Αν ο Λεσόρτ επιστρέψει στα πρότερα στάνταρ του έχουν την ευελιξία και με τον Φαλ να συμπληρώνει 5-10 λεπτά ή και παραπάνω αν χρειαστεί. Το ζήτημα είναι η κατάσταση των 2.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:56 amImo o ταλαντούχος "κλασσικός" ψηλός θα κερδίζει (στα μάτια μου) γιατί έχει λιγότερο variance.Conan1982 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:43 amΟ Lyles είχε εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό στο τρίποντο στην Ευρωλίγκα και το υψηλότερο στην καριέρα του. Ανοίγουν εντυπωσιακά με αυτόν οι χώροι, αν πάει για όλη την σεζόν με αυτόν ως πεντάρι μαζί με τον Λεσόρτ μιλάμε για μια αλλαγή παρόμοια με αυτή που είχε ξεκινήσει ο Ολυμπιακός με τους mobile ψηλούς.
Ίσως ο τρόπος που έπαιξε η Ρεάλ όταν είχε ξεμείνει από άλλους ψηλούς η ο Παναθηναϊκός στους τελικούς δείχνουν έναν καινούριο δρόμο που μένει να αποδειχθεί αν είναι ή όχι αποτελεσματικός. Γιατί ναι μεν δεν μπορεί να παίξει άμυνα αλλά αναγκάζει και την αντίπαλη ομάδα να προσαρμοστεί και να βάλει κάποιον που να τον κυνηγάει έξω από την ρακέτα όπως είδαμε άλλωστε.
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9370
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
αυτό ακριβώς, παιχνίδια.BillyPao έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:17 pmΝα σου θυμίσω π.χ. ότι και φέτος μερικοί έλεγαν πως είμαστε υπερπλήρεις στο "3" με Οσμάν, Ρογκαβόπουλο και Γκριγκόνις και τελικά υπήρχαν παιχνίδια στα οποία παίξαμε με ένα 3άρι.yawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:10 pm
δε το ξεχνάω απλά καμία ομάδα δε φτιάχνει ρόστερ με σουπερστάρς βασιζόμενη στο ότι θα τραυματιστεί κάποιος. να έχει καναδυό ρολίστες ναι, να κάνει μεταγραφή το χειμώνα αν χρειαστεί ακόμα πιο ναι.
θα πουν δηλαδή στο Λάιλς "θα παίζεις μόνιμα 15-20 λεπτά στο 5 και αν τραυματιστεί κάποιος θα παίξεις και κάνα μήνα 5 λεπτά στη φυσική σου θέση;" ή στο Ρόγκα "άραξε και αν τραυματιστεί κάποιος θα σε φωνάξουμε;"
πολλά έχουμε δει και με τα κατάλληλα λεφτά όλα γίνονται αλλά θα μου κάνει εντύπωση να είναι αυτό το πλάνο.
το πόσο έπαιξαν συνολικά στη σεζόν είναι πιο σωστό κριτήριο και για του χρόνου συζητάμε το να βγάλετε τον Γκριγκόνις και να βάλετε το Μπόνγκα στη θέση του με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους χρόνους συμμετοχής.
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8090
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Μόνο που τα "παιχνίδια" δεν ήταν 2-3 στη σεζόν, ήταν αρκετά περισσότερα. Τέλος πάντων, διαφωνούμε, δεν πειράζει.yawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:24 pmαυτό ακριβώς, παιχνίδια.
το πόσο έπαιξαν συνολικά στη σεζόν είναι πιο σωστό κριτήριο και για του χρόνου συζητάμε το να βγάλετε τον Γκριγκόνις και να βάλετε το Μπόνγκα στη θέση του με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους χρόνους συμμετοχής.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6004
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ε χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι

-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8090
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ο Λεσόρ ήδη είναι σε καλύτερη κατάσταση από όταν επέστρεψε και με την προετοιμασία το καλοκαίρι θα είναι ακόμα καλύτερος, ο Φαλ έρχεται με διαβατήριο και ως 3ος και το "5αρι που δεν είναι 5άρι" (θα) είναι παίκτης ποιότητας και επιλογή του Ομπράντοβιτς. Ο οποίος προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρει/είδε για να θέλει να πάρει τον Λάιλς. Άρα δε βλέπω κάποιο τόσο έντονο ρίσκο.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pmΕ χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι![]()
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11463
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τη βρίσκω με το ρίσκο είναι η φάση αν αληθεύουν αυτά.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pmΕ χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι![]()
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11463
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τη βρίσκω με το ρίσκο είναι η φάση αν αληθεύουν αυτά.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pmΕ χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι![]()
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
- Djole77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 107
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το οτι ο Λεσορ θα ειναι καλυτερος με την προετοιμασια ειναι ευσεβης ποθος. Για την ωρα ειναι για 2ος και βλεπουμε. Παντως μην περιμενεις να ξαναδεις τον λεσορ προ τραυματισμου. Το ιδιο και για φαλ φυσικα. Απλα ο φαλ φυσικα ειναι για 3ος οποτε δεν υπαρχουν και τρελες απαιτησεις.BillyPao έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:35 pmΟ Λεσόρ ήδη είναι σε καλύτερη κατάσταση από όταν επέστρεψε και με την προετοιμασία το καλοκαίρι θα είναι ακόμα καλύτερος, ο Φαλ έρχεται με διαβατήριο και ως 3ος και το "5αρι που δεν είναι 5άρι" (θα) είναι παίκτης ποιότητας και επιλογή του Ομπράντοβιτς. Ο οποίος προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρει/είδε για να θέλει να πάρει τον Λάιλς. Άρα δε βλέπω κάποιο τόσο έντονο ρίσκο.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pm
Ε χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι![]()
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6004
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
BillyPao έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:35 pmΟ Λεσόρ ήδη είναι σε καλύτερη κατάσταση από όταν επέστρεψε και με την προετοιμασία το καλοκαίρι θα είναι ακόμα καλύτερος, ο Φαλ έρχεται με διαβατήριο και ως 3ος και το "5αρι που δεν είναι 5άρι" (θα) είναι παίκτης ποιότητας και επιλογή του Ομπράντοβιτς. Ο οποίος προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρει/είδε για να θέλει να πάρει τον Λάιλς. Άρα δε βλέπω κάποιο τόσο έντονο ρίσκο.
BillyPao έγραψε: Αυτό είναι μια προσωπική σου υπόθεση και μόνο.

-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8090
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Αυτό που λέω εγώ δεν είναι προσωπική υπόθεση, είναι διαπίστωση που βασίζεται στο ότι ο Λεσόρ δεν έχει βγάλει κάποιο σοβαρό θέμα από τότε που επέστρεψε και σταδιακά ανεβάζει την απόδοση του. Αυτό που λες εσύ αντίθετα, δε βασίζεται κάπου και θα είχε νόημα αν ο Λεσόρ ήταν χάλια, αν "μία έπαιζε και μια δεν έπαιζε" κλπ.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:44 pmBillyPao έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:35 pmΟ Λεσόρ ήδη είναι σε καλύτερη κατάσταση από όταν επέστρεψε και με την προετοιμασία το καλοκαίρι θα είναι ακόμα καλύτερος, ο Φαλ έρχεται με διαβατήριο και ως 3ος και το "5αρι που δεν είναι 5άρι" (θα) είναι παίκτης ποιότητας και επιλογή του Ομπράντοβιτς. Ο οποίος προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρει/είδε για να θέλει να πάρει τον Λάιλς. Άρα δε βλέπω κάποιο τόσο έντονο ρίσκο.BillyPao έγραψε: Αυτό είναι μια προσωπική σου υπόθεση και μόνο.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6004
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Α ρε Μπίλαρε, είσαι τρομερός τύποςBillyPao έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:52 pmΑυτό που λέω εγώ δεν είναι προσωπική υπόθεση, είναι διαπίστωση που βασίζεται στο ότι ο Λεσόρ δεν έχει βγάλει κάποιο σοβαρό θέμα από τότε που επέστρεψε και σταδιακά ανεβάζει την απόδοση του. Αυτό που λες εσύ αντίθετα, δε βασίζεται κάπου και θα είχε νόημα αν ο Λεσόρ ήταν χάλια, αν "μία έπαιζε και μια δεν έπαιζε" κλπ.

-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8090
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Δε χρειάζεται να παίζεις με τις λέξεις και να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ, είναι ξεκάθαρο τι θέλω να σου εξηγήσω.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:55 pmΑ ρε Μπίλαρε, είσαι τρομερός τύποςBillyPao έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:52 pm
Αυτό που λέω εγώ δεν είναι προσωπική υπόθεση, είναι διαπίστωση που βασίζεται στο ότι ο Λεσόρ δεν έχει βγάλει κάποιο σοβαρό θέμα από τότε που επέστρεψε και σταδιακά ανεβάζει την απόδοση του. Αυτό που λες εσύ αντίθετα, δε βασίζεται κάπου και θα είχε νόημα αν ο Λεσόρ ήταν χάλια, αν "μία έπαιζε και μια δεν έπαιζε" κλπ.![]()


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο