Ναι ισχύει είναι πολύ ποιοτικός παίχτης, είναι βέβαια ρίσκο, γιατί ειναι βαρύ κορμί, και ένας τέτοιος τραυματισμός σε τέτοια ηλικία μπορεί να σε ρίξει επίπεδο. Μακάρι να είναι υγιής.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 1:12 pmαν ο φαλ μπορει να βγαλει ενα 15λεπτο με χουαντσο και χεης ντεηβις θα ειναι παραγοντας με τις πασες του . το εχω ξαναγραψει.kein έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 9:10 am
Όχι φώτη μου, λογικός θα θεωρηθείς, το ίδιο ακριβώς σενάριο (υποθέτω δηλαδή γιατι δεν έχω πληροφορίες, ένας απλός μπασκετικός φαν είμαι) είχα γραψει πιο πισω στα ποστ αν δεις. Νομίζω αυτό ήταν το "λαθος" ή μάλλον για να το πω πιο σωστά η "λάθος εκτίμηση", πως δηλαδή ο Φαλ θα βρει συμβόλαιο στα Βόρεια με χρηματα ευρωλίγκας και ο Παναθηναϊκός (προερχόμενος από μια δύσκολη χρονιά θα κοιτάξει κάτι πιο φρέσκο ή λαμπερό) και δεν θα ασχοληθεί με τον Φαλ. Βέβαια δεν έδωσαν τοση σημασία στο γεγονός ότι έχει διαβατήριο, που ναι είναι σοβαρός παράγοντας στα 3-5 παιχνίδια των τελικών. Δεν εκτίμησαν σωστά επίσης ότι ο Φαλ είναι παίχτης κομμένος και ραμμένος για τον Ζοτς. Τώρα το αν θα πιάσει, αν θα είναι υγιής ή αν θα δικαιολογήσει τα λεφτά του, ε δεν το ξέρει κανείς μας. Είναι μια κίνηση με μπόλικο ρίσκο αλλά και ενδεχόμενο σοβαρό πλεονέκτημα αν βγει.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4030
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1492
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Αν ερχοταν 4-5αρι που παταει καλα στο 5, εγω θα εδιωχνα Χολ. και θα ελευθερωνοταν και θεση ξενου. και ετσι το 4αρο5αρι θα επαιρνε και λεπτα στο 5 και θα μπορουσε να ερθει καλυτερο ονομα για να μην ειναι μονο αλλαγη του Σασα.
Ο χολ εκανε πολυ καλη χρονια αλλα κακα τα ψεμματα εχουμε Ταιρικ που ειναι και καλυτερος αμυντικος. Με 3 στο 5 και καραγιαννιδη εισαι οκ. αν παικτει αναποδια παιρνεις παικτη μεσα στη σεζον.
γνωμη μου. ξερω και τι θα γινει αν τραυματιστει ψηλος κλπ κλπ....
Ο χολ εκανε πολυ καλη χρονια αλλα κακα τα ψεμματα εχουμε Ταιρικ που ειναι και καλυτερος αμυντικος. Με 3 στο 5 και καραγιαννιδη εισαι οκ. αν παικτει αναποδια παιρνεις παικτη μεσα στη σεζον.
γνωμη μου. ξερω και τι θα γινει αν τραυματιστει ψηλος κλπ κλπ....
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
με τοσα παιχνιδια θα κατεβαινεις δηλαδη με δυο 4αρια και δυο 5αρια στην ευρωλιγκα...αν σου τυχει ενας τραυματισμος του μηνα που δεν ειναι να παρεις παικτη για 1 μηνα θα κατεβαινεις στις θεσεις 4-5 με 3 παικτες...εξαιρετικα δυσκολο να ανταποκριθειςHeisenberg έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:34 pmΑν ερχοταν 4-5αρι που παταει καλα στο 5, εγω θα εδιωχνα Χολ. και θα ελευθερωνοταν και θεση ξενου. και ετσι το 4αρο5αρι θα επαιρνε και λεπτα στο 5 και θα μπορουσε να ερθει καλυτερο ονομα για να μην ειναι μονο αλλαγη του Σασα.
Ο χολ εκανε πολυ καλη χρονια αλλα κακα τα ψεμματα εχουμε Ταιρικ που ειναι και καλυτερος αμυντικος. Με 3 στο 5 και καραγιαννιδη εισαι οκ. αν παικτει αναποδια παιρνεις παικτη μεσα στη σεζον.
γνωμη μου. ξερω και τι θα γινει αν τραυματιστει ψηλος κλπ κλπ....
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 830
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ακριβώς έτσι. Αν και δεν βγαίνει από το μυαλό μου ότι θα πάμε για 4-5 και ο άλλος θα είναι 3-4. Επέλεξε για να πέφτει τέτοια εκκαθάριση στο ρόστερ κάτι μου λέει ότι πάνε για πάρουνε 2 ακόμα ακριβά συμβόλαια. Πάντως το Metu - Diallo το ψήφιζα χέρια πόδια…Heisenberg έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:34 pmΑν ερχοταν 4-5αρι που παταει καλα στο 5, εγω θα εδιωχνα Χολ. και θα ελευθερωνοταν και θεση ξενου. και ετσι το 4αρο5αρι θα επαιρνε και λεπτα στο 5 και θα μπορουσε να ερθει καλυτερο ονομα για να μην ειναι μονο αλλαγη του Σασα.
Ο χολ εκανε πολυ καλη χρονια αλλα κακα τα ψεμματα εχουμε Ταιρικ που ειναι και καλυτερος αμυντικος. Με 3 στο 5 και καραγιαννιδη εισαι οκ. αν παικτει αναποδια παιρνεις παικτη μεσα στη σεζον.
γνωμη μου. ξερω και τι θα γινει αν τραυματιστει ψηλος κλπ κλπ....
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3689
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
O Μετου ειναι παικταρας με τα ολα του. Αθλητικος, σκληρος, καλος αμυντικος με γρήγορα ποδια αλλα και ψηλα, σουτ, τριποντο μπορει να ντριμπλαρει.
Ο μονος αστερισκος ειναι οτι ειχε σοβαρο τραυματισμο. Για αυτο φυσικα μπορεις να τον παρει φτηνα και χωρις τρελες απαιτησεις.
Τον ειδα 2 φορες μετα τον τραυματισμο του. Ηταν εξαιρετικος αλλα δεν ειναι μεγαλο δειγμα και ηταν σε ρυθμους ACB που εκει παιζουν πολυ χρηγορα
Ο μονος αστερισκος ειναι οτι ειχε σοβαρο τραυματισμο. Για αυτο φυσικα μπορεις να τον παρει φτηνα και χωρις τρελες απαιτησεις.
Τον ειδα 2 φορες μετα τον τραυματισμο του. Ηταν εξαιρετικος αλλα δεν ειναι μεγαλο δειγμα και ηταν σε ρυθμους ACB που εκει παιζουν πολυ χρηγορα
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3186
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3689
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Βαλε και δικα μου να φταξουμε χταποδιTuTiS έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:44 pmΑκριβώς έτσι. Αν και δεν βγαίνει από το μυαλό μου ότι θα πάμε για 4-5 και ο άλλος θα είναι 3-4. Επέλεξε για να πέφτει τέτοια εκκαθάριση στο ρόστερ κάτι μου λέει ότι πάνε για πάρουνε 2 ακόμα ακριβά συμβόλαια. Πάντως το Metu - Diallo το ψήφιζα χέρια πόδια…Heisenberg έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:34 pmΑν ερχοταν 4-5αρι που παταει καλα στο 5, εγω θα εδιωχνα Χολ. και θα ελευθερωνοταν και θεση ξενου. και ετσι το 4αρο5αρι θα επαιρνε και λεπτα στο 5 και θα μπορουσε να ερθει καλυτερο ονομα για να μην ειναι μονο αλλαγη του Σασα.
Ο χολ εκανε πολυ καλη χρονια αλλα κακα τα ψεμματα εχουμε Ταιρικ που ειναι και καλυτερος αμυντικος. Με 3 στο 5 και καραγιαννιδη εισαι οκ. αν παικτει αναποδια παιρνεις παικτη μεσα στη σεζον.
γνωμη μου. ξερω και τι θα γινει αν τραυματιστει ψηλος κλπ κλπ....
- GK_23

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5272
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
100% μαζί σου σε αυτό.Heisenberg έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:34 pmΑν ερχοταν 4-5αρι που παταει καλα στο 5, εγω θα εδιωχνα Χολ. και θα ελευθερωνοταν και θεση ξενου. και ετσι το 4αρο5αρι θα επαιρνε και λεπτα στο 5 και θα μπορουσε να ερθει καλυτερο ονομα για να μην ειναι μονο αλλαγη του Σασα.
Ο χολ εκανε πολυ καλη χρονια αλλα κακα τα ψεμματα εχουμε Ταιρικ που ειναι και καλυτερος αμυντικος. Με 3 στο 5 και καραγιαννιδη εισαι οκ. αν παικτει αναποδια παιρνεις παικτη μεσα στη σεζον.
γνωμη μου. ξερω και τι θα γινει αν τραυματιστει ψηλος κλπ κλπ....
Αυτή τη στιγμή έχουμε 4 μονοθεσίτες ψηλούς στο roster (Milu, Hall, Jones, Καραγιαννίδης), εκ των οποίων οι 3 πιάνουν θέση ξένου.
Επίσης, ένα σχόλιο για τον Diallo που γράφεται από πολλούς ως υποψήφιος ή επιθυμητός στόχος...
Το όνομα του Diallo έχει να ακουστεί σε μεταγραφικές φήμες και ρεπορτάζ για πάνω από μήνα, αν δεν κάνω λάθος. Αυτό συνήθως σημαίνει ότι η αγορά γνωρίζει πως ο παίκτης δεν είναι διαθέσιμος, για αυτό και η έλλειψη μεταγραφικών φημών γύρω από το όνομά του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GK_23 την Παρ Ιουν 26, 2026 3:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Leo_98

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1175
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 26, 2021 4:15 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Βάλτε κι εμένα μέσα και κάτι μου λέει ότι το χταπόδι θα εξελιχθεί σύντομα σε σαρανταποδαρούσα
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 143
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Με την ίδια λογική θέλουμε 3 για κάθε θέση αυτό δεν γίνεται η λογική του 4/5 με τρίποντο για μένα είναι καλύτερη από το 2 4/3 έχουμε 2 ελίτ σέντερ και αν πάρουμε ελίτ 4/5 θα είμαστε τούμπανο και πιστεύω αν μπει το τρίποντο στο 5 σε small ball το παιχνίδι της ομάδας θα απογειωθεί και επειδή ξαναεγραψα για γιαμπουζελε (ή τύπου γιαμπουζελε)είναι πολύ πιο σκληρός παίχτης από χολ και καλύτερος αμυντικός από τον μετου κατ εμε και σε αλλάζει επίπεδο οποιοσδήποτε άλλος που δεν είναι στην κλάση του απλά γεμίζει την θέση 4 όπως έκανε ο Πίτερς και για μένα δεν προσφέρει αυτά που μπορείTuTiS έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:44 pmΑκριβώς έτσι. Αν και δεν βγαίνει από το μυαλό μου ότι θα πάμε για 4-5 και ο άλλος θα είναι 3-4. Επέλεξε για να πέφτει τέτοια εκκαθάριση στο ρόστερ κάτι μου λέει ότι πάνε για πάρουνε 2 ακόμα ακριβά συμβόλαια. Πάντως το Metu - Diallo το ψήφιζα χέρια πόδια…Heisenberg έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:34 pmΑν ερχοταν 4-5αρι που παταει καλα στο 5, εγω θα εδιωχνα Χολ. και θα ελευθερωνοταν και θεση ξενου. και ετσι το 4αρο5αρι θα επαιρνε και λεπτα στο 5 και θα μπορουσε να ερθει καλυτερο ονομα για να μην ειναι μονο αλλαγη του Σασα.
Ο χολ εκανε πολυ καλη χρονια αλλα κακα τα ψεμματα εχουμε Ταιρικ που ειναι και καλυτερος αμυντικος. Με 3 στο 5 και καραγιαννιδη εισαι οκ. αν παικτει αναποδια παιρνεις παικτη μεσα στη σεζον.
γνωμη μου. ξερω και τι θα γινει αν τραυματιστει ψηλος κλπ κλπ....
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16433
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
αν ο μετου ειναι καλα ειναι φοβερη επιλογη..δεν τον εχω δει μετα τον τραυματισμο δεν ξερω..ο αχιλλειος που εκοψε ομως ειναι προβλημα..
οτι αφησαμε τον κολσον γιατι παμε για καλυτερο δεν σημαινει οτι θα τον βρουμε..ετσι λεγαμε και περσι στον ασσο και μας χαλαγε ο μπαμπ και τελικα πηραμε τον ανεμιστηρα μορις.
οτι αφησαμε τον κολσον γιατι παμε για καλυτερο δεν σημαινει οτι θα τον βρουμε..ετσι λεγαμε και περσι στον ασσο και μας χαλαγε ο μπαμπ και τελικα πηραμε τον ανεμιστηρα μορις.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2398
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Μας αφησε ο μπαμπ περυσι, δεν τον αφησαμε επειδη μας χαλαγε.shaq7 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:49 pmαν ο μετου ειναι καλα ειναι φοβερη επιλογη..δεν τον εχω δει μετα τον τραυματισμο δεν ξερω..ο αχιλλειος που εκοψε ομως ειναι προβλημα..
οτι αφησαμε τον κολσον γιατι παμε για καλυτερο δεν σημαινει οτι θα τον βρουμε..ετσι λεγαμε και περσι στον ασσο και μας χαλαγε ο μπαμπ και τελικα πηραμε τον ανεμιστηρα μορις.
Αλλα μια χαρα μας εκατσε εν τελει πηραμε 3 ασσους αντι για εναν!
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3186
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 586
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
O Γιαμπουσέλε 15 πόντους μέσο όρο είχε μόνο με τους Σανγκάι Σαρκς.Jeight έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:14 amΚαι οι 2 ειναι σκορερ των 15+ ποντων. Και θαα ερθουν σε μια ομαδα που εχει ηδη 4 τετοιους?
Γιατι οι φουρνιε, σασα, ντορσσι, μοντερο τετοιοι θεωρουνται. Και ηδη καποιοι απο αυτους δεν θα εχουν τα νουμερα που εχουμε συνηθισει κατ εμε. Και θελετε να προσθεσετε αλλους 2? Και πιστευετε σοβαρα οτι θα λειτουργησει?
Ποτέ δεν έχει ξεπεράσει τους 11 στην Ευρωλίγκα.
8
11
11.9
9.7
10.5
22/23
είχε 9.7 πόντους και συνολικά πήρε 196 σουτ. 120 2π & 76 3π
23/24
είχε 10.5 πόντους και συνολικά πήρε 168 σουτ. 92 2π & 76 3π
Ο Γουόρντ που με το τεστ του ματιού δεν λες πως παίρνει και πολλές προσπάθειες...
25/26
ειχε 7.1 πόντους και συνολικά πήρε 192 σουτ. 120 2π & 72 3π
Ο Άλεκ που έπαιζε και μόλις 15 λεπτά
25/26
είχε 7.5 πόντους και συνολικά πήρε 198 σουτ. 100 2π & 98 3π.

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο