Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
mparmpagiogos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 22, 2021 8:36 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Θα είχε πλάκα να γίνει και να βγαίνει μετά ο Ολυμπιακός να γκρινιάζει για αθέμιτο ανταγωνισμό στους Έλληνες - και να χει και δίκιο …Σουρεάλ !JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:12 pmΓουολκαπ-Σλουκας-Τολιοπουλος
NUNN-Ντορσει-GRANT
BONGA - HAYES DAVIS -Ρογκαβοπουλος-Καλαιτζακης
LYLES -HERNAGOMEZ - Μιτογλου
BRUNO FERNADES -LESSORT - Φαλ(να ξαναδώσει εξετάσεις με καλό φροντιστήριο)
8 ελληνες
8 ξενοι
![]()
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13684
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
φοβερες επιλογεςmparmpagiogos έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:42 pmΜιλώντας καθαρα καφενειακά για PG και πιθανές επιλογές οι καλυτερες ειναι ο Οκόμπο, ο Ζάγκαρς, ο Βελίτσκα που φετος επαιξε Αυστραλια (?) και οι Γιοκουμπάιτις και Νουνεζ (Μπάρτσα) που ομως εχουν θέματα.
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Η κόμπρα που είναι;;JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:12 pmΓουολκαπ-Σλουκας-Τολιοπουλος
NUNN-Ντορσει-GRANT
BONGA - HAYES DAVIS -Ρογκαβοπουλος-Καλαιτζακης
LYLES -HERNAGOMEZ - Μιτογλου
BRUNO FERNADES -LESSORT - Φαλ(να ξαναδώσει εξετάσεις με καλό φροντιστήριο)
8 ελληνες
8 ξενοι
![]()
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Θα σας κάνει Παρτιζάν ο ζοτςτουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pmφοβερες επιλογεςmparmpagiogos έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:42 pmΜιλώντας καθαρα καφενειακά για PG και πιθανές επιλογές οι καλυτερες ειναι ο Οκόμπο, ο Ζάγκαρς, ο Βελίτσκα που φετος επαιξε Αυστραλια (?) και οι Γιοκουμπάιτις και Νουνεζ (Μπάρτσα) που ομως εχουν θέματα.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13684
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
αν ειναι αυτοι που αναφερει ο φιλος οι επιλογες μας ας το κλεισουν το μαγαζι για φετος
και το ξανανοιγουν του χρονου που θα υπαρχουν παιχτες
ας πουλησουν τον παπα ο ζελικο φτιαχνει την ομαδα και παμε απο του χρονου να σαρωσουμε
Δεν θα σταθώ σε Μπονγκά και Λάιλς όπως και το ενδεχόμενο να γίνουν 5 μεταγραφές στο σύνολό όσο στο ενδεχόμενο να αποχώρηση παίκτης έκπληξη από την ομάδα.Γκράντ?Οσμάν?ή κάποιος άλλος?
https://www.sportdog.gr/mpasket/eurolea ... prantobits
https://www.sportdog.gr/mpasket/eurolea ... prantobits
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13684
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
αν ειναι μονο μια η αποχωρηση εκπληξη θα ειναι εκπληξηMOZZARTDR έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:52 pmΔεν θα σταθώ σε Μπονγκά και Λάιλς όπως και το ενδεχόμενο να γίνουν 5 μεταγραφές στο σύνολό όσο στο ενδεχόμενο να αποχώρηση παίκτης έκπληξη από την ομάδα.Γκράντ?Οσμάν?ή κάποιος άλλος?
https://www.sportdog.gr/mpasket/eurolea ... prantobits
Για να τελειώνει αυτή η καραμέλα, ΝΑΙ! Ο Αταμάν φταίει για όλα.
1) Φταίει που δεν προετοίμαζε καθόλου την ομάδα στα παιχνίδια της regular
2) Φταίει που έδιωξε όλους τους σέντερ και έμεινε μόνο με Λεσσόρτ
3) Φταίει που στην επίθεση είχαμε 2 συστήματα με κυριότερο να πάρει την μπάλα ο Ναν, να πάρει μερικά πικ και μετά να πράξει ανάλογα με τη φάση
4) Φταίει που στο Ελληνικό πρωτάθλημα έβαζε τον Γκραντ, τον Οσμάν και άλλους 20+ λεπτά χωρίς λόγο
5) Φταίει που είχε εμμονή με μια συγκεκριμένη άμυνα την οποία ούτε η ομάδα μπορούσε να παίξει, ούτε ήταν καλή (ευννοούσε τους αντίπαλους όπως π.χ. με τη Βαλένθια)
οπότε για να απαντήσω τελευταία φορά. Ναι, ο Αταμάν φταίει για όλα. Η ίδια ομάδα με άλλον προπονητή θα ήταν τελικό Ευρωλίγκας και θα είχε πάρει το πρωτάθλημα.
Στους τελικούς ήταν η μόνη φάση της σεζόν που ο ίδιος ο Αταμάν είχε κίνητρο και έκανε καλό κοουτσάρισμα, και με μισή ομάδα που είχε απομείνει κοντέψαμε να πάρουμε το πρωτάθλημα.
-
mparmpagiogos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 22, 2021 8:36 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Κοίτα ο Οκομπο νομιζω ειναι και ελευθερος τωρα μετα την χρονια της Μονακο. Εμενα δεν με χαλάει (11.2 pts και 4.2 assist με 33.8% στο τρίποντο σε 25 λεπτά), καλή ηλικια (29) και νομίζω θα κούμπωνε σαν μπακ-απ του Σλούκα ωραία.τουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pmφοβερες επιλογεςmparmpagiogos έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:42 pmΜιλώντας καθαρα καφενειακά για PG και πιθανές επιλογές οι καλυτερες ειναι ο Οκόμπο, ο Ζάγκαρς, ο Βελίτσκα που φετος επαιξε Αυστραλια (?) και οι Γιοκουμπάιτις και Νουνεζ (Μπάρτσα) που ομως εχουν θέματα.
-
Kwstantino

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 137
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Εντάξει υπάρχουν και Τζέιμς,Λαρκιν για ομάδα της μιας χρονιάςτουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pmφοβερες επιλογεςmparmpagiogos έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:42 pmΜιλώντας καθαρα καφενειακά για PG και πιθανές επιλογές οι καλυτερες ειναι ο Οκόμπο, ο Ζάγκαρς, ο Βελίτσκα που φετος επαιξε Αυστραλια (?) και οι Γιοκουμπάιτις και Νουνεζ (Μπάρτσα) που ομως εχουν θέματα.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13684
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
απολους αυτος ο λαρκιν με ενα ποδι και το αλλο με ολικη αθροπλαστικη ειναι καλυτεροςKwstantino έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:04 pmΕντάξει υπάρχουν και Τζέιμς,Λαρκιν για ομάδα της μιας χρονιάς



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο