Ολυμπιακός vs Παναθηναϊκός, 9η αγωνιστική , Basket League 2022-2023
Συντονιστής: Captains
- pisto-linas

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 14, 2020 2:08 pm
- Αγαπημένη θέση: PG, SG
- Αγαπημένος παίκτης: mj,d-rose.span,law iv
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pisto-linas την Δευ Δεκ 05, 2022 7:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κακο κοουτσαρισμα απο Μπαρτζωκα. Επρεπε να μαζευτει η διαφορα για να ξαναβαλει τον Φαλ. Απουσια time out, επισης... αν παει ετσι εως το τελος, ο ΠΑΟ μπορει ευκολα να χτυπησει το ματς.
Και πολυ αστοχος ο Ολυμπιακος. Εχεις τον Παπαγιαννη αμυνα και εισαι 2 εναντιον ενος και καταφερνεις να σου βαλει 2ποντο ο Μπεικον στον αιφνιδιασμο.
Και πολυ αστοχος ο Ολυμπιακος. Εχεις τον Παπαγιαννη αμυνα και εισαι 2 εναντιον ενος και καταφερνεις να σου βαλει 2ποντο ο Μπεικον στον αιφνιδιασμο.
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14433
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το σχήμα του Μπαρτζώκα με τους 3 κοντούς του έχει στοιχίσει στα ριμπάουντ χωρίς να του έχει δώσει και κατι ιδιαίτερο επιθετικά.
Κακή εικόνα ο Μπέικον να πηγαίνει στο ταιμ άουτ ρίχνοντας κλωτσιές σε καρέκλες και καπάκια να γράφει τον προπονητή και να κάνει ότι του έρθει.
Γενικά οχι τρομερός Παναθηναϊκός στο δεύτερο δεκάλεπτο, λίγο καλύτερος, αλλά πολύ χειρότερος Ολυμπιακός.
Ο Μπαρτζώκας για το δεύτερο ημίχρονο πρέπει να ξαναδεί το ροτέισον.
Κακή εικόνα ο Μπέικον να πηγαίνει στο ταιμ άουτ ρίχνοντας κλωτσιές σε καρέκλες και καπάκια να γράφει τον προπονητή και να κάνει ότι του έρθει.
Γενικά οχι τρομερός Παναθηναϊκός στο δεύτερο δεκάλεπτο, λίγο καλύτερος, αλλά πολύ χειρότερος Ολυμπιακός.
Ο Μπαρτζώκας για το δεύτερο ημίχρονο πρέπει να ξαναδεί το ροτέισον.
Τον Ζαν Σαρλ επρεπε να κρατησετε. Περσι ηταν ηδη βελτιωμενος. Ο Μαρτιν ηταν ηδη πεσμενος και φετος μοιαζει σα να χει ξεχασει το μπασκετ.
Ο Παο οντως δε παιζει κανα φοβερο μπασκετ. Ισα ισα ειναι αγχωμενος και παιζει χειροτερα απ οτι στα 3 προηγουμενα της ευρωλιγκας. Η διαφορα ειναι πως ο Μπεικον ειναι πιο ευστοχος και οτι ο Ολυμπιακος ειναι πολυ πιο αγχωμενος. Οταν βλεπεις τον Γουολτερς να παιρνει αμυντικο rebound εναντι του Φαλ... κατι δε παει καλα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TSAKWNAS την Δευ Δεκ 05, 2022 8:12 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- Quincy

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5010
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2010 6:28 pm
- Τοποθεσία: Σύρος
- Αγαπημένος παίκτης: A. Iverson
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν είναι κακός ο Ολυμπιακός, απλά πλήρωσε πολύ ακριβά το βούτυρο στην άμυνα με Μπολο και Πιτερς. Όταν σου κάνει πλάκα ο Παπαγιάννης δεν έχεις να ελπίζεις σε πολλά.
Τούβλαραν και οι υπόλοιποι τα ελεύθερα το γύρισε ο ΠΑΟ και έπαιζε πιο άνετα.
Ο Σλούκας είναι σε ρηχά νερά αλλά η άμυνα του Παναθηναικού είναι πολύ καλά διαβασμένη πάνω του. Του δίνει ελάχιστα πράγματα.
Ένας να παίξει λίγο σοβαρά στην θέση 3 και να βάλει κανα σουτάκι θα απελευθερώσει όλη την ομάδα επιθετικά. Ο Μπολο ίσως είναι καλύτερα απέναντι στο Γκουνταιτις. Και μάλλον γι αυτό τον ξεκίνησε ο Ραντο και τον κράτησε όταν πήγε στον πάγκο ο Φαλ και του βγήκε. Είναι αρκετά χειρότερος στο πνρ ο Λιθουανός με 0 παιχνίδι πάνω από τη στεφάνη
Τούβλαραν και οι υπόλοιποι τα ελεύθερα το γύρισε ο ΠΑΟ και έπαιζε πιο άνετα.
Ο Σλούκας είναι σε ρηχά νερά αλλά η άμυνα του Παναθηναικού είναι πολύ καλά διαβασμένη πάνω του. Του δίνει ελάχιστα πράγματα.
Ένας να παίξει λίγο σοβαρά στην θέση 3 και να βάλει κανα σουτάκι θα απελευθερώσει όλη την ομάδα επιθετικά. Ο Μπολο ίσως είναι καλύτερα απέναντι στο Γκουνταιτις. Και μάλλον γι αυτό τον ξεκίνησε ο Ραντο και τον κράτησε όταν πήγε στον πάγκο ο Φαλ και του βγήκε. Είναι αρκετά χειρότερος στο πνρ ο Λιθουανός με 0 παιχνίδι πάνω από τη στεφάνη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Quincy την Δευ Δεκ 05, 2022 8:12 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Redfly

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1036
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
- Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τραγικό θέαμα, αν λεγόντουσαν διαφορετικά οι ομάδες θα είχαν φάει ζαπινγκ. Το σκορ έχει μείνει πολύ χαμηλά, τον παναθηναικό τον βολεύει αυτό, ενώ ο ολυμπιακός δε βλέπεται επιθετικά. Λέμε για τον κέιναν, αλλά μέχρι τώρα Μπολο και Πίτερς απλά δεν υπάρχουν. Χάθηκαν τρία ξεμαρκάριστα τρίποντα από Πίτερς και Μακκίσκικ, που αν τα είχε κάνει ο Κέιναν θα τον είχαμε σταυρώσει τον άνθρωπο. Ο Μακ δε φαίνεται να μπορεί να πιάσει τα γνωστά στανταρντ του στα ντέρμπι, και δε φαίνεται να κάνουμε κάτι μόνο με Φαλ. Πόντο πόντο θα πάει μέχρι τέλος.



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο