Ολυμπιακός vs Παναθηναϊκός, 9η αγωνιστική , Basket League 2022-2023

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Quincy

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5010
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2010 6:28 pm
Τοποθεσία: Σύρος
Αγαπημένος παίκτης: A. Iverson
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:12 pm

Τον Κααναν γιατί τον δίνει 2.01μ η ΕΡΤ; Ψήλωσε; :!: :?:

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:16 pm

Βασικός ο Κάναν, το λες κι έκπληξη.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13770
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:33 pm

παπαγιαννης :roofl:

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14433
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:40 pm

Ο Ολυμπιακός το έχει προσεγγίσει πολύ έξυπνα και κυνικά.
Χτυπάει μέσα και από την άλλη δεν μας αφήνει να τρέξουμε γνωρίζοντας ότι στο 5-5 κολλάμε.

Αν ο Ράντονιτς δεν βρει τρόπο να μην μπαίνει η μπάλα τόσο εύκολα στη ρακέτα θα κάνουν πάρτι.

Λέτε σήμερα να είναι το πρώτο πολύ καλό παιχνίδι του Κάναν; :shot:

Άβαταρ μέλους
Quincy

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5010
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2010 6:28 pm
Τοποθεσία: Σύρος
Αγαπημένος παίκτης: A. Iverson
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:41 pm

Ο Παπανικολάου σε βραδυά τουβλαρίσματος. Αν τα πάνε καλά Μακισικ Λαρε θα παίξει λιγότερο λογικά σήμερα.

Σημάδια ζωής από Κάαναν :bball:

Rice

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2021 12:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:47 pm

Πίτερς και Μπολομποι μαζί ισον καταστροφή.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13770
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:50 pm

παο μια απτα ιδια
οσφπ πολυ κακος

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14433
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:51 pm

Και Λαρεντζάκης και ΜακΚίσικ και Παπανικολάου χτίζουν σήμερα.

Σχήμα με Λαρεντζάκη, ΜακΚισικ, Μπολομπόι οσο είναι τόσο άστοχοι οι δυο πρώτοι δεν σκοράρει με τίποτα.

Άβαταρ μέλους
Quincy

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5010
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2010 6:28 pm
Τοποθεσία: Σύρος
Αγαπημένος παίκτης: A. Iverson
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:51 pm

Rice έγραψε:
Δευ Δεκ 05, 2022 7:47 pm
Πίτερς και Μπολομποι μαζί ισον καταστροφή.
Από την άλλη είναι κρίμα να σπασει το δίδυμο Φαλ-Βεζε γιατί με την ικανότητα του ψηλού στην πάσα και τα κοψίματα του Βεζε συνήθως κερδίζει πολλά ο Ολυμπιακός.

Γενικά βγήκε ο Φαλ, πάει η διαφορά. Χασάν Μάρτιν γύρνα πίσω

Άβαταρ μέλους
pisto-linas

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 14, 2020 2:08 pm
Αγαπημένη θέση: PG, SG
Αγαπημένος παίκτης: mj,d-rose.span,law iv
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:55 pm

Για τα θηρια στη δευτερη περιοδο.Πιτερς-Μπολομποι διδυμο εγκληματικα κακο.Κοουτς δε μας τα λες καλα,πως τα καταφερες ετσι με μεγαλυτερο μπατζετ ρε ανθρωπε.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pisto-linas την Δευ Δεκ 05, 2022 7:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
TSAKWNAS
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 7:56 pm

Κακο κοουτσαρισμα απο Μπαρτζωκα. Επρεπε να μαζευτει η διαφορα για να ξαναβαλει τον Φαλ. Απουσια time out, επισης... αν παει ετσι εως το τελος, ο ΠΑΟ μπορει ευκολα να χτυπησει το ματς.

Και πολυ αστοχος ο Ολυμπιακος. Εχεις τον Παπαγιαννη αμυνα και εισαι 2 εναντιον ενος και καταφερνεις να σου βαλει 2ποντο ο Μπεικον στον αιφνιδιασμο.

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14433
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:04 pm

Το σχήμα του Μπαρτζώκα με τους 3 κοντούς του έχει στοιχίσει στα ριμπάουντ χωρίς να του έχει δώσει και κατι ιδιαίτερο επιθετικά.

Κακή εικόνα ο Μπέικον να πηγαίνει στο ταιμ άουτ ρίχνοντας κλωτσιές σε καρέκλες και καπάκια να γράφει τον προπονητή και να κάνει ότι του έρθει.

Γενικά οχι τρομερός Παναθηναϊκός στο δεύτερο δεκάλεπτο, λίγο καλύτερος, αλλά πολύ χειρότερος Ολυμπιακός.

Ο Μπαρτζώκας για το δεύτερο ημίχρονο πρέπει να ξαναδεί το ροτέισον.

TSAKWNAS
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:08 pm

Quincy έγραψε:
Δευ Δεκ 05, 2022 7:51 pm
Γενικά βγήκε ο Φαλ, πάει η διαφορά. Χασάν Μάρτιν γύρνα πίσω
Τον Ζαν Σαρλ επρεπε να κρατησετε. Περσι ηταν ηδη βελτιωμενος. Ο Μαρτιν ηταν ηδη πεσμενος και φετος μοιαζει σα να χει ξεχασει το μπασκετ.

Ο Παο οντως δε παιζει κανα φοβερο μπασκετ. Ισα ισα ειναι αγχωμενος και παιζει χειροτερα απ οτι στα 3 προηγουμενα της ευρωλιγκας. Η διαφορα ειναι πως ο Μπεικον ειναι πιο ευστοχος και οτι ο Ολυμπιακος ειναι πολυ πιο αγχωμενος. Οταν βλεπεις τον Γουολτερς να παιρνει αμυντικο rebound εναντι του Φαλ... κατι δε παει καλα.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TSAKWNAS την Δευ Δεκ 05, 2022 8:12 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Quincy

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5010
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2010 6:28 pm
Τοποθεσία: Σύρος
Αγαπημένος παίκτης: A. Iverson
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:11 pm

Δεν είναι κακός ο Ολυμπιακός, απλά πλήρωσε πολύ ακριβά το βούτυρο στην άμυνα με Μπολο και Πιτερς. Όταν σου κάνει πλάκα ο Παπαγιάννης δεν έχεις να ελπίζεις σε πολλά.

Τούβλαραν και οι υπόλοιποι τα ελεύθερα το γύρισε ο ΠΑΟ και έπαιζε πιο άνετα.

Ο Σλούκας είναι σε ρηχά νερά αλλά η άμυνα του Παναθηναικού είναι πολύ καλά διαβασμένη πάνω του. Του δίνει ελάχιστα πράγματα.

Ένας να παίξει λίγο σοβαρά στην θέση 3 και να βάλει κανα σουτάκι θα απελευθερώσει όλη την ομάδα επιθετικά. Ο Μπολο ίσως είναι καλύτερα απέναντι στο Γκουνταιτις. Και μάλλον γι αυτό τον ξεκίνησε ο Ραντο και τον κράτησε όταν πήγε στον πάγκο ο Φαλ και του βγήκε. Είναι αρκετά χειρότερος στο πνρ ο Λιθουανός με 0 παιχνίδι πάνω από τη στεφάνη

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Quincy την Δευ Δεκ 05, 2022 8:12 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1036
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:12 pm

Τραγικό θέαμα, αν λεγόντουσαν διαφορετικά οι ομάδες θα είχαν φάει ζαπινγκ. Το σκορ έχει μείνει πολύ χαμηλά, τον παναθηναικό τον βολεύει αυτό, ενώ ο ολυμπιακός δε βλέπεται επιθετικά. Λέμε για τον κέιναν, αλλά μέχρι τώρα Μπολο και Πίτερς απλά δεν υπάρχουν. Χάθηκαν τρία ξεμαρκάριστα τρίποντα από Πίτερς και Μακκίσκικ, που αν τα είχε κάνει ο Κέιναν θα τον είχαμε σταυρώσει τον άνθρωπο. Ο Μακ δε φαίνεται να μπορεί να πιάσει τα γνωστά στανταρντ του στα ντέρμπι, και δε φαίνεται να κάνουμε κάτι μόνο με Φαλ. Πόντο πόντο θα πάει μέχρι τέλος.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αρχείο Τελικών Α1 και Yποβιβασμένων Ομάδων Α1”