PAOK vs Bilbao-FΕC Final 2026

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10071
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 29, 2026 11:07 pm

Κρίμα για την δεύτερη συνεχόμενη προσπάθεια για κούπα του ΠΑΟΚ. Δεν ματσαρε την ενέργεια της Μπιλμπάο στο δεύτερο ημίχρονο.
Όλοι έχουμε εκνευρισμό με τους Ισπανούς να φανταστώ.
Εμείς φταίμε που μαλώνουμε μεταξύ μας και δεν συσπειρώνονται οι διοικήσεις των ομάδων.

Ο ΠΑΟΚ βέβαια κοιτάει Ευρωλίγκα όπως γράφουν όλοι. Θα ήταν σημαντικό να είχε πάρει έναν από τους δύο τίτλους του FEC.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Lavertis Robinson

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Τετ Ιαν 24, 2024 4:42 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 29, 2026 11:08 pm

Με το συστημα 2 παιχνιδιων στις τελικες φασεις, το πλεονεκτημα παιζει τον 1ο ρολο. Αν ηταν αντιθετα, ο ΠΑΟΚ θα ηταν φαβορι

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8126
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 29, 2026 11:08 pm

[Από εκεί και πέρα, όταν ο Ομορούγι χάνει 2 καρφώματα μόνος του με το καλάθι, όταν δέχεσαι τρίποντο και φάουλ, χάνεις το αμυντικό ριμπάουντ και μετά δέχεσαι 2ο σερί τρίποντο, δε φταίει η διαιτησία. Αν ήταν πιο συγκεντρωμένος ο ΠΑΟΚ, θα ήταν μέσα στο παιχνίδια παρά την κακή διαιτησία. Γιατί κακή διαιτησία είχε και απέναντι στην Μούρθια, αλλά δεν τα παράτησε και πήρε αυτό που ήθελε.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8126
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 29, 2026 11:10 pm

Lavertis Robinson έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:08 pm
Με το συστημα 2 παιχνιδιων στις τελικες φασεις, το πλεονεκτημα παιζει τον 1ο ρολο. Αν ηταν αντιθετα, ο ΠΑΟΚ θα ηταν φαβορι
Πέρυσι έγινε αυτό που λές, αλλά η κατάληξη ήταν πάλι η ίδια. Δυστυχώς ή ευτυχώς στο μπάσκετ, σχεδόν πάντα κερδίζει η καλύτερη ομάδα -που είναι συνήθως η πιο ποιοτική και ακριβή. Είναι κρίμα πάντως να χάνονται 2 ευκαιρίες για τίτλο για τον ΠΑΟΚ την τελευταία 2ετία.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6028
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 29, 2026 11:17 pm

Lavertis Robinson έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:08 pm
Με το συστημα 2 παιχνιδιων στις τελικες φασεις, το πλεονεκτημα παιζει τον 1ο ρολο. Αν ηταν αντιθετα, ο ΠΑΟΚ θα ηταν φαβορι
Είναι αρκετά χαζό το σύστημα των διπλών παιχνιδιών imo.

Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8126
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 29, 2026 11:23 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:17 pm
Lavertis Robinson έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:08 pm
Με το συστημα 2 παιχνιδιων στις τελικες φασεις, το πλεονεκτημα παιζει τον 1ο ρολο. Αν ηταν αντιθετα, ο ΠΑΟΚ θα ηταν φαβορι
Είναι αρκετά χαζό το σύστημα των διπλών παιχνιδιών imo.
Λες να ήταν καλύτερο να είχαμε Final 4;

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 818
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 29, 2026 11:25 pm

BillyPao έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 10:52 pm
Στο τέλος θα φτάσω να υποστηρίξω τον Ολυμπιακό
Ειμαι απο κινητο και για καποιο λογο δε μπορω να δω αν εχεις φαουλ ή οχι.

Αν εχεις, το παραπανω θα επρεπε να ειναι μειον ενα φαουλ imo. 😋

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6028
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 29, 2026 11:26 pm

BillyPao έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:23 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:17 pm


Είναι αρκετά χαζό το σύστημα των διπλών παιχνιδιών imo.
Λες να ήταν καλύτερο να είχαμε Final 4;
(Προσωπικά) θεωρώ πως δεν γίνεται να κρίνεται τίτλος επειδή μία ομάδα κέρδισε για 2 πόντους ενώ η άλλη για 3. Ειδικά εκεί που πάνε τα παιχνίδια πλέον στους 80+ πόντους. Είναι πολλά πολλά μικρά που μπορεί να διαμορφώσουν μια διαφορά και δεν έχει αξία να μεταφέρεται.

Κάνε σειρά, κάνε μονό τελικό, τα διπλά ματς είναι εντελώς χαζά (imo ξαναλέω).

Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8126
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 29, 2026 11:27 pm

redcard έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:25 pm
BillyPao έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 10:52 pm
Στο τέλος θα φτάσω να υποστηρίξω τον Ολυμπιακό
Ειμαι απο κινητο και για καποιο λογο δε μπορω. Α δω αν εχεις φαουλ ή οχι.

Αν εχεις, αυτο ειναι μειον ενα φαουλ imo. 😋
Είδες που κατάντησα ο έρμος... :D

ΥΓ. Ένα φάουλ έχω.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1534
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 29, 2026 11:29 pm

BillyPao έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 10:52 pm
Στο τέλος θα φτάσω να υποστηρίξω τον Ολυμπιακό
Δείτε το πριν το κατεβάσουν <3

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8126
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 29, 2026 11:30 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:26 pm
BillyPao έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:23 pm


Λες να ήταν καλύτερο να είχαμε Final 4;
(Προσωπικά) θεωρώ πως δεν γίνεται να κρίνεται τίτλος επειδή μία ομάδα κέρδισε για 2 πόντους ενώ η άλλη για 3. Ειδικά εκεί που πάνε τα παιχνίδια πλέον στους 80+ πόντους. Είναι πολλά πολλά μικρά που μπορεί να διαμορφώσουν μια διαφορά και δεν έχει αξία να μεταφέρεται.

Κάνε σειρά, κάνε μονό τελικό, τα διπλά ματς είναι εντελώς χαζά (imo ξαναλέω).
Η κάθε λύση έχει τα θετικά και τα αρνητικά της. Αλλά συμφωνώ ότι το να κρίνεται ο τίτλος στη διαφορά πόντων ίσως να μην είναι η πιο δίκαιη λύση. Η σειρά (τίτλος στις 2 νίκες) ίσως να ήταν καλύτερη επιλογή, αλλά και πάλι ευνοείται το φαβορί. Το Final 4 πάλι, θα έδινε περισσότερες πιθανότητες για έκπληξη.

Άβαταρ μέλους
reignman

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6012
Εγγραφή: Παρ Σεπ 29, 2006 7:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: delete me
Αγαπημένη ομάδα: Chicago-Bulls
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 29, 2026 11:30 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:17 pm
Lavertis Robinson έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:08 pm
Με το συστημα 2 παιχνιδιων στις τελικες φασεις, το πλεονεκτημα παιζει τον 1ο ρολο. Αν ηταν αντιθετα, ο ΠΑΟΚ θα ηταν φαβορι
Είναι αρκετά χαζό το σύστημα των διπλών παιχνιδιών imo.
Αgreed. Τεμπελικες μλκιες ειναι αυτες.

Ή θα το κανουν σωστα best of 3/5/7 ή final four με knock outs.

Τωρα με διαφορες ποντων σε 2 παιχνιδια ειναι να χαμε να λεγαμε... uber fail.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8126
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 29, 2026 11:31 pm

yawn.brigade έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:29 pm
BillyPao έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 10:52 pm
Στο τέλος θα φτάσω να υποστηρίξω τον Ολυμπιακό
Δείτε το πριν το κατεβάσουν <3
Πάρε screenshoot τώρα που προλαβαίνεις... :D

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4390
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Απρ 30, 2026 7:04 am

nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:17 pm
Lavertis Robinson έγραψε:
Τετ Απρ 29, 2026 11:08 pm
Με το συστημα 2 παιχνιδιων στις τελικες φασεις, το πλεονεκτημα παιζει τον 1ο ρολο. Αν ηταν αντιθετα, ο ΠΑΟΚ θα ηταν φαβορι
Είναι αρκετά χαζό το σύστημα των διπλών παιχνιδιών imo.
Μόνο... Απαρχαιωμένο είναι. Πρέπει να αλλάξει.

Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Απρ 30, 2026 7:36 am

Δεν σηκώνει best of five τέτοια διοργάνωση. Ας το κάνουν best of three όπως στο eurocup.

Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ”