Όλοι έχουμε εκνευρισμό με τους Ισπανούς να φανταστώ.
Εμείς φταίμε που μαλώνουμε μεταξύ μας και δεν συσπειρώνονται οι διοικήσεις των ομάδων.
Ο ΠΑΟΚ βέβαια κοιτάει Ευρωλίγκα όπως γράφουν όλοι. Θα ήταν σημαντικό να είχε πάρει έναν από τους δύο τίτλους του FEC.

















BasketForum – Ιστορικό Αρχείο