Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Kwstantino

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 137
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kwstantino την Τετ Ιουν 24, 2026 9:58 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1512
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8078
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ο Γιαννακόπουλος είπε πως μόνο το τυπικό μένει, δηλαδή να πάρει την ταυτότητα. Δε θα αργήσει να φανεί τι ισχύει.yawn.brigade έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:48 pmφαντάζομαι δεν αφήνεις περιθώριο να κοπεί αξιοκρατικά στις εξετάσεις, μόνο με άνωθεν εντολή θα μπορεί να συμβεί.
(δε χρειάζομαι απάντηση)
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αισθανομαι πολυ μπερδεμενος που μεχρι που κοιταξα την ημερομηνια μηπως εχουμε πρταπριλια.
Καταλαβαινω τη λογικη της κινησης αλλα εχω ενδοιασμους.
ΕΙναι 34 χρονων και ειναι ο δευτερος ψηλος μας που προερχεται απο 1 χρονο απουσιας και γενικα καπως γυαλινος.
Η ελληνοποιηση του θα γυρισει μπουμερανγκ σε ολο το αφηγημα της ΚΑΕ και του προεδρου αυτα τα χροναι με τον Γουοκαπ. Βεβαια ο προεδρας ισχυριζεται οτι οι απεναντι τον εκαναν Ελληνα, εμεις απλα τον παιρνουμε.
Απο την αλλη αν το διλημμα ητα Παπαγιαννης ή Φαλ τοτε προτιμω Φαλ.
Χωρις Ελληνα ψηλο επιπεδου Γιουρολινκ θα παιζαμε παλι στην Α1 με τον Λεσορτ μονο ψηλο, οποτε καπως κατανοω την κινηση.
Το αφηγημα της ανανεωσης του ηλικιακου μεσου ορου δεν ξεκιναει επισης καλα.
Οπως καταλαβαινεται μαλλον καθε κινηση θα μας πιασει απροετοιμαστους.
Καταλαβαινω τη λογικη της κινησης αλλα εχω ενδοιασμους.
ΕΙναι 34 χρονων και ειναι ο δευτερος ψηλος μας που προερχεται απο 1 χρονο απουσιας και γενικα καπως γυαλινος.
Η ελληνοποιηση του θα γυρισει μπουμερανγκ σε ολο το αφηγημα της ΚΑΕ και του προεδρου αυτα τα χροναι με τον Γουοκαπ. Βεβαια ο προεδρας ισχυριζεται οτι οι απεναντι τον εκαναν Ελληνα, εμεις απλα τον παιρνουμε.
Απο την αλλη αν το διλημμα ητα Παπαγιαννης ή Φαλ τοτε προτιμω Φαλ.
Χωρις Ελληνα ψηλο επιπεδου Γιουρολινκ θα παιζαμε παλι στην Α1 με τον Λεσορτ μονο ψηλο, οποτε καπως κατανοω την κινηση.
Το αφηγημα της ανανεωσης του ηλικιακου μεσου ορου δεν ξεκιναει επισης καλα.
Οπως καταλαβαινεται μαλλον καθε κινηση θα μας πιασει απροετοιμαστους.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Θα προτιμούσα να μην το δηλώσουμε για Έλληνα. Δεν χρειάζεται να κάνουμε τις ίδιες .....BillyPao έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:49 pmΟ Γιαννακόπουλος είπε πως μόνο το τυπικό μένει, δηλαδή να πάρει την ταυτότητα. Δε θα αργήσει να φανεί τι ισχύει.yawn.brigade έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:48 pm
φαντάζομαι δεν αφήνεις περιθώριο να κοπεί αξιοκρατικά στις εξετάσεις, μόνο με άνωθεν εντολή θα μπορεί να συμβεί.
(δε χρειάζομαι απάντηση)
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Δώρο από τους Αγγελόπουλος στον ΔΠΓ από τη στιγμή που όλα είχαν ξεκινήσει πριν 1-1,5χρονο και πλέον μένουν μόνο τα τυπικά!BillyPao έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:49 pmΟ Γιαννακόπουλος είπε πως μόνο το τυπικό μένει, δηλαδή να πάρει την ταυτότητα. Δε θα αργήσει να φανεί τι ισχύει.yawn.brigade έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:48 pm
φαντάζομαι δεν αφήνεις περιθώριο να κοπεί αξιοκρατικά στις εξετάσεις, μόνο με άνωθεν εντολή θα μπορεί να συμβεί.
(δε χρειάζομαι απάντηση)
- j-kidd13

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13028
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Που γράφτηκε οτι πηρε 2 εκ το χρονο;Kwstantino έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:48 pm2 εκατομμύρια τον χρόνο για έναν παίκτη 34 ετών μετά από σοβαρό τραυματισμό.
Αυτά βλέπουν Γουοκαο, Ντόρσεϊ και τρελαίνονται
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13688
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
στο ρεντπλανετ και το επιβεβαιωσε και στο τουιτερ ο χρησταρας7καμινιαj-kidd13 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:54 pmΠου γράφτηκε οτι πηρε 2 εκ το χρονο;Kwstantino έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:48 pm2 εκατομμύρια τον χρόνο για έναν παίκτη 34 ετών μετά από σοβαρό τραυματισμό.
Αυτά βλέπουν Γουοκαο, Ντόρσεϊ και τρελαίνονται


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο