Ολυμπιακός - Επικαιρότητα

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 10:56 pm

επειδη ο λωτσος ξερει ποιοι παικτες πανε που θα πω ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΡΗ Ο ΘΩΜΑΚΟΣ.αυτην ειναι η πραγματικη ειδηση σημερα.ξερει την λειτουργια της μαζας.σημερα λεει θα το βγαλω.οχι αυριο ωστε να μην θεωρηθει πως το εκανε εσκεμμενα μπαμ και εκτεθει σε αγγελοπουλους αλλά λιγακι πριν τον φαλ ωστε να ισχυριστει και που θελετε να ξερω εγω ποτε ακριβως θα αποφασισει ο παναθηναικος να ανακοινωσει τον φαλ.ωστοσο φυσικα και ηξερε...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΦΙΑ.ΤΟΥ ΤΟ ΔΙΝΩ.ειναι γατονι ο τυπος τι να λεμε
ο θωμας το καλο το παιδι μεσα στο κολπο...θωμα αποδειχτηκες μεγιστος παικτης[λαμογιο οχι αστεια]
ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΘΩΜΑΣ.μονο και μονο για την κομπινα του το δινω
μολις το πεταξε και ο παπαθεοδωρου πως ο μεγαλος ευνοημενος της υποθεσης φαλ ειναι ο γουοκαπ

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:03 pm

basilis_.kts έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:56 pm
επειδη ο λωτσος ξερει ποιοι παικτες πανε που θα πω ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΡΗ Ο ΘΩΜΑΚΟΣ.αυτην ειναι η πραγματικη ειδηση σημερα.ξερει την λειτουργια της μαζας.σημερα λεει θα το βγαλω.οχι αυριο ωστε να μην θεωρηθει πως το εκανε εσκεμμενα μπαμ και εκτεθει σε αγγελοπουλους αλλά λιγακι πριν τον φαλ ωστε να ισχυριστει και που θελετε να ξερω εγω ποτε ακριβως θα αποφασισει ο παναθηναικος να ανακοινωσει τον φαλ.ωστοσο φυσικα και ηξερε...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΦΙΑ.ΤΟΥ ΤΟ ΔΙΝΩ.ειναι γατονι ο τυπος τι να λεμε
ο θωμας το καλο το παιδι μεσα στο κολπο...θωμα αποδειχτηκες μεγιστος παικτης[λαμογιο οχι αστεια]
ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΘΩΜΑΣ.μονο και μονο για την κομπινα του το δινω
μολις το πεταξε και ο παπαθεοδωρου πως ο μεγαλος ευνοημενος της υποθεσης φαλ ειναι ο γουοκαπ
Μεταξύ μας, αυτό το σενάριο θυμίζει λίγο σήριαλ με πλοτ τουιστ :mrgreen: - τον παπαθεοδώρου δεν τον παίρνουμε ούτε εμείς σοβαρά :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:07 pm

Μους στο καλό ρε, εμείς σ'αγαπάμε δε πειράζει. Συνταξαρα

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος glenrice90 την Τετ Ιουν 24, 2026 11:07 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Jamesharden13

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Τρί Μάιος 16, 2023 3:08 am
Τοποθεσία: Thessaloniki
Αγαπημένος παίκτης: Span,hackett,law
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:07 pm

γελαει ο κοσμος.

αυτον τον ολυμπιακο του μπαρτζωκα πλεον και με αυτην την χρονια που περασε δεν νομιζω να μπορει να τον απειλησει κανενας γουοκαπ.

ειδικα το να βγεις να κανεις τετοιες δηλωσεις οταν η ομαδα σου ετοιμαζεται να ανακοινωσει 2 απο τους καλυτερους διαθεσιμους γκαρντ της αγορας αυτην την στιγμη.

ο μπαρτζωκας αυτην την στιγμη μας βγαζει σε ολους το καπελο.

δειχνει οτι εχει 0 συναισθηματισμους και το μονο που τον νοιαζει ειναι πως θα φτιαξει ακομα καλυτερο ροστερ απο το φετινο για να παρει back to back.

στενευουν τα περιθωρια με τους ελληνες παιχτες οποτε βλεπω στο 4 πισω απο τον σασα να παιρνουμε εναν διπλοθεσιτη τουμπανο που να μπορει να παιξει σοβαρη αμυνα και να βγαζει 10-15 λεπτα στο 4 και αλλα 10 στο 3.

δηλαδη αν ερθει ενας ντιαλο και καλυψει μαζι με παπ,γουορντ και σασα 2 θεσεις ειμαστε αρκετα κομπλε.

ετσι και αλλιως σε αυτες τις 2 θεσεις ειναι αρκετα εφικτο να βρεις μεσα στην σεζον εναν ακομη παιχτη των 10-15 λεπτων αν χρειαστει κατι ακομα.

Η θα επερνα κατευθειαν και εναν ελληνα 3-4αρι ακομη σε αυτες τις θεσεις για την Α1 τυπου κασελακη,περσιδη.

guards: cody,joseph,dorsey,fournier,montero

forwards: ward,diallo,papanikolaou,veze

centers: milu,jones,hall

αυτη πρεπει να ειναι η βασικη μασ 12αδα θεωρω

manhac

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 19, 2013 2:21 am
Προειδοποιήσεις: 3

Τετ Ιουν 24, 2026 11:10 pm

Ότι Octagon, Walkup και eurohoops δούλεψαν γνωρίζοντας ότι Φαλ πάει Παναθηναϊκό είναι πολύ πιθανό (θα έλεγα σίγουρο με βάση όσο μου μεταφέρθηκαν, αλλά λόγω χωριφυλακής στο φόρουμ το αφήνω στο πολύ πιθανό). Επίσης οτι ο Φαλ είχε συμφωνήσει εδώ και και καιρό και περίμενε την αποδέσμευση. Μια χαρά παίχτης, ειδικά για τρίτος με ελληνικό διαβατήριο.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:34 pm

Στο μεταξύ ο Γουόκαπ είναι παίκτης της Όκταγκον (Βαρλάς) και όχι του Λώτσου.

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4992
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:35 pm

glenrice90 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:07 pm
Μους στο καλό ρε, εμείς σ'αγαπάμε δε πειράζει. Συνταξαρα
count me out σε αυτό, νο οφενς :sorry:

παίκτης που απόλαυσε μυθική στήριξη και από κοουτς και από διοικηση (αναφέρθηκαν χθες αυτά) σε σημείο να χάναμε τον Μιλού, αυτός ο άνθρωπος λοιπόν διέβη τον Ρουβίκωνα , it is what it is ¯\(ツ)/¯

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:40 pm

Coach Periklis έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:35 pm
glenrice90 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:07 pm
Μους στο καλό ρε, εμείς σ'αγαπάμε δε πειράζει. Συνταξαρα
count me out σε αυτό, νο οφενς :sorry:

παίκτης που απόλαυσε μυθική στήριξη και από κοουτς και από διοικηση (αναφέρθηκαν χθες αυτά) σε σημείο να χάναμε τον Μιλού, αυτός ο άνθρωπος λοιπόν διέβη τον Ρουβίκωνα , it is what it is ¯\(ツ)/¯
Σε καταλαβαίνω ρε, εννοείται. Απλα για μένα είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας. Τον θυμάμαι μια ζωή τσιλ, aloof και αποτραβηγμένο γενικά από τα γαυριλικια (ακόμα και στα γαυγισματα πριν τη φυσούνα) οπότε δε το νιώθω τόσο σα προδοσία. Δε τον ένιωσα να συνδέεται ποτέ με τη ψυχή του συλλόγου if that makes sense, οπότε δε μου βγαίνει να χεϊταρω τόσο. Ίσως αν το έκανε πριν 2 χρόνια θα μου βγαίνε, γιατί θα υπολόγιζα και την απώλεια τους ως παίκτη. Αλλά έχουμε γυρίσει σελίδα πλέον

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:18 am

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:34 pm
Στο μεταξύ ο Γουόκαπ είναι παίκτης της Όκταγκον (Βαρλάς) και όχι του Λώτσου.
Μην γράφεις τέτοια αδερφέ, απορρυθμίζεις το αφήγημα μερικών…

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ολυμπιακός”