Γενικά για την Α1

Συντονιστής: Captains

McRae

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 07, 2021 10:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 17, 2026 7:45 pm

Μα δεν λέμε να μην παίζει κανένας Έλληνας. 7+5 θα πάει. Δηλαδή να φανταστώ οτι εσύ δεν βλέπεις Ευρωλιγκα όπου με εξαίρεση δυο τρεις παίκτες οι Έλληνες είναι απολύτως κομπαρσοι και παίζουν κατι πεντάλεπτα στους αιωνιους.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 17, 2026 7:46 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 17, 2026 7:42 pm
McRae έγραψε:
Τετ Ιουν 17, 2026 7:28 pm


Οχι δεν είναι μόνο θέμα αιωνίων, βλέπεις ότι πάνε να μπουνε γερά ΠΑΟΚ, Άρης. Αυτός ο κανονισμός δεν τους βοηθάει καθόλου να γίνουν πιο ανταγωνιστικοι και εν τέλει να γίνει πιο ανταγωνιστικο το ίδιο το πρωτάθλημα
Και τι ακριβώς θα μας χρειάζεται ένα ανταγωνιστικό Ελληνικό Πρωτάθλημα χωρίς Ελληνες;
Υπάρχει κάποιο σημείο (δεν ξέρω ποιο είναι αυτό) που το «προϊόν» υποβαθμίζεται όταν με το ζόρι βάζεις χειρότερους από άλλους. Δεν λέω πως δεν έχεις δίκιο απλά αρχίζουν και μπλέκονται δύο εντελώς αντίθετες «φιλοσοφίες». Η μία του να έχουμε σούπερ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και η άλλη του να παράγουμε ικανό αριθμό παικτών. Αυτά ίσως να μην γίνονται ταυτόχρονα.

Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 17, 2026 8:06 pm

Στο ποδόσφαιρο που το 70% του ρόστερ των Ελληνικών ομάδων αποτελείται από ξένους, δεν μας πειράζει. Στο μπάσκετ όμως που οι ξένοι είναι λιγότεροι σε ποσοστό, μας πειράζει. Πολύ λογικό (δεν) το βλέπω...

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7915
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 17, 2026 8:49 pm

Ψήφισε τους κορυφαίους της Stoiximan GBL 2025-26

https://www.esake.gr/el/7713EF5C

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 18, 2026 8:37 am

McRae έγραψε:
Τετ Ιουν 17, 2026 7:45 pm
Μα δεν λέμε να μην παίζει κανένας Έλληνας. 7+5 θα πάει. Δηλαδή να φανταστώ οτι εσύ δεν βλέπεις Ευρωλιγκα όπου με εξαίρεση δυο τρεις παίκτες οι Έλληνες είναι απολύτως κομπαρσοι και παίζουν κατι πεντάλεπτα στους αιωνιους.
nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Ιουν 17, 2026 7:46 pm

Υπάρχει κάποιο σημείο (δεν ξέρω ποιο είναι αυτό) που το «προϊόν» υποβαθμίζεται όταν με το ζόρι βάζεις χειρότερους από άλλους. Δεν λέω πως δεν έχεις δίκιο απλά αρχίζουν και μπλέκονται δύο εντελώς αντίθετες «φιλοσοφίες». Η μία του να έχουμε σούπερ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και η άλλη του να παράγουμε ικανό αριθμό παικτών. Αυτά ίσως να μην γίνονται ταυτόχρονα.
Αυτή είναι η ουσία, βλέπουμε Ευρωλίγκα και είναι προς το συμφέρον μας που δεν υπάρχουν περιορισμοί, ομοίως οι ομάδες στο Ελληνικό Πρωτάθλημα θα γίνουν ανταγωνιστικότερες αν δεν υπάρχει περιορισμός και αυρίο το 6 θα γίνει 7 και μεθαύριο 8. Το ζήτημα δεν είναι, λοιπόν, να πηγαίνουμε με τα νερά τώρα του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, αύριο με του Άρη και του ΠΑΟΚ και μεθαύριο με όποιον άλλο ρίξει χρήματα. Είναι να αποφασίσουμε ανεξάρτητα από αυτά αν θέλουμε ή δεν θέλουμε οι Έλληνες παίκτες να έχουν την ευκαιρία να παίξουν στο υψηλότερο επίπεδο ή όχι και αν θα αναγκαστούν οι ομάδες να επενδύσουν σ' αυτούς, έστω και με υπεραξία.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 18, 2026 8:43 am

Σε άλλα νέα τα τηλεοπτικά της Α1 πάνε προς ΣΚΑΙ μεριά μάλλον για διετές συμβόλαιο με 6,3 Μ την πρώτη χρονιά και 7 την δεύτερη όταν η ΕΡΤ συζυτούσε για 5,3 Μ

https://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... tileoptika

Το κλειδί είναι ότι δεν πάνε στο κανάλι ΣΚΑΙ αλλά στην πλατφόρμα του που θα είναι συνδρομητική. Έχει μαζέψει ήδη και άλλα αθλητικά γεγονότα (Κύπελλο Ελλάδας, Super cup στο ποδόσφαιρο κλπ) και συνεχίζει. Η πρόταση φαίνεται να περιλαμβάνει και την μετάδοση 2 αγώνων στο ελεύθερο κανάλι, αλλά έχω την εντύπωση ότι μην περιμένουμε να δούμε τα ντέρμπι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης χωρίς να πληρώσουμε.
https://www.mononews.gr/business/sports ... i-ton-skai

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14410
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 18, 2026 11:27 am

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 8:43 am
Σε άλλα νέα τα τηλεοπτικά της Α1 πάνε προς ΣΚΑΙ μεριά μάλλον για διετές συμβόλαιο με 6,3 Μ την πρώτη χρονιά και 7 την δεύτερη όταν η ΕΡΤ συζυτούσε για 5,3 Μ

https://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... tileoptika

Το κλειδί είναι ότι δεν πάνε στο κανάλι ΣΚΑΙ αλλά στην πλατφόρμα του που θα είναι συνδρομητική. Έχει μαζέψει ήδη και άλλα αθλητικά γεγονότα (Κύπελλο Ελλάδας, Super cup στο ποδόσφαιρο κλπ) και συνεχίζει. Η πρόταση φαίνεται να περιλαμβάνει και την μετάδοση 2 αγώνων στο ελεύθερο κανάλι, αλλά έχω την εντύπωση ότι μην περιμένουμε να δούμε τα ντέρμπι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης χωρίς να πληρώσουμε.
https://www.mononews.gr/business/sports ... i-ton-skai
Αυτό θα είναι ο θάνατος της Α1 όπως όταν την είχε η νοβα.

Αν είναι σε ελεύθερο κανάλι κάποιος που θέλει να δει μπασκετ θα ανοίξει να δει και ένα μη εμπορικό παιχνίδι, αλλιώς δε θα βλέπει κανείς.

Ωστόσο από ότι καταλαβαίνω αυτή η εταιρεία του Αλαφούζου θα είναι όπως η αντίστοιχη του Μαρινάκη-Βαρδινογιάννη.
Δηλαδή οχι δική της streaming πλατφόρμα αλλά να αγοράζει/διαχειρίζεται τηλεοπτικά δικαιώματα και να τα πουλάει σε άλλες πλατφόρμες.

Βέβαια πάλι σε συνδρομητικό θα καταλήξει λογικά, δε νομίζω να αγοράσει από αυτόν η ΕΡΤ πχ.

Άβαταρ μέλους
Reaper

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3335
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2019 8:55 pm
Αγαπημένη θέση: SG, Bench
Αγαπημένος παίκτης: Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 18, 2026 2:22 pm

Επικροτω απλα και μονο για να μην ξαναδουμε Ιωαννου=-Χατζηγεωργιου.

Noone remembers how. Everyone remembers if you won or you lost.
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 7:18 am

pan24 έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 11:27 am
]
Αυτό θα είναι ο θάνατος της Α1 όπως όταν την είχε η νοβα.

Αν είναι σε ελεύθερο κανάλι κάποιος που θέλει να δει μπασκετ θα ανοίξει να δει και ένα μη εμπορικό παιχνίδι, αλλιώς δε θα βλέπει κανείς.
Αυτό, για οσους το εχουν ξεχάσει.
Επανήλθε παντως και η ΕΡΤ με βελτιωμένη πρόταση. Σήμερα συνεδριάζουν ποια προταση θα αποδεχτούν, ελπιζω να μετρήσει ότι στην ΕΡΤ θα είναι ελεύθερη η μετάδοση και να δουν το μακροπροθεμσο καλό, αν το ΣΚΑΙ επανέλθει με βελτιωμένη αλλά με μικρή διαφορά προσφορά.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 1:42 pm

https://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... i-toy-skai

Επανήλθε με βελτιωμένη προσφορά το ΣΚΑΙ και ανέβαλαν την συνεδρίαση στον ΕΣΑΚΕ για την απόφαση, πάμε σε πλειστηριασμό με πρωτοφανή ύψη προσφορών για την Α1.

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10061
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 1:56 pm

Conan1982 έγραψε:
Παρ Ιουν 19, 2026 1:42 pm
https://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... i-toy-skai

Επανήλθε με βελτιωμένη προσφορά το ΣΚΑΙ και ανέβαλαν την συνεδρίαση στον ΕΣΑΚΕ για την απόφαση, πάμε σε πλειστηριασμό με πρωτοφανή ύψη προσφορών για την Α1.
Πόσο να κοστίζει η πλατφόρμα του ΣΚΑΙ; Με ποια τιμή θα αγοράζατε εσείς ένα πακέτο για GBL

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9197
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 3:03 pm

Αυτό θα είναι καταστροφή, γιατί υπάρχουν ήδη 2 συνδρομητικές πλατφόρμες (Cosmote, Nova) με μεγάλο πακέτο. Αν θέλει κάποιος να βλέπει αρκετούς αγώνες GBL θα πρέπει να αγοράζει και 3η; Από άποψη εσόδων καταλαβαίνω ότι οι ομάδες θα έχουν έτσι περισσότερα έσοδα, αλλά για το προϊόν σαν σύνολο δεν νομίζω ότι θα ήταν η καλύτερη επιλογή να πάει σε συνδρομητικό. Εκτός αν βρουν καμιά ενδιάμεση λύση, τύπου να δείχνει στο ελεύθερο κανάλι 2-3 ματς live κάθε αγωνιστική, τα υπόλοιπα live στο συνδρομητικό και "κονσέρβα" στο ελεύθερο αργά το βράδυ ή την επόμενη μέρα. Μιλάμε βέβαια για τα πιο εμπορικά παιχνίδια, δηλαδή αυτά που περιλαμβάνουν τους 3 μεγάλους της Αθήνας και τους 3 της Θεσσαλονίκης. Τώρα κακά τα ψέματα, ματς τύπου Βίκος-Δόξα Λευκάδας ή Μαρούσι-Μύκονος δεν νομίζω ότι έχει τόσο μεγάλη σημασία αν θα μεταδίδονται live σε ελεύθερο ή συνδρομητικό.

Άβαταρ μέλους
βήματα εκτός φάσης

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1240
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 3:19 pm

Conan1982 έγραψε:
Παρ Ιουν 19, 2026 1:42 pm
https://www.gazzetta.gr/basketball/bask ... i-toy-skai

Επανήλθε με βελτιωμένη προσφορά το ΣΚΑΙ και ανέβαλαν την συνεδρίαση στον ΕΣΑΚΕ για την απόφαση, πάμε σε πλειστηριασμό με πρωτοφανή ύψη προσφορών για την Α1.
Ακόμα και για την Α1 αυτά τα ποσά δεν είναι πρωτοφανή αν ανατρέξουμε στη δεκαετία του '90. Για την αξία που έχει τα τελευταία 20-25 χρόνια το πρωτάθλημα με την υποβάθμιση του ανταγωνισμού λόγω έλλειψης ρευστού για τους μεγάλους της Θεσσαλονίκης ή την ΑΕΚ και την εξαφάνιση των μεσαίων ομάδων τύπου Πανιωνίου, Ηρακλή, Περιστερίου και των λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων, μπορούμε να πούμε ναι, γενικά όμως, όχι.

Το καλοκαίρι του '96 ο ΑΝΤ1 πλειοδότησε για τα τηλεοπτικά δικαιώματα με το τρελό νούμερο των 6,2 δις δραχμών ως το τέλος της σεζόν 1997-'98, δηλαδή 3,1 δις το χρόνο. Με απλή αναγωγή σε σημερινά χρήματα μιλάμε για ένα ποσό της τάξης 9,1 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Αν λάβουμε υπόψη (όπως πρέπει) τον πληθωρισμό και την αύξηση του ΔΤΚ με έτος βάσης το 1996, εκείνα τα ποσά αντιστοιχούν σε 16,4 με 17,7 εκατομμύρια ευρώ σημερινά. Τότε μιλούσαμε, έστω και με μια μικρή δόση υπερβολής, για το καλύτερο πρωτάθλημα στην Ευρώπη. Έχω την εντύπωση ότι το αμέσως επόμενο συμβόλαιο με τη Filmnet ήταν λίγο ακόμη μεγαλύτερο, με το σημαντικό μειονέκτημα ότι το μπάσκετ εξαφανίστηκε από τους τηλεοπτικούς δέκτες της πλειοψηφίας, το γενικό ενδιαφέρον μειώθηκε και το προϊόν μέχρι το 2002 είχε πάρει την κατηφόρα που βλέπουμε να κρατάει ως σήμερα. Αυτό οδήγησε και στα χαμηλά τηλεοπτικά έσοδα των ομάδων με κεντρική διαχείριση την τελευταία πενταετία.

Αν ο ΕΣΑΚΕ συμφωνήσει να δώσει τα δικαιώματα στον ΣΚΑΙ για αυτά τα σχετικά μέτρια ποσά και να εξαφανίσει πάλι την GBL από την ελεύθερη τηλεόραση, σημαίνει ότι οι παράγοντες των ομάδων δεν έχουν πάρει το μάθημά τους. Για να δούμε...

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 3:24 pm

Έχω κι εγω την ελπίδα ότι θα σκεφτούν λίγο πιο μακροπρόθεσμα εκτός πια και αν είναι καμιά τρελή διαφορά στα χρήματα που μάλλον όχι.
Το είπε και ο @pan24 πιο πάνω βέβαια ότι είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων όχι απαραίτητα τηλεοπτικός παρόχος, μπορεί να έχει την δική της πλατφόρμα μπορεί να δίνει και το περιεχόμενο αλλού οπως στο amazon που ακούγεται κλπ.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 2:53 pm

Τα πήρε τελικά ο ΣΚΑΙ τα τηλεοπτικά δικαιώματα.

https://www.newsit.gr/athlitika/o-skai- ... a/4711660/

Ας ελπισουμε να μην είναι η ταφόπλακα για το ενδιαφέρον για την Α1 η προβολή τους σε συνδρομητικές πλατφόρμες.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά Θέματα Α1”