Εντάξει, είπαμε. Μην γινόμαστε υπερβολικοί. Από τα δύο μέτρα μπορεί να τον πετύχει ξώφαλτσα (αν βάλει τηλεφακό) !!!
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Πέμ Ιουν 25, 2026 2:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1408
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
glenrice90

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 502
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
- Προειδοποιήσεις:
1
Στην ώρα του πληρώνει σίγουρα, και πολλά. Απλά πρέπει να είσαι έτοιμος για ΚΤΕΛ, 3-4 "κερδίσετε η πουλο" μέσα στη χρονιά και 5 nepo baby meltdowns. Αν τον γράψεις στα @@ σου και είσαι τύπος που δε παίρνεις τέτοια πράγματα προσωπικά , περνάς γαμάταtodorris έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 2:46 pmΟ δπγ είπε δημοσίως σε ομιλία στους παίκτες μετά την κούπα ότι σχεδόν τριπλασιάστηκαν οι αποδοχές των περισσοτέρων κ ότι ζητήσαν το πήραν.Ξέρεις κανέναν καλύτερο εργοδότη παικτών?Δές τι τραβάνε οι Γουόκαπ,Ντόρσει κτλ για να πετύχουν αυξησούλαSokos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 amΝομίζω γίνεται υπερβολική κουβέντα για τον Fall. Εμείς τον αφήσαμε ελεύθερο. Δεν πούλησε ποτέ οπαδιλίκι. Προσωπικά δεν με πείραξε καθόλου που πήγε στον ΠΑΟ. Αφενός δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα χρήματα, αφετέρου αυτά που γράφτηκαν για την μετακίνηση οικογένειας, παιδιών κτλ έχουν μεγάλη βάση.
Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Και για τον ΠΑΟ βγάζει πολύ νόημα αν μιλάμε για Fall με διαβατήριο. Για τρίτος είναι ταμάμ. Τώρα αυτά τα "fake greeks" και "δεν ελληνοποιούμε" αλλά παίρνουμε ελληνοποιημένους είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε και συνδέονται με το σχόλιο για DPG πιο πάνω.
Στα του Θωμά, η γυναίκα του δεν είναι Καναδοιρανή? Νομίζω έχει Ιρανική καταγωγή ή κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να σκέφτονται σοβαρά την Hapoel? Συνεχίζω να πιστεύω πάντως ότι θα βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή λύση.
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 353
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μου άρεσε η φωτογραφική αναφοράΚαρβουνιάρης έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 2:56 pmΕντάξει, είπαμε. Μην γινόμαστε υπερβολικοί. Από τα δύο μέτρα μπορεί να τον πετύχει ξώφαλτσα (αν βάλει τηλεφακό) !!!![]()
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1883
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Και κατι ακροδεξια παραληρηματα και dick measuring contest με Κασιδιαρη ο οποιος μαθαμε οτι "κεντριζει" συμφωνα με τον Γιαννακοπουλο. Τι ζουμε τον Οντιν μου μεσα.....glenrice90 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 2:57 pmΣτην ώρα του πληρώνει σίγουρα, και πολλά. Απλά πρέπει να είσαι έτοιμος για ΚΤΕΛ, 3-4 "κερδίσετε η πουλο" μέσα στη χρονιά και 5 nepo baby meltdowns. Αν τον γράψεις στα @@ σου και είσαι τύπος που δε παίρνεις τέτοια πράγματα προσωπικά , περνάς γαμάτα
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1483
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16429
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κάθε καλοκαίρι λέω γιατί δεν κάνετε τον ποκου έλληνα και να που εισακούστηκα..είναι σίγουρα καλύτερος από τους κανονικούς έλληνες δεν το συζητάμε θα λεγα ίδιο λεβελ με μητογλου
Φέτος και να θέλω να κράξω για κάτι δεν μου δίνουν πάτημα .. φτου φτου συνεχίστε έτσι !!
Ο ποκου την πονάει την ομάδα έχει μεγαλώσει εδώ .. το μόνο αρνητικό του είναι ότι είναι της σχολής των Σέρβων στην διασκέδαση
Φέτος και να θέλω να κράξω για κάτι δεν μου δίνουν πάτημα .. φτου φτου συνεχίστε έτσι !!
Ο ποκου την πονάει την ομάδα έχει μεγαλώσει εδώ .. το μόνο αρνητικό του είναι ότι είναι της σχολής των Σέρβων στην διασκέδαση
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1483
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1









BasketForum – Ιστορικό Αρχείο