Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3691
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1540
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θέλουμε 4 παικτες που να πατάνε στο 5.Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:13 pmΕγω παντως δεν εχω απαιτησεις για Χεζονια ή Ντιαλο.
Με ενα διδυμο Μετου Ροντεν θα ημουν υπερευχαριστημενος.
Του Κολσον χαλασε οταν επιβεβαιωθηκαν οι πληροδοριες για Φαλ(το ξεραμε παντως οτι υπηρχε ψηλο ενεδεχομενο να γινει) και αποφασιστηκε αντι για δυο 3-4 αρια να παμε για ενα 4-5 και ενα 3
je suis jazz thrillos 
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 834
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Γιατί θα έχεις Milu και έναν εκ των Jones ή Hall. Αν κάποιος από τους 2 εκτός του Milu κάνει τις π@π@ριες που έκανε στους τελικούς με τον παναθηναϊκό θα ξεμείνεις από Center.plo koon έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:17 pmΕξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θέλουμε 4 παικτες που να πατάνε στο 5.Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:13 pmΕγω παντως δεν εχω απαιτησεις για Χεζονια ή Ντιαλο.
Με ενα διδυμο Μετου Ροντεν θα ημουν υπερευχαριστημενος.
Του Κολσον χαλασε οταν επιβεβαιωθηκαν οι πληροδοριες για Φαλ(το ξεραμε παντως οτι υπηρχε ψηλο ενεδεχομενο να γινει) και αποφασιστηκε αντι για δυο 3-4 αρια να παμε για ενα 4-5 και ενα 3
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2910
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ωστε στο πρωταθλημα να κοβεις το ενα σεντερ ( συνηθως τον χολ ) αλλα να μην κινδυνευεις να μεινεις μονο με μιλου αν σε καποια ματς τα κανει πουτανα ο ταιρικ .plo koon έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:17 pmΕξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θέλουμε 4 παικτες που να πατάνε στο 5.Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:13 pmΕγω παντως δεν εχω απαιτησεις για Χεζονια ή Ντιαλο.
Με ενα διδυμο Μετου Ροντεν θα ημουν υπερευχαριστημενος.
Του Κολσον χαλασε οταν επιβεβαιωθηκαν οι πληροδοριες για Φαλ(το ξεραμε παντως οτι υπηρχε ψηλο ενεδεχομενο να γινει) και αποφασιστηκε αντι για δυο 3-4 αρια να παμε για ενα 4-5 και ενα 3
-
modernam

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 543
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 23, 2008 10:05 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
για το κακό ποσοστό του γουορντ στα τρίποντα - δεδομένου ότι είναι παράδοξο ένας παίκτης να σουτάρει χειρότερα υπό καλύτερες συνθήκες - έχω μονο μια εξήγηση:
παίκτες πχ σαν τον οσμάν, τον γουορντ ή τον σορτς, που το τρίποντο δεν είναι στα ατού τους, όταν αλλάζουν ομάδα και μεταφέρονται σε καταστάσεις που για πρώτη φορά στη καριέρα τους το σουτ πρέπει να μπει "πάση θυσία" - χάνουν την αυτοπεποίθησή τους και τους παίρνει από κάτω.
πέρυσι ο οσμάν σούταρε πολύ ασχημα - με τους φίλους του ΠΑΟ να αναστενάζουν μετά από κάθε σουτ. Φετος το ξεπέρασε και επανήλθε στα NBA standard του.
όταν αυτό το περνάνε εμπειροι nbaer, δεν μπορεί θα το περάσει και ο ward.
θεωρώ ότι φέτος που η ομάδα θα πάιζει με λιγότερο άγχος, ο ward θα επανέλθει στις "εργοστασιακές" του ρυθμίσεις, ήτοι ένα αξιοπρεπές ποσοστό στα τρίποντα.
παίκτες πχ σαν τον οσμάν, τον γουορντ ή τον σορτς, που το τρίποντο δεν είναι στα ατού τους, όταν αλλάζουν ομάδα και μεταφέρονται σε καταστάσεις που για πρώτη φορά στη καριέρα τους το σουτ πρέπει να μπει "πάση θυσία" - χάνουν την αυτοπεποίθησή τους και τους παίρνει από κάτω.
πέρυσι ο οσμάν σούταρε πολύ ασχημα - με τους φίλους του ΠΑΟ να αναστενάζουν μετά από κάθε σουτ. Φετος το ξεπέρασε και επανήλθε στα NBA standard του.
όταν αυτό το περνάνε εμπειροι nbaer, δεν μπορεί θα το περάσει και ο ward.
θεωρώ ότι φέτος που η ομάδα θα πάιζει με λιγότερο άγχος, ο ward θα επανέλθει στις "εργοστασιακές" του ρυθμίσεις, ήτοι ένα αξιοπρεπές ποσοστό στα τρίποντα.
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2910
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Απο οτι εχω καταλαβει ψαχνουν για ενα παικτη να κανει τα λιγα λεπτα που θα αφηνει ο βεζενκοφ στο 4 ΑΛΛΑ να μπορει να σηκωσει την θεση και σαν βασικος αν ο βεζενκοφ βγει οφ . Ταυτοχρονα αυτος ο παικτης θα πρεπει να μπορει να πατησει και στο 5 κυριως για το πρωταθλημα και τα πιθανα 5 out του ομπραντοβιτς .tokalytero3d έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:37 pmΟπότε η ομάδα ψάχνει 4αρι5αρι και 3αρι η μόνο τον πρώτο έχει καταλάβει κανείς;
Δεν ζηταμε πολλα για πισω απο βεζενκοφ
Για τριαρι δεν ξερω τι ψαχνουν . Ο γουορντ παντως δεν ειναι για βασικος και ο φουρνιε δεν ειναι για τρια .
- berry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 7975
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Magic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
- Προειδοποιήσεις:
0
@Conan1982
4αρι ειναι πιο πολυ ο Μετου
καλα φαινεται , τι να πω δεν τον ειδα σε καναν αγωνα με την Καναρια για να εχω σαφη εικονα
https://www.proballers.com/basketball/p ... mezie-metu
4αρι ειναι πιο πολυ ο Μετου
καλα φαινεται , τι να πω δεν τον ειδα σε καναν αγωνα με την Καναρια για να εχω σαφη εικονα
https://www.proballers.com/basketball/p ... mezie-metu

- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Επίσης το 4αρι5αρι να είναι αθλητικός σκληρός παίκτης και να έχει και σουτ..coach blue έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:49 pmΑπο οτι εχω καταλαβει ψαχνουν για ενα παικτη να κανει τα λιγα λεπτα που θα αφηνει ο βεζενκοφ στο 4 ΑΛΛΑ να μπορει να σηκωσει την θεση και σαν βασικος αν ο βεζενκοφ βγει οφ . Ταυτοχρονα αυτος ο παικτης θα πρεπει να μπορει να πατησει και στο 5 κυριως για το πρωταθλημα και τα πιθανα 5 out του ομπραντοβιτς .tokalytero3d έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:37 pmΟπότε η ομάδα ψάχνει 4αρι5αρι και 3αρι η μόνο τον πρώτο έχει καταλάβει κανείς;
Δεν ζηταμε πολλα για πισω απο βεζενκοφ![]()
Για τριαρι δεν ξερω τι ψαχνουν . Ο γουορντ παντως δεν ειναι για βασικος και ο φουρνιε δεν ειναι για τρια .![]()
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος εκτός του γιαμπουσελε που να τα κάνει αυτα, άντε και ο λαιλς με τον Χουαντσο
Οπότε θα πάρουμε..
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1540
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Νομίζω έχει να κάνει και με το volume.modernam έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:24 pmγια το κακό ποσοστό του γουορντ στα τρίποντα - δεδομένου ότι είναι παράδοξο ένας παίκτης να σουτάρει χειρότερα υπό καλύτερες συνθήκες - έχω μονο μια εξήγηση:
παίκτες πχ σαν τον οσμάν, τον γουορντ ή τον σορτς, που το τρίποντο δεν είναι στα ατού τους, όταν αλλάζουν ομάδα και μεταφέρονται σε καταστάσεις που για πρώτη φορά στη καριέρα τους το σουτ πρέπει να μπει "πάση θυσία" - χάνουν την αυτοπεποίθησή τους και τους παίρνει από κάτω.
πέρυσι ο οσμάν σούταρε πολύ ασχημα - με τους φίλους του ΠΑΟ να αναστενάζουν μετά από κάθε σουτ. Φετος το ξεπέρασε και επανήλθε στα NBA standard του.
όταν αυτό το περνάνε εμπειροι nbaer, δεν μπορεί θα το περάσει και ο ward.
θεωρώ ότι φέτος που η ομάδα θα πάιζει με λιγότερο άγχος, ο ward θα επανέλθει στις "εργοστασιακές" του ρυθμίσεις, ήτοι ένα αξιοπρεπές ποσοστό στα τρίποντα.
Σε 1000 λεπτά με την παρί εκτέλεσε 193 τρίποντα (περίπου 2 ανα δεκάλεπτο)
Σε 668 λεπτά με τον Ολυμπιακό εκτέλεσε 72 τρίποντα (περίπου 1 ανα δεκάλεπτο)
ένας κακός/streaky σουτέρ φαντάζομαι χαλάει τα ποσοστά του όσο εκτελεί λιγότερο. Και το χαμηλότερο pace κάνει αυτά τα σουτ να είναι και πιο σημαντικά.
je suis jazz thrillos 
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2910
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτος στο βιντεακι τωρα που τον βλεπω σαν σουλουπι και οπως τρεχει - σουταρει μου θυμιζει τον μπακ τζονσονberry έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:05 pm@Conan1982
4αρι ειναι πιο πολυ ο Μετου
καλα φαινεται , τι να πω δεν τον ειδα σε καναν αγωνα με την Καναρια για να εχω σαφη εικονα
https://www.proballers.com/basketball/p ... mezie-metu
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1540
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ok, αλλά μέχρι να γίνει αυτό τι θα κάνεις? θα παίζει 10 λεπτά στο 4 μόνο? Δε θα παίζει καθόλου η hall?
Μιλάω για την περίπτωση που πάμε στον Γιαμπου. Δεν γίνεται να πάρεις Γιαμπου και να παίζει 10-15 λεπτά πίσω από τον Βεζε.
je suis jazz thrillos 


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο