και θα περασουμε ολοκληρο καλοκαιρι να ξεροσταλιαζουμε για μπακ απ τεσσαρι να ακουμε για γιαμπουσελε και μιροτιτς και να περιμενουμ εποτε θα τελειωσει με τον κουβα τα φασολακια να ησυχασουμε?tokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:17 pmΑνακοινώσετε Μακινταιρ Μοντέρο, κλείστε Ντιαλό να ησυχάσουμε μωρέ ενα καλοκαίρι απ τις μπαρουφες
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2489
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2489
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
ο ντειβιντ νελσον στεργακος θα ειχε διαφορετικη αντιληψη αλλα δεν πειραζει .τουλουμπα έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 6:29 pmο οσφπ ανεκαθεν ειχε την νοοτροπια των ελληνοποιησεων
οι γιαννακοπουλοι δεν την ειχαν αλλα οταν ειδαν στις αρχες του 90 οτι δεν γινοταν κατι αλλο αναγκαστηκαν να το ακολουθησουν βεβαια μεχρι να ξυπνησουν ο οσφπ ειχε ελληνοποιησει πολυ καλυτερους παιχτες απο αυτους
ο δγ ειναι φαλφατας του αρεσει να μιλαει και να μιλαει εμεις που τον εχουμε μαθει δεν δινουμε ιδιαιτερη σημασια στα γαβγισμα του
το πρωτο σταδιο να παρει δηλαδη ελληνοποιημενο εγινε,σε δευτερο σταδιο θα αναγκαστει να ελληνοποιησει και αυτος γιατι δεν βγαινουν αλλιως τα κουκια
ολη αυτη η γελοιοτητα των ελληνοποιησεων θα μπορουσε να σταματησει με μια κοινη δηλωση οσφπ παο οτι αν δεν υπαρξει μεγαλυτερος αριθμος ξενων πχ 10 δεν θα κατεβουν στην α1
αλλα υπαρχει τοσο μισος μεταξυ τους που δεν μπορουν να συμφωνησουν ουτε σε κατι που συμφερει και τους 2 και θα τους ελυνε τα χερια
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2489
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
πιθανη τετοια κινηση θα εξηγουσε σε μεγαλο βαθμο επικοινωνιακα τουλαχιστον την πρεμουρα να υπογραψουν τον μους στον ΠΑΟ. εγω παλι πιστευω οτι ο χουαντσο αλλα και ο χεης ντεβις με μους θα ηταν αποτελεσματικοτατος και δεν νομιζω ο ομπραντοβιτς να μην ειναι σε θεση να βλεπει κατι που ειμαι σε θεση να δω εγω ο ερασιτεχνης.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3177
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Γουοκαπ Μοντερο Μακινταιρfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 6:51 pmκαι θα περασουμε ολοκληρο καλοκαιρι να ξεροσταλιαζουμε για μπακ απ τεσσαρι να ακουμε για γιαμπουσελε και μιροτιτς και να περιμενουμ εποτε θα τελειωσει με τον κουβα τα φασολακια να ησυχασουμε?tokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:17 pmΑνακοινώσετε Μακινταιρ Μοντέρο, κλείστε Ντιαλό να ησυχάσουμε μωρέ ενα καλοκαίρι απ τις μπαρουφες
Ντόρσει Φουρνιε Νετζηπογλου
Ντιαλό Γουόρντ Παπανικολάου
Βεζενκοφ Κι Ποκουσεφσκι
Μιλουτινοφ Τζόουνς χολ Καραγιαννίδης
Και τέλος.
Εντιτ: Χουαντσο αντί για κι ακόμα καλύτερα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2489
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
αν εγω πω οτι ξεκινησε η διαδικασια ελληνοποιησης του φαλ με σκοπο να βρει ευκολα συμβολαιο σε αλλη Ελληνικη ομαδα και να φυγει ευκολα και σαν φιλος (δεδομενου οτι ξερανε οτι για Αρη -Παοκ ο φαλ θα ηταν πολυτελεια και θα μπορουσαν να τον ικανοποιησουν και οικονομικα) και απλα βρεθηκε και ο ΠΑΟ στην εξισωση θα θεωρηθω μακιαβελικος?kein έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:48 pmΗ λογική αυτό λέει. Εντούτοις όλοι υποθετικά μιλάμε άρα υποκειμενικά. Εγώ έγραψα ότι του γύρισε μπούμερανγκ γιατι δεν περίμενε ότι θα πάει στον Ολυμπιακό όχι ότι υπήρχε κάποιο παρασκήνιο.Rivers15 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:37 pm
Πιθανον ξεκινησε η διαδικασια του διαβατηριου οταν ακομα ο Μπαρτζωκας υπολογιζε τον Φαλ για την 3αδα ψηλων και αλλαξαν οι προτεραιοτητες αφοτου αποκτηθηκε ο Ταιρικ ή αφοτου ειδε ο Μπαρτζωκας την τρεχουσα κατασταση του Φαλ, κανεις δεν ξερει. Ισως μαθουμε σε καμια μελλοντικη συνεντευξη των προεδρων.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13720
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
αν δεν παρουμε καποιον που να παιζει στο 4 πχ λαιλς δεν νομιζω να υπαρχει θεμα
εκτος αν ο ιδιο παει και πει δεν αντεχω στην ομαδα αλλα δεν φαινεται κατι τετοιο
σαν θεμα ρολου τον ιδιο θα εχει και στο παο και στον οσφπ 10-15 λεπτα δηλαδη
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2489
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
θα μου αρεσε να εχουμε κανενα Ελληνα παραπανω σαν διαδοχη κατασταση του παπ αλλα το ακουω .tokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 7:05 pmΓουοκαπ Μοντερο Μακινταιρfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 6:51 pm
και θα περασουμε ολοκληρο καλοκαιρι να ξεροσταλιαζουμε για μπακ απ τεσσαρι να ακουμε για γιαμπουσελε και μιροτιτς και να περιμενουμ εποτε θα τελειωσει με τον κουβα τα φασολακια να ησυχασουμε?
Ντόρσει Φουρνιε Νετζηπογλου
Ντιαλό Γουόρντ Παπανικολάου
Βεζενκοφ Κι Ποκουσεφσκι
Μιλουτινοφ Τζόουνς χολ Καραγιαννίδης
Και τέλος.
Εντιτ: Χουαντσο αντί για κι ακόμα καλύτερα![]()
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κι μάλλον Φενέρ.tokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 7:05 pmΓουοκαπ Μοντερο Μακινταιρfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 6:51 pm
και θα περασουμε ολοκληρο καλοκαιρι να ξεροσταλιαζουμε για μπακ απ τεσσαρι να ακουμε για γιαμπουσελε και μιροτιτς και να περιμενουμ εποτε θα τελειωσει με τον κουβα τα φασολακια να ησυχασουμε?
Ντόρσει Φουρνιε Νετζηπογλου
Ντιαλό Γουόρντ Παπανικολάου
Βεζενκοφ Κι Ποκουσεφσκι
Μιλουτινοφ Τζόουνς χολ Καραγιαννίδης
Και τέλος.
Εντιτ: Χουαντσο αντί για κι ακόμα καλύτερα![]()
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2489
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
μου ξεφυγε το εντιτ . ε ναι ρε φιλε!tokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 7:05 pmΓουοκαπ Μοντερο Μακινταιρfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 6:51 pm
και θα περασουμε ολοκληρο καλοκαιρι να ξεροσταλιαζουμε για μπακ απ τεσσαρι να ακουμε για γιαμπουσελε και μιροτιτς και να περιμενουμ εποτε θα τελειωσει με τον κουβα τα φασολακια να ησυχασουμε?
Ντόρσει Φουρνιε Νετζηπογλου
Ντιαλό Γουόρντ Παπανικολάου
Βεζενκοφ Κι Ποκουσεφσκι
Μιλουτινοφ Τζόουνς χολ Καραγιαννίδης
Και τέλος.
Εντιτ: Χουαντσο αντί για κι ακόμα καλύτερα![]()
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- Djole77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ο κι παει φενερtokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 7:05 pmΓουοκαπ Μοντερο Μακινταιρfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 6:51 pm
και θα περασουμε ολοκληρο καλοκαιρι να ξεροσταλιαζουμε για μπακ απ τεσσαρι να ακουμε για γιαμπουσελε και μιροτιτς και να περιμενουμ εποτε θα τελειωσει με τον κουβα τα φασολακια να ησυχασουμε?
Ντόρσει Φουρνιε Νετζηπογλου
Ντιαλό Γουόρντ Παπανικολάου
Βεζενκοφ Κι Ποκουσεφσκι
Μιλουτινοφ Τζόουνς χολ Καραγιαννίδης
Και τέλος.
Εντιτ: Χουαντσο αντί για κι ακόμα καλύτερα![]()
ντιαλο εχει συμβολαιο με μονακο και ακουγεται θα παει ντουμπαι
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3177
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3177
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1524
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο