Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:31 pm

Φετος οι μεταγραφες εχουν λογικη, βεβαια δεν ειναι και εντυπωσιακες, οταν ο προεδρος υποσχεται τον Τζορνταν στα 29 του και το μπατζετ +10 μυρια.

Θα πρεπει ο ασσος να ειναι πολυ δυνατη μεταγραφη με το δεδομενο οτι ο Σλουκας οδευει στην τελευταια του σεζον μετα απο χειρουργειο.

Η ομαδα εχει σταρς η αληθεια ειναι και ηθελε λιγους εργατες να προσθεσουν μαυνα, αθλητικοτητα και μεγεθος. Ο Μπαντιο κατα ποσο μπορει να ανεβει στον ασσο υπο συνθηκες; Ειναι οντως τοσο ασταθης στην επιθεση;

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:31 pm

TuTiS έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:30 pm
τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:27 pm


θα τους παρουν με τις λεμονοκουπες αν δεν παρουν δεν τους παιρνει δεν μπορει να πουλησουν τιποτα μετα την τελευταια τραγικη χρονια

τωρα ποιον θα φερουν ειναι αλλο θεμα
Μια χαρά ξεπούλησαν και φέτος μέσα σε 24 ώρες με αύξηση 30%, έχοντας πεθάνει τον παπά νωρίτερα για πιθανή έκπτωση. Πάντα θα υπάρχουν άκυροι να τα σηκώσουν όλα.
το δγ τον ενδιαφερει να μην ακουστει το γνωστο συνθημα και τον κραζουν στο οακα
ηταν δεδομενο οτι θα επρεπε να κανει κινησεις για να ηρεμησει ο κοσμος

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:35 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:31 pm
TuTiS έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:30 pm

Μια χαρά ξεπούλησαν και φέτος μέσα σε 24 ώρες με αύξηση 30%, έχοντας πεθάνει τον παπά νωρίτερα για πιθανή έκπτωση. Πάντα θα υπάρχουν άκυροι να τα σηκώσουν όλα.
το δγ τον ενδιαφερει να μην ακουστει το γνωστο συνθημα και τον κραζουν στο οακα
ηταν δεδομενο οτι θα επρεπε να κανει κινησεις για να ηρεμησει ο κοσμος
Έχεις ένα δίκιο, αλλά πλέον το ΟΑΚΑ όπως και στο μέλλον το ΣΕΦ θα πάψει να τα έχει αυτά, αφού θα πηγαίνουν μόνο πατατάκιδες, ζιτεσβί και influencers.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4030
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:35 pm

Ωραία λοιπόν, συνεχίζει η ενίσχυση με παίχτη που είχαμε ανάγκη. Ζοτς-Φαλ-Μπαντιό , μέχρι στιγμής οι κινήσεις. Μια χαρά !

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2907
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:39 pm

Αναβληθηκε το μειγουεδερ ζαμπιδης . Εχετε καμια αναμειξη ;

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:44 pm

coach blue έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:39 pm
Αναβληθηκε το μειγουεδερ ζαμπιδης . Εχετε καμια αναμειξη ;
Εικόνα

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:45 pm

O Παπαθιοντορ καπως δεν μας τα ειπε καλα οτι ο ασσος λεει δεν θα ειναι παικτης των 30 λεπτων, αλλα ενας φρεσκος Γκραντ. Ειπε ενας καλος παικτης κι οχι ενας δυναμιτης.

Επισης ειπε οτι παμε με 6 κοντους και ο Γκραντ μενει προφανως αλλα με λιγοτερο χρονο συμμετοχης.

Επισης ανεφερε οτι μαλλον δεν υπαρχει θεμα Μπονγκα ή να παρθει αλλο 3αρι. Αρα μαλλον ο ασσος θα ειναι η τελευταια μεταγραφη, πλην του δευτερου σεντερ.

Αρα μηπως η πεμπτη κινηση ειναι ο Μαντζουκας;

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:45 pm

ο αλλος γκαρντ θα ειναι ρολιστας ειπε το ανακοινωθεν γιατι η αγορα ειναι στεγνη και δεν υπαρχουν παιχτες

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7973
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:46 pm

t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:31 pm
Ο Μπαντιο κατα ποσο μπορει να ανεβει στον ασσο υπο συνθηκες; Ειναι οντως τοσο ασταθης στην επιθεση;
Δες εδω
berry έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:51 pm


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος berry την Παρ Ιουν 26, 2026 9:47 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:47 pm

t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:45 pm
O Παπαθιοντορ καπως δεν μας τα ειπε καλα οτι ο ασσος λεει δεν θα ειναι παικτης των 30 λεπτων, αλλα ενας φρεσκος Γκραντ. Ειπε ενας καλος παικτης κι οχι ενας δυναμιτης.

Επισης ειπε οτι παμε με 6 κοντους και ο Γκραντ μενει προφανως αλλα με λιγοτερο χρονο συμμετοχης.

Επισης ανεφερε οτι μαλλον δεν υπαρχει θεμα Μπονγκα ή να παρθει αλλο 3αρι. Αρα μαλλον ο ασσος θα ειναι η τελευταια μεταγραφη, πλην του δευτερου σεντερ.

Αρα μηπως η πεμπτη κινηση ειναι ο Μαντζουκας;
αν ειναι αυτες οι τελικες κινησεις ελπιζω ο σεντερ να ειναι δυναμιτης και ολα να τους βγουνε στο παρκε του χρονου γιατι δεν τους βλεπω καλα

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13036
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:50 pm

Καλορίζικος και ο Μπαντιο.
Τρομερά χρήσιμη μεταγραφή στο αμυντικό κομμάτι κυρίως όπου θα γίνει ο παίκτης που θα βάζει πολύ δύσκολα στον αντίπαλο σταρ γκαρντ, και θα φέρει τρομερή αθλητικότητα και ταχύτητα ,πράγματα που έλειπαν από την περιφέρεια μας .Επιθετικά λογικά δε θα του ζητήσουμε πολλά πράγματα, τα ποντάκια που είναι να βάλει θα τα βάλει και θα είναι τίμιος

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:52 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:47 pm
t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:45 pm
O Παπαθιοντορ καπως δεν μας τα ειπε καλα οτι ο ασσος λεει δεν θα ειναι παικτης των 30 λεπτων, αλλα ενας φρεσκος Γκραντ. Ειπε ενας καλος παικτης κι οχι ενας δυναμιτης.

Επισης ειπε οτι παμε με 6 κοντους και ο Γκραντ μενει προφανως αλλα με λιγοτερο χρονο συμμετοχης.

Επισης ανεφερε οτι μαλλον δεν υπαρχει θεμα Μπονγκα ή να παρθει αλλο 3αρι. Αρα μαλλον ο ασσος θα ειναι η τελευταια μεταγραφη, πλην του δευτερου σεντερ.

Αρα μηπως η πεμπτη κινηση ειναι ο Μαντζουκας;
αν ειναι αυτες οι τελικες κινησεις ελπιζω ο σεντερ να ειναι δυναμιτης και ολα να τους βγουνε στο παρκε του χρονου γιατι δεν τους βλεπω καλα
Αν δεν ειναι και ο ασσος και ο σεντερ δυναμιτες τοτε θα πρεπει να εχουμε μεγαλη πιστη στις ινακοτητες του Ζοτς να στησει μια καλη ομαδα και επισης να μας βγουν ολα τα κομματια του παζλ. Για μενα αν δεν ειναι και οι δυο επομενες μεταγραφες απο το πανω πανω ραφι, τοτε δεν ξεκιναμε την αφετηρια με ενα απο τα καλυτερα ροστερ και επισης αυτο το +10 μπατζετ ηταν μια παπατζα. Δηλαδη δοθηκαν λεφτα υπερβολικα σε Φαλ και επισης στο τεραστιο μπαι αουτ του Μπαντιο. Κατι ανεφερε οτι ο Μοντερο ειχε 600κ μπαι αουτ ενω ο Μπαντιο 1,5Μ.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:53 pm

t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:45 pm
O Παπαθιοντορ καπως δεν μας τα ειπε καλα οτι ο ασσος λεει δεν θα ειναι παικτης των 30 λεπτων, αλλα ενας φρεσκος Γκραντ. Ειπε ενας καλος παικτης κι οχι ενας δυναμιτης.

Επισης ειπε οτι παμε με 6 κοντους και ο Γκραντ μενει προφανως αλλα με λιγοτερο χρονο συμμετοχης.

Επισης ανεφερε οτι μαλλον δεν υπαρχει θεμα Μπονγκα ή να παρθει αλλο 3αρι. Αρα μαλλον ο ασσος θα ειναι η τελευταια μεταγραφη, πλην του δευτερου σεντερ.

Αρα μηπως η πεμπτη κινηση ειναι ο Μαντζουκας;
Και δεν βάζεται τον Γκράντ, δυο μήνες στο ψυγείο; Ολόφρεσκος θα επιστρέψει :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:54 pm

t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:52 pm
τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:47 pm


αν ειναι αυτες οι τελικες κινησεις ελπιζω ο σεντερ να ειναι δυναμιτης και ολα να τους βγουνε στο παρκε του χρονου γιατι δεν τους βλεπω καλα
Αν δεν ειναι και ο ασσος και ο σεντερ δυναμιτες τοτε θα πρεπει να εχουμε μεγαλη πιστη στις ινακοτητες του Ζοτς να στησει μια καλη ομαδα και επισης να μας βγουν ολα τα κομματια του παζλ. Για μενα αν δεν ειναι και οι δυο επομενες μεταγραφες απο το πανω πανω ραφι, τοτε δεν ξεκιναμε την αφετηρια με ενα απο τα καλυτερα ροστερ και επισης αυτο το +10 μπατζετ ηταν μια παπατζα. Δηλαδη δοθηκαν λεφτα υπερβολικα σε Φαλ και επισης στο τεραστιο μπαι αουτ του Μπαντιο. Κατι ανεφερε οτι ο Μοντερο ειχε 600κ μπαι αουτ ενω ο Μπαντιο 1,5Μ.
α δεν ξερω μας ειπαν για αυξηση 10 εκατ απο περυσι για 5 σιγουρα μεταγραφες και για μερες 95 με ντομινικ
ας προσεχαν τι ελεγαν
μερικοι νομιζουν οτι επειδη εφεραν τον ζελικο ο κοσμος θα καθετε και θα χειροκροταει σαν χαπατο λες και ειμαστε η παρτιζαν
ε θα μαθουν με τον δυσκολο τροπο αν δεν παρουσιασουν αυτα που πρεπει στο παρκε

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4030
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:58 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:54 pm
t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:52 pm


Αν δεν ειναι και ο ασσος και ο σεντερ δυναμιτες τοτε θα πρεπει να εχουμε μεγαλη πιστη στις ινακοτητες του Ζοτς να στησει μια καλη ομαδα και επισης να μας βγουν ολα τα κομματια του παζλ. Για μενα αν δεν ειναι και οι δυο επομενες μεταγραφες απο το πανω πανω ραφι, τοτε δεν ξεκιναμε την αφετηρια με ενα απο τα καλυτερα ροστερ και επισης αυτο το +10 μπατζετ ηταν μια παπατζα. Δηλαδη δοθηκαν λεφτα υπερβολικα σε Φαλ και επισης στο τεραστιο μπαι αουτ του Μπαντιο. Κατι ανεφερε οτι ο Μοντερο ειχε 600κ μπαι αουτ ενω ο Μπαντιο 1,5Μ.
α δεν ξερω μας ειπαν για αυξηση 10 εκατ απο περυσι για 5 σιγουρα μεταγραφες και για μερες 95 με ντομινικ
ας προσεχαν τι ελεγαν
μερικοι νομιζουν οτι επειδη εφεραν τον ζελικο ο κοσμος θα καθετε και θα χειροκροταει σαν χαπατο λες και ειμαστε η παρτιζαν
ε θα μαθουν με τον δυσκολο τροπο αν δεν παρουσιασουν αυτα που πρεπει στο παρκε
Μην το κάνετε σαν το ανέκδοτο με τον γρύλο, κάτσε να δούμε τι θα αποκτηθεί ακόμα, δεν έφυγε ο Ιούνιος και αρχίσατε τις απειλές ... :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”