Από ότι βλέπω ο βετακης εδωσε μερικές πληροφορίες.
Ο Οσμαν έχει δεχθεί πρόταση 2,5Μ από την Εφες (σε εμάς παίρνει 1,7Μ). Δεν καίγεται να φύγει, αλλά μπορεί να γίνει αναπροσαρμογή. Η Εφές επικοινώνησε με τον Παναθηναϊκό, αλλά απαντήσαμε ότι δεν ενδιαφερόμαστε να τον δώσουμε. Για τον Παναθηναϊκό, μαζί με τον Χουαντσο αποτελούν μεγάλα asset για τα αποδυτήρια. Ο Χουαντσο δε φεύγει.
Οταν ολοκληρωθεί το όστερ θα δούμε αν υπάρχει traffic εκεί και μόνο τότε μπορεί να το ξανασυζητήσουμε με την Εφές με μεγάλο buy out.
Για τον άσσο είπε δεν θα είναι κάποιος σταρ αλλά συμπληρωματικός, επιβεβαιώνοντας τον Παπαθιοντορ. Ειδικά στην αρχή μπορεί να καλυφθεί και από τους υπάρχοντες παίχτες και να περιμένουμε την αγορά.
Γενικά είπε εξετάζουμε Μπονγκα, Λαιλς , Μπογκτανοβιτς και Γιαμπουσελε. Περιμένουμε τις περιπτώσεις τους ανολογα με το ΝΒΑ.
Ο Μπογκι είναι δύσκολη περίπτωση για τον γνωστό λόγω 10ετιας στο ΝΒΑ. Προτεραιότητες είναι Μπονγκα και Λαιλς.
Ο Μπονγκα έχει out μόνο για το NBA και φαβορί είναι οι Pistons. Άρα αν δεν πάει NBA θα πρέπει να τα βρούμε με την Παρτιζάν.
Ο Γιαμπουσέλε ενδιαφέρει και τον Ολυμπιακό, ενω και για τους άλλους παίκτες έχει εμφανιστεί ενδιαφέρον από υπόλοιπες ομάδες της Ευρώπης.