Γενικά για την Α1

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8076
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 2:58 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:53 pm
Τα πήρε τελικά ο ΣΚΑΙ τα τηλεοπτικά δικαιώματα.

https://www.newsit.gr/athlitika/o-skai- ... a/4711660/

Ας ελπισουμε να μην είναι η ταφόπλακα για το ενδιαφέρον για την Α1 η προβολή τους σε συνδρομητικές πλατφόρμες.
Ελπίζω να μην μπει συνδρομή για να μπορούμε να βλέπουμε τα παιχνίδια. Ειδάλλως, τέλος η Α1 για μένα.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:00 pm

BillyPao έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:58 pm
Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:53 pm
Τα πήρε τελικά ο ΣΚΑΙ τα τηλεοπτικά δικαιώματα.

https://www.newsit.gr/athlitika/o-skai- ... a/4711660/

Ας ελπισουμε να μην είναι η ταφόπλακα για το ενδιαφέρον για την Α1 η προβολή τους σε συνδρομητικές πλατφόρμες.
Ελπίζω να μην μπει συνδρομή για να μπορούμε να βλέπουμε τα παιχνίδια. Ειδάλλως, τέλος η Α1 για μένα.
Θεωρησε δεδομένη την συνδρομή,.θα δειχνουν αν ισχύει και κάποια παιχνίδια στην ελεύθερη, αλλά δεν νομίζω να αφησουν τα κλασικά ντέρμπι.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8076
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 3:02 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:00 pm
BillyPao έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:58 pm


Ελπίζω να μην μπει συνδρομή για να μπορούμε να βλέπουμε τα παιχνίδια. Ειδάλλως, τέλος η Α1 για μένα.
Θεωρησε δεδομένη την συνδρομή,.θα δειχνουν αν ισχύει και κάποια παιχνίδια στην ελεύθερη, αλλά δεν νομίζω να αφησουν τα κλασικά ντέρμπι.
Περιμένω να δω τι ακριβώς θα γίνει για να αποφασίσω.

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14410
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:13 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:00 pm
BillyPao έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:58 pm


Ελπίζω να μην μπει συνδρομή για να μπορούμε να βλέπουμε τα παιχνίδια. Ειδάλλως, τέλος η Α1 για μένα.
Θεωρησε δεδομένη την συνδρομή,.θα δειχνουν αν ισχύει και κάποια παιχνίδια στην ελεύθερη, αλλά δεν νομίζω να αφησουν τα κλασικά ντέρμπι.
Αυτό που ελπίζω είναι μια συμφωνία για να πουλάνε περιεχόμενο ή τα κανάλια αυτούσια σε nova/cosmote με παρόμοιο τρόπο που τα novasport/otesport είναι και στις 2 πλατφόρμες.

Διαφορετικά δε νομίζω να υπάρξουν και πολλοί που θα πληρώνουν κάθε μήνα συνδρομή ακόμα και αν είναι 5-10 ευρώ για μια πλατφόρμα που ως περιεχόμενο θα έχει Α1, κύπελλο ποδοσφαίρου και εντός έδρας ποδοσφαιρικού παναθηναικού.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:56 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:00 pm
BillyPao έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:58 pm


Ελπίζω να μην μπει συνδρομή για να μπορούμε να βλέπουμε τα παιχνίδια. Ειδάλλως, τέλος η Α1 για μένα.
Θεωρησε δεδομένη την συνδρομή,.θα δειχνουν αν ισχύει και κάποια παιχνίδια στην ελεύθερη, αλλά δεν νομίζω να αφησουν τα κλασικά ντέρμπι.
Λογικά κάπως έτσι θα πάει, αλλά ας κρατήσουμε μικρό καλάθι για αρχή.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:14 pm

εδω δεν πληρωνουμε για να εβλεπουμε ευρωλιγκα θα πληρωσουμε για να δουμε α1 :hoho:


εχει να πεσει παλι πειρατικο



BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8076
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 4:39 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:14 pm
εδω δεν πληρωνουμε για να εβλεπουμε ευρωλιγκα θα πληρωσουμε για να δουμε α1 :hoho:


εχει να πεσει παλι πειρατικο

Κάτσε να δούμε τι θα γίνει και με αυτά, έχουν δυσκολέψει και τα "πειρατικά". :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά Θέματα Α1”