Ελλάδα

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Jimmyrogue84

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1726
Εγγραφή: Τετ Απρ 30, 2014 2:57 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Σεπ 03, 2022 5:27 am

shtarkws έγραψε:
Παρ Σεπ 02, 2022 11:53 pm
Άραγε ποια είναι η καλύτερη ομάδα στην οποία έχει παίξει ο Γιάννης; Αυτή η Εθνική ή οι Bucs που πήραν δαχτυλίδι;

Βάζω και τον κόουτς στην εξίσωση.

Ps δεν εννοώ ότι είμαστε για χρυσό, εννοώ από άποψη παικτών, χημείας κτλ..
Εννοείται οι Μπάκς κι από χημεία κι από μονάδες!Γενικά σπάνια βλέπεις εθνική ομάδα με τόσο καλή χημεία όσο αρκετοί σύλλογοι.....Μια εθνική ομάδα με χημεία θα μπορούσε να είναι η Γερμανία, η Λιθουανία, η Τσεχία.

Άβαταρ μέλους
Giwrgos_AEK

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3008
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Αγαπημένη ομάδα: Aek
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Σεπ 03, 2022 11:11 am

νομιζω αν υπαρχει ενα στοιχειο που υπερεχει η τωρινή εθνική ομαδα σε σχέση και με τις δυο 1987, 2005 είναι η αθλητικότητα

old boy

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 286
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 03, 2020 7:22 pm
Αγαπημένος παίκτης: MJ, Saras, DerrickRose
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Σεπ 03, 2022 11:31 am

Giwrgos_AEK έγραψε:
Σάβ Σεπ 03, 2022 11:11 am
νομιζω αν υπαρχει ενα στοιχειο που υπερεχει η τωρινή εθνική ομαδα σε σχέση και με τις δυο 1987, 2005 είναι η αθλητικότητα
Σωστό αλλά ισχύει για όλα τα σπορ και ανέκαθεν - το ρεκόρ σήμερα στα 100μ ή στο μήκος είναι πολύ καλύτερο απ του 2005 και πίσω.
Η σύγκριση ταλέντου μόνο υποκειμενική μπορεί να 'ναι - στη δική μου ζυγαριά Γκαλης και Φάνης υπερτερούν ολόκληρης της ομάδας του 2005.

Άβαταρ μέλους
Zoys

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5306
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 09, 2010 6:31 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Σεπ 03, 2022 11:39 am

Η ερώτηση είναι αν ένα ρόστερ με έναν εκ των κορυφαίων παικτών στον κόσμο (αν όχι τον κορυφαίο) με το ίσως καλύτερο resume καριέρας στην ηλικία του ever και συμπαίκτες του ορισμένους εξαιρετικούς παίκτες Ευρωλίγκας, είναι το καλύτερο ρόστερ όλων των εποχών για την Ελλάδα; Ασφαλώς και δεν είναι καν κοντά. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάρει αέρα το χρυσό ούτε ότι θα μπορούσε να κερδίσει τις ΗΠΑ βέβαια, αλλά εκεί εισέρχονται μια σειρά από παράγοντες που δεν αφορούν το αθροιστικό ταλέντο των παικτών. Επίσης, ναι, οι Μπακς είναι καλύτερη ομάδα από την Ελλάδα. :P

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Σεπ 03, 2022 2:17 pm

Η ομάδα της τετραετίας 2004-2008 ήταν η πληρέστερη και πιο ταλαντούχα συνολικά εθνική ομάδα που είχαμε ποτέ.

Πεντάδα guards του επιπέδου των Διαμαντίδη-Παπαλουκά-Σπανούλη-Χατζηβρέττα-Ζήση δεν νομίζω να δούμε ποτέ ξανά στην εθνική ομάδα. Επίσης είχαμε τρομερούς διπλοθεσίτες ψηλούς, τους Τσαρτσαρή-Ντικούδη. Κάναμε πολλά χρόνια να δούμε Έλληνα παίκτη (Γιάννης) που να μπορεί να παίξει με ευχέρεια και στις δύο θέσεις (PF & C) της ρακέτας.

Η τωρινή ομάδα έχει έναν superstar του NBA αλλά εκείνη η ομάδα είχε περισσότερο ταλέντο αθροιστικά.

Άβαταρ μέλους
antonispgs

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 581
Εγγραφή: Κυρ Απρ 15, 2007 5:52 pm
Αγαπημένη θέση: PG, Bench
Αγαπημένος παίκτης: Nick Galis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Σεπ 04, 2022 3:25 pm

Παίζει κάποιος από εμάς στην εθνική ως νατουραλιζε;

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 2:56 pm

antonispgs έγραψε:
Κυρ Σεπ 04, 2022 3:25 pm
Παίζει κάποιος από εμάς στην εθνική ως νατουραλιζε;
Ο Dorsey, η FIBA δεν τον δέχεται ως γηγενή.

Tracy Mac

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3219
Εγγραφή: Τρί Δεκ 31, 2019 2:28 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 3:17 pm

GK_23 έγραψε:
Δευ Σεπ 05, 2022 2:56 pm
antonispgs έγραψε:
Κυρ Σεπ 04, 2022 3:25 pm
Παίζει κάποιος από εμάς στην εθνική ως νατουραλιζε;
Ο Dorsey, η FIBA δεν τον δέχεται ως γηγενή.
Γιατι δεν τον δεχεται? Αφου εχει παιξει και με μικρες εθνικες. Και επισης εχει Ελληνιδα μητερα. Εδω βλεπουμε τοσους παικτες σε αλλες εθνικες (Ισραηλ, Φιλανδία κλπ) να παιζουν με τοσους αμερικανους που εχουν συγγενεις απο την χωρα τους.

Giannis83

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2022 5:48 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 3:25 pm

Η FIBA δεν ασχολείται καθόλου με τις υπηκοότητες, τις ιθαγένειες και γενικότερα με τη νομοθεσία κάθε χώρας σχετικά με αυτά τα ζητήματα.
Το αν είναι κάποιος για τη FIBA νατουραλιζέ ή όχι, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το αν είχε το διαβατήρια της χώρας με την οποία αγωνίζεται πριν ή μετά τα 18 του χρόνια.
Ο Ντόρσει πήρε ελληνικό διαβατήριο στα 19 του (έπαιξε στην U20) κι επομένως αγωνίζεται ως νατουραλιζέ επειδή άργησε κατά 1 χρόνο.
O Μπράμος, επειδή κι αυτός το πήρε αρκετά μετά τα 18 του, αγωνιζόταν ως νατουραλιζέ.
Ο Καλάθης αντίθετα το είχε πάρει πριν κλείσει τα 18 (είχε αγωνιστεί με την U18) και γι' αυτό θεωρείται γηγενής.

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 3:28 pm

Tracy Mac έγραψε:
Δευ Σεπ 05, 2022 3:17 pm
Γιατι δεν τον δεχεται? Αφου εχει παιξει και με μικρες εθνικες. Και επισης εχει Ελληνιδα μητερα. Εδω βλεπουμε τοσους παικτες σε αλλες εθνικες (Ισραηλ, Φιλανδία κλπ) να παιζουν με τοσους αμερικανους που εχουν συγγενεις απο την χωρα τους.
Επειδή το έχουμε υπεραναλύσει το θέμα τους τελευταίους μήνες στο forum, σε παραπέμπω σε ένα ποστ που μπορεί να βρεις μαζεμένες πολλές πληροφορίες για το πως ορίζει η FIBA τους νατουραλιζέ:

viewtopic.php?p=76504#p76504

O Dorsey λογίζεται ως νατουραλιζέ από τη FIBA, το έχει επιβεβαιώσει και ο Σκουρτόπουλος με δηλώσεις του πριν κάποια χρόνια.
Για το ποιοι είναι οι νατουραλιζέ μέσα από τους οποίους μπορεί να επιλέξει η Εθνική: "Ο Ναζ Μήτρου Λονγκ (εφόσον πάρει το σχετικό έγγραφο), ο Τάιλερ Ντόρσεϊ, ο Ζακ Όγκαστ αν υπογράψει το χαρτί στη FIBA και ο Μάικ Μπράμος, ο οποίος πλέον δεν εχει τη διάθεση λόγω ηλικίας και κόπωσης να συμμετάσχει στην Εθνική ομάδα.Μπορούν αυτοί να συμμετέχουν στην προετοιμασία, αλλά στο τέλος ο προπονητής πρέπει να επιλέγει μόνο έναν".
https://www.sport24.gr/basket/skoyrtopo ... 46269.html
Giannis83 έγραψε:
Δευ Σεπ 05, 2022 3:25 pm
Η FIBA δεν ασχολείται καθόλου με τις υπηκοότητες, τις ιθαγένειες και γενικότερα με τη νομοθεσία κάθε χώρας σχετικά με αυτά τα ζητήματα.
Το αν είναι κάποιος για τη FIBA νατουραλιζέ ή όχι, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το αν είχε το διαβατήρια της χώρας με την οποία αγωνίζεται πριν ή μετά τα 18 του χρόνια.
Ο Ντόρσει πήρε ελληνικό διαβατήριο στα 19 του (έπαιξε στην U20) κι επομένως αγωνίζεται ως νατουραλιζέ επειδή άργησε κατά 1 χρόνο.
O Μπράμος, επειδή κι αυτός το πήρε αρκετά μετά τα 18 του, αγωνιζόταν ως νατουραλιζέ.
Ο Καλάθης αντίθετα το είχε πάρει πριν κλείσει τα 18 (είχε αγωνιστεί με την U18) και γι' αυτό θεωρείται γηγενής.
Το όριο της FIBA είναι τα 16 χρόνια, όχι τα 18.

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7366
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 12, 2022 4:02 pm

Στο Milwaukee υπάρχει το παρακάτω κανάλι "Locked On Bucks" που ασχολείται με τα νέα των Bucks, μόνο που τις τελευταίες ημέρες ασχολείται με την εθνική μας ομάδα και την πορεία της στο EuroBasket. Τα παιδιά που συζητούν/σχολιάζουν/αναλύουν γνωρίζουν έναν προς έναν τους Έλληνες παίκτες, το πως παίζουν, τις αδυναμίες τους κλπ. Δηλαδη στο Milwaukee γνωρίζουν περισσότερα για την εθνική μας, παρά ότι η δική τους εθνική έπαιζε στο Americup :drunk: και αυτό το οφείλουμε στον Γιάννη.

https://www.youtube.com/c/LockedonBucks/videos

Άβαταρ μέλους
Zoys

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5306
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 09, 2010 6:31 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Σεπ 14, 2022 1:14 am

Ο Καλάθης πήρε 26 προσπάθειες για τρίποντο στη διοργάνωση και ο Σλούκας 21. Δεν μπορεί να είναι κάτι που η ομάδα έκανε "σωστά" αυτό ανεξάρτητα του ότι "πήρε" αυτό που τις έδιναν οι άμυνες, δηλαδή έκανε αυτό που ήθελε ο αντίπαλος.

Άβαταρ μέλους
Reaper

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3336
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2019 8:55 pm
Αγαπημένη θέση: SG, Bench
Αγαπημένος παίκτης: Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Σεπ 14, 2022 1:25 am

Ηταν ενα απογοητευτικο τουρνουα για 2 παικτες κυριως για εμενα :

1 - Παπαγιαννης. Δεν ειμαι fan του και ειμαι γνωστος, αλλα δεν περιμενα με τιποτα αυτη την αδιανοητα κακη αμυντικη εικονα, να του κανει πλακα ο οποιοσδηποτε ψηλος.

2 - Σλουκας. Ασχημο να μοιαζει ενας γκαρντ που θεωρουμε εξαιρετικο στην Ευρωλιγκα ως παιδακι κοντρα σε γκαρντ με εκρηκτικο πρωτο βημα. Και σημερα και με την Τσεχια.

Μερικοι θα βαλουν και τον Παπαπετρου αλλα εγω δεν περιμενα τιποτα απ αυτον για να απογοητευτω, βασικα περιμενα ακριβως αυτο το 20% 3ποντο που ειχε.

Ο Λαρεντζακης και ο Αγραβανης πηγαν καλυτερα απ οσο περιμενα, ο Ντορσεϊ εν τελει μαλλον τα αναμενομενα (τελειως ασταθης), ο Καλαθης τα γνωστα (που τον καθιστουν προβλημα σε ομαδα με Γιαννη λογω της ελλειψης σουτ).

Noone remembers how. Everyone remembers if you won or you lost.
Άβαταρ μέλους
Crash95

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 735
Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2016 4:56 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Αγαπημένος παίκτης: LynnGreer,Printezis,Scola
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Πάνθηρες Καβάλας,Ολυμπιακός,ΣικάγοΜπουλς
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Σεπ 14, 2022 1:29 am

Reaper έγραψε:
Τετ Σεπ 14, 2022 1:25 am
Ηταν ενα απογοητευτικο τουρνουα για 2 παικτες κυριως για εμενα :

1 - Παπαγιαννης. Δεν ειμαι fan του και ειμαι γνωστος, αλλα δεν περιμενα με τιποτα αυτη την αδιανοητα κακη αμυντικη εικονα, να του κανει πλακα ο οποιοσδηποτε ψηλος.

2 - Σλουκας. Ασχημο να μοιαζει ενας γκαρντ που θεωρουμε εξαιρετικο στην Ευρωλιγκα ως παιδακι κοντρα σε γκαρντ με εκρηκτικο πρωτο βημα. Και σημερα και με την Τσεχια.

Μερικοι θα βαλουν και τον Παπαπετρου αλλα εγω δεν περιμενα τιποτα απ αυτον για να απογοητευτω, βασικα περιμενα ακριβως αυτο το 20% 3ποντο που ειχε.

Ο Λαρεντζακης και ο Αγραβανης πηγαν καλυτερα απ οσο περιμενα, ο Ντορσεϊ εν τελει μαλλον τα αναμενομενα (τελειως ασταθης), ο Καλαθης τα γνωστα (που τον καθιστουν προβλημα σε ομαδα με Γιαννη λογω της ελλειψης σουτ).
βάλε στην εξίσωση ότι Παπαγιάννης και Σλούκας είχαν δύσκολους τραυματισμούς και έκαναν τεράστιο αγώνα για να παίξουν. Ο Σλούκας δεν είδα να του κάνουν πλάκα, είχε καλές στιγμές και κακές στα παιχνίδια. Έδωσε και σημαντικά όπως το σουτ με Τσεχία για το 72-70

Εκτός απ'τον Crash Bandicoot που αγαπώ όπως καταλάβατε, λατρεύω και το μπασκετ!!! Αγαπημένες ομάδες Πάνθηρες Καβάλας, Ολυμπιακός, Σικάγο Μπουλς, Εθνική Ελλάδος και Εθνική Αργεντινής (μεγάλη καψούρα με τους γκαούτσος)!!!
Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7366
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Σεπ 14, 2022 1:33 am

Reaper έγραψε:
Τετ Σεπ 14, 2022 1:25 am
Ηταν ενα απογοητευτικο τουρνουα για 2 παικτες κυριως για εμενα :

1 - Παπαγιαννης. Δεν ειμαι fan του και ειμαι γνωστος, αλλα δεν περιμενα με τιποτα αυτη την αδιανοητα κακη αμυντικη εικονα, να του κανει πλακα ο οποιοσδηποτε ψηλος.

2 - Σλουκας. Ασχημο να μοιαζει ενας γκαρντ που θεωρουμε εξαιρετικο στην Ευρωλιγκα ως παιδακι κοντρα σε γκαρντ με εκρηκτικο πρωτο βημα. Και σημερα και με την Τσεχια.

Μερικοι θα βαλουν και τον Παπαπετρου αλλα εγω δεν περιμενα τιποτα απ αυτον για να απογοητευτω, βασικα περιμενα ακριβως αυτο το 20% 3ποντο που ειχε.

Ο Λαρεντζακης και ο Αγραβανης πηγαν καλυτερα απ οσο περιμενα, ο Ντορσεϊ εν τελει μαλλον τα αναμενομενα (τελειως ασταθης), ο Καλαθης τα γνωστα (που τον καθιστουν προβλημα σε ομαδα με Γιαννη λογω της ελλειψης σουτ).
Ο Παπαγιάννης έχει τα περισσότερα ελαφρυντικά από όλους, το παιδί ήταν ανέτοιμο. Ο Σλούκας ήταν ο τρίτος μας σκόρερ παρόλο που η αίσθηση είναι ότι δεν πήγε καλά, ωστόσο δεν ταίριαξε ποτέ με τον Γιάννη. Ο Παπαπέτρου από την άλλη δεν παίζει καλά με την εθνική, ούτε τώρα ούτε το 2019 ήταν καλός. Όσο για τον Καλάθη νομίζω ότι ήταν ο μόνος που ταίριαζε με τον Γιάννη σαν δημιουργία αλλά και για αυτόν πλέον τα χρόνια έχουν περάσει.

Όπως έγραψα και στα του ματς, το δίλημμα για το μέλλον είναι ένα: ή κάνουμε ανανέωση ή συνεχίζουμε να αυτοαποθεωνόμαστε. :peace:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Εurobasket 2022”