Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9360
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:48 pm

golitog7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm
Πολλή αχαριστία βλέπω ή ιδέα μου είναι?

Για να οργώνουν οι διάφοροι Ντόρσει, Φουρνιέ και Βεζένκοφ θες και παίκτες σαν τον Γουόκαπ. Για το σύστημα του Οσφπ ο Γουόκαπ είναι εξίσου σημαντικός με τον Σάσα. Απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε ενώ βλέπετε την ομάδα τόσα χρόνια. Πήραμε το κύπελλο, ακούσαμε και για κανά δυο μεταγραφές και μεγαλοπιαστήκαμε ε? Δεν φτιάχνονται μόνο με σταρς οι μεγάλες ομάδες.
Δεν είναι θέμα αχαριστίας, τζάμπα έπαιζε τόσα χρόνια; Ο Ολυμπιακός άφησε τον Σπανούλη και τον Πρίντεζη να σταματήσουν όταν ήθελαν, ανανέωσε τον Μακκίσικ, τον Λαρεντζάκη, ο Παπ θα σταματήσει όταν θέλει. Δεν πρόκειται να του κάνουν καμία εξευτελιστική πρόταση.
Το μπάτζετ όμως στις ομάδες της Ευρωλίγκας δεν είναι απεριόριστο όσο και να το λέμε εδώ ,υπόκειται σε κανόνες. Θα του κάνουν μια ωραία πρόταση και στο χέρι του είναι να την δεχτεί.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:48 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:46 pm
Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm


Παικτες που δεν θελουμε να τους αφησουμε ελευθερους, δεν τους αφηνουμε πλεον. Αυτα συνεβαιναν το 13. Εσεις κοιταξτε τους διαθεσιμους στην αγορα, απο Ολυμπιακο δεν κουναει κανενας...
αν δεν του δωσετε κανα μυριο αυξηση δεν σας βλεπω καλα
Θα του δώσουμε όσα θα δώσετε φέτος στο Σλούκα συν 100.6 ευρώ μείον την ταχύτητα με την οποία πετάει το χελιδόνι. Το αφρικανικό.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1871
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 5:48 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:46 pm
Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm


Παικτες που δεν θελουμε να τους αφησουμε ελευθερους, δεν τους αφηνουμε πλεον. Αυτα συνεβαιναν το 13. Εσεις κοιταξτε τους διαθεσιμους στην αγορα, απο Ολυμπιακο δεν κουναει κανενας...
αν δεν του δωσετε κανα μυριο αυξηση δεν σας βλεπω καλα
Αν δεν κινηθειτε γρηγορα για σεντερ δεν σας βλεπω καλα. Ο Βαλα προτιμαει Ζαλγκιρις ενω του ειχατε κανει τζαμπα τα ιατρικα. Αχαριστος βρε παιδι μου...

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:51 pm

Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:48 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:46 pm


αν δεν του δωσετε κανα μυριο αυξηση δεν σας βλεπω καλα
Αν δεν κινηθειτε γρηγορα για σεντερ δεν σας βλεπω καλα. Ο Βαλα προτιμαει Ζαλγκιρις ενω του ειχατε κανει τζαμπα τα ιατρικα. Αχαριστος βρε παιδι μου...
οφ τοπικ :sorry:

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:54 pm

Εννοείται και έχει δίκιο ο Walkup που κάνει νύξη για τα χρήματα. Το συμβόλαιο που είχε υπογράψει πρόπερσι ήταν κλιμακωτό ξεκινώντας 800χιλ την πρώτη χρονιά, 900χιλ την δέυτερη και team option την τρίτη χρονιά στο 1εκ. Εννοείται για την αξία του είχε χειρότερο συμβόλαιο και από Λάρυ. Απλά θα πάρει γύρω στο 1.7 για 2 χρόνια που θα σταματήσει. Εννοείται ότι είναι ασέβεια από την ομάδα προς το πρόσωπο του αφού πρακτικά είναι ο βασικός πυλώνας της ομάδας τα τελευταία 3 χρόνια, τον κάψαμε στην κυριολεξία και πάλι δεν είχε βοήθειες μέχρι να τον βοηθήσει κάπως ο Joseph.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 486
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 5:56 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:46 pm
Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm


Παικτες που δεν θελουμε να τους αφησουμε ελευθερους, δεν τους αφηνουμε πλεον. Αυτα συνεβαιναν το 13. Εσεις κοιταξτε τους διαθεσιμους στην αγορα, απο Ολυμπιακο δεν κουναει κανενας...
αν δεν του δωσετε κανα μυριο αυξηση δεν σας βλεπω καλα
δηλαδη η ομαδα θα εχει μοντερο,ντορσει,φουρνιε,μακινταιρ και θα βουλιαξουν τα καραβια μας αν φυγει ο θωμας...σε ποιο ουρανιο και τοξο?οι πορτες ειναι ανοιχτες και τα σκυλια δεμενα

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3161
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 5:58 pm

basilis_.kts έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:56 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:46 pm


αν δεν του δωσετε κανα μυριο αυξηση δεν σας βλεπω καλα
δηλαδη η ομαδα θα εχει μοντερο,ντορσει,φουρνιε,μακινταιρ και θα βουλιαξουν τα καραβια μας αν φυγει ο θωμας...σε ποιο ουρανιο και τοξο?οι πορτες ειναι ανοιχτες και τα σκυλια δεμενα
Αν βγάλουμε διαβατήριο στον μακινταιρ όντως δεν θα ναι τόσο πρόβλημα :D

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:15 pm

Σεβομαι τον Γουοκαπ απεριοριστα, εχει δωσει τα παντα τοσα χρονια. Ειναι δουλεια της ομαδας να αξιολογησει τη κατασταση, εγω - προσωπικα- θελω να μεινει.

Αλλα.

Ο τροπος που προσπαθησαν ο ιδιος ή ο μανατζερ του να μπουν οι φιλαθλοι στο κολπο ηταν πολυ χοντροκομμενος και ελπιζω να πηραν ενα μαθημα (ειδικα οσοι τον συμβουλευουν) οτι ο κοσμος δεν ειναι στο τσεπακι κανενος. Εκατσαν τωρα καποιοι/ος σε ενα γραφειο και συμφωνησαν οτι αν ο Γουοκαπ πει αυτα δημοσια, θα υπαρχει η x,y,z αντιδραση και μαλιστα απο εκατομμυρια ανθρωπους.

Μαλλον καποιοι νομιζαν οτι ξερουν τον κοσμο του Ολυμπιακου καλα και απο μεσα και μπορουν να τον κοιτανε κι απο ψηλα. Τι κριμα, αυτο δε μπηκε και πολυ καλα.

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3440
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:18 pm

golitog7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm
Πολλή αχαριστία βλέπω ή ιδέα μου είναι?

Για να οργώνουν οι διάφοροι Ντόρσει, Φουρνιέ και Βεζένκοφ θες και παίκτες σαν τον Γουόκαπ. Για το σύστημα του Οσφπ ο Γουόκαπ είναι εξίσου σημαντικός με τον Σάσα. Απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε ενώ βλέπετε την ομάδα τόσα χρόνια. Πήραμε το κύπελλο, ακούσαμε και για κανά δυο μεταγραφές και μεγαλοπιαστήκαμε ε? Δεν φτιάχνονται μόνο με σταρς οι μεγάλες ομάδες.
Άμα δεν γράφει 17π, 5α, 3ρ μπροστά είναι κατσαπλιάδες όλοι. Εντωμεταξύ ο Θωμάς φέτος ήταν κομβικότατος σε φ4 και πρωτάθλημα και δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας…κάποιοι γράφουν για τα 0/10 σουτ 4 φίναλ φουρ πριν. Α ρε πόσο θέλω να γίνει κάνα αστείο και να φύγει, γιατί μόνο έτσι θα τον εκτιμήσετε..όπως και τον Πίτερς εν αναμονή του παλτού που θα έρθει στην θέση 4.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:21 pm

redcard έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:15 pm
Σεβομαι τον Γουοκαπ απεριοριστα, εχει δωσει τα παντα τοσα χρονια. Ειναι δουλεια της ομαδας να αξιολογησει τη κατασταση, εγω - προσωπικα- θελω να μεινει.

Αλλα.

Ο τροπος που προσπαθησαν ο ιδιος ή ο μανατζερ του να μπουν οι φιλαθλοι στο κολπο ηταν πολυ χοντροκομμενος και ελπιζω να πηραν ενα μαθημα (ειδικα οσοι τον συμβουλευουν) οτι ο κοσμος δεν ειναι στο τσεπακι κανενος. Εκατσαν τωρα καποιοι/ος σε ενα γραφειο και συμφωνησαν οτι αν ο Γουοκαπ πει αυτα δημοσια, θα υπαρχει η x,y,z αντιδραση και μαλιστα απο εκατομμυρια ανθρωπους.

Μαλλον καποιοι νομιζαν οτι ξερουν τον κοσμο του Ολυμπιακου καλα και απο μεσα και μπορουν να τον κοιτανε κι απο ψηλα. Τι κριμα, αυτο δε μπηκε και πολυ καλα.
μπορει να προσπαθησαν με τον καλο τροπο και να εφαγαν πορτα

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6231
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:27 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:21 pm


για ασφηστε τον ελευθερο να δουμε κατι
Με τις σχέσεις του με το Σλούκα να μην είναι οι καλύτερες δεν νομίζω να κάνατε κίνηση.
Θα ήταν επικό να τα έβρισκαν οι 2 ομάδες και να μας δίνατε και ...αποζημίωση.
Να τον κάνουμε ανταλλαγή με το τον χουαντσο;;

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:28 pm

tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:27 pm

Να τον κάνουμε ανταλλαγή με το τον χουαντσο;;
χτες

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 6:28 pm

Αλλη η ομαδα ο ολυμπιακος του 2025-26 άλλη ομάδα ο ολυμπιακος του 2026-27.
Το να λεμε οτι θα ερθει παλτο στην θεση του Πητερς ειναι χαζο (περαν γιατι δεν ξερουμε ποιος θα ερθει) αν το βλεπουμε στη συγκριση. O Ολυμπιακος της νεα σεζον πιθανον να μην εχει αναγκη απο εναν Πητερς στο 4.
Οι αναγκες διαμορφωνονται δεν ειναι οι ίδιες.
Δεν φερθηκε η ομαδα σε κανεναν αδικα. ισα ισα που τους παραγκαλιάζουμε.

Στον Πητερς προταθηκε γενναιο συμβολαίο και ηθελε η γυναικα του να φυγουν. ε τι να κανουμε;
Στον Γουοκαπ θα προταθει το ιδιο. μια γενναια αυξηση.
Αυτο που εκανε ο Γουοκαπ ηταν χαζομαρα.ο κοσμος δεν του φταιει σε κατι ουτε ο Μπαρτζωκας που τον εχει 5 χρονια αναντικαταστατο.
Πηγαινε με τον μανατζερ σου και διεκδικησε οτι πιστευεις οτι σου αξιζει.

τα υπολοιπα εινα να χαμε να λεγαμε και να χαμε να πουμε.

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5270
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:29 pm

TuTiS έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:54 pm
Εννοείται και έχει δίκιο ο Walkup που κάνει νύξη για τα χρήματα. Το συμβόλαιο που είχε υπογράψει πρόπερσι ήταν κλιμακωτό ξεκινώντας 800χιλ την πρώτη χρονιά, 900χιλ την δέυτερη και team option την τρίτη χρονιά στο 1εκ. Εννοείται για την αξία του είχε χειρότερο συμβόλαιο και από Λάρυ. Απλά θα πάρει γύρω στο 1.7 για 2 χρόνια που θα σταματήσει. Εννοείται ότι είναι ασέβεια από την ομάδα προς το πρόσωπο του αφού πρακτικά είναι ο βασικός πυλώνας της ομάδας τα τελευταία 3 χρόνια, τον κάψαμε στην κυριολεξία και πάλι δεν είχε βοήθειες μέχρι να τον βοηθήσει κάπως ο Joseph.
Αν τα νούμερα είναι όπως τα λες, τότε ο Walkup έχει δίκιο να ζητάει αναπροσαρμογή. Αλλά το 1,7 το χρόνο είναι πολλά λεφτά για έναν παίκτη που σε 5 μήνες συμπληρώνει τα 34. Εγώ θα του έδινα 1,4 το χρόνο για τα δύο πρώτα χρόνια και 1,2 τον τρίτο χρόνο, σε κλειστό τριετές συμβόλαιο. Στη σούμα θα είναι κερδισμένος +1 μύριο σε βάθος τριετίας. Και στα 37 του θα κλείσει την καριέρα του εδώ.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:29 pm

Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:28 pm

Στον Πητερς προταθηκε γενναιο συμβολαίο και ηθελε η γυναικα του να φυγουν. ε τι να κανουμε;
παλι η γυναικα του παιχτη φταιει?

και του θωμα η γυναικα του εβαλε λογια που γραφουν πιο πανω


αχ αυτες οι γυναικες

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”