Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 154
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Όλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. 
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8073
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Μάλλον έχεις μπερδέψει την πολιτική με τον αθλητισμό...TonyTonyChopper έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pmΌλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
- Giwrgos_AEK

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2996
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Για να τον ζητήσει ο Ομπράντοβιτς θα έχει τους λόγους τουt0ny3 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:52 pmΑισθανομαι πολυ μπερδεμενος που μεχρι που κοιταξα την ημερομηνια μηπως εχουμε πρταπριλια.
Καταλαβαινω τη λογικη της κινησης αλλα εχω ενδοιασμους.
ΕΙναι 34 χρονων και ειναι ο δευτερος ψηλος μας που προερχεται απο 1 χρονο απουσιας και γενικα καπως γυαλινος.
Η ελληνοποιηση του θα γυρισει μπουμερανγκ σε ολο το αφηγημα της ΚΑΕ και του προεδρου αυτα τα χροναι με τον Γουοκαπ. Βεβαια ο προεδρας ισχυριζεται οτι οι απεναντι τον εκαναν Ελληνα, εμεις απλα τον παιρνουμε.
Απο την αλλη αν το διλημμα ητα Παπαγιαννης ή Φαλ τοτε προτιμω Φαλ.
Χωρις Ελληνα ψηλο επιπεδου Γιουρολινκ θα παιζαμε παλι στην Α1 με τον Λεσορτ μονο ψηλο, οποτε καπως κατανοω την κινηση.
Το αφηγημα της ανανεωσης του ηλικιακου μεσου ορου δεν ξεκιναει επισης καλα.
Οπως καταλαβαινεται μαλλον καθε κινηση θα μας πιασει απροετοιμαστους.
- Djole77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 101
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πιο πολύ κίνηση dpg είναι. Σε συνδιασμό αν πάρει διαβατήριο σίγουρα δεν χαλάει και τον Ομπράντοβιτς για να τον έχει στο ελληνικό πρωτάθλημα.Giwrgos_AEK έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:08 pmΓια να τον ζητήσει ο Ομπράντοβιτς θα έχει τους λόγους τουt0ny3 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:52 pmΑισθανομαι πολυ μπερδεμενος που μεχρι που κοιταξα την ημερομηνια μηπως εχουμε πρταπριλια.
Καταλαβαινω τη λογικη της κινησης αλλα εχω ενδοιασμους.
ΕΙναι 34 χρονων και ειναι ο δευτερος ψηλος μας που προερχεται απο 1 χρονο απουσιας και γενικα καπως γυαλινος.
Η ελληνοποιηση του θα γυρισει μπουμερανγκ σε ολο το αφηγημα της ΚΑΕ και του προεδρου αυτα τα χροναι με τον Γουοκαπ. Βεβαια ο προεδρας ισχυριζεται οτι οι απεναντι τον εκαναν Ελληνα, εμεις απλα τον παιρνουμε.
Απο την αλλη αν το διλημμα ητα Παπαγιαννης ή Φαλ τοτε προτιμω Φαλ.
Χωρις Ελληνα ψηλο επιπεδου Γιουρολινκ θα παιζαμε παλι στην Α1 με τον Λεσορτ μονο ψηλο, οποτε καπως κατανοω την κινηση.
Το αφηγημα της ανανεωσης του ηλικιακου μεσου ορου δεν ξεκιναει επισης καλα.
Οπως καταλαβαινεται μαλλον καθε κινηση θα μας πιασει απροετοιμαστους.
-
Seven star

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 89
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2024 1:07 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Πάτρικ Μπερκ
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
2
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9197
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Καλά, δεν προέρχεται και από 2 χιαστούς ο Fall, ούτε 40 χρονών είναι. Σίγουρα πολύ δύσκολα θα έχει το impact που είχε την διετία 2022-24, αλλά για δεύτερος ψηλός είναι αξιοπρεπής και πιστεύω ο Ομπράντοβιτς ξέρει να τον αξιοποιεί καλά. Ειδικά για Ελλάδα που θα σας χρειάζεται, αφού δεν γίνεται πάλι να πάτε στους τελικούς με 9 παίκτες, τον Μήτογλου να βγαίνει από την ναφθαλίνη και τον Lessort να βαράει 30 λεπτά.
Δεν νομίζω ότι είναι καθαρά κίνηση ΔΠΓ. Λογικά θα είναι σε συνεννόηση με Ζοτς. Πιθανόν ο ΔΠΓ να είχε βολιδοσκοπήσει την περίπτωση εδώ και καιρό και να μην είχε κάνει τίποτα μέχρι να γίνει πιο ξεκάθαρο πότε θα πάρει διαβατήριο και τι θα γίνει με προπονητή, και τώρα στις διαπραγματεύσεις με Ζοτς να έπεσε το όνομα του στο τραπέζι και να το ενέκρινε.
Δεν νομίζω ότι είναι καθαρά κίνηση ΔΠΓ. Λογικά θα είναι σε συνεννόηση με Ζοτς. Πιθανόν ο ΔΠΓ να είχε βολιδοσκοπήσει την περίπτωση εδώ και καιρό και να μην είχε κάνει τίποτα μέχρι να γίνει πιο ξεκάθαρο πότε θα πάρει διαβατήριο και τι θα γίνει με προπονητή, και τώρα στις διαπραγματεύσεις με Ζοτς να έπεσε το όνομα του στο τραπέζι και να το ενέκρινε.
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 154
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Καταρχάς πολιτική υπάρχει παντού. Κατά δεύτερον ο ίδιος ο dpg δηλώνει πιο ακροδεξιός από τον Κασιδιάρη και τα ίδια λέει και ο Έλον Μασκ αλλά αν μιλήσουμε για εισαγωγή εργατικών χεριών από Ινδία, Πακιστάν κλπ είναι άλλο πράγμα μάλλον.BillyPao έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:05 pmΜάλλον έχεις μπερδέψει την πολιτική με τον αθλητισμό...TonyTonyChopper έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pmΌλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. 
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13687
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
αν η αποφαση ηταν οτι για τριτο ψηλο χρειαζομαστε διαβατηριο,εγω διαφωνω προσωπικα,τοτε οι επιλογες ηταν φαλ με ελληνικο διαβατηριο η παπαγιαννης μετα απο προσφατο χιαστοkojito έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:14 pmΚαλά, δεν προέρχεται και από 2 χιαστούς ο Fall, ούτε 40 χρονών είναι. Σίγουρα πολύ δύσκολα θα έχει το impact που είχε την διετία 2022-24, αλλά για δεύτερος ψηλός είναι αξιοπρεπής και πιστεύω ο Ομπράντοβιτς ξέρει να τον αξιοποιεί καλά. Ειδικά για Ελλάδα που θα σας χρειάζεται, αφού δεν γίνεται πάλι να πάτε στους τελικούς με 9 παίκτες, τον Μήτογλου να βγαίνει από την ναφθαλίνη και τον Lessort να βαράει 30 λεπτά.
Δεν νομίζω ότι είναι καθαρά κίνηση ΔΠΓ. Λογικά θα είναι σε συνεννόηση με Ζοτς. Πιθανόν ο ΔΠΓ να είχε βολιδοσκοπήσει την περίπτωση εδώ και καιρό και να μην είχε κάνει τίποτα μέχρι να γίνει πιο ξεκάθαρο πότε θα πάρει διαβατήριο και τι θα γίνει με προπονητή, και τώρα στις διαπραγματεύσεις με Ζοτς να έπεσε το όνομα του στο τραπέζι και να το ενέκρινε.
ε δεν θελει και πολυ σκεψη η αποφαση
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13687
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
καλα ο δγ εχει δηλωσει οτι δεν ειναι αλαφουζος να τον μπιμπTonyTonyChopper έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:15 pmΚαταρχάς πολιτική υπάρχει παντού. Κατά δεύτερον ο ίδιος ο dpg δηλώνει πιο ακροδεξιός από τον Κασιδιάρη και τα ίδια λέει και ο Έλον Μασκ αλλά αν μιλήσουμε για εισαγωγή εργατικών χεριών από Ινδία, Πακιστάν κλπ είναι άλλο πράγμα μάλλον.
επειδη τα λεει δεν σημαινει οτι τα εννοει κιολας
6Μ για 2+1 λεει ο Στεφανουj-kidd13 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:54 pmΠου γράφτηκε οτι πηρε 2 εκ το χρονο;Kwstantino έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:48 pm2 εκατομμύρια τον χρόνο για έναν παίκτη 34 ετών μετά από σοβαρό τραυματισμό.
Αυτά βλέπουν Γουοκαο, Ντόρσεϊ και τρελαίνονται
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1525
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Κοίτα, το ότι έχασε ο DPG κάθε ίχνος αξιοπιστίας (που δεν είχε) δε πάει να πει ότι έκανε κάτι κατακριτέο ο ΠΑΟ ως ομάδα. Ο ΠΑΟ καλά έκανε.BillyPao έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:05 pmΜάλλον έχεις μπερδέψει την πολιτική με τον αθλητισμό...TonyTonyChopper έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pmΌλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
Απλά τονίζουμε τα ακραία mental gymnastics που απαιτούνται για να μπορεί αυτός ο άνθρωπος να λέει ό,τι λέει και στο τέλος της ημέρας να τα έχει καλά με τον ευατό του.
je suis jazz thrillos 
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Η πλακα θα ειναι να μην ηξερε τιποτα ο ομπραντοβιτςGiwrgos_AEK έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:08 pmΓια να τον ζητήσει ο Ομπράντοβιτς θα έχει τους λόγους τουt0ny3 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:52 pmΑισθανομαι πολυ μπερδεμενος που μεχρι που κοιταξα την ημερομηνια μηπως εχουμε πρταπριλια.
Καταλαβαινω τη λογικη της κινησης αλλα εχω ενδοιασμους.
ΕΙναι 34 χρονων και ειναι ο δευτερος ψηλος μας που προερχεται απο 1 χρονο απουσιας και γενικα καπως γυαλινος.
Η ελληνοποιηση του θα γυρισει μπουμερανγκ σε ολο το αφηγημα της ΚΑΕ και του προεδρου αυτα τα χροναι με τον Γουοκαπ. Βεβαια ο προεδρας ισχυριζεται οτι οι απεναντι τον εκαναν Ελληνα, εμεις απλα τον παιρνουμε.
Απο την αλλη αν το διλημμα ητα Παπαγιαννης ή Φαλ τοτε προτιμω Φαλ.
Χωρις Ελληνα ψηλο επιπεδου Γιουρολινκ θα παιζαμε παλι στην Α1 με τον Λεσορτ μονο ψηλο, οποτε καπως κατανοω την κινηση.
Το αφηγημα της ανανεωσης του ηλικιακου μεσου ορου δεν ξεκιναει επισης καλα.
Οπως καταλαβαινεται μαλλον καθε κινηση θα μας πιασει απροετοιμαστους.
Ξερουμε τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις . Πρωτη θεση κερκιδες πισω απο τον παγκο .



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο