Γιώργος Μπαρτζώκας
Συντονιστής: Captains
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 921
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Με τα καλά και τα κακα του ο Μπαρτζώκας πέτυχε κάτι που ποτέ ξανά Ελληνική ομάδα δεν έχει καταφέρει. 5 σερί φάιναλ φορ και τις 3 χρονιές από αυτές έχοντας μπάτζετ κάπου στην μέση των μπάτζετ της λίγκας . Και υπάρχει προοπτική πλέον με πολύ καλύτερο ρόστερ και μπάτζετ να πάμε και σε έκτο και σε έβδομο.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16355
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
μωρε μπραβο ορεξη που την εχετε μετα απο μια ιστορικη χρονια για τον μπασκετικο ολυμπιακο (βαζω μεσα και το γηπεδο και τις χορηγιες που ερχονται),παικταραδες που χουν κλεισει και μες στο κατακαλοκαιρο να γραφετε σεντονια για τα θετικα και αρνητικα του μπαρτζωκα
την ιδια ωρα αυτος ειναι στην θαλασσα με τα ποτακια του και απολαμβανει την αποθεωση του κοσμου 
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 461
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
για να λυθει η απορια ορισμενων ξαναλεω δεν γραφω καπου αλλου.αν εγραφα θα το ελεγα οπουδηποτε κι αν ηταν.εχω τις αποψεις μου και τις παραθετω.απλα διαφερουν μαλλον αρκετα απο τους περισσοτερους.
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 764
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Η μονη περιπτωση στην οποια μπορει κανεις να πει οτι ο Μπαρτζωκας ευνοηθηκε απο μια -ακρως δυσαρεστη- συγκηρια ειναι η περιπτωση των Φαλ-Μιλουτινοφ που αν δεν ηταν ο τραυματισμος του Φαλ, ο Μιλου θα ηταν στο Μιλανο. Αυτο ειναι το μονο βασιμο που μπορω να ακουσω.
Στη περιπτωση του Ντορσει, οποιος θυμαται τι εκανε ο Ντορσει την πρωτη χρονια οποτε εμπαινε μεσα τραβαει ακομα και σημερα τις τριχες οπισθεν του. Βλεποντας τον Ντορσει τη δευτερη χρονια ομως, μπορει κανεις παλι βασιμα να πει οτι κατι αλλαξε στην οπτικη του ιδιου (αυτοπεποιθηση, ηρεμια, επιλυση εξωαγωνιστικων θεματων ;) γιατι χωρις καμια αλλαγη στη διαχειριση του κοουτς ηταν αλλος παιχτης. Οταν μαλιστα το διαπιστωσε αυτο ο Μπαρτζωκας δε διστασε να ζητησει απο τον Φουρνιε να ξεκιναει απο τον παγκο (!) προκειμενω να παρει το 100% του Ταιλερ.
Στον Μπαρτζωκα εχουν χρεωθει δικαιως ή αδικα διαφορα κολληματα, ομως τα παραδειγματα οτι ειτε τελικα δεν ισχυαν ειτε εχουν αποβληθει απο τον ιδιο ειναι περισσοτερα. Η δε ικανοτητα του ως τωρα να διαχειριζεται και να φερνει στα μετρα του και παιχτες που "προκυπτουν" στη πορεια μιας μεταγραφικης περιοδου ειναι κατι αρκετα χρησιμο για το μελλον γιατι με τον Τσακο απο διπλα, δεν αποκλειεται να προκυψουν και αλλοι Μοντερο τα επομενα χρονια.
Στη περιπτωση του Ντορσει, οποιος θυμαται τι εκανε ο Ντορσει την πρωτη χρονια οποτε εμπαινε μεσα τραβαει ακομα και σημερα τις τριχες οπισθεν του. Βλεποντας τον Ντορσει τη δευτερη χρονια ομως, μπορει κανεις παλι βασιμα να πει οτι κατι αλλαξε στην οπτικη του ιδιου (αυτοπεποιθηση, ηρεμια, επιλυση εξωαγωνιστικων θεματων ;) γιατι χωρις καμια αλλαγη στη διαχειριση του κοουτς ηταν αλλος παιχτης. Οταν μαλιστα το διαπιστωσε αυτο ο Μπαρτζωκας δε διστασε να ζητησει απο τον Φουρνιε να ξεκιναει απο τον παγκο (!) προκειμενω να παρει το 100% του Ταιλερ.
Στον Μπαρτζωκα εχουν χρεωθει δικαιως ή αδικα διαφορα κολληματα, ομως τα παραδειγματα οτι ειτε τελικα δεν ισχυαν ειτε εχουν αποβληθει απο τον ιδιο ειναι περισσοτερα. Η δε ικανοτητα του ως τωρα να διαχειριζεται και να φερνει στα μετρα του και παιχτες που "προκυπτουν" στη πορεια μιας μεταγραφικης περιοδου ειναι κατι αρκετα χρησιμο για το μελλον γιατι με τον Τσακο απο διπλα, δεν αποκλειεται να προκυψουν και αλλοι Μοντερο τα επομενα χρονια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος redcard την Δευ Ιουν 22, 2026 5:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 921
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Υπάρχει και ο αντίλογος. Με διαφορετικό προπονητή γιατί ο Μπαρτζώκας και το πλάνο του αυτούς τους παίχτες ήθελε δεν θα έφτανες καν στο επίπεδο να έχεις το φάιναλ φορ ψωμί τυρί και για την την πλάκα σου. Έχει υπάρξει ποτέ ο Ολυμπιακός ξανά στο υψηλότερο επίπεδο επί 5 συνεχόμενα χρόνια?basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 4:57 pmγια να λυθει η απορια ορισμενων ξαναλεω δεν γραφω καπου αλλου.αν εγραφα θα το ελεγα οπουδηποτε κι αν ηταν.εχω τις αποψεις μου και τις παραθετω.απλα διαφερουν μαλλον αρκετα απο τους περισσοτερους.
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
Το διαφορετικές επιλογές είναι σχετικό. Αν δεν είδες γουοκαπ και Φαλ που έκαναν τρελή δουλειά και είχες άλλους στην θέση τους μπορεί να μην περνούσες καν τα πλέι οφ και να μην είχες τόσο συμπαγή ομάδα.. γιατί στο φάιναλ φορ μας έλειψε σκορ από αυτούς αλλά πρέπει να φτάσεις εκεί για να το διεκδικήσεις. Και Γουοκαπ και Φαλ ήταν πυλώνες στην προσπάθεια αυτή σε μια ομάδα με σκαρτα 10.000.000 αγωνιστικό μπάτζετ
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1404
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Eν τέλει πήρε Ευρωλίγκα και πρωτάθλημα οπότε τι συζητάμε; Δηλαδή τι έπρεπε να γίνει για να αποδειχθεί ότι τελικά "ήξερε ο Μπαρτζώκας", να κερδίσει τους Νικς;basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 4:57 pmγια να λυθει η απορια ορισμενων ξαναλεω δεν γραφω καπου αλλου.αν εγραφα θα το ελεγα οπουδηποτε κι αν ηταν.εχω τις αποψεις μου και τις παραθετω.απλα διαφερουν μαλλον αρκετα απο τους περισσοτερους.
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
Καταλαβαίνω την κριτική τα προηγούμενα χρόνια κι ας διαφωνώ σε μεγάλο βαθμό. Παρόλα αυτά εσύ κράζεις από κεκτημένη ταχύτητα. Ναι ξέρω δεν κρίνεις εκ του αποτελέσματος, εκτός αν αυτό είναι κάποιο σουτ του Γιουλ.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 461
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
ισως μπορουμε να πουμε ευρωλιγκα το 2012,2013 και τελικοι ευρωλιγκας 2015,2017 αλλά ακουω αυτο που λες για την συνεπεια και το αναγνωριζω.απλα ειμαι λιγο της λογικης αταμαν,σπανουλη κλπ δηλαδη οταν παω θελω να το παρω ρε παιδι μου.φτανει αυτο με την απλη διεκδικηση.εεε λοιπον με 5αρι τον φαλ δοκιμασες 4 φορες και δεν πετυχες.αλλαξε τον πια να παρει.μην επιμενεις εκει.γι αυτο μιλαω για εμμονες.δεν ειχε κανει μισο καλο φαιναλ φορ και καθοταν συλλογιζοταν ο μπαρτζωκας με τον μποζικα τι μπορει να φταιει και δεν το παιρνουμε...εεε τι φταιει ρε παληκαρια μπροστα σας ειναι η απαντηση.δειτε τον αγωνα παρτε τα στατιστικα και διαβαστε τι εγινε στο ματς.τα αντιπαλα σεντερ μονιμως καναν παρτι.RedEmperor έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 5:01 pmΥπάρχει και ο αντίλογος. Με διαφορετικό προπονητή γιατί ο Μπαρτζώκας και το πλάνο του αυτούς τους παίχτες ήθελε δεν θα έφτανες καν στο επίπεδο να έχεις το φάιναλ φορ ψωμί τυρί και για την την πλάκα σου. Έχει υπάρξει ποτέ ο Ολυμπιακός ξανά στο υψηλότερο επίπεδο επί 5 συνεχόμενα χρόνια?basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 4:57 pmγια να λυθει η απορια ορισμενων ξαναλεω δεν γραφω καπου αλλου.αν εγραφα θα το ελεγα οπουδηποτε κι αν ηταν.εχω τις αποψεις μου και τις παραθετω.απλα διαφερουν μαλλον αρκετα απο τους περισσοτερους.
θεωρω αν οι επιλογες σε ορισμενους παικτες ηταν διαφορετικες η ομαδα θα ειχε 2 ευρωλιγκες παραπανω τουλαχιστον.οι περισσοτεροι λενε πως γουοκαπ και φαλ αποτελουν τους πυλωνες αυτης της ομαδας και ειναι οι αιτιες των φαιναλ φορ κλπ.εγω πιστευω το ακριβως αντιθετο.πως η ανυπαρξια τους σε μονα ματς των φαιναλ φορ και το χαμηλο τους αγωνιστικο ταβανι ηταν η βασικη αιτια των αποτυχιων σε αυτα καθως η ελλειψη επιθετικου ταλεντου τους μας στοιχιζε παρα πολυ στον ασσο και στο 5.λιγο ο τζοσεφ φετος και κυριως ο μιλουτινοφ σε συνδυασμο με τον φουρνιε μας βοηθησε να αλλαξει αυτο.
Υ.γ=περα απο τον φαλ που φαινεται πως δικαιωθηκα για οτι ελεγα το προηγουμενο καλοκαιρι και επεφτε το κραξιμο της αρκουδας στην ατζεντα υπαρχει και το θεμα ΕΒΑΝΣ.ειναι παροντες οι περισσοτεροι που ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΑΝ για οτι κατηγορουσα τον μπαρτζωκα πως θελει να βασισει ολη την χρονια στο στοιχημα εβανς.''ναι ξερεις εσυ ασχετε και δεν ξερει ο κοουτς ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ'' ηταν η γνωστη τους ατακα.ελπιζω να τα θυμαστε οι παροντες.προχωραμε σε μεταγραφες
Το διαφορετικές επιλογές είναι σχετικό. Αν δεν είδες γουοκαπ και Φαλ που έκαναν τρελή δουλειά και είχες άλλους στην θέση τους μπορεί να μην περνούσες καν τα πλέι οφ και να μην είχες τόσο συμπαγή ομάδα.. γιατί στο φάιναλ φορ μας έλειψε σκορ από αυτούς αλλά πρέπει να φτάσεις εκεί για να το διεκδικήσεις. Και Γουοκαπ και Φαλ ήταν πυλώνες στην προσπάθεια αυτή σε μια ομάδα με σκαρτα 10.000.000 αγωνιστικό μπάτζετ
πχ εμμονη ειχε κι ο αταμαν με γιουρτσεβεν.τον δοκιμασες μια δυο τρεις το παιδι δεν μπορουσε κι αυτος εκει να επιμενει να νομιζει οτι θα αλλαξει κατι.τι να αλλαξει ρε εργκιν?ο ομερ ειχε βαλει γυαλιστικο στα χερια που ελεγε και ο παπαθεοδωρου.
Stam Tziant
για το σουτ του γιουλ βεβαιως και δεν τον κραζω γιατι ενα σουτ ειναι ενα σουτ.αλλά τον κραζω επειδη τα τελευταια 5 λεπτα αποφασισαν στην ρεαλ να παιξουν μια απλη ζωνη και αυτος πελαγωσε.δεν πηρε ουτε ενα ταιμ αουτ εκτος απο την τελευταια επιθεση και ενω ερχοταν το μπαμ αυτος κοιτουσε το υπερπεραν και δεν ειχε ενα πλανο αντιμετωπισης
-
Jharden13

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 16, 2023 3:06 am
- Τοποθεσία: Thessaloniki
- Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis,harden,acie law
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ο ολυμπιακος πηρε φετος την ευρωλιγκα επειδη ο μπαρτζωκας διορθωσε τα λαθη του παρελθοντος.
ειναι πολυ απλο.
ισως μπασκετικα ο μπαρτζωκας να ειναι ο κορυφαιος προπονητης αυτην την στιγμη στην ευρωλιγκα και μαλιστα με διαφορα απο τον 2ο, ομως οντως αν δεν ειχε καποια κολληματα(που φαινεται να εχει ξεπερασει) θα ειχαμε ισως 1 ευρωλιγκα επιπλεον.
ενας κυριος παραγοντας τησ φετινης επιτυχιασ στο φ4 ηταν η υπαρξη τεραστιων προσωπικοτητων στα guard που αλλαξαν ξεκαθαρα την ροη των αγωνων.
ο φουρνιε εδειξε γιατι τοσα χρονια φωναζαμε οτι ο ολυμπιακος θελει ηγετη στην περιφερεια, ενω στον τελικο ο Joseph εδειξε τι παει να πει να εχεις εναν point guard με προσωπικοτητα, εμπειρια και winning mentality.
αυτοι οι 2 ηταν καταλυτικοι παραγοντες της κατακτησης της ευρωλιγκας φετος.
οπως επισης και η αξιοποιηση του πιτερς στο φ4 κατι που δεν εγινε ουτε περυσι στον ημιτελικο με την μονακο παρολο που ο σασα εκανε ισως το χειροτερο παιχνιδι του τοτε με την φανελα μας αλλα και στον τελικο του καουνας που η ρεαλ επαιζε 40 λεπτα ζωνη.
οπως επισης και η (συγκυριακη μεταξυ μασ τωρα) βασικη θεση που πηρε ο μιλου φετος στο ροστερ λογο του τραυματισμου του φαλ αλλα και την αποκτηση των τζοουνς και χολ απο πισω του που παλι ηταν λογο τραυματισμου του φαλ.
νομιζω πως η γραμμη ψηλων μασ επαιξε επισης καταλυτικο ρολο στην κατακτηση της ευρωλιγκας.
νομιζω πως πλεον ομως τα κολληματα του κοουτς εχουν μεινει στο παρελθον και αυτο δεν το λεω μονο λογο κατακτησης της ευρωλιγκας.
η κινησεις για μακινταιρ και μοντερο δειχνουν οτι ο κοουτς εχει αντιλειφθει πληρως την σημασια μιας ποιοτικης(και ισως το να εχεις την ΠΙΟ ποιοτικη) γραμμη κοντων στην λιγκα, αλλα και την σημασια της αθλητικοτητας στα ροστερ εκτος απο την εξυπναδα που ειχε ως βασικο κριτηριο προ διετιας
ειναι πολυ απλο.
ισως μπασκετικα ο μπαρτζωκας να ειναι ο κορυφαιος προπονητης αυτην την στιγμη στην ευρωλιγκα και μαλιστα με διαφορα απο τον 2ο, ομως οντως αν δεν ειχε καποια κολληματα(που φαινεται να εχει ξεπερασει) θα ειχαμε ισως 1 ευρωλιγκα επιπλεον.
ενας κυριος παραγοντας τησ φετινης επιτυχιασ στο φ4 ηταν η υπαρξη τεραστιων προσωπικοτητων στα guard που αλλαξαν ξεκαθαρα την ροη των αγωνων.
ο φουρνιε εδειξε γιατι τοσα χρονια φωναζαμε οτι ο ολυμπιακος θελει ηγετη στην περιφερεια, ενω στον τελικο ο Joseph εδειξε τι παει να πει να εχεις εναν point guard με προσωπικοτητα, εμπειρια και winning mentality.
αυτοι οι 2 ηταν καταλυτικοι παραγοντες της κατακτησης της ευρωλιγκας φετος.
οπως επισης και η αξιοποιηση του πιτερς στο φ4 κατι που δεν εγινε ουτε περυσι στον ημιτελικο με την μονακο παρολο που ο σασα εκανε ισως το χειροτερο παιχνιδι του τοτε με την φανελα μας αλλα και στον τελικο του καουνας που η ρεαλ επαιζε 40 λεπτα ζωνη.
οπως επισης και η (συγκυριακη μεταξυ μασ τωρα) βασικη θεση που πηρε ο μιλου φετος στο ροστερ λογο του τραυματισμου του φαλ αλλα και την αποκτηση των τζοουνς και χολ απο πισω του που παλι ηταν λογο τραυματισμου του φαλ.
νομιζω πως η γραμμη ψηλων μασ επαιξε επισης καταλυτικο ρολο στην κατακτηση της ευρωλιγκας.
νομιζω πως πλεον ομως τα κολληματα του κοουτς εχουν μεινει στο παρελθον και αυτο δεν το λεω μονο λογο κατακτησης της ευρωλιγκας.
η κινησεις για μακινταιρ και μοντερο δειχνουν οτι ο κοουτς εχει αντιλειφθει πληρως την σημασια μιας ποιοτικης(και ισως το να εχεις την ΠΙΟ ποιοτικη) γραμμη κοντων στην λιγκα, αλλα και την σημασια της αθλητικοτητας στα ροστερ εκτος απο την εξυπναδα που ειχε ως βασικο κριτηριο προ διετιας
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1851
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
1
Οι εμμονες του Μπαρτζωκα περισσοτερο υπαρχουν στο δικο σου μυαλο παρα στο δικο του. Καποιος θα ελεγε οτι εχεις....εμμονη με αυτοbasilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pmτα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 757
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το αστείο με τους ψηλό lineup του Ολυμπιακού ως εμμονή του Μπαρτζώκα κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει.
Εν αρχή ην ο Χασάν Μάρτιν!!! Θεωρητικά mobile ψηλός
2020-2021 Δίδυμο με κάθε περίεργο ο Μάρτιν. Λιβιό, Έλλις (Κουφός...). Τί λέγαμε; Ο Ολυμπιακός χρειάζεται οπωσδήποτε 7footer. Πως θα ανταγωνιστεί τους Ταβάρες αυτού του κόσμου. Το μπάσκετ έφυγε από τους mobiles και θέλει ξανά δεινόσαυρους.
2021-2022: Τί κάνει ο εμμονικός (sic) Μπαρτζώκας; Προσαρμόζεται, και παίρνει τον πιο δεινόσαυρο από τους δεινόσαυρους. Τον Φαλ. Τί λέμε; Ο Μάρτιν είναι μέτριος, τραυματίζεται κοκ (Παρεμπιπτόντως εκείνο το Δεκέμβριο ο Λεσόρτ ήταν διαθέσιμος και αν τον είχαμε πάρει ίσως είχαμε Ευρωλίγκα). Δεν του πήραν παίκτη (ή μάλλον πήραν τον απίθανο Κουίνσι Έισι για τις προπονήσεις)
2022-2023: Τί κάνει ο εμμονικός; Προσαρμόζεται. Παίρνει πιο ποιοτικό παίκτη αντί του Μάρτιν, τον Μπολομπόι (πάλι θεωρητικά αθλητικό ψηλό), και φέρνει και μέσα στη χρονιά τον Μπλακ για να μην την πατήσει όπως το 2022. Αποτέλεσμα της χρονιάς το καλύτερο μπάσκετ της ομάδας, 1η στη σεζόν, και για ένα κακό 10λεπτο και 1 σουτ χωρίς κούπα.
2023-2024: Με αποχώρηση Σλούκα-Σάσα στον ορίζονται από την ομάδα εμφανίζεται ως διαθέσιμος στην αγορά ο Μιλουτίνοφ. Τί κάνει ο εμμονικός που επί 3 σεζόν είχε mobile center και δυο σεζόν ΚΑΙ δεινόσαυρο; Φέρνει τον Μιλου γιατί φανταστείτε τι θα του σούρναμε αν ΔΕΝ τον έφερνε και έπαιρνε όπως θα ήθελε ένα mobile ψηλό. Και εντάσσει τον Μίλου στο σύστημα. Και τί λέμε όλοι; Που πας Μπαρτζώκα με δυο δεινόσαυρους χωρίς mobile. Και τί κάνει ο εμμονικός; Μα φέρνει mobile ψηλό (τον Ράιτ)
2024-2025: Με επιστροφή Σασα είμαστε όλοι υπεραισιόδοξοι, βουρ για ΕΛ, και τι κάνει ο εμμονικός; διατηρεί τη lineup με 7footer κυριαρχικό, 7footer playmaker defensive stopper, και mobile ψηλό. Και παίρνουμε πρωτάθλημα και παθαίνουμε πατατράκ στο Αμπου Ντάμπι, όχι λόγω ψηλού, αλλά λόγω επιθετικού μπλακαουτ.
2025-2026; Τί κάνει ο εμμονικός; Διατηρεί τον Μιλουτίνοφ και τον ντύνει με mobile ψηλό επειδή προφανώς άκουσε τους σχολιαστές (λες και δεν είχε mobile ψηλό ΚΑΘΕ χρονιά από τις προηγούμενες πέντε). Και μέσα στη σεζόν φέρνει και άλλο mobile ψηλό.
Οπότε λίγο το αστείο με τις εμμονές του (έχει κάποιες αλλά οι ψηλοί δεν είναι ανάμεσά τους) να τελειώνει,.
Εν αρχή ην ο Χασάν Μάρτιν!!! Θεωρητικά mobile ψηλός
2020-2021 Δίδυμο με κάθε περίεργο ο Μάρτιν. Λιβιό, Έλλις (Κουφός...). Τί λέγαμε; Ο Ολυμπιακός χρειάζεται οπωσδήποτε 7footer. Πως θα ανταγωνιστεί τους Ταβάρες αυτού του κόσμου. Το μπάσκετ έφυγε από τους mobiles και θέλει ξανά δεινόσαυρους.
2021-2022: Τί κάνει ο εμμονικός (sic) Μπαρτζώκας; Προσαρμόζεται, και παίρνει τον πιο δεινόσαυρο από τους δεινόσαυρους. Τον Φαλ. Τί λέμε; Ο Μάρτιν είναι μέτριος, τραυματίζεται κοκ (Παρεμπιπτόντως εκείνο το Δεκέμβριο ο Λεσόρτ ήταν διαθέσιμος και αν τον είχαμε πάρει ίσως είχαμε Ευρωλίγκα). Δεν του πήραν παίκτη (ή μάλλον πήραν τον απίθανο Κουίνσι Έισι για τις προπονήσεις)
2022-2023: Τί κάνει ο εμμονικός; Προσαρμόζεται. Παίρνει πιο ποιοτικό παίκτη αντί του Μάρτιν, τον Μπολομπόι (πάλι θεωρητικά αθλητικό ψηλό), και φέρνει και μέσα στη χρονιά τον Μπλακ για να μην την πατήσει όπως το 2022. Αποτέλεσμα της χρονιάς το καλύτερο μπάσκετ της ομάδας, 1η στη σεζόν, και για ένα κακό 10λεπτο και 1 σουτ χωρίς κούπα.
2023-2024: Με αποχώρηση Σλούκα-Σάσα στον ορίζονται από την ομάδα εμφανίζεται ως διαθέσιμος στην αγορά ο Μιλουτίνοφ. Τί κάνει ο εμμονικός που επί 3 σεζόν είχε mobile center και δυο σεζόν ΚΑΙ δεινόσαυρο; Φέρνει τον Μιλου γιατί φανταστείτε τι θα του σούρναμε αν ΔΕΝ τον έφερνε και έπαιρνε όπως θα ήθελε ένα mobile ψηλό. Και εντάσσει τον Μίλου στο σύστημα. Και τί λέμε όλοι; Που πας Μπαρτζώκα με δυο δεινόσαυρους χωρίς mobile. Και τί κάνει ο εμμονικός; Μα φέρνει mobile ψηλό (τον Ράιτ)
2024-2025: Με επιστροφή Σασα είμαστε όλοι υπεραισιόδοξοι, βουρ για ΕΛ, και τι κάνει ο εμμονικός; διατηρεί τη lineup με 7footer κυριαρχικό, 7footer playmaker defensive stopper, και mobile ψηλό. Και παίρνουμε πρωτάθλημα και παθαίνουμε πατατράκ στο Αμπου Ντάμπι, όχι λόγω ψηλού, αλλά λόγω επιθετικού μπλακαουτ.
2025-2026; Τί κάνει ο εμμονικός; Διατηρεί τον Μιλουτίνοφ και τον ντύνει με mobile ψηλό επειδή προφανώς άκουσε τους σχολιαστές (λες και δεν είχε mobile ψηλό ΚΑΘΕ χρονιά από τις προηγούμενες πέντε). Και μέσα στη σεζόν φέρνει και άλλο mobile ψηλό.
Οπότε λίγο το αστείο με τις εμμονές του (έχει κάποιες αλλά οι ψηλοί δεν είναι ανάμεσά τους) να τελειώνει,.
- Sokos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1863
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
- Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Γιατί πρέπει ο Μπαρτζώκας να είναι είτε εμμονικός τσαρλατάνος που από τύχη καταφέρνει όσα καταφέρνει είτε ο καλύτερος προπονητής στην ιστορία του παγκόσμιου μπασκετ που δεν κάνει ποτέ λάθη και δεν τρώει κολλήματα?
Ούτε θάψιμο χρειάζεται, ούτε whitewashing. Έχει κάνει πολλά καλά, έχει κάνει και πολλά στραβά. Το ζύγι, ειδικά μετά την τελευταία χρονιά, γέρνει σαφώς προς το θετικό. Εξιλεώθηκε και ο ίδιος, οπότε πιστεύω και ελπίζω να παρουσιαστεί πιο απελευθερωμένος και ψύχραιμος από δω και πέρα.
Κλείνω το off-topic.
Χαιρετισμούς στο αμυντικό χαφ της καρδιάς μας. Θα έχει το χειροκρότημά του στην επιστροφή του (αν δεν είναι τραυματίας και μείνει στη Γαλλία).
Ούτε θάψιμο χρειάζεται, ούτε whitewashing. Έχει κάνει πολλά καλά, έχει κάνει και πολλά στραβά. Το ζύγι, ειδικά μετά την τελευταία χρονιά, γέρνει σαφώς προς το θετικό. Εξιλεώθηκε και ο ίδιος, οπότε πιστεύω και ελπίζω να παρουσιαστεί πιο απελευθερωμένος και ψύχραιμος από δω και πέρα.
Κλείνω το off-topic.
Χαιρετισμούς στο αμυντικό χαφ της καρδιάς μας. Θα έχει το χειροκρότημά του στην επιστροφή του (αν δεν είναι τραυματίας και μείνει στη Γαλλία).
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 461
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
εχεις δικιο με καταλαβες παραδινομαι αλλά να σε ρωτησω κατι θελω φιλε jeight γιατι εκτιμω τις γνωσεις σουJeight έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 5:48 pmΟι εμμονες του Μπαρτζωκα περισσοτερο υπαρχουν στο δικο σου μυαλο παρα στο δικο του. Καποιος θα ελεγε οτι εχεις....εμμονη με αυτοbasilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm
τα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας![]()
![]()
![]()
δεν σου κανει εντυπωση που ο κοουτς μπαρτζωκας αφηνει ενα παικτη μεγαλης κλασης σαν τον ντιλικινα να φυγει?δεν το λεω εγω αλλά ο κοουτς τον εχει χαρακτηρισει ετσι.λες να μην μπορεσε να τον κρατησει επειδη εχει προταση απο νβα?ναι βρε για τον ντιλικινα λεω τον αντικαταστατη του εβανς.τον θυμασαι τον εβανς που ξερει ο κοουτς ο μπαρτζωκας αν ειναι σε θεση να ειναι απολυτα ετοιμος κι εγω ειμαι ο ασχετος που μιλουσα για ρισκο
https://www.eurohoops.net/el/heba-el/18 ... is-klasis/
SbioTech ετσι ακριβως οπως τα εγραψες ειναι...ποιος ειναι ομως ο κοινος παρονομαστης ολης αυτης καταστασης?οτι περασαν παικτες και παικτες μετριοι πχ χασαν μαρτιν,μπολομποι και παικταραδες μιλουτινοφ,ραιτ και εμεις ειχαμε φορτωθει στο κεφαλι τον χειροτερο απο ολους ως ΒΑΣΙΚΟ...αυτο ειναι εμμονη.αν εχεις χασαν μαρτιν και φαλ του 2022 οκ το σκεφτεσαι ποιος ειναι ο βασικος.αν ομως εχει μιλουτινοφ και φαλ το 2025 και βαζεις φαλ αυτο δεν ειναι επιλογη,ειναι εμμονη πλεον.σου εχει γινει εμμονη ο παικτης τι να κανουμε τωρα.δεν υπαρχει νοημων προπονητης της ευρωλιγκας που να εβαζε φαλ αντι για μιλουτινοφ
αν δεν τραυματιζοταν ο φαλ ο μιλουτινοφ θα εφευγε και θα εμενε ο 34χρ φαλ γιατι αυτον θεωρουσε καλυτερο ο μπαρτζωκας.αυτο ειναι εμμονη για να καταλαβαινουμε λιγο τα πραγματα.δεν ειναι λαθος κριση.δεν μιλαμε για σχεδον ισαξιους ψηλους που πρεπει να κανεις μια επιλογη και εισαι σε διλλημα.η διαφορα ειναι χαωδης.ελπιζω να καταλαβαινεις την διαφορα
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 461
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλουςRivers15 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 amΝαι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα!basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:49 pmδεν γινεται να εχεις τον μοντερο στην ομαδα και να μην τον εχεις αρχικη 5αδα για να παιξει ο θωμας ή ακομα και ο μακινταιρ...επισης δεν γινεται να τον βαλεις να παιζει 20λ αυστηρα εξελακι.λεω εγω τωρα για ποιον χτυπαει η καμπανα
οι 5αδες πρεπει να προσανατολιζονται ως μοντερο-ντορσει-γουορντ-βεζε-μιλου και μακινταιρ-φουρνιε-3αρι-4αρι-τζοουνς και ο θωμας τα ρεπο τους οταν χρειαζεται και χολ 3ο 5αρι καβατζα και να τη η 12αδα![]()
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 921
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν τον ήθελε θα είχε πάρει σίγουρα το ευρωπαϊκό στη Λιθουανία. Εκείνος ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερης και από τον φετινό. Έπαιξε τρομερό μπάσκετ. Αλλά τι έχασε με ένα σουτ προσευχή του γιουλ. Ξεκάθαρα δεν τον θέλει η τύχη και αν δεν το παίρνε και φέτος θα μιλούσαμε για τη νέα κατάρα Ιωαννίδηbasilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 amναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 305
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Κάτσε ρε αδερφέ, είπε ο άνθρωπος πως το βλέπει κι έπεσες αμέσως να τον χαρακτηρίσεις. Τι μούργος είσαι εσύ;;;basilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 amναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Κι εγώ δεν συμφωνώ όπως το βάζει, πιστεύω πως ο Γουόκαπ θα πάει αρκετά πίσω φέτος, αλλά κάπου όπα. Τη γνώμη του είπε, τι διαστροφικά κάθεσαι και γράφεις, και γενικά γιατί τέτοια επιθετικότητα;

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο