Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2910
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:35 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:28 pm
Εικόνα

οχι παλι..... λυπηθειτε μας
βαλα και φαλ ;
Σας εβαλε η τσιμεντωνη να αναστηλωσετε τιποτα ;

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3691
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:41 pm

manos_89 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:09 pm
Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:47 pm


Θα ηθελα κατι πιο φρεσκο η αληθεια εφοσν 5 παιζει και ο Μητογλου για Α1 (και που με Ζοτς μην παραξενευτεις να δεις αλλον παίκτη) και που να μην εχει ιστορικο τραυματισμου λογω και του Λεσορ. Καταλαβαινω την αναγκη του διαβατηριου απλα νιωθω οτι μπορει να στοιχισει σε επιπεδο Ευρωλιγκας και να ψαχνεστε παλι μεσουσης της σεζον.

Με τοσα λεφτα επαιρνες Μοτλει, Χειζ, Μπιρχαμ που πηρε η Φενερ παραδειγμα.

Τελοσπαντων για Φαλ δεν διαφωνω οτι αν σας βγει θα ειναι πολυπλευρα τα οφελη
Όλοι αυτοί που λες είναι αθλητικοί ψηλοί που δεν μπορούν να ματσάρουν Μιλουτίνοφ, Βαλαντσιούνας (αν καταλήξει στην Ζαλγκίρις) και γενικά όποιον 7 footer έχει φέτος η Ευρωλίγκα. Με εξαίρεση τον Bingham βέβαια που τυπικά είναι 7 footer αλλά όχι ογκώδης.
Τέτοιους ψηλούς βρίσκεις εύκολα, ακόμα και από Αμερική. Δεινόσαυρο 7 footer είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις όμως. Ειδικά φρέσκο κιόλας δεν ξέρω αν υπάρχει στην Ευρώπη. Είναι κίνηση ξεκάθαρα για να ματσάρει όποιον 7 footer βρεθεί απέναντί μας. Δεν νομίζω δηλαδή ο Fall να χρησιμοποιείται όταν στο παρκέ βρίσκεται ο Tyus Jones απέναντι ή ο οποιοσδήποτε mobile ψηλός (όχι ότι στο παρελθόν δεν έχει αποδείξει ότι μπορεί να ανταπεξέρθει και με αυτούς)
Το θεμα δεν ειναι οι 7footers ομως που ποσοι ειναι . Μπορεις να παρεις τον πρωτο σου και να ειναι ο καγκεμπελε πχ που να ειναι ταυρι και να τους κερδιζει στη δυναμη ή την αθλητικοτητα.

Για να το ξεκαθαρισω. Οπως σου ειπα καταλαβαινω την λογικη της αποκτησης του Φαλ και πραγματι αν βγει ο παικτης τα κερδη ειναι πολυπλευρα. Αλλα επειδη οπως το ειχα πει οταν τραυματιστηκε και μπορεις να ανατρεξεις στο τοπικ του Ολυμπιακου τοτε δεν πιστευω επιστημονικα μιλωντας και λογω επαγγελματος οτι ο Φαλ με τετοιο σκαρι μπορει να επιστρεψει ο ιδιος στο επιπεδο που ηταν. Τωρα επειδη στην Ιατρικη 1+1 δεν κανει παντα 2 γιατι μιλαμε για ανθρωπους και αστάθμητους παραγοντες μακαρι να ειναι καλα το παιδι και μακαρι να σας βγει κιολας.

Αν δεν υπηρχε ο Λεσορ ή υπηρχε ο Λεσορ προ τραυματιαμου +1 οπως θα ειναι τωρα δεν θα την χαρακτηριζα μετρια αλλα πολυ καλη επιλογη. Αλλα με δυο παικτες με σοβαρα προβληματα τραυματισμου που ο ενας χρειαστηκε επανεπεμβαση και αλλος επεστρεψε απο career ending τραυματισμο στα 35 του ε οσο να ειναι ρισκαρεις αρκετα.

Απο την αλλη Αν δεν ρισκαρεις δεν κερδιζεις ομως :wink:

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3691
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:43 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:28 pm
Εικόνα

οχι παλι..... λυπηθειτε μας
Αυτος δεν ειναι μετρια επιλογη. Ειναι κακη επικογη για αυτο που χρειαζεται ο Παο

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3188
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 8:55 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:28 pm
Εικόνα

οχι παλι..... λυπηθειτε μας
Έγκυρο φαίνεται το σαιτ :D

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:01 pm

Μολις ανακοινωσε Μπαντιο ο προεδρος στο ινστα. Προλαβε την Magic Euroleague.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1727
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:10 pm

Conan1982 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:32 pm
t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:15 pm
Εφόσον θέλαμε Μπαντιο και είχαμε Σορτς, γιατί δεν το χρησιμοποιήσαμε σαν ανταλλαγή ή για να γλιτώσουμε το μπαι αουτ;


Προφανώς αδιαφορώ για την τσέπη του ΔΠΓ, αλλά δε δείχνει και πολύ έξυπνη κίνηση από τη διοίκηση.
Καλή ερώτηση.
Διότι ο Σορτς εξασκησε opt out που ειχε το συμβόλαιο τ

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7975
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:14 pm

t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:01 pm
Μολις ανακοινωσε Μπαντιο ο προεδρος στο ινστα. Προλαβε την Magic Euroleague.
https://www.instagram.com/stories/dpg70 ... AycXF1ZnFx

Εικόνα
t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:20 pm

big_lebowski έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:10 pm
Conan1982 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:32 pm


Καλή ερώτηση.
Διότι ο Σορτς εξασκησε opt out που ειχε το συμβόλαιο τ
Ειχα την εντυπωση πως ειχε μονο ΝΒΑ αουτ

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13762
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:22 pm

καλοριζικος και ο δευτερος

αντε παμε και για τους αλλους 3 τωρα που θα πρεπει να ειναι και πιο δυνατα ονοματα

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:22 pm

Μόλις είπε ο Παπαθεοδώρου ότι θα πάρει και playmaker. Ψιλοφοβήθηκα ότι μπορεί να μην πάρουν άλλον γκαρντ είναι η αλήθεια.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13762
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:23 pm

t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:15 pm
Εφόσον θέλαμε Μπαντιο και είχαμε Σορτς, γιατί δεν το χρησιμοποιήσαμε σαν ανταλλαγή ή για να γλιτώσουμε το μπαι αουτ;


Προφανώς αδιαφορώ για την τσέπη του ΔΠΓ, αλλά δε δείχνει κινοολυ εξυονση κίνηση από τη διοίκηση.
γιατι δεν το δεχοταν η βαλενθια

ηθελε ελευθερο τον σορτς και με μπαι αουτ τον μπαντιο

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13762
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:23 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:22 pm
Μόλις είπε ο Παπαθεοδώρου ότι θα πάρει και playmaker. Ψιλοφοβήθηκα ότι μπορεί να μην πάρουν άλλον γκαρντ είναι η αλήθεια.
δεν υπαρχει περιπτωση να μην παρουμε και αλλον γκαρντ

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:25 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:23 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:22 pm
Μόλις είπε ο Παπαθεοδώρου ότι θα πάρει και playmaker. Ψιλοφοβήθηκα ότι μπορεί να μην πάρουν άλλον γκαρντ είναι η αλήθεια.
δεν υπαρχει περιπτωση να μην παρουμε και αλλον γκαρντ
Ε όταν λένε τα κλασικά: η αγορά είναι στεγνή, οι παίκτες έχουν συμβόλαια κλπ ξεεερω γω μπορεί να έλεγαν προκειμένου να πάρουμε μέτριο δεν παίρνουμε κανέναν.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13762
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:27 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:25 pm
τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:23 pm


δεν υπαρχει περιπτωση να μην παρουμε και αλλον γκαρντ
Ε όταν λένε τα κλασικά: η αγορά είναι στεγνή, οι παίκτες έχουν συμβόλαια κλπ ξεεερω γω μπορεί να έλεγαν προκειμένου να πάρουμε μέτριο δεν παίρνουμε κανέναν.
θα τους παρουν με τις λεμονοκουπες αν δεν παρουν δεν τους παιρνει δεν μπορει να πουλησουν τιποτα μετα την τελευταια τραγικη χρονια

τωρα ποιον θα φερουν ειναι αλλο θεμα

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 834
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:30 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:27 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:25 pm


Ε όταν λένε τα κλασικά: η αγορά είναι στεγνή, οι παίκτες έχουν συμβόλαια κλπ ξεεερω γω μπορεί να έλεγαν προκειμένου να πάρουμε μέτριο δεν παίρνουμε κανέναν.
θα τους παρουν με τις λεμονοκουπες αν δεν παρουν δεν τους παιρνει δεν μπορει να πουλησουν τιποτα μετα την τελευταια τραγικη χρονια

τωρα ποιον θα φερουν ειναι αλλο θεμα
Μια χαρά ξεπούλησαν και φέτος μέσα σε 24 ώρες με αύξηση 30%, έχοντας πεθάνει τον παπά νωρίτερα για πιθανή έκπτωση. Πάντα θα υπάρχουν άκυροι να τα σηκώσουν όλα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”