Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
25
9%
Σορτς
38
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
59
21%
Καλαϊτζάκης
6
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
23
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
13
5%
Σαμοντούροφ
10
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
58
21%
 
Σύνολο ψήφων: 282
Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3637
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:46 am

kein έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:37 am
Το μόνο σίγουρο είναι πως θα έχουμε ωραίο μεταγραφικό καλοκαίρι :mrgreen:
Φετος θα εχετε την ευκαιρια σας να σπασετε το περσινο ρεκορ σελιδων μας του τοπικ μεταγραφων. Επειδη εμας θα ειναι σχετικα ησυχο μετα απο χρονια μαλλον θα σας βοηθησουμε αρκετα και εμεις καθως το μπασκετ πολλοι εμισησαν την μεταγραφολαγνια ουδεις. :D

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7881
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:39 am



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14395
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:46 am

Έχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.

Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.

Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.

Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8032
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 11:50 am

pan24 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:46 am
Έχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.

Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.

Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.

Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
Μόνο και μόνο επειδή σουτάρει τόσο μέτρια στις βολές, θα προτιμούσα τον Βαλαντσιούνας.

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14395
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:55 am

BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:50 am
pan24 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:46 am
Έχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.

Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.

Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.

Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
Μόνο και μόνο επειδή σουτάρει τόσο μέτρια στις βολές, θα προτιμούσα τον Βαλαντσιούνας.
Ποσοστά καριέρας 79% ο ένας 66% ο άλλος, δεν είναι και τόσο τεράστια διαφορά.

Κατά τα λοιπά σε αυτή τη φάση της καριέρας τους ο Νουρκιτς είναι ένα επίπεδο πάνω.
Τη τελευταία χρονιά είχε και 4,8 ασσίστ και 35% τρίποντο είναι και 2 χρόνια μικρότερος.

Fitz

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1674
Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
Τοποθεσία: Netherlands
Αγαπημένη ομάδα: Utah-Jazz
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:04 pm

pan24 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:46 am
Έχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.

Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.

Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.

Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
Την ίδια αίσθηση έχω κι εγώ, αλλά για μια από τις θέσεις των περιφερειακών. Μπορεί να δούμε και 2 παίκτες από ΝΒΑ, οπότε σε αυτή την περίπτωση ίσως να είναι ο ψηλός ο δεύτερος. Νομίζω είναι αγορά που θα την κοιτάξει πολύ ο Ζέλικο, αν δεν κάνω λάθος και τον Sterling Brown από εκεί τον είχε πάρει κατευθείαν.

Κατά τα άλλα, καμία σχέση τώρα όντως ο Nurkic με τον JV. Από όποια μεριά κι αν το δει κανείς. Στην Ευρώπη θα είναι cheat και με τέτοιο προπονητή τώρα, μπορεί να γίνει κάτι σαν τον Pekovic παλιά. Lessort, Nurkic και κάποιος φθηνός αθλητικός - ελπιδοφόρος - θα είναι φοβερή γραμμή ψηλών, αν υπολογίσουμε ότι μπορεί να παίζει και χαμηλά σχήματα αν θέλει.

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13014
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:08 pm

Moυ φαινεται πολυ δυσκολο να μην βρει συμβολαιο ως μπακ απ σε καποια ομαδα ο Νουρκιτς, ωστε να κοιταξει την Ευρωπη σαν προοπτικη.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8032
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 12:14 pm

pan24 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:55 am
BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:50 am


Μόνο και μόνο επειδή σουτάρει τόσο μέτρια στις βολές, θα προτιμούσα τον Βαλαντσιούνας.
Ποσοστά καριέρας 79% ο ένας 66% ο άλλος, δεν είναι και τόσο τεράστια διαφορά.
Η διαφορά στο ποσοστό μόνο μικρή δεν είναι, και αν σκεφτείς ότι και ο Λεσόρ είναι παίκτης του ~65% καταλαβαίνει κανείς πόσες βολές θα ξοδεύουμε σε κάθε παιχνίδι, κάτι που θα στοιχίσει σε "κλειστά" ματς. Εγώ τον Νούρκιτς από την Εθνική Βοσνίας πάντως, τον θυμάμαι ως έναν άγαρμπο σέντερ, με μέτρια τελειώματα που απλά σπρώχνει καλά στη ρακέτα λόγω του όγκου του. Και επιπλέον μου είχε φανεί και επιρρεπής στο λάθος, έχανε πολλές φορές την μπάλα μέσα από τα χέρια του ή του την κλέβανε.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:16 pm

pan24 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:55 am
BillyPao έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:50 am


Μόνο και μόνο επειδή σουτάρει τόσο μέτρια στις βολές, θα προτιμούσα τον Βαλαντσιούνας.
Ποσοστά καριέρας 79% ο ένας 66% ο άλλος, δεν είναι και τόσο τεράστια διαφορά.

Κατά τα λοιπά σε αυτή τη φάση της καριέρας τους ο Νουρκιτς είναι ένα επίπεδο πάνω.
Τη τελευταία χρονιά είχε και 4,8 ασσίστ και 35% τρίποντο είναι και 2 χρόνια μικρότερος.
Το μόνο που με φοβίζει στην περίπτωση Νούρκιτς είναι οι τραυματισμοί του και αν προσθέσεις και το γεγονός ότι κατά πάσα πιθανότητα θα επαναπατριστεί ο Big Papa που προέρχεται από σοβαρό τραυματισμό τότε γίνεται ακόμα πιο επίφοβο το σενάριο.Αν είχα από πίσω έναν Οτούρου για παράδειγμα που δεν έχει τραυματισμούς τότε θα ήμουν πιο ήρεμος σε αυτό το κομμάτι.

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14395
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:35 pm

j-kidd13 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:08 pm
Moυ φαινεται πολυ δυσκολο να μην βρει συμβολαιο ως μπακ απ σε καποια ομαδα ο Νουρκιτς, ωστε να κοιταξει την Ευρωπη σαν προοπτικη.
Σίγουρα συμβόλαιο θα βρει όπως και ο Μπογκντάνοβιτς.

Η μόνη ελπίδα μας με αυτούς είναι να θελήσουν τώρα που έχουν ξεπεράσει τα 30 και έχουν περάσει το πικ τους να επιστρέψουν Ευρώπη για ρόλο πρωταγωνιστή με ίδια ή λιγο λιγότερα λεφτά αντι να είναι εκεί σε ρόλο μπακαπ κάπου.

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3297
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:39 pm

Fitz έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:04 pm
pan24 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:46 am
Έχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.

Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.

Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.

Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
Την ίδια αίσθηση έχω κι εγώ, αλλά για μια από τις θέσεις των περιφερειακών. Μπορεί να δούμε και 2 παίκτες από ΝΒΑ, οπότε σε αυτή την περίπτωση ίσως να είναι ο ψηλός ο δεύτερος. Νομίζω είναι αγορά που θα την κοιτάξει πολύ ο Ζέλικο, αν δεν κάνω λάθος και τον Sterling Brown από εκεί τον είχε πάρει κατευθείαν.

Κατά τα άλλα, καμία σχέση τώρα όντως ο Nurkic με τον JV. Από όποια μεριά κι αν το δει κανείς. Στην Ευρώπη θα είναι cheat και με τέτοιο προπονητή τώρα, μπορεί να γίνει κάτι σαν τον Pekovic παλιά. Lessort, Nurkic και κάποιος φθηνός αθλητικός - ελπιδοφόρος - θα είναι φοβερή γραμμή ψηλών, αν υπολογίσουμε ότι μπορεί να παίζει και χαμηλά σχήματα αν θέλει.
Κάνεις λάθος γιατί τον Sterling Brown τον πήρε από Άλμπα όχι από ΝΒΑ.

Fitz

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1674
Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
Τοποθεσία: Netherlands
Αγαπημένη ομάδα: Utah-Jazz
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:48 pm

golitog7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:39 pm
Fitz έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:04 pm


Την ίδια αίσθηση έχω κι εγώ, αλλά για μια από τις θέσεις των περιφερειακών. Μπορεί να δούμε και 2 παίκτες από ΝΒΑ, οπότε σε αυτή την περίπτωση ίσως να είναι ο ψηλός ο δεύτερος. Νομίζω είναι αγορά που θα την κοιτάξει πολύ ο Ζέλικο, αν δεν κάνω λάθος και τον Sterling Brown από εκεί τον είχε πάρει κατευθείαν.

Κατά τα άλλα, καμία σχέση τώρα όντως ο Nurkic με τον JV. Από όποια μεριά κι αν το δει κανείς. Στην Ευρώπη θα είναι cheat και με τέτοιο προπονητή τώρα, μπορεί να γίνει κάτι σαν τον Pekovic παλιά. Lessort, Nurkic και κάποιος φθηνός αθλητικός - ελπιδοφόρος - θα είναι φοβερή γραμμή ψηλών, αν υπολογίσουμε ότι μπορεί να παίζει και χαμηλά σχήματα αν θέλει.
Κάνεις λάθος γιατί τον Sterling Brown τον πήρε από Άλμπα όχι από ΝΒΑ.
Θενξ, έγραφα χωρίς να ψάξω.

Ο Νουρκ με κάποιο τρόπο τα τελευταία 3 χρόνια βρίσκει συμβόλαια - και όχι μικρά κιόλας. Νομίζω στη Utah έπαιρνε 17εκ. τύπου. Ωστόσο, παρόλο που βρίσκει συμβόλαια, ο χρόνος του, αλλά και η εμπιστοσύνη που του δείχνουν τα προπονητικά teams, είναι από ελάχιστα έως ανύπαρκτα. Γι αυτό ίσως είναι πιθανό με μια καλή οικονομική προσφορά να έρθει Ευρώπη.
Μπίλυ μην κρίνεις από τα λίγα ματς με τις εθνικές, που είναι ούτως ή άλλως περίεργα. Ο τύπος μπορεί να είναι πυρηνικό όπλο κατά δω.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:51 pm

Και οι δυο παικτες Νουρκιτς και Βαλα είναι σπουδαιοι. Καθαρά προσωπική άποψη οτι στην Ευρώπη επιθετικά ο Βαλα ειναι απόλυτο cheat ενω δεν ξερω τι θα περίμενα επιθετικά απο Νουρκιτς αφου το ποστ παιχνίδι του είναι ενα σκαλί κάτω

Αμυντικά και δημιουργικά ο Νουρκιτς είναι πολυ καλύτερος.

Οπότε αν μπορούσε ο Ζοτς να πάρει ενας απο τους δυο θα έπρεπε να σκεφτεί λχ για Βαλα αν μπορεί να τον "καλυψει" με Χουαντσο ή Μπονγκα ή NHD γιατί τετοιος πολιορκητικος κριός είναι για φόβο.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5974
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:59 pm

SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:51 pm
Και οι δυο παικτες Νουρκιτς και Βαλα είναι σπουδαιοι. Καθαρά προσωπική άποψη οτι στην Ευρώπη επιθετικά ο Βαλα ειναι απόλυτο cheat ενω δεν ξερω τι θα περίμενα επιθετικά απο Νουρκιτς αφου το ποστ παιχνίδι του είναι ενα σκαλί κάτω

Αμυντικά και δημιουργικά ο Νουρκιτς είναι πολυ καλύτερος.

Οπότε αν μπορούσε ο Ζοτς να πάρει ενας απο τους δυο θα έπρεπε να σκεφτεί λχ για Βαλα αν μπορεί να τον "καλυψει" με Χουαντσο ή Μπονγκα ή NHD γιατί τετοιος πολιορκητικος κριός είναι για φόβο.
Φέρτους και τους δύο να τελειώνουμε :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:15 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:59 pm
SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:51 pm
Και οι δυο παικτες Νουρκιτς και Βαλα είναι σπουδαιοι. Καθαρά προσωπική άποψη οτι στην Ευρώπη επιθετικά ο Βαλα ειναι απόλυτο cheat ενω δεν ξερω τι θα περίμενα επιθετικά απο Νουρκιτς αφου το ποστ παιχνίδι του είναι ενα σκαλί κάτω

Αμυντικά και δημιουργικά ο Νουρκιτς είναι πολυ καλύτερος.

Οπότε αν μπορούσε ο Ζοτς να πάρει ενας απο τους δυο θα έπρεπε να σκεφτεί λχ για Βαλα αν μπορεί να τον "καλυψει" με Χουαντσο ή Μπονγκα ή NHD γιατί τετοιος πολιορκητικος κριός είναι για φόβο.
Φέρτους και τους δύο να τελειώνουμε :lol:
Ναι, αλλά τότε:

Εικόνα

-- Τι γίνεται εδώ, ρε παιδιά;

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”