Ξέρεις τι; Επειδή γράφουν αρκετοί ειδικά Ολυμπιακοί συνήθως δεν παρατηρώ το όνομα αυτού που γράφει πέρα από κάποιους που μάλλον έτυχε να παρατηρήσω περισσότερο. Θα το έχω υπόψιν από δω και πέρα.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:19 pmουτε πασο ουτε σορρυ αδερφε , αν διαβαζεις καιρο το φορουμ θα εχεις ανακαλυψει οτι εχω μεγαλο προβλημα να κρατησω μια μπασκετικη κουβεντα σοβαρη και να μην το ριξω στην πλακα ,ιδιαιτερα οταν εχω να κανω με ανθρωπους που βλεπουν το μπασκετ σαν κι εμενα μια ευχαριστη νοτα δηλαδη και μια ευκαιρια να ξεφυγουμε λιγο απο το καθημερινο μας ζορι. εγω συγνωμη αν σου δημιουργησα λαθος εντυπωση με τα ψευδο ινσαιντεριλικια μου .
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. 
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2513
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2513
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Δυνατός με άμυνα(χαρακτηριστικά που δεν έχει ο βεζε)και τρίποντο 37-40%(χαρακτηριστικό που δεν υπάρχει στο 5) στο 4/5και στο 3 να είναι two way οικονομίας ( γιατί αποκτήσαμε πολλούς on ball παίχτες)fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:32 pmαν αφηναμε εκτος την οποιανδηποτε ονοματολογια τι χαρακτηριστικα θα θελατε για τους φοργουορντ που λεμε να φερουμε ξεκινωντας απο το δεδομενο οτι θελουμε μαλλον ενα 4-5 κι ενα 3ρι καθαρο. που θα επικεντρωνοσασταν περισσοτερο δηλαδη ,αμυνα ,ριμπαουντινγκ σουτ ,διεισδυση κτλ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kostas89 την Σάβ Ιουν 27, 2026 2:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2408
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Πολυ καλο σουτ, δυνατο καθετο παιχνιδι, να μπορει και να ποσταρει, να ειναι δυνατος τοσο σε set παιχνιδι οσο και στο τρανσιτιον, να παιζει καλη αμυνα, να ειναι καλο παιδι, να μην εχει προβλημα αν πρεπει να παιξει 15 ή 25 λεπτα, να μπορει να παιξει και στο 3 και στο 4 αλλα κ στο 5, να ηταν γαυρος πιτσιρικας και να ερθει για να κλεισει εδω την καριερα του κ μην λεει στις συνεντευξεις για σεβασμους και πρασινα αλογα.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:32 pmαν αφηναμε εκτος την οποιανδηποτε ονοματολογια τι χαρακτηριστικα θα θελατε για τους φοργουορντ που λεμε να φερουμε ξεκινωντας απο το δεδομενο οτι θελουμε μαλλον ενα 4-5 κι ενα 3ρι καθαρο. που θα επικεντρωνοσασταν περισσοτερο δηλαδη ,αμυνα ,ριμπαουντινγκ σουτ ,διεισδυση κτλ
Εχουμε καναν τετοιο να βαλουμε κι εμεις ρεφενε, οσα θα πετουσαμε για μια φανελα gsa, να τον αγορασουμε;
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3197
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1902
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Καλα γεμιστα να κανει?Rivers15 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:01 pmΠολυ καλο σουτ, δυνατο καθετο παιχνιδι, να μπορει και να ποσταρει, να ειναι δυνατος τοσο σε set παιχνιδι οσο και στο τρανσιτιον, να παιζει καλη αμυνα, να ειναι καλο παιδι, να μην εχει προβλημα αν πρεπει να παιξει 15 ή 25 λεπτα, να μπορει να παιξει και στο 3 και στο 4 αλλα κ στο 5, να ηταν γαυρος πιτσιρικας και να ερθει για να κλεισει εδω την καριερα του κ μην λεει στις συνεντευξεις για σεβασμους και πρασινα αλογα.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:32 pmαν αφηναμε εκτος την οποιανδηποτε ονοματολογια τι χαρακτηριστικα θα θελατε για τους φοργουορντ που λεμε να φερουμε ξεκινωντας απο το δεδομενο οτι θελουμε μαλλον ενα 4-5 κι ενα 3ρι καθαρο. που θα επικεντρωνοσασταν περισσοτερο δηλαδη ,αμυνα ,ριμπαουντινγκ σουτ ,διεισδυση κτλ
Εχουμε καναν τετοιο να βαλουμε κι εμεις ρεφενε, οσα θα πετουσαμε για μια φανελα gsa, να τον αγορασουμε;
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1902
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Τοσα χρονια βαρελαςfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:40 pmαπο που θα τον περασει γιατι αν πει να παει γυρω γυρω θελει τεσσερα λεπτα να τρεξει την περιφερεια του γιαμπου....
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Οκ καταλαβαίνω αυτό που λες αν θυμάμαι καλά αναφεροσουν πάντα στον Μοντέρο μπορώ να ρωτήσω αν προβληματιζεσαι καθόλου που μακινταιρ Μοντέρο Ντόρσεϊ φούρνιε θέλουν την μπάλα και μόνο ο φούρνιε μπορεί να επιβιώσει χωρίς αυτή; Πιστεύω αυτό είναι το μεγαλύτερο θέμα αυτή την στιγμή ( γιατί θεωρούνται κλεισμένοι)γιατί αν έρθει ο γιαμπουζελε που τόσο δεν θέλετε λογικά ένα σέντερ θα φύγει και ελπίζω να είναι ο χολtokalytero3d έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:23 pmΑ ξεκίνησαν οι καλοκαιρινές π@π@ριες τέλεια!
Τώρα, έρχεται ο γιαμπουσελε να παίζει τα 15 λεπτά που θα αφήνει ο σασα, η ακόμη καλύτερα να τον βάλουμε στο 3 να ματσαρει τον ντειβις![]()
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3197
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Με μπερδεύεις φίλος εγώ δεν είχα θέμα ποτέ με τον Μοντέρο, τον θεωρώ φοβερή μεταγραφή.Kostas89 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:31 pmΟκ καταλαβαίνω αυτό που λες αν θυμάμαι καλά αναφεροσουν πάντα στον Μοντέρο μπορώ να ρωτήσω αν προβληματιζεσαι καθόλου που μακινταιρ Μοντέρο Ντόρσεϊ φούρνιε θέλουν την μπάλα και μόνο ο φούρνιε μπορεί να επιβιώσει χωρίς αυτή; Πιστεύω αυτό είναι το μεγαλύτερο θέμα αυτή την στιγμή ( γιατί θεωρούνται κλεισμένοι)γιατί αν έρθει ο γιαμπουζελε που τόσο δεν θέλετε λογικά ένα σέντερ θα φύγει και ελπίζω να είναι ο χολtokalytero3d έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:23 pmΑ ξεκίνησαν οι καλοκαιρινές π@π@ριες τέλεια!
Τώρα, έρχεται ο γιαμπουσελε να παίζει τα 15 λεπτά που θα αφήνει ο σασα, η ακόμη καλύτερα να τον βάλουμε στο 3 να ματσαρει τον ντειβις![]()
Επίσης θέλω σαν τρελός να έρθει ο γιαμπουσελε γιατί είναι παικταρα αλλά δεν γίνεται έτσι όπως είναι το ρόστερ. Επίσης δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα διώξουμε τον χολ η τον εναν και τον άλλον.
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
The one and only Aaron Gordon !Rivers15 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:01 pmΠολυ καλο σουτ, δυνατο καθετο παιχνιδι, να μπορει και να ποσταρει, να ειναι δυνατος τοσο σε set παιχνιδι οσο και στο τρανσιτιον, να παιζει καλη αμυνα, να ειναι καλο παιδι, να μην εχει προβλημα αν πρεπει να παιξει 15 ή 25 λεπτα, να μπορει να παιξει και στο 3 και στο 4 αλλα κ στο 5, να ηταν γαυρος πιτσιρικας και να ερθει για να κλεισει εδω την καριερα του κ μην λεει στις συνεντευξεις για σεβασμους και πρασινα αλογα.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:32 pmαν αφηναμε εκτος την οποιανδηποτε ονοματολογια τι χαρακτηριστικα θα θελατε για τους φοργουορντ που λεμε να φερουμε ξεκινωντας απο το δεδομενο οτι θελουμε μαλλον ενα 4-5 κι ενα 3ρι καθαρο. που θα επικεντρωνοσασταν περισσοτερο δηλαδη ,αμυνα ,ριμπαουντινγκ σουτ ,διεισδυση κτλ
Εχουμε καναν τετοιο να βαλουμε κι εμεις ρεφενε, οσα θα πετουσαμε για μια φανελα gsa, να τον αγορασουμε;

-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2408
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Οχι και στο 3 μην το παρακανουμε, για το 3 ερχεται ο κεβιν ντουραντtokalytero3d έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:23 pmΑ ξεκίνησαν οι καλοκαιρινές π@π@ριες τέλεια!
Τώρα, έρχεται ο γιαμπουσελε να παίζει τα 15 λεπτά που θα αφήνει ο σασα, η ακόμη καλύτερα να τον βάλουμε στο 3 να ματσαρει τον ντειβις![]()
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3197
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Second unitRivers15 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:40 pmΟχι και στο 3 μην το παρακανουμε, για το 3 ερχεται ο κεβιν ντουραντtokalytero3d έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:23 pmΑ ξεκίνησαν οι καλοκαιρινές π@π@ριες τέλεια!
Τώρα, έρχεται ο γιαμπουσελε να παίζει τα 15 λεπτά που θα αφήνει ο σασα, η ακόμη καλύτερα να τον βάλουμε στο 3 να ματσαρει τον ντειβις![]()
Montero
Fournier
Durant
Yabusele
Jones
Πως σας φαίνεται;;
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Ωραία ένας από τον γουοκαπ Τζόσεφ θα ανανεώσει οκ; Οκ αυτό δεν σημαίνει ότι θα παίζουν άρα 5 γκαρντ στην περιφέρεια λογικά το περισσότερο χρόνο θα τον έχουν μακινταιρ Μοντέρο Ντόρσεϊ και ο φούρνιε στην συντήρηση αφού δεν θα υπάρχει πρόβλημα σε μια υπερπλήρης περιφέρεια πάμε στην frontline Σάσα yabusele tyrique milou hall ο βεζε θα είναι 31/32 θα πρέπει να ρίξει ρυθμούς όπως και πρέπει δεν έχει να αποδείξει 23-25 λεπτά για αλλά 15-17 γιαμπουζελε ο πρωτος σέντερ 20 λεπτά μιλου ή tyrique 10-15 λεπτά ο δεύτερος εκ τών δυο αναλόγως σε ποιον θα ταιριάζει περισσότερο και το υπόλοιπο να ανταγωνιστεί ο χολ τον γιαμπουζελε γιατί ο χολ φετος Μάρτιο Απρίλιο έπαιξε καλά από τον μαιο και μετά back to the basics μιλάμε για 65 με 70 ματς Ευρώπη και Ελλάδαtokalytero3d έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:35 pmΜε μπερδεύεις φίλος εγώ δεν είχα θέμα ποτέ με τον Μοντέρο, τον θεωρώ φοβερή μεταγραφή.Kostas89 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:31 pm
Οκ καταλαβαίνω αυτό που λες αν θυμάμαι καλά αναφεροσουν πάντα στον Μοντέρο μπορώ να ρωτήσω αν προβληματιζεσαι καθόλου που μακινταιρ Μοντέρο Ντόρσεϊ φούρνιε θέλουν την μπάλα και μόνο ο φούρνιε μπορεί να επιβιώσει χωρίς αυτή; Πιστεύω αυτό είναι το μεγαλύτερο θέμα αυτή την στιγμή ( γιατί θεωρούνται κλεισμένοι)γιατί αν έρθει ο γιαμπουζελε που τόσο δεν θέλετε λογικά ένα σέντερ θα φύγει και ελπίζω να είναι ο χολ
Επίσης θέλω σαν τρελός να έρθει ο γιαμπουσελε γιατί είναι παικταρα αλλά δεν γίνεται έτσι όπως είναι το ρόστερ. Επίσης δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα διώξουμε τον χολ η τον εναν και τον άλλον.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1534
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
από τα πιο δύσκολα ποστ που έχω διαβάσει εδώ μέσα, λίγη προσοχή στη σύνταξη βρε παιδιά.Kostas89 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:50 pmΩραία ένας από τον γουοκαπ Τζόσεφ θα ανανεώσει οκ; Οκ αυτό δεν σημαίνει ότι θα παίζουν άρα 5 γκαρντ στην περιφέρεια λογικά το περισσότερο χρόνο θα τον έχουν μακινταιρ Μοντέρο Ντόρσεϊ και ο φούρνιε στην συντήρηση αφού δεν θα υπάρχει πρόβλημα σε μια υπερπλήρης περιφέρεια πάμε στην frontline Σάσα yabusele tyrique milou hall ο βεζε θα είναι 31/32 θα πρέπει να ρίξει ρυθμούς όπως και πρέπει δεν έχει να αποδείξει 23-25 λεπτά για αλλά 15-17 γιαμπουζελε ο πρωτος σέντερ 20 λεπτά μιλου ή tyrique 10-15 λεπτά ο δεύτερος εκ τών δυο αναλόγως σε ποιον θα ταιριάζει περισσότερο και το υπόλοιπο να ανταγωνιστεί ο χολ τον γιαμπουζελε γιατί ο χολ φετος Μάρτιο Απρίλιο έπαιξε καλά από τον μαιο και μετά back to the basics μιλάμε για 65 με 70 ματς Ευρώπη και Ελλάδαtokalytero3d έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 2:35 pm
Με μπερδεύεις φίλος εγώ δεν είχα θέμα ποτέ με τον Μοντέρο, τον θεωρώ φοβερή μεταγραφή.
Επίσης θέλω σαν τρελός να έρθει ο γιαμπουσελε γιατί είναι παικταρα αλλά δεν γίνεται έτσι όπως είναι το ρόστερ. Επίσης δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα διώξουμε τον χολ η τον εναν και τον άλλον.

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο