Γιώργος Μπαρτζώκας

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:31 pm

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:02 pm
Conan1982 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:32 pm


Αυτό νομίζω θα το ήθελαν πολλοί από εμάς και μας χαλάει γενικότερα. Νομίζω και σ' αυτό το κομμάτι ήταν βελτιωμένος φέτος (σχετικά).
Εν αντιθεσει με ποιους ομως βρε Κοναν? Τρινκιερι, Ζοτς, Σαρας, Ιτουδη, Μπανκι, Πεναρογια, Καλπιατι? Ακριβως τα ιδια βλεπω απο ολους. Η αυτοι δεν βριζουν? Προπονητες ευρωλιγκας που διαχειριζοταν απαιτησεις και μπατζετ εκατομμυριων και να ειναι ζεν κατα την διαρκεια του αγωνα ποσοι υπαρχουν?
Το πρωτο προβλημα με τον Μπαρτζωκα σε σχεση με τους αλλους ειναι οτι μιλαει ελληνικα και μπορουμε να διαβασουμε τα χειλια του. Το δευτερο προβλημα ειναι οτι βριζει τα θεια που για πολλους "κλωτσαει" σε σχεση με το να φωναζει σε ενα παιχτη π.χ. To τριτο προβλημα ειναι οτι υπαρχει η υποψια (οχι αβασιμη) οτι αυτος ο εκνευρισμος επηρεαζει τη συγκεντρωση του στο ματς.

Η εικονα οτι ο Μπαρτζωκας ειναι κατι εντελως σπεσιαλ σε σχεση με αλλους προπονητες μπασκετ ειναι μια τεραστια στρεβλωση που οφειλεται σε ολα τα παραπανω και φυσικα εχει "φουσκωσει" ακομα περισσοτερο απο τους haters εντος και εκτος ομαδας. Το μονο που ακουω ειναι για τις Παναγιες, εκει ναι διαφερει, τωρα στο πως μιλαει στους παιχτες ειναι αστειο να συζηταμε διαφορες με οποιονδηποτε απ' αυτους που ανεφερες.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9343
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:37 pm

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:02 pm
φιλε θα με τρελανεις ειλικρινα μιλαμε για παρανοια.δεν μπορω να συνεχισω.ας επεμβει κανενας admin και εγω θα παω για ζαναξ :hammer: :hammer:
Conan1982 έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 10:49 pm
@basilis_.kts μια προειδοποίηση χωρίς φαουλ η οποία θα είναι και η τελευταία πριν το πέμπτο φάουλ αν ακολουθήσει άλλο flame post η χυδαίο σχόλιο όπως αυτό για τον Φαλ.
Θα θυμίσω αυτό. Για να μην σε χάσουμε ξανά πριν σε βρούμε έξι ώρες οφ αφού το ζήτησες και ο ίδιος.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1856
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 2:08 pm

Conan1982 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:07 pm
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:02 pm

Εν αντιθεσει με ποιους ομως βρε Κοναν? Τρινκιερι, Ζοτς, Σαρας, Ιτουδη, Μπανκι, Πεναρογια, Καλπιατι? Ακριβως τα ιδια βλεπω απο ολους. Η αυτοι δεν βριζουν? Προπονητες ευρωλιγκας που διαχειριζοταν απαιτησεις και μπατζετ εκατομμυριων και να ειναι ζεν κατα την διαρκεια του αγωνα ποσοι υπαρχουν?
Δεν έχω ακούσει άλλον να βρίζει τα θεία, ίσως και να το κάνουν δεν με ενδιαφέρει. Δεν είμαι στο ελάχιστο θρήσκος αλλά με χαλάει τόσο να βρίζει κάποιος τα θεία όπως και να βρίζει παίκτες, διαιτητές. Δεν νομίζω να το κάνουν πολλοί όπως ο Μπαρτζώκας.
Για μενα το να βριζει τα θεια ειναι ακριβως το ιδιο με το να βριζει μονοκερους. Πραγματικα δεν δινω δεκαρα.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1696
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:12 pm

Κοίτα κι ο Ντατομε κάποιου θείος είναι σίγουρα οπότε υπό μια έννοια όταν του ελςγε ο Ζοτς "fuck u datome" κάποιον θειο έβριζε

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:24 pm

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:02 pm


φιλε παμε λιγο γιατι τα εχεις μπερδεψει και τα εχεις κανει λιγακι σαλατα
το νεο 3ετες στον φαλ εγινε μαρτιο του 2024 την περιοδο που ο μιλουτινοφ ειχε σπασει το δακτυλο του ποδιου οποτε τον μαιο του 2023 που λες πως τοτε τελειωσε απο μπασκετμπολιστας ευρωλιγκας δεν ειχε υπογραψει κανενα 3ετες και δεν ηταν τραυματιας
το καταγμα κοπωσης το επαθε μαιο του 2024 οταν ειχαμε χασει το πρωταθλημα απο τον παο με 3-2...ο φαλ ειχε ηδη υπογραψει το 3ετες συμβολαιο πριν 2 μηνες οποτε κανενα τεχνικο επιτελειο δεν μπορουσε να καταλαβει κατι γιατι απλα δεν υπηρχε κατι
επισης αναφερεις πως απο τον μαιο του 2023 για σενα δεν υπαρχει παικτης φαλ
τοσο ολο το 2024 οσο και ολο το 2025 ο προπονητης ειχε μιλουτινοφ στις δοξες του ηλικιακα και τον ανυπαρκτο φαλ οπως τον αναφερεις...και βασικος μας ηταν ο φαλ
το 2026 θα αφηνε εκτος τον μιλουτινοφ για να κρατησει τον φαλ,την στιγμη που μου λες πως ο φαλ για σενα εδω και 2 χρονια ειναι ηδη ανυπαρκτος
για αυτον ακριβως τον λογο χαρακτηριζω τον μπαρτζωκα ως εμμονικο με τον φαλ κι εσυ καπακι διαφωνεις και μαλωναμε πριν γι αυτο ενω εσυ επισης θεωρουσες τον φαλ ανυπαρκτο...φιλε θα με τρελανεις ειλικρινα μιλαμε για παρανοια.δεν μπορω να συνεχισω.ας επεμβει κανενας admin και εγω θα παω για ζαναξ :hammer: :hammer:
Οκ μπέρδεψα το 24 με το 23. Ί

Δεν αλλαζει το επιχείρημα, ακριβως ιδιες συνθήκες, 21 παιχνιδια διψηφιο PIR και pIR 14.6 πριν το κάταγμα κόπωσης.

με τσακωσες μπαγάσα. Άλλαξε 23 με 24 ίδιο επιχείρημα

Εγώ παλι νομίζω οτι ισχυροποιειται το επιχείρημα μου.

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:27 pm

Σίγουρα παίζει ρόλο ότι μιλάει ελληνικά και καταλαβαίνουμε τι λέει. Ποιος ξέρει τι λέει ο καθένας στην γλώσσα του. Εμένα αυτό που δεν μου αρέσει τόσο είναι ότι σε κάθε φάση που γίνεται λάθος χάνει την ψυχραιμία του και αυτό κάποιες φορές μπορεί να στοιχίσει. Έχει ειπωθεί πολλές φορές αλλά φέτος φάνηκε πιο ήρεμος και ίσως έπαιξε ρόλο και σε ημιτελικό/τελικό.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:36 pm

Btw το περιβοητο ταιμ ουτ με τον Ντατομε ειναι ενα ωραιο παραδειγμα για το ποσο διαφορετικο ακουγεται στο αυτι το να βριζεις στη γλωσσα σου απο το να λες κατι αντιστοιχο στα αγγλικα π.χ.

Αμεσως πριν την επιθεση στον Ντατομε, ο Ομπραντοβιτς εχει πει "fuck all of you". Καντε λιγο εικονα τον Μπαρτζωκα στον παγκο να λεει "αντε γ@μηθειτε ολοι σας" και μετα να το κανει συγκεκριμενο. Τι θα λέγαμε σημερα;

Θα σας πω εγω τι θα λεγαμε. Θα σοκαριζοταν το Πανελληνιο, αντρες, γυναικες, παιδια, σκυλια, το luben θα ειχε υλικο για 50 χρονια και θα εβγαινε παγανια η ηθικη αστυνομια με τη πορτοκαλι σειρηνα για συλληψη, δικη και καταδικη σε ισοβια.

Και βαζω το γλωσσικο χασμα ως επιχειρημα για να μας δικαιολογησω ως Ελληνες αλλιως θα μιλουσα για αισθητικη α λα καρτ.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:38 pm

Το λάθος των haters είναι οτι εκλαμβάνω την επιχειρηματολογία ως κάποιου είδους δογματική ασπίδα στον Μπαρτζωκα λες και μοιραζόμαστε το συμβόλαιο του.

Διαβάστε και προσπαθήστε να καταλάβετε. Αν δεν μπορείτε δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα ο διάλογος...

Μια χαρά κριτική έχουμε κάνει στα πάμπολλα ατοπήματα του (οπως εμεις τα αντιλαμβανομαστε, και να πω εγω μην με βαζω σε καποια συλλογικη ομαδα), είτε είναι θέμα recruiting, διαχείρισης, τακτικης ή αντιμετώπισης παικτών.

Δεν απαγορεύεται η κριτική, αλλα μη βαπτιζουμε τη σόγια κρέας...

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6215
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:45 pm

GK_23 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:53 am
SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:46 am
@basilis_.kts έχεις δικιο, συγγνώμη για την παπατζα. Άδικος χαρακτηρισμό, επιμένω ωστόσο οτι φαίνεται αναπαραγωγή απόψεων που εκφράζονται με συγκεκριμένο τρόπο απο συγκεκριμένα κανάλια, χωρίς να σου προσάπτω κάποιο δολο. Είπαμε διαφωνούμε καθετα και οριζόντια.

Δεν είχα σκοπό να σε θίξω.

Μερικά αντεπιχειρήματα αν και θα πεσουν στο κενο:

- Ο Θωμάς εχει ψηφιστεί 2-3 φορές στην καλύτερη αμυντικη 5αδα της ΕΛ και 2 φορές καλύτερος αμυντικος. Ο Μπαρτζωκας τον ψηφίζει μόνος του;

- Ο Θωμάς ηταν φέτος βάσει απόδοσης 3ος-4ος καλύτερος παικτης στα 2 παιχνίδια του final4

- Ο Θωμάς εχει συνεργασία 4-5 χρονων με κλειστά μάτια με το Σασα και χαρη στις ασίστ του γραφει Ο Σασα 30αρες. Μπορείς να το διαβάζεις ανάποδα, αλλα τοτε θα είχαν και τα υπόλοιπα γκαρντ του Ολυμπιακού 6-7 ασ ΜΟ

- Αυτή η αποδόμηση του Μπαρτζωκα μέσω της δαιμονοποιησξς του Θωμά είναι απο αδικη έως εγκαθετη, και παντελώς εσφαλμένη.

- Του χρόνου θα δεις 15-20λ το Θωμα. Βασικός ή αναπληρωματικος δεν υπάρχει στον Ολυμπιακό που μοιράζεται Ο χρόνος. Τα παιχνίδια θα τα κλείνουν όσοι είναι σε καλύτερη κατάσταση. Και ναι 1η περίοδο λογικά θα ξεκινά ο Θωμάς για να γίνεται ό,τι γινόταν φετος με Ντορσει-Σασα

Στους ψηλους:
- Ο Φαλ υπήρχε στην ομάδα γιατι είχε υπογράψει κλειστό 3ετες 1.8εκ. Ας τα πλήρωνες εσύ να τον διώξουν. Και υπέγραψε το 3ετες επειδή το 2023 πριν πάθει το κάταγμα κόπωσης ηταν απο κυριαρχικός ως σαρωτικός με 22 διψήφια PIR και ΜΟ 12 και αμυντικος ογκολιθος ενω τη σειρά με τη Φενερ την τελείωσε με PIR 17 MO σε 5παιχνιδια και εν πολλοίς χάρη σε αυτόν φτάσαμε φαιναλ4. Άτιμη λήθη!!!

- Τον Μιλου δεν τον έβαζα εγώ 20λ φέτος. Πέρυσι που "τυχαια" έμεινε λόγω τραυματισμου Φαλ λες, ΠΡΙΝ τον τραυματισμό είχε 25δευτ ΜΟ λιγότερα απο φετος. Χμμμμ.... Ευτυχώς τραυματιστεί ο Φαλ και ο εμμονικος Μπαρτζωκας έδωσε 25" ολόκληρα περισσότερα στον Νικόλα και έμεινε... Ευτυχώς
Δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να αμφισβητεί την προσφορά του Walkup στον Ολυμπιακό. Όποιος το κάνει, μάλλον δεν έχει ιδέα από μπάσκετ. Από την άλλη όμως, δεν υπάρχει λογικός ανθρώπος που να μην καταλαβαίνει ότι ο Μπαρτζώκας, και ο Ολυμπιακός κατ'επέκταση, ζητούσαν από τον Walkup να κάνει παραπάνω πράγματα από αυτά που μπορεί να κάνει. Σε αντιδιαστολή με το εξαιρετικό φετινό F4 του Walkup, υπάρχουν και οι παρουσίες του στα τέσσερα προηγούμενα, όπως επίσης και η συνύπαρξη του με τον Goss και τον McKissic στην crunch time παιχνιδιών η οποία προκαλούσε πονόματο στους θεατές.

Σημαντική και αναγνωρίσιμη η προσφορά του Walkup στον Ολυμπιακό αλλά 30 χρόνια μετά τον τελικό της Ρώμης, τον Rivers μνημονεύουμε ακόμα, όχι τον Tomic και τον Σιγάλα.

Ορθώς πάντως θα συνεχίσει, αν συνεχίσει, να είναι starter o Walkup του χρόνου στην ομάδα. Άλλο αν μειωθεί κάπως ο συνολικός χρόνος συμμετοχής του. Η παρουσία του Walkup ως starter βοηθάει αρκετά την ομάδα να βρίσκει αμυντικό ρυθμό στο ματς από νωρίς. Πέρα από την καλή αγωνιστική χημεία που έχει με τον Vezenkov.

Όσον αφορά τον Fall, ισχύουν πάνω-κάτω τα ίδια με τον Walkup. Εκτιμήθηκε από τον Ολυμπιακό και παρουσιάστηκε σαν κάτι μεγαλύτερο από αυτό που πραγματικά είναι. Το συμβόλαιο που πήρε ήταν από τα χειρότερα που έχουν δώσει οι Αγγελόπουλοι σε παίκτη ever. Δεν δίνεις τέτοιο συμβόλαιο σε τόσο βαρύ κορμί στην ηλικία των 32 ετών και σε έναν παίκτη που στο πιο κρίσιμο ματς της ομάδας την περασμένη σεζόν (τελικός με Real) δεν υπήρχε στο γήπεδο. Για το συγκεκριμένο ζήτημα υπήρξαν αρκετοί προ Χριστού προφήτες τότε στο forum, τα γραπτά υπάρχουν.

Η συγκυρία του τραυματισμού του Fall κράτησε τον Milutinov στην ομάδα πέρυσι το καλοκαίρι. Αυτό είναι γεγονός που δεν χωράει αμφισβήτηση. Αν ο Fall δεν είχε τραυματιστεί, τότε ο Milutinov θα έπαιζε στο Milano από πέρυσι. Συνολικά στον οργανισμό του Ολυμπιακού θεωρούσαν ότι Fall > Milutinov ενώ είχαν ακουστεί ακόμα μεγαλύτερες φαιδρότητες σχετικά με την αξία του Γάλλου:



Μετά τη φετινή σεζόν και τα όσα έκανε στο παρκέ ο Σέρβος, αν υπήρχε μπασκετική αστυνομία θα έπρεπε να είχε συλλάβει τη διοίκηση και τον προπονητή του Ολυμπιακού :peace:

Στον Ολυμπιακό μέτρησαν και εκτίμησαν αρκετά πράγματα λάθος επειδή τη διετία 2021-2023 η ομάδα κέρδιζε δια περιπάτου τον Παπαγιάννη, τον Κασελάκη, τον Μποχωρίδη και τον Paris Lee. Η επιτυχημένη σεζόν του Παναθηναϊκού το 2023-24 γκρέμισε αρκετά αφηγήματα και τόσο ο Μπαρτζώκας όσο και, κυρίως, η διοίκηση άρχισαν να βλέπουν κάποια πράγματα με διαφορετικό μάτι. Υπάρχει πλέον εντονότερη παρέμβαση των Αφών σε θέματα μεταγραφών και στελέχωσης και ο Μπαρτζώκας δεν είναι το ίδιο δύσκαμπτος όσον ήταν τα προηγούμενα χρόνια.
Από τις πιο σωστές αναλύσεις .
Με τη κατάκτηση του φ4 από παο σαφώς άλλαξαν αυτό είναι ξεκάθαρο.
https://www.eurohoops.net/el/euroleague ... ta-grafia/
Όσο για τον Μιλουτίνοφ; “Δεν αποκαλύπτω κάτι το εξαιρετικό εδώ και δεν νομίζω ότι κάποιος θα παρεξηγηθεί: το συμβόλαιο του Μιλουτίνοφ ήταν ήδη δηλαδή τελειωμένη υπόθεση με την Αρμάνι Μιλάνο. Το πρόβλημα είναι ότι ο Φαλ τραυματίστηκε, και τη στιγμή που τραυματίστηκε, κλείδωσαν τον Μιλουτίνοφ στα γραφεία.

Δηλαδή, με τον μάνατζέρ του να περιμένει έξω, τον κράτησαν μέσα και βγήκε έχοντας ανανεώσει, ακριβώς επειδή ο Φαλ είχε τραυματιστεί. Έτσι κύλησε η ιστορία. Και φέτος, για πολλούς ήταν ο καλύτερος σέντερ στην Ευρωλίγκα“.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:49 pm

big_lebowski έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:52 am
Για τον Νίκο λέω κι εγω.Αφου είπα πανελιστα της Χρηστιδου :lol: :P
Α οκ αυτά με τα πανελ και τα κανάλια δεν τα ξέρω, δεν εχω τηλεόραση ! έχω βασικά αλλα την έχω μονιμως κλειστή εδώ και χρόνια ! Πάντως το μεγάλο μπιφ με τον ΔΠΓ το είχε ο Γιώργος και γιαυτό έφυγε από ΝΟΒΑ.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 310
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 3:01 pm

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:15 pm
και θελω να σταματησει να κανει αλλαγες βαση ρολογιου και κυριως βαση περιοδων.παλιοτερα το ειχε ξεφτιλισει και αλλαζε ολοκληρες 5αδες καθε περιοδο λες και ειμαστε σχολειο και πρεπει να παιζουν ολοι το ιδιο.το εχει λιγο βελτιωσει αλλά τον θελω πιο ενεργο στο κοουτσαρισμα.το κοουτσαρισμα ειναι διαβαζω το παιχνιδι ποιος ταιριαζει ποιος ειναι σε καλυτερη μερα κλπ.το εξελακι μπορει να λειτουργησει και να παιζουμε ολοι 18-25λ και συμφωνω σε αυτο αλλα αυτο να γινεται βαση προσαρμοστικοτητας του παιχνιδιου και οχι βαση τελειωσε το 10λεπτο σου κατσε στο παγκο.να παιζει καποιος πχ 1ο δεκαλεπτο 6λ,2ο δεκαλεπτο 3.5λ,3ο δεκαλεπτο 4λ,4ο δεκαλεπτο 7λ...ο μπαρτζωκας πολλες φορες εκανε αλλαγες και μετα μουραλωνε στον παγκο και δεν πα να εκανε ο παικτης 10 βλακειες σερι δεν εβγαινε με τιποτα αν δεν συμπληρωνοταν το 10λεπτο του...επιεικως τραγικο
Από μπασκετική και μόνο άποψη στο θέμα αυτό έχεις 100% λάθος. Αυτό που εσύ (ίσως και άλλοι) το θεωρείς ως αδύνατο σημείο του κόουτς και της ομάδας, είναι το βασικό σημείο υπεροχής της ομάδας και απέναντι στον Παναθηναϊκό σε εσωτερικό επίπεδο και απέναντι στις περισσότερες ομάδες της ευρωλίγκας. Αυτό που έχει πετύχει ο Μπαρτζώκας με το λεγόμενο εξελάκι (που τόσο πολύ το έχουμε ειρωνευτεί), το οποίο σημειωτέον το εφαρμόζει μόνο στη ρέγκιουλαρ, είναι ότι η ομάδα έχει ετοιμοπόλεμους και φρέσκους όποτε χρειαστεί όλους τους παίκτες. Αν εξαιρέσεις τον Σάσα που για διάφορους λόγους έπαιρνε υπερβολικά πολλά λεπτά, όλοι οι άλλοι έπαιζαν αυστηρά τον χρόνο που είχε υπολογιστεί από τα πριν από το προπονητικό τιμ. Εδώ η ομάδα είναι στην πρωτοπορία σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η επιστήμη στην υπηρεσία του μπάσκετ. Μακάρι να συνεχίσει έτσι ο κόουτς και να έχει όλους τους παίκτες έτοιμους να προσφέρουν αυτό που μπορούν όποτε χρειαστεί και από όποιους χρειαστεί.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 310
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 3:15 pm

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:02 pm
το νεο 3ετες στον φαλ εγινε μαρτιο του 2024
Παραβλέπεις και δεν αναφέρεις όμως ότι παρόλο που το αρχικό συμβόλαιο του Φαλ ήταν διετές και έληγε το 2023, ο Ολυμπιακός προχώρησε σε πρόωρη επέκταση πολύ νωρίτερα (τον Φεβρουάριο του 2022). Με αυτή τη συμφωνία, το συμβόλαιό του επεκτάθηκε μέχρι τον Ιούνιο του 2025, ακυρώνοντας στην πράξη την αρχική ημερομηνία λήξης του 2023.
Σε αυτή την ανανέωση αναφέρεται ο SbioTech παραπάνω.
Η ανανέωση του 2024 ήταν κι αυτή πρόωρη, πριν λήξει η πρώτη επέκταση μέχρι το 2025, και τελικά λύθηκε πριν λίγες μέρες και πάλι πρόωρα.
Όλα με τον Φαλ γίνανε πρόωρα!!! :)

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 3:29 pm

Ας περιμενουμε να δουμε τι ομαδα θα παρουσιασει του χρονου, νομιζω εχει περισσοτερη αξια απο το να κοιταμε πισω.

Οταν εισαι στη κορυφη, ειναι πιθανο να πεσεις στη παγιδα να ερωτευτεις τον εαυτο σου. Αυτο παθαμε το 23 (κι ας μη πηραμε Ευρωλιγκα), καναμε τη μπασκετικη υβρη να πιστεψουμε οτι αρκουσε το συστημα για παιχτες επιπεδου Σικμα και Μπραζ και ηρθε η νεμεσις.

Τωρα βλεπω να ξεκιναμε με σωστες κινησεις και ακομα και η αντικατασταση του Πητερς με κατι πιο αθλητικο εχει λογικη που στεκει, αλλο αν στη πορεια της σαιζον το να τον αναπολησουμε στη πρωτη στραβη δινει αποδοση 1.01.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 310
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 3:38 pm

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 2:08 pm
Conan1982 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:07 pm


Δεν έχω ακούσει άλλον να βρίζει τα θεία, ίσως και να το κάνουν δεν με ενδιαφέρει. Δεν είμαι στο ελάχιστο θρήσκος αλλά με χαλάει τόσο να βρίζει κάποιος τα θεία όπως και να βρίζει παίκτες, διαιτητές. Δεν νομίζω να το κάνουν πολλοί όπως ο Μπαρτζώκας.
Για μενα το να βριζει τα θεια ειναι ακριβως το ιδιο με το να βριζει μονοκερους. Πραγματικα δεν δινω δεκαρα.
Γενικά δεν μου αρέσουν τα βρισίδια για λόγους αισθητικής κυρίως. Το να βρίζει τα θεία δεν με ενοχλεί περισσότερο από το να βρίζει γενικά. Όμως δεν μπορώ να αγνοήσω το γεγονός ότι μπορεί να προσβάλει όσους πιστεύουν και έχουν κάθε δικαίωμα να μη το ανέχονται.
Για τους άλλους προπονητές της ευρωλίγκας δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά είμαι σίγουρος πως τουλάχιστον οι Ιταλοί το "porca Madona" θα το έχουν ψωμοτύρι! :)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ολυμπιακός”