ΠΑΟΚ - Αγωνιστικά
Συντονιστής: Captains
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14437
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κάπως έτσι.
Η πραγματική διαφορά δυναμικότητας είναι αυτό που είδαμε στο πρώτο ημίχρονο.
Στο τρίτο δεκάλεπτο κάτσαμε, τους αφήσαμε να κάνουν 31-12 και έγινε ντέρμπι.
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10071
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4034
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Όταν έχεις 3 κοντούς στη περιφέρεια δεν έχει σημασία ποιος κόβει και ποιος κατεβάζει γιατί είναι και οι τρεις καλοί χειριστές. Την θέση την βλέπεις από τι μαρκάρει ο καθένας. Στο σχήμα με τα τρία Γκαρντ που χρησιμοποιεί συνέχεια ο κοουτς είναι ο γκράντ πάντα τριάρι εκτός κι αν δεν είναι στο σχήμα, δηλαδή σπανίως όταν είναι ο καλαιτζακης μέσα και παίζει αυτός 3. Σε μπέρδεψε το κόψιμο πιθανόν αλλά έτσι γίνεται με σχήμα τριών κοντών.shaq7 έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 18, 2026 6:33 pmΚειν ο γκραντ ειχε μπαλα και ο σορτς ηταν στο φτερο και εκοβε προς τα μεσα..στην επιθεση τουλαχιστον σαν 3 τον ειχε αλλα δεν το κρατησε ωρα.
ο παοκ αποταν πηγε +5 τα εκανε πανω του δεν σταυρωνε επιθεση..πιο πολυ ο παο προσπαθουσε να αυτοκτονησει παρα ηταν καλος ο παοκ.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4034
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Θέλει το χρόνο του ο ΠΑΟΚ, μέχρι τώρα το δείγμα είναι θετικό και η αισιοδοξία είναι εμφανής.SteveNashidis έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 18, 2026 6:38 pmΚάθε φορά που είχε τα ηνία ο ΠΑΟΚ έχανε την μπάλα και έχασε δίκαια. Θέλει δουλειά ακόμη η ομάδα για να δέσει μετά τις τελευταίες μεταγραφές και σίγουρα απαιτείται χρόνος εκτός από το χρήμα για ανέβει σιγά σιγά σκαλοπάτια.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16444
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
μωρε ας ειναι και ασσος..ποια η χρησιμοτητα του σορτς να ειναι σε 5δα που δεν εχει την μπαλα και ειναι στα φτερα για σουτ η για να κοψει μεσα..ετσι τον ειχε σε ολο το ματς..ειναι οπως εμας με τον λι που τον βαζαν να κανει τον γουοκαπ.kein έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 18, 2026 6:41 pmΌταν έχεις 3 κοντούς στη περιφέρεια δεν έχει σημασία ποιος κόβει και ποιος κατεβάζει γιατί είναι και οι τρεις καλοί χειριστές. Την θέση την βλέπεις από τι μαρκάρει ο καθένας. Στο σχήμα με τα τρία Γκαρντ που χρησιμοποιεί συνέχεια ο κοουτς είναι ο γκράντ πάντα τριάρι εκτός κι αν δεν είναι στο σχήμα, δηλαδή σπανίως όταν είναι ο καλαιτζακης μέσα και παίζει αυτός 3. Σε μπέρδεψε το κόψιμο πιθανόν αλλά έτσι γίνεται με σχήμα τριών κοντών.shaq7 έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 18, 2026 6:33 pmΚειν ο γκραντ ειχε μπαλα και ο σορτς ηταν στο φτερο και εκοβε προς τα μεσα..στην επιθεση τουλαχιστον σαν 3 τον ειχε αλλα δεν το κρατησε ωρα.
ο παοκ αποταν πηγε +5 τα εκανε πανω του δεν σταυρωνε επιθεση..πιο πολυ ο παο προσπαθουσε να αυτοκτονησει παρα ηταν καλος ο παοκ.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4034
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Σε αυτό ναι συμφωνώ όπως είπα , είναι όντως περίεργο. Γενικά υπάρχει θέμα που δεν έχει λυθεί στα Γκαρντ.shaq7 έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 18, 2026 6:48 pmμωρε ας ειναι και ασσος..ποια η χρησιμοτητα του σορτς να ειναι σε 5δα που δεν εχει την μπαλα και ειναι στα φτερα για σουτ η για να κοψει μεσα..ετσι τον ειχε σε ολο το ματς..ειναι οπως εμας με τον λι που τον βαζαν να κανει τον γουοκαπ.kein έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 18, 2026 6:41 pm
Όταν έχεις 3 κοντούς στη περιφέρεια δεν έχει σημασία ποιος κόβει και ποιος κατεβάζει γιατί είναι και οι τρεις καλοί χειριστές. Την θέση την βλέπεις από τι μαρκάρει ο καθένας. Στο σχήμα με τα τρία Γκαρντ που χρησιμοποιεί συνέχεια ο κοουτς είναι ο γκράντ πάντα τριάρι εκτός κι αν δεν είναι στο σχήμα, δηλαδή σπανίως όταν είναι ο καλαιτζακης μέσα και παίζει αυτός 3. Σε μπέρδεψε το κόψιμο πιθανόν αλλά έτσι γίνεται με σχήμα τριών κοντών.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- Giwrgos_AEK

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3008
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- gspara

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 12849
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 11:48 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Λεωνιδας Ζουπας
- Προειδοποιήσεις:
0
Eπαγγελματικη νικη σημερα η ΠΑΟΚαρα στο καυτο Ιβανωφειο,καθαρισε στην εμφατικη 3η περιοδο.
Respect στον Παντελη Μπουτσκο που τα παει περιφημα και επιπροσθετα αποτελει οαση αισθητικης με την συνολικη παρουσια του!!
Πολυ θετικη η εμφανιση του Φιλλιου,κερδισε το 18λεπτο με την αξια του,εκμεταλευομενος βεβαια και την απουσια Pat.
Ολα για ολα τωρα με Μπιλμπαο την Τεταρτη
Respect στον Παντελη Μπουτσκο που τα παει περιφημα και επιπροσθετα αποτελει οαση αισθητικης με την συνολικη παρουσια του!!
Πολυ θετικη η εμφανιση του Φιλλιου,κερδισε το 18λεπτο με την αξια του,εκμεταλευομενος βεβαια και την απουσια Pat.
Ολα για ολα τωρα με Μπιλμπαο την Τεταρτη




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο