big_lebowski έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 amΥπάλληλος του δπγ είναι πρώην κόκκινος συνδέσμιτης.
Γιώργος Μπαρτζώκας
Συντονιστής: Captains
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3956
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Για ποιον Συρίγο μιλάς; Αλλος ο Γιώργος (που έκανε χρόνια την "Super EuroLeague” στην Nova και έφυγε με το γνωστό μπιφ) και άλλος ο Νίκος που κάνει εκπομπή με τον Κογκαλίδη ( που κάνει την εκπομπή Pick n Talk ). Εγώ μίλησα για τον Νίκο.big_lebowski έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 amΠοιος Συριγος είναι πράσινος?Ο πανελιστας της Χρηστιδου?
Υπάλληλος του δπγ είναι πρώην κόκκινος συνδέσμιτης. Οι εμετοι που έχει ρίξει για τον Ζοτς από το 12 έως το17 (κατόπιν παραγγελίας φυσικα) ειναι ανεκδιήγητοι.persona non grata για το κόσμο του Παναθηναικου
Highlight φυσικά στη κηδεία του Παύλου που έκανε live για κάποιο μέσο του δπγ κι όταν έσκασε ο Ζοτς έψαχνε να κρυφτεί
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1696
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- GK_23

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5261
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να αμφισβητεί την προσφορά του Walkup στον Ολυμπιακό. Όποιος το κάνει, μάλλον δεν έχει ιδέα από μπάσκετ. Από την άλλη όμως, δεν υπάρχει λογικός ανθρώπος που να μην καταλαβαίνει ότι ο Μπαρτζώκας, και ο Ολυμπιακός κατ'επέκταση, ζητούσαν από τον Walkup να κάνει παραπάνω πράγματα από αυτά που μπορεί να κάνει. Σε αντιδιαστολή με το εξαιρετικό φετινό F4 του Walkup, υπάρχουν και οι παρουσίες του στα τέσσερα προηγούμενα, όπως επίσης και η συνύπαρξη του με τον Goss και τον McKissic στην crunch time παιχνιδιών η οποία προκαλούσε πονόματο στους θεατές.SbioTech έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 10:46 am@basilis_.kts έχεις δικιο, συγγνώμη για την παπατζα. Άδικος χαρακτηρισμό, επιμένω ωστόσο οτι φαίνεται αναπαραγωγή απόψεων που εκφράζονται με συγκεκριμένο τρόπο απο συγκεκριμένα κανάλια, χωρίς να σου προσάπτω κάποιο δολο. Είπαμε διαφωνούμε καθετα και οριζόντια.
Δεν είχα σκοπό να σε θίξω.
Μερικά αντεπιχειρήματα αν και θα πεσουν στο κενο:
- Ο Θωμάς εχει ψηφιστεί 2-3 φορές στην καλύτερη αμυντικη 5αδα της ΕΛ και 2 φορές καλύτερος αμυντικος. Ο Μπαρτζωκας τον ψηφίζει μόνος του;
- Ο Θωμάς ηταν φέτος βάσει απόδοσης 3ος-4ος καλύτερος παικτης στα 2 παιχνίδια του final4
- Ο Θωμάς εχει συνεργασία 4-5 χρονων με κλειστά μάτια με το Σασα και χαρη στις ασίστ του γραφει Ο Σασα 30αρες. Μπορείς να το διαβάζεις ανάποδα, αλλα τοτε θα είχαν και τα υπόλοιπα γκαρντ του Ολυμπιακού 6-7 ασ ΜΟ
- Αυτή η αποδόμηση του Μπαρτζωκα μέσω της δαιμονοποιησξς του Θωμά είναι απο αδικη έως εγκαθετη, και παντελώς εσφαλμένη.
- Του χρόνου θα δεις 15-20λ το Θωμα. Βασικός ή αναπληρωματικος δεν υπάρχει στον Ολυμπιακό που μοιράζεται Ο χρόνος. Τα παιχνίδια θα τα κλείνουν όσοι είναι σε καλύτερη κατάσταση. Και ναι 1η περίοδο λογικά θα ξεκινά ο Θωμάς για να γίνεται ό,τι γινόταν φετος με Ντορσει-Σασα
Στους ψηλους:
- Ο Φαλ υπήρχε στην ομάδα γιατι είχε υπογράψει κλειστό 3ετες 1.8εκ. Ας τα πλήρωνες εσύ να τον διώξουν. Και υπέγραψε το 3ετες επειδή το 2023 πριν πάθει το κάταγμα κόπωσης ηταν απο κυριαρχικός ως σαρωτικός με 22 διψήφια PIR και ΜΟ 12 και αμυντικος ογκολιθος ενω τη σειρά με τη Φενερ την τελείωσε με PIR 17 MO σε 5παιχνιδια και εν πολλοίς χάρη σε αυτόν φτάσαμε φαιναλ4. Άτιμη λήθη!!!
- Τον Μιλου δεν τον έβαζα εγώ 20λ φέτος. Πέρυσι που "τυχαια" έμεινε λόγω τραυματισμου Φαλ λες, ΠΡΙΝ τον τραυματισμό είχε 25δευτ ΜΟ λιγότερα απο φετος. Χμμμμ.... Ευτυχώς τραυματιστεί ο Φαλ και ο εμμονικος Μπαρτζωκας έδωσε 25" ολόκληρα περισσότερα στον Νικόλα και έμεινε... Ευτυχώς
Σημαντική και αναγνωρίσιμη η προσφορά του Walkup στον Ολυμπιακό αλλά 30 χρόνια μετά τον τελικό της Ρώμης, τον Rivers μνημονεύουμε ακόμα, όχι τον Tomic και τον Σιγάλα.
Ορθώς πάντως θα συνεχίσει, αν συνεχίσει, να είναι starter o Walkup του χρόνου στην ομάδα. Άλλο αν μειωθεί κάπως ο συνολικός χρόνος συμμετοχής του. Η παρουσία του Walkup ως starter βοηθάει αρκετά την ομάδα να βρίσκει αμυντικό ρυθμό στο ματς από νωρίς. Πέρα από την καλή αγωνιστική χημεία που έχει με τον Vezenkov.
Όσον αφορά τον Fall, ισχύουν πάνω-κάτω τα ίδια με τον Walkup. Εκτιμήθηκε από τον Ολυμπιακό και παρουσιάστηκε σαν κάτι μεγαλύτερο από αυτό που πραγματικά είναι. Το συμβόλαιο που πήρε ήταν από τα χειρότερα που έχουν δώσει οι Αγγελόπουλοι σε παίκτη ever. Δεν δίνεις τέτοιο συμβόλαιο σε τόσο βαρύ κορμί στην ηλικία των 32 ετών και σε έναν παίκτη που στο πιο κρίσιμο ματς της ομάδας την περασμένη σεζόν (τελικός με Real) δεν υπήρχε στο γήπεδο. Για το συγκεκριμένο ζήτημα υπήρξαν αρκετοί προ Χριστού προφήτες τότε στο forum, τα γραπτά υπάρχουν.
Η συγκυρία του τραυματισμού του Fall κράτησε τον Milutinov στην ομάδα πέρυσι το καλοκαίρι. Αυτό είναι γεγονός που δεν χωράει αμφισβήτηση. Αν ο Fall δεν είχε τραυματιστεί, τότε ο Milutinov θα έπαιζε στο Milano από πέρυσι. Συνολικά στον οργανισμό του Ολυμπιακού θεωρούσαν ότι Fall > Milutinov ενώ είχαν ακουστεί ακόμα μεγαλύτερες φαιδρότητες σχετικά με την αξία του Γάλλου:
Μετά τη φετινή σεζόν και τα όσα έκανε στο παρκέ ο Σέρβος, αν υπήρχε μπασκετική αστυνομία θα έπρεπε να είχε συλλάβει τη διοίκηση και τον προπονητή του Ολυμπιακού
Στον Ολυμπιακό μέτρησαν και εκτίμησαν αρκετά πράγματα λάθος επειδή τη διετία 2021-2023 η ομάδα κέρδιζε δια περιπάτου τον Παπαγιάννη, τον Κασελάκη, τον Μποχωρίδη και τον Paris Lee. Η επιτυχημένη σεζόν του Παναθηναϊκού το 2023-24 γκρέμισε αρκετά αφηγήματα και τόσο ο Μπαρτζώκας όσο και, κυρίως, η διοίκηση άρχισαν να βλέπουν κάποια πράγματα με διαφορετικό μάτι. Υπάρχει πλέον εντονότερη παρέμβαση των Αφών σε θέματα μεταγραφών και στελέχωσης και ο Μπαρτζώκας δεν είναι το ίδιο δύσκαμπτος όσον ήταν τα προηγούμενα χρόνια.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1495
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 770
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εδω με πιανεις αδιαβαστο...yawn.brigade έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:55 amυπήρξε πάντως και τρίτος Πρασινοφρουρός πέρα από Λαλάκη και Συρίγο, άνθρωπος που πλέον κράζουν πολλοί Παναθηναϊκοί.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 464
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
φυσικα και οχι.η επιτυχια της ομαδας ειναι πανω απο προσωπικες αποψεις.η αποψη για τον μπαρτζωκα εκπορευεται απο αυτα που κανει.αν τα αλλαζε δεν εχω κανενα προβλημα να εμενε 40 χρονια να προπονειredcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 am@basilis_.kts εχω υποθετικη ερωτηση βασει αυτων που εχεις πει ως τωρα για τον προπονητη.
Αν σου ελεγαν να εχανες στον τελικο με την Ρεαλ και το καλοκαιρι να εφευγε ο Μπαρτζωκας, το αγοραζες;
Προφανως ειναι υποθετικο το ερωτημα αλλα με ενδιαφερει μια απαντηση.
δεν θελω να σκυλοβριζει ολη την ωρα,δεν θελω να χτυπιεται στον παγκο οταν τρωμε καλαθι σαν να μην πω και να ειναι πιο κοσμιος
ηθελα να απομακρυνθει απο την ομαδα ο φαλ...εγινε εστω και παραπλευρως και να περιοριστει ο ρολος του γουοκαπ ωστε η ομαδα στην επιθεση να σταματησει να παιζει με 4.ελπιζω στο τελευταιο με την νεα σεζον και τις κινησεις που εγιναν.και θελω να σταματησει να κανει αλλαγες βαση ρολογιου και κυριως βαση περιοδων.παλιοτερα το ειχε ξεφτιλισει και αλλαζε ολοκληρες 5αδες καθε περιοδο λες και ειμαστε σχολειο και πρεπει να παιζουν ολοι το ιδιο.το εχει λιγο βελτιωσει αλλά τον θελω πιο ενεργο στο κοουτσαρισμα.το κοουτσαρισμα ειναι διαβαζω το παιχνιδι ποιος ταιριαζει ποιος ειναι σε καλυτερη μερα κλπ.το εξελακι μπορει να λειτουργησει και να παιζουμε ολοι 18-25λ και συμφωνω σε αυτο αλλα αυτο να γινεται βαση προσαρμοστικοτητας του παιχνιδιου και οχι βαση τελειωσε το 10λεπτο σου κατσε στο παγκο.να παιζει καποιος πχ 1ο δεκαλεπτο 6λ,2ο δεκαλεπτο 3.5λ,3ο δεκαλεπτο 4λ,4ο δεκαλεπτο 7λ...ο μπαρτζωκας πολλες φορες εκανε αλλαγες και μετα μουραλωνε στον παγκο και δεν πα να εκανε ο παικτης 10 βλακειες σερι δεν εβγαινε με τιποτα αν δεν συμπληρωνοταν το 10λεπτο του...επιεικως τραγικο
αν τα αλλαξει αυτα ας μεινει αιωνιως κανενα θεμα
οι αποψεις που εχω για τον γουοκαπ και τον φαλ εχουν να κανουν με τις δυνατοτητες τους και το τι ζητουσαμε εμεις να κανουν.οταν τα παιδια για ομαδα πρωταθλητισμου θα επρεπε να εχουν εναν ρολο 10-12λ και ολοι να τους θυμομαστε ως τιμιους εργατες που βοηθησαν και ο μπαρτζωκας τους προοριζε ως βασικους πυλωνες που θα φερουν την ευρωλιγκα ως πρωταγωνιστες εκει πλεον δημιουργειται ενας εκνευρισμος.οταν αυτο δοκιμαστηκε 4 φορες σερι και απετυχε και πηγε να συνεχιστει εεε μετα φτανεις σε ενα σημειο να μην αντεχεις να τους δει αλλο και να λες φτανει ελεος.με αυτους ΩΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ δεν θα την παρω ποτε την ρημαδα την ευρωλιγκα δεν γινεται αλλο και να σιχτιριζεις και τον προπονητη καπακι
ειναι λιγο τρελο να κυκλοφορουν παικτες στην αγορα εδω και 5 χρονια στον ασσο καθε λογης και πολυ ποιοτικοι γενικα και εσυ επι 5 χρονια να μην φερνεις τιποτα ουσιαστικα και να ξεκινας με τον θωμα.μην πειτε για εβανς γιατι ηταν ψιλοκαμμενο χαρτι.κανονικο παικτη θελαμε οχι νοσκομειο.καλος χρυσος ο θωμας αλλά φτανει.φερε εναν να μπορει να σουταρει να παρει η ευχη

-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 770
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το κραταω και χαιρομαι να ισχυει γιατι, να με συμπαθας, απ' αυτα που διαβαζω να γραφεις δεν ηταν τοσο αυτονοητο.basilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:15 pmφυσικα και οχι.η επιτυχια της ομαδας ειναι πανω απο προσωπικες αποψεις.redcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 am@basilis_.kts εχω υποθετικη ερωτηση βασει αυτων που εχεις πει ως τωρα για τον προπονητη.
Αν σου ελεγαν να εχανες στον τελικο με την Ρεαλ και το καλοκαιρι να εφευγε ο Μπαρτζωκας, το αγοραζες;
Προφανως ειναι υποθετικο το ερωτημα αλλα με ενδιαφερει μια απαντηση.
Και φυσικα αν δεν ισχυε, δε θα μπορουσα να παρακολουθησω τιποτα απ' οσα εχεις πει μετα ή πριν.
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 758
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Στα του Γουοκαπ συμφωνούμε 100% οπως τα γράφεις.GK_23 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:53 am
Δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να αμφισβητεί την προσφορά του Walkup στον Ολυμπιακό. Όποιος το κάνει, μάλλον δεν έχει ιδέα από μπάσκετ. Από την άλλη όμως, δεν υπάρχει λογικός ανθρώπος που να μην καταλαβαίνει ότι ο Μπαρτζώκας, και ο Ολυμπιακός κατ'επέκταση, ζητούσαν από τον Walkup να κάνει παραπάνω πράγματα από αυτά που μπορεί να κάνει. Σε αντιδιαστολή με το εξαιρετικό φετινό F4 του Walkup, υπάρχουν και οι παρουσίες του στα τέσσερα προηγούμενα, όπως επίσης και η συνύπαρξη του με τον Goss και τον McKissic στην crunch time παιχνιδιών η οποία προκαλούσε πονόματο στους θεατές.
Σημαντική και αναγνωρίσιμη η προσφορά του Walkup στον Ολυμπιακό αλλά 30 χρόνια μετά τον τελικό της Ρώμης, τον Rivers μνημονεύουμε ακόμα, όχι τον Tomic και τον Σιγάλα.
Ορθώς πάντως θα συνεχίσει, αν συνεχίσει, να είναι starter o Walkup του χρόνου στην ομάδα. Άλλο αν μειωθεί κάπως ο συνολικός χρόνος συμμετοχής του. Η παρουσία του Walkup ως starter βοηθάει αρκετά την ομάδα να βρίσκει αμυντικό ρυθμό στο ματς από νωρίς. Πέρα από την καλή αγωνιστική χημεία που έχει με τον Vezenkov.
Όσον αφορά τον Fall, ισχύουν πάνω-κάτω τα ίδια με τον Walkup. Εκτιμήθηκε από τον Ολυμπιακό και παρουσιάστηκε σαν κάτι μεγαλύτερο από αυτό που πραγματικά είναι. Το συμβόλαιο που πήρε ήταν από τα χειρότερα που έχουν δώσει οι Αγγελόπουλοι σε παίκτη ever. Δεν δίνεις τέτοιο συμβόλαιο σε τόσο βαρύ κορμί στην ηλικία των 32 ετών και σε έναν παίκτη που στο πιο κρίσιμο ματς της ομάδας την περασμένη σεζόν (τελικός με Real) δεν υπήρχε στο γήπεδο. Για το συγκεκριμένο ζήτημα υπήρξαν αρκετοί προ Χριστού προφήτες τότε στο forum, τα γραπτά υπάρχουν.
Η συγκυρία του τραυματισμού του Fall κράτησε τον Milutinov στην ομάδα πέρυσι το καλοκαίρι. Αυτό είναι γεγονός που δεν χωράει αμφισβήτηση. Αν ο Fall δεν είχε τραυματιστεί, τότε ο Milutinov θα έπαιζε στο Milano από πέρυσι. Συνολικά στον οργανισμό του Ολυμπιακού θεωρούσαν ότι Fall > Milutinov ενώ είχαν ακουστεί ακόμα μεγαλύτερες φαιδρότητες σχετικά με την αξία του Γάλλου:
Μετά τη φετινή σεζόν και τα όσα έκανε στο παρκέ ο Σέρβος, αν υπήρχε μπασκετική αστυνομία θα έπρεπε να είχε συλλάβει τη διοίκηση και τον προπονητή του Ολυμπιακού![]()
Στον Ολυμπιακό μέτρησαν και εκτίμησαν αρκετά πράγματα λάθος επειδή τη διετία 2021-2023 η ομάδα κέρδιζε δια περιπάτου τον Παπαγιάννη, τον Κασελάκη, τον Μποχωρίδη και τον Paris Lee. Η επιτυχημένη σεζόν του Παναθηναϊκού το 2023-24 γκρέμισε αρκετά αφηγήματα και τόσο ο Μπαρτζώκας όσο και, κυρίως, η διοίκηση άρχισαν να βλέπουν κάποια πράγματα με διαφορετικό μάτι. Υπάρχει πλέον εντονότερη παρέμβαση των Αφών σε θέματα μεταγραφών και στελέχωσης και ο Μπαρτζώκας δεν είναι το ίδιο δύσκαμπτος όσον ήταν τα προηγούμενα χρόνια.
Στα του Φαλ. Ο Μουσταφά στο final4 με τη Ρεαλ ηταν ήδη τραυματίας με κάταγμα κόπωσης. Τα αμέσως 5 προηγούμενα παιχνίδια με Φενερ ηταν οσο κυριαρχικός πήγαινε να είναι.
Δεν ηταν Ο Σαμπονις. Αλλα ο πράιμ Φαλ (πριν τον Μάιο 2023 που ουσιαστικά τελειωσε ως μπασκεμπολιστας Ευρωλιγκας, και ενω ηδη ειχε υπογραψει 3ετες κλειστο) ηταν απολυτως επιδραστικος στο παιχνιδι της ομαδας, οχι απεναντι στον Παπατζόν, αλλα απέναντι σε ολες τις ομαδες ΕΛ.
Τα λεφτά που πήρε τα άξιζε βάσει απόδοσης μες στη χρονιά. Το έγκλημα της ομαδας ηταν του ιατρικού τιμ που δεν έπιασε το κάταγμα κόπωσης πιο νωρίς, κατι που λογικά δεν θα του έδινε το εν λόγω συμβόλαιο. Εκεί, το Μάιο του '23 για μένα πλέον δεν υπάρχει παικτης Φαλ.
Το επιχείρημα με τον τραυματισμό Φαλ το 2025 δεν μπορώ να το δεκτω ως θεσφατο αξιωμα. Δεν έχουμε κανένα στοιχείο οτι αυτο ισχύει. Εικασία είναι.
Τη διετία 21-23 η ομάδα δεν εκτιμησε οτι κερδιζε τον Μποχωριδη, αλλα το οτι με μέσο μπάτζετ έπαιζε το πιο "ομορφο" μπασκετ, πήγε δυο final4 και βγήκε 1η στην κανονική περίοδο.
Είναι υπεραπλούστευση οπως το γράφεις. Αυτο που έγινε ήταν οτι η ιστορία με Σλουκα, το all in δπγ το 2023 με την επιτυχία του '24 "εσπρωξαν" τους Αγγελοπουλους να αυξήσουν μπάτζετ.
Από τις μεγαλύτερες διαφωνίες μου ηταν οτι ο Μπαρτζωκας δεν ήθελε παικτες λες και ενας επαγγελματίας δεν θέλει τα καλύτερα εργαλεία αν ο εργοδότης τα παρέχει. Ασπίδα στο μπάτζετ ηταν το my way του Μπαρτζωκα.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9343
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτό νομίζω θα το ήθελαν πολλοί από εμάς και μας χαλάει γενικότερα. Νομίζω και σ' αυτό το κομμάτι ήταν βελτιωμένος φέτος (σχετικά).basilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:15 pm
δεν θελω να σκυλοβριζει ολη την ωρα,δεν θελω να χτυπιεται στον παγκο οταν τρωμε καλαθι σαν να μην πω και να ειναι πιο κοσμιος
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 464
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
φιλε παμε λιγο γιατι τα εχεις μπερδεψει και τα εχεις κανει λιγακι σαλαταSbioTech έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 pmΣτα του Γουοκαπ συμφωνούμε 100% οπως τα γράφεις.GK_23 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:53 am
Δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να αμφισβητεί την προσφορά του Walkup στον Ολυμπιακό. Όποιος το κάνει, μάλλον δεν έχει ιδέα από μπάσκετ. Από την άλλη όμως, δεν υπάρχει λογικός ανθρώπος που να μην καταλαβαίνει ότι ο Μπαρτζώκας, και ο Ολυμπιακός κατ'επέκταση, ζητούσαν από τον Walkup να κάνει παραπάνω πράγματα από αυτά που μπορεί να κάνει. Σε αντιδιαστολή με το εξαιρετικό φετινό F4 του Walkup, υπάρχουν και οι παρουσίες του στα τέσσερα προηγούμενα, όπως επίσης και η συνύπαρξη του με τον Goss και τον McKissic στην crunch time παιχνιδιών η οποία προκαλούσε πονόματο στους θεατές.
Σημαντική και αναγνωρίσιμη η προσφορά του Walkup στον Ολυμπιακό αλλά 30 χρόνια μετά τον τελικό της Ρώμης, τον Rivers μνημονεύουμε ακόμα, όχι τον Tomic και τον Σιγάλα.
Ορθώς πάντως θα συνεχίσει, αν συνεχίσει, να είναι starter o Walkup του χρόνου στην ομάδα. Άλλο αν μειωθεί κάπως ο συνολικός χρόνος συμμετοχής του. Η παρουσία του Walkup ως starter βοηθάει αρκετά την ομάδα να βρίσκει αμυντικό ρυθμό στο ματς από νωρίς. Πέρα από την καλή αγωνιστική χημεία που έχει με τον Vezenkov.
Όσον αφορά τον Fall, ισχύουν πάνω-κάτω τα ίδια με τον Walkup. Εκτιμήθηκε από τον Ολυμπιακό και παρουσιάστηκε σαν κάτι μεγαλύτερο από αυτό που πραγματικά είναι. Το συμβόλαιο που πήρε ήταν από τα χειρότερα που έχουν δώσει οι Αγγελόπουλοι σε παίκτη ever. Δεν δίνεις τέτοιο συμβόλαιο σε τόσο βαρύ κορμί στην ηλικία των 32 ετών και σε έναν παίκτη που στο πιο κρίσιμο ματς της ομάδας την περασμένη σεζόν (τελικός με Real) δεν υπήρχε στο γήπεδο. Για το συγκεκριμένο ζήτημα υπήρξαν αρκετοί προ Χριστού προφήτες τότε στο forum, τα γραπτά υπάρχουν.
Η συγκυρία του τραυματισμού του Fall κράτησε τον Milutinov στην ομάδα πέρυσι το καλοκαίρι. Αυτό είναι γεγονός που δεν χωράει αμφισβήτηση. Αν ο Fall δεν είχε τραυματιστεί, τότε ο Milutinov θα έπαιζε στο Milano από πέρυσι. Συνολικά στον οργανισμό του Ολυμπιακού θεωρούσαν ότι Fall > Milutinov ενώ είχαν ακουστεί ακόμα μεγαλύτερες φαιδρότητες σχετικά με την αξία του Γάλλου:
Μετά τη φετινή σεζόν και τα όσα έκανε στο παρκέ ο Σέρβος, αν υπήρχε μπασκετική αστυνομία θα έπρεπε να είχε συλλάβει τη διοίκηση και τον προπονητή του Ολυμπιακού![]()
Στον Ολυμπιακό μέτρησαν και εκτίμησαν αρκετά πράγματα λάθος επειδή τη διετία 2021-2023 η ομάδα κέρδιζε δια περιπάτου τον Παπαγιάννη, τον Κασελάκη, τον Μποχωρίδη και τον Paris Lee. Η επιτυχημένη σεζόν του Παναθηναϊκού το 2023-24 γκρέμισε αρκετά αφηγήματα και τόσο ο Μπαρτζώκας όσο και, κυρίως, η διοίκηση άρχισαν να βλέπουν κάποια πράγματα με διαφορετικό μάτι. Υπάρχει πλέον εντονότερη παρέμβαση των Αφών σε θέματα μεταγραφών και στελέχωσης και ο Μπαρτζώκας δεν είναι το ίδιο δύσκαμπτος όσον ήταν τα προηγούμενα χρόνια.
Στα του Φαλ. Ο Μουσταφά στο final4 με τη Ρεαλ ηταν ήδη τραυματίας με κάταγμα κόπωσης. Τα αμέσως 5 προηγούμενα παιχνίδια με Φενερ ηταν οσο κυριαρχικός πήγαινε να είναι.
Δεν ηταν Ο Σαμπονις. Αλλα ο πράιμ Φαλ (πριν τον Μάιο 2023 που ουσιαστικά τελειωσε ως μπασκεμπολιστας Ευρωλιγκας, και ενω ηδη ειχε υπογραψει 3ετες κλειστο) ηταν απολυτως επιδραστικος στο παιχνιδι της ομαδας, οχι απεναντι στον Παπατζόν, αλλα απέναντι σε ολες τις ομαδες ΕΛ.
Τα λεφτά που πήρε τα άξιζε βάσει απόδοσης μες στη χρονιά. Το έγκλημα της ομαδας ηταν του ιατρικού τιμ που δεν έπιασε το κάταγμα κόπωσης πιο νωρίς, κατι που λογικά δεν θα του έδινε το εν λόγω συμβόλαιο. Εκεί, το Μάιο του '23 για μένα πλέον δεν υπάρχει παικτης Φαλ.
Το επιχείρημα με τον τραυματισμό Φαλ το 2025 δεν μπορώ να το δεκτω ως θεσφατο αξιωμα. Δεν έχουμε κανένα στοιχείο οτι αυτο ισχύει. Εικασία είναι.
Τη διετία 21-23 η ομάδα δεν εκτιμησε οτι κερδιζε τον Μποχωριδη, αλλα το οτι με μέσο μπάτζετ έπαιζε το πιο "ομορφο" μπασκετ, πήγε δυο final4 και βγήκε 1η στην κανονική περίοδο.
Είναι υπεραπλούστευση οπως το γράφεις. Αυτο που έγινε ήταν οτι η ιστορία με Σλουκα, το all in δπγ το 2023 με την επιτυχία του '24 "εσπρωξαν" τους Αγγελοπουλους να αυξήσουν μπάτζετ.
Από τις μεγαλύτερες διαφωνίες μου ηταν οτι ο Μπαρτζωκας δεν ήθελε παικτες λες και ενας επαγγελματίας δεν θέλει τα καλύτερα εργαλεία αν ο εργοδότης τα παρέχει. Ασπίδα στο μπάτζετ ηταν το my way του Μπαρτζωκα.
το νεο 3ετες στον φαλ εγινε μαρτιο του 2024 την περιοδο που ο μιλουτινοφ ειχε σπασει το δακτυλο του ποδιου οποτε τον μαιο του 2023 που λες πως τοτε τελειωσε απο μπασκετμπολιστας ευρωλιγκας δεν ειχε υπογραψει κανενα 3ετες και δεν ηταν τραυματιας
το καταγμα κοπωσης το επαθε μαιο του 2024 οταν ειχαμε χασει το πρωταθλημα απο τον παο με 3-2...ο φαλ ειχε ηδη υπογραψει το 3ετες συμβολαιο πριν 2 μηνες οποτε κανενα τεχνικο επιτελειο δεν μπορουσε να καταλαβει κατι γιατι απλα δεν υπηρχε κατι
επισης αναφερεις πως απο τον μαιο του 2023 για σενα δεν υπαρχει παικτης φαλ
τοσο ολο το 2024 οσο και ολο το 2025 ο προπονητης ειχε μιλουτινοφ στις δοξες του ηλικιακα και τον ανυπαρκτο φαλ οπως τον αναφερεις...και βασικος μας ηταν ο φαλ
το 2026 θα αφηνε εκτος τον μιλουτινοφ για να κρατησει τον φαλ,την στιγμη που μου λες πως ο φαλ για σενα εδω και 2 χρονια ειναι ηδη ανυπαρκτος
για αυτον ακριβως τον λογο χαρακτηριζω τον μπαρτζωκα ως εμμονικο με τον φαλ κι εσυ καπακι διαφωνεις και μαλωναμε πριν γι αυτο ενω εσυ επισης θεωρουσες τον φαλ ανυπαρκτο...φιλε θα με τρελανεις ειλικρινα μιλαμε για παρανοια.δεν μπορω να συνεχισω.ας επεμβει κανενας admin και εγω θα παω για ζαναξ

-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1856
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
1
Εν αντιθεσει με ποιους ομως βρε Κοναν? Τρινκιερι, Ζοτς, Σαρας, Ιτουδη, Μπανκι, Πεναρογια, Καλπιατι? Ακριβως τα ιδια βλεπω απο ολους. Η αυτοι δεν βριζουν? Προπονητες ευρωλιγκας που διαχειριζοταν απαιτησεις και μπατζετ εκατομμυριων και να ειναι ζεν κατα την διαρκεια του αγωνα ποσοι υπαρχουν?Conan1982 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:32 pmΑυτό νομίζω θα το ήθελαν πολλοί από εμάς και μας χαλάει γενικότερα. Νομίζω και σ' αυτό το κομμάτι ήταν βελτιωμένος φέτος (σχετικά).basilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:15 pm
δεν θελω να σκυλοβριζει ολη την ωρα,δεν θελω να χτυπιεται στον παγκο οταν τρωμε καλαθι σαν να μην πω και να ειναι πιο κοσμιος
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9343
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν έχω ακούσει άλλον να βρίζει τα θεία, ίσως και να το κάνουν δεν με ενδιαφέρει. Δεν είμαι στο ελάχιστο θρήσκος αλλά με χαλάει τόσο να βρίζει κάποιος τα θεία όπως και να βρίζει παίκτες, διαιτητές. Δεν νομίζω να το κάνουν πολλοί όπως ο Μπαρτζώκας.Jeight έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:02 pm
Εν αντιθεσει με ποιους ομως βρε Κοναν? Τρινκιερι, Ζοτς, Σαρας, Ιτουδη, Μπανκι, Πεναρογια, Καλπιατι? Ακριβως τα ιδια βλεπω απο ολους. Η αυτοι δεν βριζουν? Προπονητες ευρωλιγκας που διαχειριζοταν απαιτησεις και μπατζετ εκατομμυριων και να ειναι ζεν κατα την διαρκεια του αγωνα ποσοι υπαρχουν?
-
pain of salvation

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 13, 2008 1:50 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Το 14 στο Κουκάκι
- Προειδοποιήσεις:
0
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9343
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν έγινα ποτέ...Ακιλόνιος, ο Κρομ δεν ενδιαφέρεται για εμάς από τον χιονισμένο θρόνο του, μόνο μας δίνει την δύναμη στην αρχή και αδιαφορεί στην συνέχεια.pain of salvation έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:14 pmΚάτσε ρε Κόναν ούτε ελάχιστα θρήσκος... Κρομ και Μίτρα ?

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο