-4 από εκεί που κινούνταν μεταξύ Eurocup και πάτου της Euroleague, τρελή υπεραξία στο τελευταίο συμβόλαιο στον έναν χρόνο και βάλε του οποίου δεν πάτησε καν παρκέ κ.ο.κ.) να πηγαίνει στους απέναντι, ελαφρά τη καρδία – και μάλιστα μερικές μέρες μετά το ευχαριστήριο μήνυμά του.
Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα. Το μόνο που, νομίζω, αξίζει να ειπωθεί είναι ότι μέσα στην ατυχία της με τον περσινό του τραυματισμό η ομάδα κράτησε αυτόν που έπρεπε (κάτι με το οποίο, να το πω κομψά, υπήρχαν αρκετοί ενδοιασμοί εδώ μέσα) και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Εγώ νομίζω πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις: έκανε μπαμ ποιος ψηλός πονούσε και πονάει την ομάδα και ποιος όχι. Το έλεγα και πέρσι: όταν βλέπω τον Μιλου να καρφώνει με γκριμάτσα πόρωσης δεν έχω να φοβάμαι τίποτα. Όσο για τους μισθοφόρους, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές – τον Ολυμπιακό δεν τον αντιπροσώπευαν τέτοιες αντιλήψεις, ούτε και θα τον αντιπροσωπεύσουν ποτέ. Κι αυτό πάει και για τον Τόμας, που με στεναχώρησε ιδιαίτερα σήμερα.

Είπα να σπάσω τη σιωπή μου γιατί το όλο σκηνικό με τον Φαλ μου φάνηκε εντελώς σουρεάλ, κυρίως ως προς τα ήθη της εποχής, τα οποία οδηγούν έναν αθλητή που απόλαυσε τόσα σε μια ομάδα (βασικός έναντι του πολύ τεχνικότερου και κυριαρχικού Μιλου όταν δεν μπορούσε να ποστάρει ούτε τον Τολιόπουλο, βασικό γρανάζι στην ομάδα των σερί F-4 από εκεί που κινούνταν μεταξύ Eurocup και πάτου της Euroleague, τρελή υπεραξία στο τελευταίο συμβόλαιο στον έναν χρόνο και βάλε του οποίου δεν πάτησε καν παρκέ κ.ο.κ.) να πηγαίνει στους απέναντι, ελαφρά τη καρδία – και μάλιστα μερικές μέρες μετά το ευχαριστήριο μήνυμά του.
Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα. Το μόνο που, νομίζω, αξίζει να ειπωθεί είναι ότι μέσα στην ατυχία της με τον περσινό του τραυματισμό η ομάδα κράτησε αυτόν που έπρεπε (κάτι με το οποίο, να το πω κομψά, υπήρχαν αρκετοί ενδοιασμοί εδώ μέσα) και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Εγώ νομίζω πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις: έκανε μπαμ ποιος ψηλός πονούσε και πονάει την ομάδα και ποιος όχι. Το έλεγα και πέρσι: όταν βλέπω τον Μιλου να καρφώνει με γκριμάτσα πόρωσης δεν έχω να φοβάμαι τίποτα. Όσο για τους μισθοφόρους, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές – τον Ολυμπιακό δεν τον αντιπροσώπευαν τέτοιες αντιλήψεις, ούτε και θα τον αντιπροσωπεύσουν ποτέ. Κι αυτό πάει και για τον Τόμας, που με στεναχώρησε ιδιαίτερα σήμερα.
- Coach Periklis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4996
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
nikolakias έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:03 amΤο μόνο που, νομίζω, αξίζει να ειπωθεί είναι ότι μέσα στην ατυχία της με τον περσινό του τραυματισμό η ομάδα κράτησε αυτόν που έπρεπε (κάτι με το οποίο, να το πω κομψά, υπήρχαν αρκετοί ενδοιασμοί εδώ μέσα) και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Εγώ νομίζω πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις: έκανε μπαμ ποιος ψηλός πονούσε και πονάει την ομάδα και ποιος όχι. Το έλεγα και πέρσι: όταν βλέπω τον Μιλου να καρφώνει με γκριμάτσα πόρωσης δεν έχω να φοβάμαι τίποτα.
Προς γνώση και συμμόρφωση αυτό αδέρφια . Και οπαδικά και διοικητικά και....προπονητικάChristofis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:06 amΤελικα παιδια παιδια που μεγαλωσαν μεσα στην ομαδα οπως τον Νικολα καλο ειναι να τους σεβομαστε λιγο παραπανω.
Γενικα η αισθηση που μου αφηνει ειναι σαν αυτην οταν ακουσα οτι ο Ματ Λοτζεσκι πηγε στον Παο. Ουτε κρυο ουτε ζεστη. Και οπως το βελουδινο σφυρι τον θυμαμαι μονο με τον Ολυμπιακο σαν να μην πηγε ποτε στον Παο ετσι νομιζω θα νιωθω δεκα χρονια μετα για τον Φαλ.
Στο δεύτερο κομμάτι γιατρέ μου, εγώ σαν οπαδός (όσο το δυνατόν υγιής) είμαι το αντίθετο. Θα τον θυμάμαι πάντα ως κάποιον που έφυγε μετά από ΟΛΑ αυτά που συζητάμε σήμερα και πήγε Παναθηναϊκό
και θα έχει την ίδια αξία στα μάτια μου που έχει ο Λοτζέσκι κιαι ο Αγραβάνης που πλέον η μούρη μου κάνει τη γκρίματσα σαν το meme με τον Homelander

Αυτά για τον Μους και την προσφορά του στον Ολυμπιακό (που ήταν ότι πήγε στον Παναθηναικό)
Έκανα 3-4 ποστ, τώρα ανήκει στον μεγάλο αντίπαλο, τα βγάλαμε από μέσα μας (είμαι team @prime7 & @redcard το πήρα στραβά για τον άνθρωπο Φαλ, παικτικά δεν με αφορά πλέον και επαγγελματικά έκανε ό,τι νομίζει καλύτερο)
"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
- Coach Periklis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4996
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
shaq7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 amο φαλ ειναι μια επιβεβαιωση οτι καλα κανουν στην ομαδα και σκεφτονται επιτελους στεγνα επαγγελματικα..οι περισσοτεροι παικτες δεν παει να μεγαλωσαν εδω,να βγαλαν ενα σκασμο λεφτα,να τους εσωσες την καριερα..να τους σταθηκες σε τραυματισμους κτλ οταν ερθει η ωρα θα πανε στον αντιπαλο σου αν τους συμφερει.
ο γουοκαπ επισης μονο τα λεφτα σκεφτηκε για ενδειξη σεβασμου..οτι μια χρονια τον στελναμε στους καλυτερους γιατρους και δεν τον πιεσαμε ποτε να μπει ωστε τωρα να ειναι καλα κλαιν μαιν..
Μπορεί να είναι αυτός που είναι ο Ζέρβας αλλά στο σημερινό του δίνω δίκιο, αν λέει αλήθεια φυσικά
και σε κάτι που συμφωνώ απόλυτα, ότι η σχέση Θωμά Ολυμπιακού (και Φαλ) είναι αμφίδρομη. Έχει προσφέρει πολλά , αλλά και έχει λάβει πολλά για να μιλάει έτσι
ούτε μας κάνουν χάρη, ούτε κι εμείς . Δεν φεραμε Στοκτον-Μαλοουν , 2 καλούς παίκτες από Β tier φέραμε και έγιναν πρωταθλητές στον Ολυμπιακό για να μιλάει λες και του χρωστάμε μόνο εμείς
α δις....λαστ γιαρkojito έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:00 pm
Για μένα ο Fall μπαίνει στην ίδια κατηγορία με Walkup πρακτικά. Για μένα αφού του δόθηκε η ευκαιρία να τον πάρει ως Έλληνα καλά έκανε από αγωνιστικής άποψης, αλλά είναι λίγο περίεργο τόσα χρόνια να κάνεις αγώνα για fake ξένους, να δηλώνεις ότι εμείς δεν κάνουμε τέτοια κτλ μόνο και μόνο επειδή δεν έχεις ασκήσει εσύ το δικαίωμα αυτό (κυρίως γιατί δεν το χρειάστηκε), και ξαφνικά να είναι όλα ρόδινα όταν σου δίνεται η ευκαιρία.
Αν ήταν ας πούμε ο Αταμάν και του χρόνου στον ΠΑΟ, θα άφηνε μέσα σε ένα καλοκαίρι όλες αυτές τις δηλώσεις για fake greeks;
"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 779
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Επόμενη μερα, εχω ηρεμήσει και απο το Αγιονέρι που στραγγιζα οταν ειδα τα του Φαλ.
Περίεργη μερα η χθεσινή. Πιο πολυ χαλάστηκα απο τη συνέντευξη του Θωμά πάρα απο τη μαντραπηδα του Μους.
----
Μους
-----
Πολύ καλά λένε οι φίλοι, θα μπει στην ίδια κατηγορία παικτών που πέρασαν απο εμάς και μετα απο παο, και θα θυμάσαι πιο πολυ αυτό παρά τη συμβολή του.
Ο παο χρυσό πληρώνει ενα παικτη με ενα σημαντικο ρίσκο χρημάτων αλλα στο ενδεχόμενο που του βγει θα έχει μια δυνατή προσθήκη για 3ο σέντερ δίνοντας του τον όγκο στη ρακέτα που τοσα χρονια του έλειπε.
Ο Μους αχρείαστη η επιλογή του αφου απο οτι ακούγεται είχε παρόμοιες προτάσεις και απο Σαλονίκα και απο Βιλερμπαν. Ήταν συνεπώς μια απολύτως συνειδητή επιλογή με πλήρη συνειδητοποίησα όλων των προεκτάσεις με στόχο να δώσει απαντήσεις (;) ή μηνύματα (;) σε ποιους δεν ξερω. Στον προπονητή που τον ανέδειξε σε μέση ηλικία απο παικτη της σειράς σε πρωταγωνιστή contender ομάδας; Στους προέδρους που τον στήριξαν μετα απο δυο σοβαρους τραυματισμους; δεν ξερω και απο σήμερα δεν με ενδιαφέρει.
-----
Θωμάς
------
Εντελώς αχρείαστη και out of character η συνέντευξη. Πραγματικά είμαι σε μουντ κρατήστε Τζοζεφ για ασφάλεια και απλως ενεργοποιείστε το +1. Έχασε χθες πολλούς πόντους στα μάτια μου. Τελικώς η ανοησία είναι ανίκητη
-----
Μοντερο
----'-
Μην τον ματιάσουμε αλλα τι άρρωστη παιχτουρα παίρνουμε. Κλατς απο τα γεννοφάσκια του. Είναι 23 και δείχνει μέταλλο ηγέτη με 10χρονη εμπειρία. Μακάρι να προσαρμοστεί και να βγάλει όσα όμορφα δείχνει φετος. Ανυπομονώ να ακούσω την ανακοίνωση
------
Φόργουορντ
------
Αντε να δούμε τι θα δούμε. Χθες ξεθάφτηκε ο Ρομπινσον Ερλ... δεν μου αρεσε σαν λυση για 5αρι, δεν μου αρέσει και σαν 4αρι....
Περίεργη μερα η χθεσινή. Πιο πολυ χαλάστηκα απο τη συνέντευξη του Θωμά πάρα απο τη μαντραπηδα του Μους.
----
Μους
-----
Πολύ καλά λένε οι φίλοι, θα μπει στην ίδια κατηγορία παικτών που πέρασαν απο εμάς και μετα απο παο, και θα θυμάσαι πιο πολυ αυτό παρά τη συμβολή του.
Ο παο χρυσό πληρώνει ενα παικτη με ενα σημαντικο ρίσκο χρημάτων αλλα στο ενδεχόμενο που του βγει θα έχει μια δυνατή προσθήκη για 3ο σέντερ δίνοντας του τον όγκο στη ρακέτα που τοσα χρονια του έλειπε.
Ο Μους αχρείαστη η επιλογή του αφου απο οτι ακούγεται είχε παρόμοιες προτάσεις και απο Σαλονίκα και απο Βιλερμπαν. Ήταν συνεπώς μια απολύτως συνειδητή επιλογή με πλήρη συνειδητοποίησα όλων των προεκτάσεις με στόχο να δώσει απαντήσεις (;) ή μηνύματα (;) σε ποιους δεν ξερω. Στον προπονητή που τον ανέδειξε σε μέση ηλικία απο παικτη της σειράς σε πρωταγωνιστή contender ομάδας; Στους προέδρους που τον στήριξαν μετα απο δυο σοβαρους τραυματισμους; δεν ξερω και απο σήμερα δεν με ενδιαφέρει.
-----
Θωμάς
------
Εντελώς αχρείαστη και out of character η συνέντευξη. Πραγματικά είμαι σε μουντ κρατήστε Τζοζεφ για ασφάλεια και απλως ενεργοποιείστε το +1. Έχασε χθες πολλούς πόντους στα μάτια μου. Τελικώς η ανοησία είναι ανίκητη
-----
Μοντερο
----'-
Μην τον ματιάσουμε αλλα τι άρρωστη παιχτουρα παίρνουμε. Κλατς απο τα γεννοφάσκια του. Είναι 23 και δείχνει μέταλλο ηγέτη με 10χρονη εμπειρία. Μακάρι να προσαρμοστεί και να βγάλει όσα όμορφα δείχνει φετος. Ανυπομονώ να ακούσω την ανακοίνωση
------
Φόργουορντ
------
Αντε να δούμε τι θα δούμε. Χθες ξεθάφτηκε ο Ρομπινσον Ερλ... δεν μου αρεσε σαν λυση για 5αρι, δεν μου αρέσει και σαν 4αρι....
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3666
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Στο δευτερο κομματι φιλε μου φταιει και το γεγονος οτι ο Ματ δεν εκανε και κατι ουσιαστικο με τον Παο. Ετσι πιστευω θα γινει και με τον Μους οποτε ουτε κρυο ουτε ζεστη. Απλα δεν θα εχει την αγπη και τον σεβασμο μου οπως αλλοι παικτες που προτιμησαν να μην κανουν το ταξιδι αυτοCoach Periklis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 6:33 amnikolakias έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:03 amΤο μόνο που, νομίζω, αξίζει να ειπωθεί είναι ότι μέσα στην ατυχία της με τον περσινό του τραυματισμό η ομάδα κράτησε αυτόν που έπρεπε (κάτι με το οποίο, να το πω κομψά, υπήρχαν αρκετοί ενδοιασμοί εδώ μέσα) και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Εγώ νομίζω πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις: έκανε μπαμ ποιος ψηλός πονούσε και πονάει την ομάδα και ποιος όχι. Το έλεγα και πέρσι: όταν βλέπω τον Μιλου να καρφώνει με γκριμάτσα πόρωσης δεν έχω να φοβάμαι τίποτα.Προς γνώση και συμμόρφωση αυτό αδέρφια . Και οπαδικά και διοικητικά και....προπονητικάChristofis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:06 amΤελικα παιδια παιδια που μεγαλωσαν μεσα στην ομαδα οπως τον Νικολα καλο ειναι να τους σεβομαστε λιγο παραπανω.
Γενικα η αισθηση που μου αφηνει ειναι σαν αυτην οταν ακουσα οτι ο Ματ Λοτζεσκι πηγε στον Παο. Ουτε κρυο ουτε ζεστη. Και οπως το βελουδινο σφυρι τον θυμαμαι μονο με τον Ολυμπιακο σαν να μην πηγε ποτε στον Παο ετσι νομιζω θα νιωθω δεκα χρονια μετα για τον Φαλ.![]()
Στο δεύτερο κομμάτι γιατρέ μου, εγώ σαν οπαδός (όσο το δυνατόν υγιής) είμαι το αντίθετο. Θα τον θυμάμαι πάντα ως κάποιον που έφυγε μετά από ΟΛΑ αυτά που συζητάμε σήμερα και πήγε Παναθηναϊκό
και θα έχει την ίδια αξία στα μάτια μου που έχει ο Λοτζέσκι κιαι ο Αγραβάνης που πλέον η μούρη μου κάνει τη γκρίματσα σαν το meme με τον Homelander
Αυτά για τον Μους και την προσφορά του στον Ολυμπιακό (που ήταν ότι πήγε στον Παναθηναικό)
Έκανα 3-4 ποστ, τώρα ανήκει στον μεγάλο αντίπαλο, τα βγάλαμε από μέσα μας (είμαι team @prime7 & @redcard το πήρα στραβά για τον άνθρωπο Φαλ, παικτικά δεν με αφορά πλέον και επαγγελματικά έκανε ό,τι νομίζει καλύτερο)
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2478
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
καλημερα παιδες! η απλη λογικη ελεγε οτι δεν μπορουμε να παμε με 4 σεντερ και επισης οτι οποιος εκ των χολ και φαλ εφευγε θα τον καπαρωνε ο παναθηναικος. Για εμενα λοιπον ουτε κρυο ουτε ζεστη η μεταγραφη του φαλ στον ΠΑΟ, μπορω να πω οτι το περιμενα κιολας αλλα ισως πιστευα οτι Ο μους θα ηταν καπως πιο ρομαντικος απο εμενα. δεν μπορω να τον αδικησω. προερχεται απο τραυματισμο που τον κρατησε εξω μια σαιζον και παιρνει ισως το τελευταιο συμβολαιο του σε τοσο πολυ χρημα. Η επαγγελαμτικη ζωη ενος αθλητη στο υψος και τα κιλα του μους ειναι μεχρι τα 35-36 χρονια οποτε ειναι λογικο να κοιταξει αν βρει τα καλυτερα δυνατα συμβολαια . Και για να τα λεμε ολα στο μυαλο του Μους μπορει και να μην ειναι "εφυγα απο τον οσφπ για να παω στον παο" αλλα "εφυγα απο τον μπαρτζωκα για να παω στον ομπραντοβιτς" με ο,τι μπορει να σημαινει αυτο για ενα παικτη .
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Χμ ενδιαφερον plot twist.....Coach Periklis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 6:33 amΜπορεί να είναι αυτός που είναι ο Ζέρβας αλλά στο σημερινό του δίνω δίκιο, αν λέει αλήθεια φυσικά. Αναφέρει ότι τα σχόλια του Θωμάκου προέκυψαν χωρίς να έχει συνομιλήσει καν με την ομάδα
Αναρωτιεμαι αν εχω υποτιμησει τον Βαρλα οταν ελεγα οτι διαλεξε λαθος τροπο να πιεσει την ομαδα και το σχεδιο του ειναι εντελως αλλο εξ αρχης.
Ας περιμενουνε να δουμε...
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1516
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο