Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Απάντηση

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14432
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:47 pm

Σύμφωνα με το gazzetta για τον άσσο το πιο πιθανό σενάριο είναι να σπάσουμε συμβόλαιο, αν δεν κάτσει αυτό θα είναι από NBA αλλά σε κάθε περίπτωση σαν χαρακτηριστικά θέλουμε πρώτα από όλα δημιουργία και να μην έχει κακό σουτ.

Για το 5αρι λέει ότι ψάχνουμε 4-5αρι με σουτ, δε λέει κάτι για Λάιλς αλλά θεωρώ κάτι τέτοιο θα είναι αν οχι ο ίδιος.

Για τα φόργουορντ λέει ότι θέλουμε ακόμα έναν, ο στόχος είναι ο Μπόνγκα και θα τον περιμένουμε όσο χρειαστεί γιατί στο 3-4 είμαστε ηδη γεμάτοι.
Θεωρώ αν τελικά ο Μπόνγκα βρει συμβόλαιο στο NBA θα πάμε για κάποιον φοργουορντ από όσους κοπούν τελικά εκεί.

Επίσης αναφέρει ότι είναι κλεισμένη η επιστροφή Μαντζούκα στη θέση του Σαμοντούροφ.

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:07 pm

pan24 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:47 pm
Σύμφωνα με το gazzetta για τον άσσο το πιο πιθανό σενάριο είναι να σπάσουμε συμβόλαιο, αν δεν κάτσει αυτό θα είναι από NBA αλλά σε κάθε περίπτωση σαν χαρακτηριστικά θέλουμε πρώτα από όλα δημιουργία και να μην έχει κακό σουτ.

Για το 5αρι λέει ότι ψάχνουμε 4-5αρι με σουτ, δε λέει κάτι για Λάιλς αλλά θεωρώ κάτι τέτοιο θα είναι αν οχι ο ίδιος.

Για τα φόργουορντ λέει ότι θέλουμε ακόμα έναν, ο στόχος είναι ο Μπόνγκα και θα τον περιμένουμε όσο χρειαστεί γιατί στο 3-4 είμαστε ηδη γεμάτοι.
Θεωρώ αν τελικά ο Μπόνγκα βρει συμβόλαιο στο NBA θα πάμε για κάποιον φοργουορντ από όσους κοπούν τελικά εκεί.

Επίσης αναφέρει ότι είναι κλεισμένη η επιστροφή Μαντζούκα στη θέση του Σαμοντούροφ.
Το μονο που δε θελω ειναι παλι η ομαδα να βασιστε στον ασσο στον Σλουκα και στον σεντερ στον Λεσορτ. Ειδαμε οτι αυτο το ρισκο δεν μας βγηκε ειδικα περυσι. Οσο ειχαμε Αταμαν ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερη προσωπικοτητα με τα δικα του κολληματα. Δε γινεται ο Ζοτς να παιξει ζαρια ολη τη χρονια με τον Σλουκα στα 37 απο χειρουργειο και τον Λεσορτ μετα απο 1,5 χρονο απουσιας και μετρια δειγματα στο come back του. Χρειαζομαστε βασικοτατους παικτες σε αυτες τις δυο θεσεις γι ανα πουμε οτι παμε για κατι καλο με προοπτικες μεγαλες.

Δε θελω να γκρινιαζω χωρις να εχουμε κινηθει ακομα γι αυτους τους παικτες, αλλα τα δημοσιευματα και ειδικα η χθεσινη εκπομπη δεν μας εδωσε την εντυπωση πως παμε για δυναμιτες παικτες σε αυτες τις θεσεις. Θα δουμε.

Ο Μαντζουκας δεν εφυγε απο την Αμερικη γιατι ειχε ενα θεμα υγειας;

basilis_.kts

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:00 pm

εντονη φημολογια για μοουζες ραιτ και παναθηναικο...πολλα σαιτ αναπαραγουν πως βρισκεται στην αθηνα

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:18 pm

Παιδιά ι Μόουζες Ραιτ πήγε Συρο γιατί ήταν καλεσμένος του Πρίντεζη στο τουρνουά. Απλά έτυχε να περάσει από Αθήνα ως ενδιάμεσο σταθμό.

Δε θα με χαλούσε καθόλου ο Μωυσής αλλά δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο.

Επίσης υποτίθεται είχε συμφωνήσει με Μπαρτσελόνα αλλά ίσως κι αυτός είχε συμφωνήσει με τον Τσαβι στο τιμόνι.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:20 pm

t0ny3 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 3:18 pm
Παιδιά ι Μόουζες Ραιτ πήγε Συρο γιατί ήταν καλεσμένος του Πρίντεζη στο τουρνουά. Απλά έτυχε να περάσει από Αθήνα ως ενδιάμεσο σταθμό.

Δε θα με χαλούσε καθόλου ο Μωυσής αλλά δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο.

Επίσης υποτίθεται είχε συμφωνήσει με Μπαρτσελόνα αλλά ίσως κι αυτός είχε συμφωνήσει με τον Τσαβι στο τιμόνι.
Γενικά την υπογραφή τους και πολυ περισσότερο το λόγο τους εκεί στην Καταλονία δεν τον εχουν και πολυ ψηλά...

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13769
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:32 pm

t0ny3 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 3:18 pm
Παιδιά ι Μόουζες Ραιτ πήγε Συρο γιατί ήταν καλεσμένος του Πρίντεζη στο τουρνουά. Απλά έτυχε να περάσει από Αθήνα ως ενδιάμεσο σταθμό.

Δε θα με χαλούσε καθόλου ο Μωυσής αλλά δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο.

Επίσης υποτίθεται είχε συμφωνήσει με Μπαρτσελόνα αλλά ίσως κι αυτός είχε συμφωνήσει με τον Τσαβι στο τιμόνι.
πιστευω οτι αν παει και τους πει δεν θελω ευρω αφηστε με ελευθερο δεν θα δυσκολευτουν να το κανουν

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4033
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:36 pm

Σήμερα το πρωί τα ισπανικά μέσα έγραφαν ότι ο ραιτ είναι Ελλάδα και τος επόμενες μέρες θα βρεθεί στα σκοπιά για να λάβει διαβατήριο γιατί βολεύει την Μπαρτσελονα ως κοινοτικός. Νομίζω ότι είναι το πιο λογικό σενάριο αυτό.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13769
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:38 pm

kein έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 3:36 pm
Σήμερα το πρωί τα ισπανικά μέσα έγραφαν ότι ο ραιτ είναι Ελλάδα και τος επόμενες μέρες θα βρεθεί στα σκοπιά για να λάβει διαβατήριο γιατί βολεύει την Μπαρτσελονα ως κοινοτικός. Νομίζω ότι είναι το πιο λογικό σενάριο αυτό.
θα δωσει εξετασεις στα σλαβικα? :hoho:

kafros13

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 09, 2020 7:46 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:41 pm

Σύγκριση ρόστερ 2025-26 και 2026-27...

Στους guard....ψάχνουμε τον αντικαταστάτη του Σορτς. Δύσκολα αυτός που θα πάρουμε θα παίξει συνολικά χειρότερα από τον Σορτς. Πάντως πρέπει να έρθει παικταράς. Ο Μπαντιό είναι προσθήκη σε σχέση με πέρυσι. Αισιοδοξούμε ότι οι Γκραντ, Ναν, Σλούκας, Τολιόπουλος θα είναι καλύτεροι.

Στους φόργουορντ.....πήραμε τον Χέιζ Ντέιβις στην μέση της χρονιάς. Λογικά θα είμαστε στα ίδια σε σχέση με το πώς κλείσαμε την χρονιά. Θα δούμε αν θα υπάρξει κάποια προσθήκη ή κάποια αλλαγή.

Στους σέντερ....ψάχνουμε ουσιαστικά τον αντικαταστάτη του Χολμς. Δύσκολο να φέρουμε χειρότερο. Γιούρτσεβεν, Φαρίντ προσέφεραν λίγα πράγματα. Αισιοδοξούμε ο Λεσόρ να ανέβει απο το 50% που έπαιξε πέρυσι στο 70-80% του παλιού καλού Λεαόρ. Αισιοδοξούμε ο Φαλ να παίξει κι αυτός στο 70% του παλιού Φαλ, τότε που ήταν στους 5 καλύτερους σέντερ της Euoleague.

* Έχουμε ήδη τρεις παίκτες (Ναν, Όσμαν, HD) που είναι στους 10-15 καλύτερους παίκτες της Euroleague. + τον Σλούκα που αν πιάσει απόδοση για 8' στα κρίσιμα είναι κι αυτός ελίτ.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4033
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:42 pm

τουλουμπα έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 3:38 pm
kein έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 3:36 pm
Σήμερα το πρωί τα ισπανικά μέσα έγραφαν ότι ο ραιτ είναι Ελλάδα και τος επόμενες μέρες θα βρεθεί στα σκοπιά για να λάβει διαβατήριο γιατί βολεύει την Μπαρτσελονα ως κοινοτικός. Νομίζω ότι είναι το πιο λογικό σενάριο αυτό.
θα δωσει εξετασεις στα σλαβικα? :hoho:

Όχι εκεί έχουν εξέτασεις τύπου χαρυ κλιν :
- πως λέγεστε ;
- Ε….
- συγχαρητήρια προσλαμβάνεστε

:mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13769
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 3:51 pm

pan24 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:47 pm
Σύμφωνα με το gazzetta για τον άσσο το πιο πιθανό σενάριο είναι να σπάσουμε συμβόλαιο, αν δεν κάτσει αυτό θα είναι από NBA αλλά σε κάθε περίπτωση σαν χαρακτηριστικά θέλουμε πρώτα από όλα δημιουργία και να μην έχει κακό σουτ.

Για το 5αρι λέει ότι ψάχνουμε 4-5αρι με σουτ, δε λέει κάτι για Λάιλς αλλά θεωρώ κάτι τέτοιο θα είναι αν οχι ο ίδιος.

Για τα φόργουορντ λέει ότι θέλουμε ακόμα έναν, ο στόχος είναι ο Μπόνγκα και θα τον περιμένουμε όσο χρειαστεί γιατί στο 3-4 είμαστε ηδη γεμάτοι.
Θεωρώ αν τελικά ο Μπόνγκα βρει συμβόλαιο στο NBA θα πάμε για κάποιον φοργουορντ από όσους κοπούν τελικά εκεί.

Επίσης αναφέρει ότι είναι κλεισμένη η επιστροφή Μαντζούκα στη θέση του Σαμοντούροφ.
νομιζω οι 2 παιχτες που μας ενδιαφερουν ειναι ο μπονγκα και ο λαιλς αυτα πρεπει να θεωρουνται δεδομενα,τωρα αν δεν κατσει με αυτους θα πανε να φερουν αλλους
αποτι καταλαβα ο μπονγκα εχει συμφωνησει και αν δεν παει νβα θα υπογραψει
αν δεν το κανει πολυ πιθανο να μην παρουμε και κανεναν στο 3

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 4:02 pm

Από ότι βλέπω ο βετακης εδωσε μερικές πληροφορίες.

Ο Οσμαν έχει δεχθεί πρόταση 2,5Μ από την Εφες (σε εμάς παίρνει 1,7Μ). Δεν καίγεται να φύγει, αλλά μπορεί να γίνει αναπροσαρμογή. Η Εφές επικοινώνησε με τον Παναθηναϊκό, αλλά απαντήσαμε ότι δεν ενδιαφερόμαστε να τον δώσουμε. Για τον Παναθηναϊκό, μαζί με τον Χουαντσο αποτελούν μεγάλα asset για τα αποδυτήρια. Ο Χουαντσο δε φεύγει.

Οταν ολοκληρωθεί το όστερ θα δούμε αν υπάρχει traffic εκεί και μόνο τότε μπορεί να το ξανασυζητήσουμε με την Εφές με μεγάλο buy out.

Για τον άσσο είπε δεν θα είναι κάποιος σταρ αλλά συμπληρωματικός, επιβεβαιώνοντας τον Παπαθιοντορ. Ειδικά στην αρχή μπορεί να καλυφθεί και από τους υπάρχοντες παίχτες και να περιμένουμε την αγορά.

Γενικά είπε εξετάζουμε Μπονγκα, Λαιλς , Μπογκτανοβιτς και Γιαμπουσελε. Περιμένουμε τις περιπτώσεις τους ανολογα με το ΝΒΑ.

Ο Μπογκι είναι δύσκολη περίπτωση για τον γνωστό λόγω 10ετιας στο ΝΒΑ. Προτεραιότητες είναι Μπονγκα και Λαιλς.

Ο Μπονγκα έχει out μόνο για το NBA και φαβορί είναι οι Pistons. Άρα αν δεν πάει NBA θα πρέπει να τα βρούμε με την Παρτιζάν.

Ο Γιαμπουσέλε ενδιαφέρει και τον Ολυμπιακό, ενω και για τους άλλους παίκτες έχει εμφανιστεί ενδιαφέρον από υπόλοιπες ομάδες της Ευρώπης.

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 4:08 pm

kafros13 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 3:41 pm
Σύγκριση ρόστερ 2025-26 και 2026-27...

Στους guard....ψάχνουμε τον αντικαταστάτη του Σορτς. Δύσκολα αυτός που θα πάρουμε θα παίξει συνολικά χειρότερα από τον Σορτς. Πάντως πρέπει να έρθει παικταράς. Ο Μπαντιό είναι προσθήκη σε σχέση με πέρυσι. Αισιοδοξούμε ότι οι Γκραντ, Ναν, Σλούκας, Τολιόπουλος θα είναι καλύτεροι.

Στους φόργουορντ.....πήραμε τον Χέιζ Ντέιβις στην μέση της χρονιάς. Λογικά θα είμαστε στα ίδια σε σχέση με το πώς κλείσαμε την χρονιά. Θα δούμε αν θα υπάρξει κάποια προσθήκη ή κάποια αλλαγή.

Στους σέντερ....ψάχνουμε ουσιαστικά τον αντικαταστάτη του Χολμς. Δύσκολο να φέρουμε χειρότερο. Γιούρτσεβεν, Φαρίντ προσέφεραν λίγα πράγματα. Αισιοδοξούμε ο Λεσόρ να ανέβει απο το 50% που έπαιξε πέρυσι στο 70-80% του παλιού καλού Λεαόρ. Αισιοδοξούμε ο Φαλ να παίξει κι αυτός στο 70% του παλιού Φαλ, τότε που ήταν στους 5 καλύτερους σέντερ της Euoleague.

* Έχουμε ήδη τρεις παίκτες (Ναν, Όσμαν, HD) που είναι στους 10-15 καλύτερους παίκτες της Euroleague. + τον Σλούκα που αν πιάσει απόδοση για 8' στα κρίσιμα είναι κι αυτός ελίτ.
Όταν θέλεις να χτυπήσεις Ευρωλίγκα και έχεις ανοιχτό πορτοφόλι δε θα έπρεπε να σκέφτεσαι ααα εντάξει αυτός που θα πάρω δε γίνεται να είναι χειρότερος από Σορτς ή Χόλμς.


Η ομάδα πονάει από δημιουργία. Δεν ξέρω πως ο Ζοτς θα αλλάξει τον τρόπο παιχνιδιού και αν θα μπορέσει να βρει από τις θέσεις των forward ή του center, αλλά με τον παραδοσιακό τρόπο έχουμε μόνο Σλούκα για οργανωτή. Όλοι οι άλλοι είναι κόμπο και όχι passing first guards ή floor generals. Με τη φυγή του Σορτς και την ηλικία αλλά και την κατάσταση του Σλουκα που είναι ερωτηματικό πίστευα πριν ακουστούν για Badio και Bonga, ότι θέλαμε δύο παίκτες που να βοηθάνε στον άσσο.


Τώρα η υπόθεση Λαιλς είναι μπέρδεμα. Στο ΝΒΑ έπαιζε ως 5 κυρίως αλλά στην Ευρώπη ως 4. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρέπει να πάρουμε έναν παίκτη ισάξιο ή και καλύτερο του Λεσορτ.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13769
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 4:12 pm

t0ny3 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 4:08 pm



Τώρα η υπόθεση Λαιλς είναι μπέρδεμα. Στο ΝΒΑ έπαιζε ως 5 κυρίως αλλά στην Ευρώπη ως 4. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρέπει να πάρουμε έναν παίκτη ισάξιο ή και καλύτερο του Λεσορτ.
ο λαιλς στην καριερα του στο νβα επαιζε το 90% στο 4 και το 10% στο 5

εξαιρεση μια μονο χρονια στο ντιτροιτ που επαιξε στο 5 το 70% των παιχνιδιων

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”