Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3637
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14399
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Έχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.
Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.
Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.
Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.
Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.
Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8038
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Μόνο και μόνο επειδή σουτάρει τόσο μέτρια στις βολές, θα προτιμούσα τον Βαλαντσιούνας.pan24 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:46 amΈχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.
Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.
Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.
Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14399
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ποσοστά καριέρας 79% ο ένας 66% ο άλλος, δεν είναι και τόσο τεράστια διαφορά.BillyPao έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:50 amΜόνο και μόνο επειδή σουτάρει τόσο μέτρια στις βολές, θα προτιμούσα τον Βαλαντσιούνας.pan24 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:46 amΈχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.
Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.
Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.
Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
Κατά τα λοιπά σε αυτή τη φάση της καριέρας τους ο Νουρκιτς είναι ένα επίπεδο πάνω.
Τη τελευταία χρονιά είχε και 4,8 ασσίστ και 35% τρίποντο είναι και 2 χρόνια μικρότερος.
-
Fitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1674
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
- Τοποθεσία: Netherlands
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Την ίδια αίσθηση έχω κι εγώ, αλλά για μια από τις θέσεις των περιφερειακών. Μπορεί να δούμε και 2 παίκτες από ΝΒΑ, οπότε σε αυτή την περίπτωση ίσως να είναι ο ψηλός ο δεύτερος. Νομίζω είναι αγορά που θα την κοιτάξει πολύ ο Ζέλικο, αν δεν κάνω λάθος και τον Sterling Brown από εκεί τον είχε πάρει κατευθείαν.pan24 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:46 amΈχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.
Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.
Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.
Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
Κατά τα άλλα, καμία σχέση τώρα όντως ο Nurkic με τον JV. Από όποια μεριά κι αν το δει κανείς. Στην Ευρώπη θα είναι cheat και με τέτοιο προπονητή τώρα, μπορεί να γίνει κάτι σαν τον Pekovic παλιά. Lessort, Nurkic και κάποιος φθηνός αθλητικός - ελπιδοφόρος - θα είναι φοβερή γραμμή ψηλών, αν υπολογίσουμε ότι μπορεί να παίζει και χαμηλά σχήματα αν θέλει.
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8038
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Η διαφορά στο ποσοστό μόνο μικρή δεν είναι, και αν σκεφτείς ότι και ο Λεσόρ είναι παίκτης του ~65% καταλαβαίνει κανείς πόσες βολές θα ξοδεύουμε σε κάθε παιχνίδι, κάτι που θα στοιχίσει σε "κλειστά" ματς. Εγώ τον Νούρκιτς από την Εθνική Βοσνίας πάντως, τον θυμάμαι ως έναν άγαρμπο σέντερ, με μέτρια τελειώματα που απλά σπρώχνει καλά στη ρακέτα λόγω του όγκου του. Και επιπλέον μου είχε φανεί και επιρρεπής στο λάθος, έχανε πολλές φορές την μπάλα μέσα από τα χέρια του ή του την κλέβανε.
Το μόνο που με φοβίζει στην περίπτωση Νούρκιτς είναι οι τραυματισμοί του και αν προσθέσεις και το γεγονός ότι κατά πάσα πιθανότητα θα επαναπατριστεί ο Big Papa που προέρχεται από σοβαρό τραυματισμό τότε γίνεται ακόμα πιο επίφοβο το σενάριο.Αν είχα από πίσω έναν Οτούρου για παράδειγμα που δεν έχει τραυματισμούς τότε θα ήμουν πιο ήρεμος σε αυτό το κομμάτι.
- golitog7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3297
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
- Τοποθεσία: Munich
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κάνεις λάθος γιατί τον Sterling Brown τον πήρε από Άλμπα όχι από ΝΒΑ.Fitz έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:04 pmΤην ίδια αίσθηση έχω κι εγώ, αλλά για μια από τις θέσεις των περιφερειακών. Μπορεί να δούμε και 2 παίκτες από ΝΒΑ, οπότε σε αυτή την περίπτωση ίσως να είναι ο ψηλός ο δεύτερος. Νομίζω είναι αγορά που θα την κοιτάξει πολύ ο Ζέλικο, αν δεν κάνω λάθος και τον Sterling Brown από εκεί τον είχε πάρει κατευθείαν.pan24 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:46 amΈχω μια υποψία και μόνο, πες το αίσθηση.
Το μεγάλο μπαμ που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε από ΝΒΑ δε θα είναι ο Βαλαντσιούνας.
Νομίζω ότι θα προσπαθήσουμε για Νούρκιτς που είναι και ελεύθερος.
Ταιριάζει πολύ περισσότερο και είναι και πολύ μεγαλύτερο μπαμ αν γίνει.
Φυσικά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά επειδή είναι 32 πλέον αν δε βρει κάποιο μεγάλο συμβόλαιο αλλά μικρό μονοετές/1+1 και σε αντίθεση του προσφέροουμε κάτι τύπου κλειστό 3ετες για 15εκ ίσως και να ήταν πιθανό.
Κατά τα άλλα, καμία σχέση τώρα όντως ο Nurkic με τον JV. Από όποια μεριά κι αν το δει κανείς. Στην Ευρώπη θα είναι cheat και με τέτοιο προπονητή τώρα, μπορεί να γίνει κάτι σαν τον Pekovic παλιά. Lessort, Nurkic και κάποιος φθηνός αθλητικός - ελπιδοφόρος - θα είναι φοβερή γραμμή ψηλών, αν υπολογίσουμε ότι μπορεί να παίζει και χαμηλά σχήματα αν θέλει.
-
Fitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1674
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
- Τοποθεσία: Netherlands
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Θενξ, έγραφα χωρίς να ψάξω.golitog7 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:39 pmΚάνεις λάθος γιατί τον Sterling Brown τον πήρε από Άλμπα όχι από ΝΒΑ.Fitz έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:04 pm
Την ίδια αίσθηση έχω κι εγώ, αλλά για μια από τις θέσεις των περιφερειακών. Μπορεί να δούμε και 2 παίκτες από ΝΒΑ, οπότε σε αυτή την περίπτωση ίσως να είναι ο ψηλός ο δεύτερος. Νομίζω είναι αγορά που θα την κοιτάξει πολύ ο Ζέλικο, αν δεν κάνω λάθος και τον Sterling Brown από εκεί τον είχε πάρει κατευθείαν.
Κατά τα άλλα, καμία σχέση τώρα όντως ο Nurkic με τον JV. Από όποια μεριά κι αν το δει κανείς. Στην Ευρώπη θα είναι cheat και με τέτοιο προπονητή τώρα, μπορεί να γίνει κάτι σαν τον Pekovic παλιά. Lessort, Nurkic και κάποιος φθηνός αθλητικός - ελπιδοφόρος - θα είναι φοβερή γραμμή ψηλών, αν υπολογίσουμε ότι μπορεί να παίζει και χαμηλά σχήματα αν θέλει.
Ο Νουρκ με κάποιο τρόπο τα τελευταία 3 χρόνια βρίσκει συμβόλαια - και όχι μικρά κιόλας. Νομίζω στη Utah έπαιρνε 17εκ. τύπου. Ωστόσο, παρόλο που βρίσκει συμβόλαια, ο χρόνος του, αλλά και η εμπιστοσύνη που του δείχνουν τα προπονητικά teams, είναι από ελάχιστα έως ανύπαρκτα. Γι αυτό ίσως είναι πιθανό με μια καλή οικονομική προσφορά να έρθει Ευρώπη.
Μπίλυ μην κρίνεις από τα λίγα ματς με τις εθνικές, που είναι ούτως ή άλλως περίεργα. Ο τύπος μπορεί να είναι πυρηνικό όπλο κατά δω.
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 750
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Και οι δυο παικτες Νουρκιτς και Βαλα είναι σπουδαιοι. Καθαρά προσωπική άποψη οτι στην Ευρώπη επιθετικά ο Βαλα ειναι απόλυτο cheat ενω δεν ξερω τι θα περίμενα επιθετικά απο Νουρκιτς αφου το ποστ παιχνίδι του είναι ενα σκαλί κάτω
Αμυντικά και δημιουργικά ο Νουρκιτς είναι πολυ καλύτερος.
Οπότε αν μπορούσε ο Ζοτς να πάρει ενας απο τους δυο θα έπρεπε να σκεφτεί λχ για Βαλα αν μπορεί να τον "καλυψει" με Χουαντσο ή Μπονγκα ή NHD γιατί τετοιος πολιορκητικος κριός είναι για φόβο.
Αμυντικά και δημιουργικά ο Νουρκιτς είναι πολυ καλύτερος.
Οπότε αν μπορούσε ο Ζοτς να πάρει ενας απο τους δυο θα έπρεπε να σκεφτεί λχ για Βαλα αν μπορεί να τον "καλυψει" με Χουαντσο ή Μπονγκα ή NHD γιατί τετοιος πολιορκητικος κριός είναι για φόβο.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5974
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Φέρτους και τους δύο να τελειώνουμεSbioTech έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:51 pmΚαι οι δυο παικτες Νουρκιτς και Βαλα είναι σπουδαιοι. Καθαρά προσωπική άποψη οτι στην Ευρώπη επιθετικά ο Βαλα ειναι απόλυτο cheat ενω δεν ξερω τι θα περίμενα επιθετικά απο Νουρκιτς αφου το ποστ παιχνίδι του είναι ενα σκαλί κάτω
Αμυντικά και δημιουργικά ο Νουρκιτς είναι πολυ καλύτερος.
Οπότε αν μπορούσε ο Ζοτς να πάρει ενας απο τους δυο θα έπρεπε να σκεφτεί λχ για Βαλα αν μπορεί να τον "καλυψει" με Χουαντσο ή Μπονγκα ή NHD γιατί τετοιος πολιορκητικος κριός είναι για φόβο.

- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 301
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Ναι, αλλά τότε:nikolas_asteri έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:59 pmΦέρτους και τους δύο να τελειώνουμεSbioTech έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:51 pmΚαι οι δυο παικτες Νουρκιτς και Βαλα είναι σπουδαιοι. Καθαρά προσωπική άποψη οτι στην Ευρώπη επιθετικά ο Βαλα ειναι απόλυτο cheat ενω δεν ξερω τι θα περίμενα επιθετικά απο Νουρκιτς αφου το ποστ παιχνίδι του είναι ενα σκαλί κάτω
Αμυντικά και δημιουργικά ο Νουρκιτς είναι πολυ καλύτερος.
Οπότε αν μπορούσε ο Ζοτς να πάρει ενας απο τους δυο θα έπρεπε να σκεφτεί λχ για Βαλα αν μπορεί να τον "καλυψει" με Χουαντσο ή Μπονγκα ή NHD γιατί τετοιος πολιορκητικος κριός είναι για φόβο.![]()

-- Τι γίνεται εδώ, ρε παιδιά;




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο