ΠΑΟΚ - Αγωνιστικά

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13036
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιαν 18, 2026 6:22 pm

kojito έγραψε:
Κυρ Ιαν 18, 2026 6:14 pm
Στα play-offs που θα παίξει με έναν εκ των αιωνίων πάντως, αν είναι πλήρης ο ΠΑΟΚ και βρει και τους άλλους με 1-2 κομβικές απουσίες πάλι, ίσως πάρει ένα παιχνίδι στην Πυλαία.
Εγω ειδα μια επιεικως μετριοτατη ομαδα,απλα ο Παναθηναικος ηταν θλιβερος και εκανε το παιχνιδι ντερμπυ,κανονικα επρεπε να εχει κερδισει με 20+

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14437
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιαν 18, 2026 6:28 pm

j-kidd13 έγραψε:
Κυρ Ιαν 18, 2026 6:22 pm
kojito έγραψε:
Κυρ Ιαν 18, 2026 6:14 pm
Στα play-offs που θα παίξει με έναν εκ των αιωνίων πάντως, αν είναι πλήρης ο ΠΑΟΚ και βρει και τους άλλους με 1-2 κομβικές απουσίες πάλι, ίσως πάρει ένα παιχνίδι στην Πυλαία.
Εγω ειδα μια επιεικως μετριοτατη ομαδα,απλα ο Παναθηναικος ηταν θλιβερος και εκανε το παιχνιδι ντερμπυ,κανονικα επρεπε να εχει κερδισει με 20+
Κάπως έτσι.

Η πραγματική διαφορά δυναμικότητας είναι αυτό που είδαμε στο πρώτο ημίχρονο.
Στο τρίτο δεκάλεπτο κάτσαμε, τους αφήσαμε να κάνουν 31-12 και έγινε ντέρμπι.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16444
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιαν 18, 2026 6:33 pm

Κειν ο γκραντ ειχε μπαλα και ο σορτς ηταν στο φτερο και εκοβε προς τα μεσα..στην επιθεση τουλαχιστον σαν 3 τον ειχε αλλα δεν το κρατησε ωρα.

ο παοκ αποταν πηγε +5 τα εκανε πανω του δεν σταυρωνε επιθεση..πιο πολυ ο παο προσπαθουσε να αυτοκτονησει παρα ηταν καλος ο παοκ.

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10071
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιαν 18, 2026 6:38 pm

Κάθε φορά που είχε τα ηνία ο ΠΑΟΚ έχανε την μπάλα και έχασε δίκαια. Θέλει δουλειά ακόμη η ομάδα για να δέσει μετά τις τελευταίες μεταγραφές και σίγουρα απαιτείται χρόνος εκτός από το χρήμα για ανέβει σιγά σιγά σκαλοπάτια.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4034
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιαν 18, 2026 6:41 pm

shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιαν 18, 2026 6:33 pm
Κειν ο γκραντ ειχε μπαλα και ο σορτς ηταν στο φτερο και εκοβε προς τα μεσα..στην επιθεση τουλαχιστον σαν 3 τον ειχε αλλα δεν το κρατησε ωρα.

ο παοκ αποταν πηγε +5 τα εκανε πανω του δεν σταυρωνε επιθεση..πιο πολυ ο παο προσπαθουσε να αυτοκτονησει παρα ηταν καλος ο παοκ.
Όταν έχεις 3 κοντούς στη περιφέρεια δεν έχει σημασία ποιος κόβει και ποιος κατεβάζει γιατί είναι και οι τρεις καλοί χειριστές. Την θέση την βλέπεις από τι μαρκάρει ο καθένας. Στο σχήμα με τα τρία Γκαρντ που χρησιμοποιεί συνέχεια ο κοουτς είναι ο γκράντ πάντα τριάρι εκτός κι αν δεν είναι στο σχήμα, δηλαδή σπανίως όταν είναι ο καλαιτζακης μέσα και παίζει αυτός 3. Σε μπέρδεψε το κόψιμο πιθανόν αλλά έτσι γίνεται με σχήμα τριών κοντών.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4034
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιαν 18, 2026 6:42 pm

SteveNashidis έγραψε:
Κυρ Ιαν 18, 2026 6:38 pm
Κάθε φορά που είχε τα ηνία ο ΠΑΟΚ έχανε την μπάλα και έχασε δίκαια. Θέλει δουλειά ακόμη η ομάδα για να δέσει μετά τις τελευταίες μεταγραφές και σίγουρα απαιτείται χρόνος εκτός από το χρήμα για ανέβει σιγά σιγά σκαλοπάτια.
Θέλει το χρόνο του ο ΠΑΟΚ, μέχρι τώρα το δείγμα είναι θετικό και η αισιοδοξία είναι εμφανής.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16444
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιαν 18, 2026 6:48 pm

kein έγραψε:
Κυρ Ιαν 18, 2026 6:41 pm
shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιαν 18, 2026 6:33 pm
Κειν ο γκραντ ειχε μπαλα και ο σορτς ηταν στο φτερο και εκοβε προς τα μεσα..στην επιθεση τουλαχιστον σαν 3 τον ειχε αλλα δεν το κρατησε ωρα.

ο παοκ αποταν πηγε +5 τα εκανε πανω του δεν σταυρωνε επιθεση..πιο πολυ ο παο προσπαθουσε να αυτοκτονησει παρα ηταν καλος ο παοκ.
Όταν έχεις 3 κοντούς στη περιφέρεια δεν έχει σημασία ποιος κόβει και ποιος κατεβάζει γιατί είναι και οι τρεις καλοί χειριστές. Την θέση την βλέπεις από τι μαρκάρει ο καθένας. Στο σχήμα με τα τρία Γκαρντ που χρησιμοποιεί συνέχεια ο κοουτς είναι ο γκράντ πάντα τριάρι εκτός κι αν δεν είναι στο σχήμα, δηλαδή σπανίως όταν είναι ο καλαιτζακης μέσα και παίζει αυτός 3. Σε μπέρδεψε το κόψιμο πιθανόν αλλά έτσι γίνεται με σχήμα τριών κοντών.
μωρε ας ειναι και ασσος..ποια η χρησιμοτητα του σορτς να ειναι σε 5δα που δεν εχει την μπαλα και ειναι στα φτερα για σουτ η για να κοψει μεσα..ετσι τον ειχε σε ολο το ματς..ειναι οπως εμας με τον λι που τον βαζαν να κανει τον γουοκαπ.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4034
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιαν 18, 2026 6:52 pm

shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιαν 18, 2026 6:48 pm
kein έγραψε:
Κυρ Ιαν 18, 2026 6:41 pm


Όταν έχεις 3 κοντούς στη περιφέρεια δεν έχει σημασία ποιος κόβει και ποιος κατεβάζει γιατί είναι και οι τρεις καλοί χειριστές. Την θέση την βλέπεις από τι μαρκάρει ο καθένας. Στο σχήμα με τα τρία Γκαρντ που χρησιμοποιεί συνέχεια ο κοουτς είναι ο γκράντ πάντα τριάρι εκτός κι αν δεν είναι στο σχήμα, δηλαδή σπανίως όταν είναι ο καλαιτζακης μέσα και παίζει αυτός 3. Σε μπέρδεψε το κόψιμο πιθανόν αλλά έτσι γίνεται με σχήμα τριών κοντών.
μωρε ας ειναι και ασσος..ποια η χρησιμοτητα του σορτς να ειναι σε 5δα που δεν εχει την μπαλα και ειναι στα φτερα για σουτ η για να κοψει μεσα..ετσι τον ειχε σε ολο το ματς..ειναι οπως εμας με τον λι που τον βαζαν να κανει τον γουοκαπ.
Σε αυτό ναι συμφωνώ όπως είπα , είναι όντως περίεργο. Γενικά υπάρχει θέμα που δεν έχει λυθεί στα Γκαρντ.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
Giwrgos_AEK

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3008
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Αγαπημένη ομάδα: Aek
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Απρ 02, 2026 4:40 pm



Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7981
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 15, 2026 9:45 pm



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
gspara

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 12849
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 11:48 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Λεωνιδας Ζουπας
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Απρ 18, 2026 9:45 pm

Eπαγγελματικη νικη σημερα η ΠΑΟΚαρα στο καυτο Ιβανωφειο,καθαρισε στην εμφατικη 3η περιοδο.
Respect στον Παντελη Μπουτσκο που τα παει περιφημα και επιπροσθετα αποτελει οαση αισθητικης με την συνολικη παρουσια του!!
Πολυ θετικη η εμφανιση του Φιλλιου,κερδισε το 18λεπτο με την αξια του,εκμεταλευομενος βεβαια και την απουσια Pat.
Ολα για ολα τωρα με Μπιλμπαο την Τεταρτη :bball:

Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ”