Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
60
21%
 
Σύνολο ψήφων: 291
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9370
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:17 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 11:56 am
Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 11:43 am
Ο Lyles είχε εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό στο τρίποντο στην Ευρωλίγκα και το υψηλότερο στην καριέρα του. Ανοίγουν εντυπωσιακά με αυτόν οι χώροι, αν πάει για όλη την σεζόν με αυτόν ως πεντάρι μαζί με τον Λεσόρτ μιλάμε για μια αλλαγή παρόμοια με αυτή που είχε ξεκινήσει ο Ολυμπιακός με τους mobile ψηλούς.
Ίσως ο τρόπος που έπαιξε η Ρεάλ όταν είχε ξεμείνει από άλλους ψηλούς η ο Παναθηναϊκός στους τελικούς δείχνουν έναν καινούριο δρόμο που μένει να αποδειχθεί αν είναι ή όχι αποτελεσματικός. Γιατί ναι μεν δεν μπορεί να παίξει άμυνα αλλά αναγκάζει και την αντίπαλη ομάδα να προσαρμοστεί και να βάλει κάποιον που να τον κυνηγάει έξω από την ρακέτα όπως είδαμε άλλωστε.
Imo o ταλαντούχος "κλασσικός" ψηλός θα κερδίζει (στα μάτια μου) γιατί έχει λιγότερο variance.

Αν ο Λεσόρτ επιστρέψει στα πρότερα στάνταρ του έχουν την ευελιξία και με τον Φαλ να συμπληρώνει 5-10 λεπτά ή και παραπάνω αν χρειαστεί. Το ζήτημα είναι η κατάσταση των 2.

Άβαταρ μέλους
tanasen01

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 872
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 10, 2013 10:18 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Tim Duncan
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:23 pm

Eμένα το gpt μου έβγαλε Nurkic και Porzingis (είναι 31 όμως). O ένας είχε υποστεί κάταγμα περόνης το 19 και ο άλλος ρήξη χιαστού το 18.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:24 pm

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:17 pm
yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:10 pm


δε το ξεχνάω απλά καμία ομάδα δε φτιάχνει ρόστερ με σουπερστάρς βασιζόμενη στο ότι θα τραυματιστεί κάποιος. να έχει καναδυό ρολίστες ναι, να κάνει μεταγραφή το χειμώνα αν χρειαστεί ακόμα πιο ναι.

θα πουν δηλαδή στο Λάιλς "θα παίζεις μόνιμα 15-20 λεπτά στο 5 και αν τραυματιστεί κάποιος θα παίξεις και κάνα μήνα 5 λεπτά στη φυσική σου θέση;" ή στο Ρόγκα "άραξε και αν τραυματιστεί κάποιος θα σε φωνάξουμε;"

πολλά έχουμε δει και με τα κατάλληλα λεφτά όλα γίνονται αλλά θα μου κάνει εντύπωση να είναι αυτό το πλάνο.
Να σου θυμίσω π.χ. ότι και φέτος μερικοί έλεγαν πως είμαστε υπερπλήρεις στο "3" με Οσμάν, Ρογκαβόπουλο και Γκριγκόνις και τελικά υπήρχαν παιχνίδια στα οποία παίξαμε με ένα 3άρι.
αυτό ακριβώς, παιχνίδια.

το πόσο έπαιξαν συνολικά στη σεζόν είναι πιο σωστό κριτήριο και για του χρόνου συζητάμε το να βγάλετε τον Γκριγκόνις και να βάλετε το Μπόνγκα στη θέση του με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους χρόνους συμμετοχής.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:29 pm

tanasen01 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:23 pm
Eμένα το gpt μου έβγαλε Nurkic και Porzingis (είναι 31 όμως). O ένας είχε υποστεί κάταγμα περόνης το 19 και ο άλλος ρήξη χιαστού το 18.
έπρεπε να του πω να υπολογίσει και τα ημερολογιακα 32 όχι μόνο τα κλεισμένα.
Ασταδιαλα κ με αγχωσε

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8090
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:29 pm

yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:24 pm
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:17 pm


Να σου θυμίσω π.χ. ότι και φέτος μερικοί έλεγαν πως είμαστε υπερπλήρεις στο "3" με Οσμάν, Ρογκαβόπουλο και Γκριγκόνις και τελικά υπήρχαν παιχνίδια στα οποία παίξαμε με ένα 3άρι.
αυτό ακριβώς, παιχνίδια.

το πόσο έπαιξαν συνολικά στη σεζόν είναι πιο σωστό κριτήριο και για του χρόνου συζητάμε το να βγάλετε τον Γκριγκόνις και να βάλετε το Μπόνγκα στη θέση του με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους χρόνους συμμετοχής.
Μόνο που τα "παιχνίδια" δεν ήταν 2-3 στη σεζόν, ήταν αρκετά περισσότερα. Τέλος πάντων, διαφωνούμε, δεν πειράζει.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6008
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pm

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:17 pm
Αν ο Λεσόρτ επιστρέψει στα πρότερα στάνταρ του έχουν την ευελιξία και με τον Φαλ να συμπληρώνει 5-10 λεπτά ή και παραπάνω αν χρειαστεί. Το ζήτημα είναι η κατάσταση των 2.
Ε χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι :)

Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8090
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:35 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pm
Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:17 pm
Αν ο Λεσόρτ επιστρέψει στα πρότερα στάνταρ του έχουν την ευελιξία και με τον Φαλ να συμπληρώνει 5-10 λεπτά ή και παραπάνω αν χρειαστεί. Το ζήτημα είναι η κατάσταση των 2.
Ε χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι :)
Ο Λεσόρ ήδη είναι σε καλύτερη κατάσταση από όταν επέστρεψε και με την προετοιμασία το καλοκαίρι θα είναι ακόμα καλύτερος, ο Φαλ έρχεται με διαβατήριο και ως 3ος και το "5αρι που δεν είναι 5άρι" (θα) είναι παίκτης ποιότητας και επιλογή του Ομπράντοβιτς. Ο οποίος προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρει/είδε για να θέλει να πάρει τον Λάιλς. Άρα δε βλέπω κάποιο τόσο έντονο ρίσκο.

Άβαταρ μέλους
yorgos

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 11463
Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Αβάνα
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:39 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pm
Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:17 pm
Αν ο Λεσόρτ επιστρέψει στα πρότερα στάνταρ του έχουν την ευελιξία και με τον Φαλ να συμπληρώνει 5-10 λεπτά ή και παραπάνω αν χρειαστεί. Το ζήτημα είναι η κατάσταση των 2.
Ε χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι :)
Τη βρίσκω με το ρίσκο είναι η φάση αν αληθεύουν αυτά.

Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα

https://tinyurl.com/t2mmucpt
Άβαταρ μέλους
yorgos

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 11463
Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Αβάνα
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:40 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pm
Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:17 pm
Αν ο Λεσόρτ επιστρέψει στα πρότερα στάνταρ του έχουν την ευελιξία και με τον Φαλ να συμπληρώνει 5-10 λεπτά ή και παραπάνω αν χρειαστεί. Το ζήτημα είναι η κατάσταση των 2.
Ε χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι :)
Τη βρίσκω με το ρίσκο είναι η φάση αν αληθεύουν αυτά.

Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα

https://tinyurl.com/t2mmucpt
Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:40 pm

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:35 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pm


Ε χαίρω πολύ. Πολλά τα ερωτηματικά και μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό δεν μπορεί να έχει τόσα στοιχήματα πιστεύω. Δηλαδή, άντε, αν ο Λεσόρ ήταν όπως ήταν να πεις ότι παίρνουμε ρίσκο με Φαλ. Τώρα ρίσκο με Λεσόρ, ρίσκο με Φαλ, ρίσκο με 5ρι που δεν είναι 5ρι (Λαιλς). Ε δεν κάνουμε δουλειά έτσι :)
Ο Λεσόρ ήδη είναι σε καλύτερη κατάσταση από όταν επέστρεψε και με την προετοιμασία το καλοκαίρι θα είναι ακόμα καλύτερος, ο Φαλ έρχεται με διαβατήριο και ως 3ος και το "5αρι που δεν είναι 5άρι" (θα) είναι παίκτης ποιότητας και επιλογή του Ομπράντοβιτς. Ο οποίος προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρει/είδε για να θέλει να πάρει τον Λάιλς. Άρα δε βλέπω κάποιο τόσο έντονο ρίσκο.
Το οτι ο Λεσορ θα ειναι καλυτερος με την προετοιμασια ειναι ευσεβης ποθος. Για την ωρα ειναι για 2ος και βλεπουμε. Παντως μην περιμενεις να ξαναδεις τον λεσορ προ τραυματισμου. Το ιδιο και για φαλ φυσικα. Απλα ο φαλ φυσικα ειναι για 3ος οποτε δεν υπαρχουν και τρελες απαιτησεις.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:42 pm

Μπίλυ το "ο Ζοτς ξέρει" είναι conversation killer σε ένα μπασκετικό φόρουμ.

χωρίς αυτό αφήνεται περιθώριο σε μια συζήτηση για το αν παίρνει ρίσκο ή αν κάνει κάτι λάθος ή αν κάποιος θα ήθελε κάτι διαφορετικό.

κανείς δε λέει ότι δε ξέρει ο Ζοτς και σίγουρα αυτός θα πάρει τις αποφάσεις.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6008
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:44 pm

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:35 pm
Ο Λεσόρ ήδη είναι σε καλύτερη κατάσταση από όταν επέστρεψε και με την προετοιμασία το καλοκαίρι θα είναι ακόμα καλύτερος, ο Φαλ έρχεται με διαβατήριο και ως 3ος και το "5αρι που δεν είναι 5άρι" (θα) είναι παίκτης ποιότητας και επιλογή του Ομπράντοβιτς. Ο οποίος προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρει/είδε για να θέλει να πάρει τον Λάιλς. Άρα δε βλέπω κάποιο τόσο έντονο ρίσκο.
BillyPao έγραψε: Αυτό είναι μια προσωπική σου υπόθεση και μόνο.


Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8090
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:52 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:44 pm
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:35 pm
Ο Λεσόρ ήδη είναι σε καλύτερη κατάσταση από όταν επέστρεψε και με την προετοιμασία το καλοκαίρι θα είναι ακόμα καλύτερος, ο Φαλ έρχεται με διαβατήριο και ως 3ος και το "5αρι που δεν είναι 5άρι" (θα) είναι παίκτης ποιότητας και επιλογή του Ομπράντοβιτς. Ο οποίος προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρει/είδε για να θέλει να πάρει τον Λάιλς. Άρα δε βλέπω κάποιο τόσο έντονο ρίσκο.
BillyPao έγραψε: Αυτό είναι μια προσωπική σου υπόθεση και μόνο.
Αυτό που λέω εγώ δεν είναι προσωπική υπόθεση, είναι διαπίστωση που βασίζεται στο ότι ο Λεσόρ δεν έχει βγάλει κάποιο σοβαρό θέμα από τότε που επέστρεψε και σταδιακά ανεβάζει την απόδοση του. Αυτό που λες εσύ αντίθετα, δε βασίζεται κάπου και θα είχε νόημα αν ο Λεσόρ ήταν χάλια, αν "μία έπαιζε και μια δεν έπαιζε" κλπ.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6008
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:55 pm

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:52 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:44 pm


Αυτό που λέω εγώ δεν είναι προσωπική υπόθεση, είναι διαπίστωση που βασίζεται στο ότι ο Λεσόρ δεν έχει βγάλει κάποιο σοβαρό θέμα από τότε που επέστρεψε και σταδιακά ανεβάζει την απόδοση του. Αυτό που λες εσύ αντίθετα, δε βασίζεται κάπου και θα είχε νόημα αν ο Λεσόρ ήταν χάλια, αν "μία έπαιζε και μια δεν έπαιζε" κλπ.
Α ρε Μπίλαρε, είσαι τρομερός τύπος :obey:

Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8090
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:58 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:55 pm
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:52 pm


Αυτό που λέω εγώ δεν είναι προσωπική υπόθεση, είναι διαπίστωση που βασίζεται στο ότι ο Λεσόρ δεν έχει βγάλει κάποιο σοβαρό θέμα από τότε που επέστρεψε και σταδιακά ανεβάζει την απόδοση του. Αυτό που λες εσύ αντίθετα, δε βασίζεται κάπου και θα είχε νόημα αν ο Λεσόρ ήταν χάλια, αν "μία έπαιζε και μια δεν έπαιζε" κλπ.
Α ρε Μπίλαρε, είσαι τρομερός τύπος :obey:
Δε χρειάζεται να παίζεις με τις λέξεις και να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ, είναι ξεκάθαρο τι θέλω να σου εξηγήσω.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”