Αφου ειχε κλειστό συμβόλαιο, πώς να τον διώχναμε;prime7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:43 pmΕφόσον είναι ελεύθερη η αγορά τότε όταν τραυματίστηκε πέρσι και ξέραμε ότι θα έχανε όλη την επόμενη χρονιά ας τον διωχναμε. Αλλά εμείς τον κρατήσαμε με 1.8!!! ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΟΧΤΩ!!! Για να βλέπει από εξέδρα . Ο Ολυμπιακός τον σεβάστηκε και αυτόν και όλους τους παίκτες. Σαν δείγμα σεβασμού μπορείς να πας σε άλλη ομάδα.... Γνώμη μου πάντα. Και το ξανά λέω δεν μιλάω παικτικα. Αλλά σαν αγάπη που του είχαμε.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pmΡε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Pani7.0

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 22, 2010 10:40 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Είναι διαφορετικού είδους @@@ιες του Φαλ από του Τόμας, αλλά σε γενικό πλαίσο και οι δύο είναι @@@ιεςkojito έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:00 pmΓια αυτό έγραψα κάποιοι και όχι όλοι![]()
Για μένα ο Fall μπαίνει στην ίδια κατηγορία με Walkup πρακτικά. Για μένα αφού του δόθηκε η ευκαιρία να τον πάρει ως Έλληνα καλά έκανε από αγωνιστικής άποψης, αλλά είναι λίγο περίεργο τόσα χρόνια να κάνεις αγώνα για fake ξένους μόνο και μόνο επειδή δεν έχεις ασκήσει εσύ το δικαίωμα αυτό, και ξαφνικά να είναι όλα ρόδινα. Αν ήταν ας πούμε ο Αταμάν και του χρόνου στον ΠΑΟ, θα άφηνε μέσα σε ένα καλοκαίρι όλες αυτές τις δηλώσεις για fake greeks;

11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Αγωνιστικά ο Φαλ δεν μας χρειαζόταν γιατί το σχήμα με 2 7footer δεν μας ταιριάζε. Έχουμε Μιλου. Ας πάει όπου θέλει ο Φαλ. Πέρα από το γεγονός ότι τα καλά του χρόνια πέρασαν και ο τραυματισμός που είχε ήταν από τους πιο σοβαρούς δεν γινόταν να κρατήσουμε σε αυτή την κατάσταση τον Φαλ και να αφήσουμε έναν εξ τών 2 μαπ που έχουμε. Θα ήταν πισωγυρισμα.
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1477
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Σορρυ αλλα Το να λες "εγω δεν ελληνοποιώ παίκτες αλλα παίρνω ελληνοποιημενους"
είναι σαν να λες:
"εγω ειμαι κατα της σούβλισης αρνιων το πασχα, τα παιρνω σουβλισμενα απο αλλους".
"εγώ δεν χτίζω αυθαίρετα αλλά αγοράζω αυθαίρετα"
" Γείτονα μας εχεις φλομώσει με το μπάρμπεκιου έλεος πια θα σου κανω μήνυση"
και μετά απο λίγο..
"όταν τελειώσεις δωσε ενα μπριζολιδι και σε μας"
είναι σαν να λες:
"εγω ειμαι κατα της σούβλισης αρνιων το πασχα, τα παιρνω σουβλισμενα απο αλλους".
"εγώ δεν χτίζω αυθαίρετα αλλά αγοράζω αυθαίρετα"
" Γείτονα μας εχεις φλομώσει με το μπάρμπεκιου έλεος πια θα σου κανω μήνυση"
και μετά απο λίγο..
"όταν τελειώσεις δωσε ενα μπριζολιδι και σε μας"
Ο λογος που δεν προτιμηθηκε ο Φαλ ειναι ξεκαθαρα του προπονητη: Ο Μπαρτζωκας οπως εχει κανει και με Μακισικ αλλα και με Σλουκα παλαιοτερα, αλλα και ηθελε να κανει με Σπανουλη και Ναβαρο, δεν κραταει υπερηλικες. Ελληνικο διαβατηριο ναι, αλλα τι να το κανεις αν δε σε βαζει να παιζεις... και τα 1.8 ειναι πολλα για θεατη.
Αλλωστε, η τριαδα Μιλουτινοφ, Τζοουνς, Χολ συν το τεσσαροπενταρι που θα αποκτηθει καλυπτουν πληρως τη θεση. Ποιον να εκοβε δλδ?
Σωστα επραξε, ασχετα αν ισχυροποιειται ο αντιπαλος. Πολυ!
Αλλωστε, η τριαδα Μιλουτινοφ, Τζοουνς, Χολ συν το τεσσαροπενταρι που θα αποκτηθει καλυπτουν πληρως τη θεση. Ποιον να εκοβε δλδ?
Σωστα επραξε, ασχετα αν ισχυροποιειται ο αντιπαλος. Πολυ!
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Η κίνηση αποδέσμευσης ήταν καθόλα λογική, ωστόσο η πρότερη κίνηση να βγάλει διαβατήριο, του γύρισε μπούμερανγκ στο τέλος. Από την άλλη και τι να κάνει να δώσει 1,8-1,9 για τον τέταρτο ψηλό ;qspock έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:02 pmΟ λογος που δεν προτιμηθηκε ο Φαλ ειναι ξεκαθαρα του προπονητη: Ο Μπαρτζωκας οπως εχει κανει και με Μακισικ αλλα και με Σλουκα παλαιοτερα, αλλα και ηθελε να κανει με Σπανουλη και Ναβαρο, δεν κραταει υπερηλικες. Ελληνικο διαβατηριο ναι, αλλα τι να το κανεις αν δε σε βαζει να παιζεις... και τα 1.8 ειναι πολλα για θεατη.
Αλλωστε, η τριαδα Μιλουτινοφ, Τζοουνς, Χολ συν το τεσσαροπενταρι που θα αποκτηθει καλυπτουν πληρως τη θεση. Ποιον να εκοβε δλδ?
Σωστα επραξε, ασχετα αν ισχυροποιειται ο αντιπαλος. Πολυ!
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τι να διώξουμε αφού είχε κλειστό συμβόλαιο. Το ότι οι δημοσιογράφοι το παρουσίαζαν σαν χάρη του Ολυμπιακού προς τον παίκτη είναι άλλη υπόθεση. Ο Φαλ πληρώθηκε κανονικά το συμβόλαιό του και δε μπορούσε να συμβεί κάτι άλλο.prime7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:43 pmΕφόσον είναι ελεύθερη η αγορά τότε όταν τραυματίστηκε πέρσι και ξέραμε ότι θα έχανε όλη την επόμενη χρονιά ας τον διωχναμε. Αλλά εμείς τον κρατήσαμε με 1.8!!! ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΟΧΤΩ!!! Για να βλέπει από εξέδρα . Ο Ολυμπιακός τον σεβάστηκε και αυτόν και όλους τους παίκτες. Σαν δείγμα σεβασμού μπορείς να πας σε άλλη ομάδα.... Γνώμη μου πάντα. Και το ξανά λέω δεν μιλάω παικτικα. Αλλά σαν αγάπη που του είχαμε.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pmΡε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
- βήματα εκτός φάσης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1240
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
- Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
- Προειδοποιήσεις:
0
Με αυτή την τριάδα φωτιά (η οποία παρεμπιπτόντως έφερε και την ευρωκούπα) δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα στον Μπαρτζώκα γιατί άφησε τον Φαλ που έχει έναν χρόνο απουσίας από τα παρκέ (εντάξει έπαιξε μερικά λεπτά στο ματς της Σόφιας απέναντι στη Χάποελ Τελ Αβίβ πριν ενάμιση μήνα) και είναι στα 34 του χρόνια. Τώρα για τον αντίπαλο τα πράγματα είναι λίγο σχετικά γιατί αν δεν έχει σκοπό να παίξει μόσιον και να εκμεταλλευτεί τον Φαλ σαν πλέι-μέικερ ρακέτας δεν ξέρω τι νόημα θα έχει η μεταγραφή του. Και το διαβατήριο που μπορεί να πάρει δεν νομίζω ότι τον κάνει καλύτερο παίκτη από αυτό που είναι ήδη.qspock έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:02 pmΟ λογος που δεν προτιμηθηκε ο Φαλ ειναι ξεκαθαρα του προπονητη: Ο Μπαρτζωκας οπως εχει κανει και με Μακισικ αλλα και με Σλουκα παλαιοτερα, αλλα και ηθελε να κανει με Σπανουλη και Ναβαρο, δεν κραταει υπερηλικες. Ελληνικο διαβατηριο ναι, αλλα τι να το κανεις αν δε σε βαζει να παιζεις... και τα 1.8 ειναι πολλα για θεατη.
Αλλωστε, η τριαδα Μιλουτινοφ, Τζοουνς, Χολ συν το τεσσαροπενταρι που θα αποκτηθει καλυπτουν πληρως τη θεση. Ποιον να εκοβε δλδ?
Σωστα επραξε, ασχετα αν ισχυροποιειται ο αντιπαλος. Πολυ!
- eddiedimitris

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 924
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2018 1:42 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Galis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16420
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
και τον φουρνιε για τον τολιοπουλο μη ξεχασουμε..και ο καλαιτζακης παικταρας ανετα αλλαγη με βεζενκοφ.eddiedimitris έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:10 pmΤώρα που γυρίζει το πράγμα και ο Ομπράντοβιτς ίσως μπορεί να κάνει παιχνίδι δεν πάμε να κάνουμε τίποτα ανταλλαγές με αμοιβαίο όφελος?
Πχ να δώσουμε Ντορσει-Γουοκαπ να πάρουμε Ρογκα-Χουαντσο-Μητογλου ή τίποτα δικαιώματα Αβδαλα ή Σαμοντουροφ...Βλέπω δεν υπάρχουν ταμπού ας το δούμε λίγο...




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο