Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
60
21%
 
Σύνολο ψήφων: 291
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:03 pm

BillyPao έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:59 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:57 pm


στο ρεντπλανετ και το επιβεβαιωσε και στο τουιτερ ο χρησταρας7καμινια :welcome:
Αξιόπιστοι φαίνονται... :D Εγώ άκουσα για 5.000.000 χωρίς τα μπόνους... :D
μπορει να ειναι και οπως τα υπολογιζουν τα δικα τους συμβαολαια

500 τον χρονο + 1.5 εκατ τα μπονους :hoho:

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pm

Όλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8073
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 10:05 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pm
Όλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
Μάλλον έχεις μπερδέψει την πολιτική με τον αθλητισμό...

Άβαταρ μέλους
Giwrgos_AEK

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2996
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Αγαπημένη ομάδα: Aek
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:08 pm

t0ny3 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:52 pm
Αισθανομαι πολυ μπερδεμενος που μεχρι που κοιταξα την ημερομηνια μηπως εχουμε πρταπριλια.

Καταλαβαινω τη λογικη της κινησης αλλα εχω ενδοιασμους.

ΕΙναι 34 χρονων και ειναι ο δευτερος ψηλος μας που προερχεται απο 1 χρονο απουσιας και γενικα καπως γυαλινος.

Η ελληνοποιηση του θα γυρισει μπουμερανγκ σε ολο το αφηγημα της ΚΑΕ και του προεδρου αυτα τα χροναι με τον Γουοκαπ. Βεβαια ο προεδρας ισχυριζεται οτι οι απεναντι τον εκαναν Ελληνα, εμεις απλα τον παιρνουμε.

Απο την αλλη αν το διλημμα ητα Παπαγιαννης ή Φαλ τοτε προτιμω Φαλ.

Χωρις Ελληνα ψηλο επιπεδου Γιουρολινκ θα παιζαμε παλι στην Α1 με τον Λεσορτ μονο ψηλο, οποτε καπως κατανοω την κινηση.

Το αφηγημα της ανανεωσης του ηλικιακου μεσου ορου δεν ξεκιναει επισης καλα.

Οπως καταλαβαινεται μαλλον καθε κινηση θα μας πιασει απροετοιμαστους.
Για να τον ζητήσει ο Ομπράντοβιτς θα έχει τους λόγους του

Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:10 pm

Giwrgos_AEK έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:08 pm
t0ny3 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:52 pm
Αισθανομαι πολυ μπερδεμενος που μεχρι που κοιταξα την ημερομηνια μηπως εχουμε πρταπριλια.

Καταλαβαινω τη λογικη της κινησης αλλα εχω ενδοιασμους.

ΕΙναι 34 χρονων και ειναι ο δευτερος ψηλος μας που προερχεται απο 1 χρονο απουσιας και γενικα καπως γυαλινος.

Η ελληνοποιηση του θα γυρισει μπουμερανγκ σε ολο το αφηγημα της ΚΑΕ και του προεδρου αυτα τα χροναι με τον Γουοκαπ. Βεβαια ο προεδρας ισχυριζεται οτι οι απεναντι τον εκαναν Ελληνα, εμεις απλα τον παιρνουμε.

Απο την αλλη αν το διλημμα ητα Παπαγιαννης ή Φαλ τοτε προτιμω Φαλ.

Χωρις Ελληνα ψηλο επιπεδου Γιουρολινκ θα παιζαμε παλι στην Α1 με τον Λεσορτ μονο ψηλο, οποτε καπως κατανοω την κινηση.

Το αφηγημα της ανανεωσης του ηλικιακου μεσου ορου δεν ξεκιναει επισης καλα.

Οπως καταλαβαινεται μαλλον καθε κινηση θα μας πιασει απροετοιμαστους.
Για να τον ζητήσει ο Ομπράντοβιτς θα έχει τους λόγους του
Πιο πολύ κίνηση dpg είναι. Σε συνδιασμό αν πάρει διαβατήριο σίγουρα δεν χαλάει και τον Ομπράντοβιτς για να τον έχει στο ελληνικό πρωτάθλημα.

Seven star

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2024 1:07 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Πάτρικ Μπερκ
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 10:13 pm

Δεν είναι dpg κίνηση. Ο Ομπράντοβιτς πάντα αρεσκόταν να δουλεύει με βετεράνους ( βλ Μίντλετον , Ροτζερς κ.α.)

Λόγος: Το αναφερόμενο μήνυμα περιέχει συνδέσμους με παράνομο ή πειρατικό λογισμικό..
Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9197
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:14 pm

Καλά, δεν προέρχεται και από 2 χιαστούς ο Fall, ούτε 40 χρονών είναι. Σίγουρα πολύ δύσκολα θα έχει το impact που είχε την διετία 2022-24, αλλά για δεύτερος ψηλός είναι αξιοπρεπής και πιστεύω ο Ομπράντοβιτς ξέρει να τον αξιοποιεί καλά. Ειδικά για Ελλάδα που θα σας χρειάζεται, αφού δεν γίνεται πάλι να πάτε στους τελικούς με 9 παίκτες, τον Μήτογλου να βγαίνει από την ναφθαλίνη και τον Lessort να βαράει 30 λεπτά.

Δεν νομίζω ότι είναι καθαρά κίνηση ΔΠΓ. Λογικά θα είναι σε συνεννόηση με Ζοτς. Πιθανόν ο ΔΠΓ να είχε βολιδοσκοπήσει την περίπτωση εδώ και καιρό και να μην είχε κάνει τίποτα μέχρι να γίνει πιο ξεκάθαρο πότε θα πάρει διαβατήριο και τι θα γίνει με προπονητή, και τώρα στις διαπραγματεύσεις με Ζοτς να έπεσε το όνομα του στο τραπέζι και να το ενέκρινε.

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:15 pm

BillyPao έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:05 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pm
Όλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
Μάλλον έχεις μπερδέψει την πολιτική με τον αθλητισμό...
Καταρχάς πολιτική υπάρχει παντού. Κατά δεύτερον ο ίδιος ο dpg δηλώνει πιο ακροδεξιός από τον Κασιδιάρη και τα ίδια λέει και ο Έλον Μασκ αλλά αν μιλήσουμε για εισαγωγή εργατικών χεριών από Ινδία, Πακιστάν κλπ είναι άλλο πράγμα μάλλον.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Kwstantino

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:15 pm



Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:16 pm

kojito έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:14 pm
Καλά, δεν προέρχεται και από 2 χιαστούς ο Fall, ούτε 40 χρονών είναι. Σίγουρα πολύ δύσκολα θα έχει το impact που είχε την διετία 2022-24, αλλά για δεύτερος ψηλός είναι αξιοπρεπής και πιστεύω ο Ομπράντοβιτς ξέρει να τον αξιοποιεί καλά. Ειδικά για Ελλάδα που θα σας χρειάζεται, αφού δεν γίνεται πάλι να πάτε στους τελικούς με 9 παίκτες, τον Μήτογλου να βγαίνει από την ναφθαλίνη και τον Lessort να βαράει 30 λεπτά.

Δεν νομίζω ότι είναι καθαρά κίνηση ΔΠΓ. Λογικά θα είναι σε συνεννόηση με Ζοτς. Πιθανόν ο ΔΠΓ να είχε βολιδοσκοπήσει την περίπτωση εδώ και καιρό και να μην είχε κάνει τίποτα μέχρι να γίνει πιο ξεκάθαρο πότε θα πάρει διαβατήριο και τι θα γίνει με προπονητή, και τώρα στις διαπραγματεύσεις με Ζοτς να έπεσε το όνομα του στο τραπέζι και να το ενέκρινε.
αν η αποφαση ηταν οτι για τριτο ψηλο χρειαζομαστε διαβατηριο,εγω διαφωνω προσωπικα,τοτε οι επιλογες ηταν φαλ με ελληνικο διαβατηριο η παπαγιαννης μετα απο προσφατο χιαστο
ε δεν θελει και πολυ σκεψη η αποφαση

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:17 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:15 pm
BillyPao έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:05 pm


Μάλλον έχεις μπερδέψει την πολιτική με τον αθλητισμό...
Καταρχάς πολιτική υπάρχει παντού. Κατά δεύτερον ο ίδιος ο dpg δηλώνει πιο ακροδεξιός από τον Κασιδιάρη και τα ίδια λέει και ο Έλον Μασκ αλλά αν μιλήσουμε για εισαγωγή εργατικών χεριών από Ινδία, Πακιστάν κλπ είναι άλλο πράγμα μάλλον.
καλα ο δγ εχει δηλωσει οτι δεν ειναι αλαφουζος να τον μπιμπ
επειδη τα λεει δεν σημαινει οτι τα εννοει κιολας

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2059
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:17 pm

j-kidd13 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:54 pm
Kwstantino έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:48 pm
2 εκατομμύρια τον χρόνο για έναν παίκτη 34 ετών μετά από σοβαρό τραυματισμό.

Αυτά βλέπουν Γουοκαο, Ντόρσεϊ και τρελαίνονται
Που γράφτηκε οτι πηρε 2 εκ το χρονο;
6Μ για 2+1 λεει ο Στεφανου

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1525
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 10:17 pm

BillyPao έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:05 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pm
Όλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
Μάλλον έχεις μπερδέψει την πολιτική με τον αθλητισμό...
Κοίτα, το ότι έχασε ο DPG κάθε ίχνος αξιοπιστίας (που δεν είχε) δε πάει να πει ότι έκανε κάτι κατακριτέο ο ΠΑΟ ως ομάδα. Ο ΠΑΟ καλά έκανε.

Απλά τονίζουμε τα ακραία mental gymnastics που απαιτούνται για να μπορεί αυτός ο άνθρωπος να λέει ό,τι λέει και στο τέλος της ημέρας να τα έχει καλά με τον ευατό του.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:17 pm

Giwrgos_AEK έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:08 pm
t0ny3 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:52 pm
Αισθανομαι πολυ μπερδεμενος που μεχρι που κοιταξα την ημερομηνια μηπως εχουμε πρταπριλια.

Καταλαβαινω τη λογικη της κινησης αλλα εχω ενδοιασμους.

ΕΙναι 34 χρονων και ειναι ο δευτερος ψηλος μας που προερχεται απο 1 χρονο απουσιας και γενικα καπως γυαλινος.

Η ελληνοποιηση του θα γυρισει μπουμερανγκ σε ολο το αφηγημα της ΚΑΕ και του προεδρου αυτα τα χροναι με τον Γουοκαπ. Βεβαια ο προεδρας ισχυριζεται οτι οι απεναντι τον εκαναν Ελληνα, εμεις απλα τον παιρνουμε.

Απο την αλλη αν το διλημμα ητα Παπαγιαννης ή Φαλ τοτε προτιμω Φαλ.

Χωρις Ελληνα ψηλο επιπεδου Γιουρολινκ θα παιζαμε παλι στην Α1 με τον Λεσορτ μονο ψηλο, οποτε καπως κατανοω την κινηση.

Το αφηγημα της ανανεωσης του ηλικιακου μεσου ορου δεν ξεκιναει επισης καλα.

Οπως καταλαβαινεται μαλλον καθε κινηση θα μας πιασει απροετοιμαστους.
Για να τον ζητήσει ο Ομπράντοβιτς θα έχει τους λόγους του
Η πλακα θα ειναι να μην ηξερε τιποτα ο ομπραντοβιτς :D

Ξερουμε τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις . Πρωτη θεση κερκιδες πισω απο τον παγκο .

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:18 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:49 pm
kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:47 pm


Για τον φαλ εννοούσα όχι τον Λαιλς, λάθος κομμάτι έκοψα στο quote, μου έπεσε και μενα κεραμύδα
εχω εγω στην ιδια κατηγορια τον φαλ και τον παπαγιαννη? :hammer:
Ωραία ! δηλαδή δεν θα του σουρνεις τα χίλια μύρια του πατριώτη ; :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”