επρεπε να ειχαμε κρατησει τον φαλ να σερνοταν ως συνηθως στα κρισιμα,να χαναμε ευρωλιγκα και μετα να εφταιγε ο φουρνιε που δεν εβαλε 50 ποντους αλλά μονο 30 ή ο εξαφανισμενος βεζενκοφ που θα επεφταν πανω του και το 4αρι και το 5αρι επειδη ο φαλ δεν μπορει να ποσταρει ουτε τον καμπατσο και θα τον ειχαν γραμμενο ως συνηθως.αμα καποιος δεν θελει να καταλαβει δεν θα καταλαβει ποτε
Γιώργος Μπαρτζώκας
Συντονιστής: Captains
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 465
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 315
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 765
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Έχομε τον Μουσταφά, τον Γιουσουφά τον Τάκο, ο Baye, ο Bamba... Πείτε κι άλλους ρε παιδιά
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3650
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο