Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3692
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3692
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Σλουκας, Γκραντ,
Ναν, Τολιοπουλος
Οσμαν, Ρογκαβοπουλος. καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Χουαντσο, Μητογλου
Λεσορ
Λες τι ωραιαο ροστερ με παικταραδες και πρωην MVp θελω 3-4’κινησεις να το στρωσω και να το κανω two way.
Εγω δεν βλεπω ροστεραρα συγνωμη και θεωρω οτι χρειαζεται σοβαρη αναβαθμιση.
Σλουκας 37 χρονων μετα απο χειρουργιο.
Γκραντ την μιση χρονια σερνοταν
Λεσορ μετα απο 1,5 χρονο εξω και τα πρωτα δειγματα να μην ειναι καλα.
3 παικτες που εδωσαν πολλα αλλα θα πρεπει να περασουν πραγματικα σε δευτερευοντα ή τριτευοντα ρολο.
Ε τι μενει μετα
Ενας Ναν, Οσμαν, Χουαντσο και Χειζ Ντειβις που δεν ειναι οτι ειναι λιγοι αλλα δεν ειναι αρκετοι οταννο Ολυμπιακος , η Φενερ η Ντουμπαι με σοβαρο προπονητη και οι αλλες ομαδες ενισχυονται σημαντικα.
Χρειαζεται Καρυδατο ασσο και πεντε. Ο Μπολομποι πριν τον περσινο τραυματισμο θα ελεγα οκ αν ο Λεσορ γυρνουσε οπως πριν τον τραυματισμο του αλλα ελεος πλεον. Τι μπολομποι και Παγιολα. Φανταστικος ο Ζοτς αλλα δεν κανει και θαυματα.
Σκεφτειτε οτι δεν ειμαι και Παναθηναικος .
Ναν, Τολιοπουλος
Οσμαν, Ρογκαβοπουλος. καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Χουαντσο, Μητογλου
Λεσορ
Λες τι ωραιαο ροστερ με παικταραδες και πρωην MVp θελω 3-4’κινησεις να το στρωσω και να το κανω two way.
Εγω δεν βλεπω ροστεραρα συγνωμη και θεωρω οτι χρειαζεται σοβαρη αναβαθμιση.
Σλουκας 37 χρονων μετα απο χειρουργιο.
Γκραντ την μιση χρονια σερνοταν
Λεσορ μετα απο 1,5 χρονο εξω και τα πρωτα δειγματα να μην ειναι καλα.
3 παικτες που εδωσαν πολλα αλλα θα πρεπει να περασουν πραγματικα σε δευτερευοντα ή τριτευοντα ρολο.
Ε τι μενει μετα
Ενας Ναν, Οσμαν, Χουαντσο και Χειζ Ντειβις που δεν ειναι οτι ειναι λιγοι αλλα δεν ειναι αρκετοι οταννο Ολυμπιακος , η Φενερ η Ντουμπαι με σοβαρο προπονητη και οι αλλες ομαδες ενισχυονται σημαντικα.
Χρειαζεται Καρυδατο ασσο και πεντε. Ο Μπολομποι πριν τον περσινο τραυματισμο θα ελεγα οκ αν ο Λεσορ γυρνουσε οπως πριν τον τραυματισμο του αλλα ελεος πλεον. Τι μπολομποι και Παγιολα. Φανταστικος ο Ζοτς αλλα δεν κανει και θαυματα.
Σκεφτειτε οτι δεν ειμαι και Παναθηναικος .
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8124
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Αυτό το γράφεις για να δείξεις την αντικειμενικότητα σου;Christofis έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 12:22 amΣλουκας, Γκραντ,
Ναν, Τολιοπουλος
Οσμαν, Ρογκαβοπουλος. καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Χουαντσο, Μητογλου
Λεσορ
Λες τι ωραιαο ροστερ με παικταραδες και πρωην MVp θελω 3-4’κινησεις να το στρωσω και να το κανω two way.
Εγω δεν βλεπω ροστεραρα συγνωμη και θεωρω οτι χρειαζεται σοβαρη αναβαθμιση.
Σλουκας 37 χρονων μετα απο χειρουργιο.
Γκραντ την μιση χρονια σερνοταν
Λεσορ μετα απο 1,5 χρονο εξω και τα πρωτα δειγματα να μην ειναι καλα.
3 παικτες που εδωσαν πολλα αλλα θα πρεπει να περασουν πραγματικα σε δευτερευοντα ή τριτευοντα ρολο.
Ε τι μενει μετα
Ενας Ναν, Οσμαν, Χουαντσο και Χειζ Ντειβις που δεν ειναι οτι ειναι λιγοι αλλα δεν ειναι αρκετοι οταννο Ολυμπιακος , η Φενερ η Ντουμπαι με σοβαρο προπονητη και οι αλλες ομαδες ενισχυονται σημαντικα.
Χρειαζεται Καρυδατο ασσο και πεντε. Ο Μπολομποι πριν τον περσινο τραυματισμο θα ελεγα οκ αν ο Λεσορ γυρνουσε οπως πριν τον τραυματισμο του αλλα ελεος πλεον. Τι μπολομποι και Παγιολα. Φανταστικος ο Ζοτς αλλα δεν κανει και θαυματα.
Σκεφτειτε οτι δεν ειμαι και Παναθηναικος .
Πέρα από την πλάκα, ο Λεσόρ από τη στιγμή που επέστρεψε έδειξε σταδιακά να βρίσκει τα πατήματα του. Η λογική λέει πως με την καλοκαιρινή προετοιμασία θα είναι καλύτερος από ό,τι πέρυσι και δε θα απέχει πολύ από τα προ τραυματισμού στάνταρ του. Ο Γκραντ επίσης δεν ήταν τόσο χάλια όσο περιγράφεις, απλά για έναν παίκτη που ήταν τόσο σταθερός τις πρώτες 2 σεζόν σε μας αυτό φαίνεται σαν "κακή χρονιά". Ο Σλούκας με μειωμένο χρόνο συμμετοχής, θα μπορεί να είναι φρέσκος ώστε να δίνει ποιοτικά λεπτά στην Ευρωλίγκα (λογικά θα παίζει στοχευμένα στους αγώνες του πρωταθλήματος). Οι μέχρι τώρα μεταγραφές δίνουν πράγματα που δεν είχαμε πέρυσι, και αυτό δε νομίζω πως πρέπει να αξιολογείται αρνητικά. Παίκτες ποιότητας για να τραβήξουν το σκορ έχουμε, οι πρώτες κινήσεις δείχνουν ότι θέλαμε να ξεκινήσουμε την ανανέωση της ομάδας προσθέτοντας τα "εργαλεία" που μας έλειψαν. Προφανώς βέβαια οι επόμενες μεταγραφές θα είναι τα "ονόματα" – τουλάχιστον σε σύγκριση με τον Μπαντιό και τον Φαλ – όποτε δε νομίζω πως θα έχουμε ένα αποδυναμώμένο ρόστερ σε σχέση με πέρυσι. Αντίθετα, θεωρώ πως θα είμαστε ενισχυμένοι στην τελική σούμα.
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1727
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8124
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Όπως φαίνεται...big_lebowski έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 12:38 amA το χουν δέσει κόμπο για μπολομποι κ παγιολα αυτοί ε?![]()
![]()
- Ευγενές αέριο

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 15, 2025 11:15 pm
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13764
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
ναι μετα του αρεσε και εκανε και τον λιβανεζο
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3692
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
O Λεσορ ποια πατηματα βρηκε; Που δεν σταυρωνε ριμπαουντ για ριμπαουντ στους τελικους; Που επαιζε αμυνα με τα ματια. Ειπαμε τον αγπατε τον παικτη αλλα οποιος πιστευει οτι θ δει τον Λεσορ του 2024 μαλλον εθελοτυφλει.BillyPao έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 12:34 amΑυτό το γράφεις για να δείξεις την αντικειμενικότητα σου;Christofis έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 12:22 amΣλουκας, Γκραντ,
Ναν, Τολιοπουλος
Οσμαν, Ρογκαβοπουλος. καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Χουαντσο, Μητογλου
Λεσορ
Λες τι ωραιαο ροστερ με παικταραδες και πρωην MVp θελω 3-4’κινησεις να το στρωσω και να το κανω two way.
Εγω δεν βλεπω ροστεραρα συγνωμη και θεωρω οτι χρειαζεται σοβαρη αναβαθμιση.
Σλουκας 37 χρονων μετα απο χειρουργιο.
Γκραντ την μιση χρονια σερνοταν
Λεσορ μετα απο 1,5 χρονο εξω και τα πρωτα δειγματα να μην ειναι καλα.
3 παικτες που εδωσαν πολλα αλλα θα πρεπει να περασουν πραγματικα σε δευτερευοντα ή τριτευοντα ρολο.
Ε τι μενει μετα
Ενας Ναν, Οσμαν, Χουαντσο και Χειζ Ντειβις που δεν ειναι οτι ειναι λιγοι αλλα δεν ειναι αρκετοι οταννο Ολυμπιακος , η Φενερ η Ντουμπαι με σοβαρο προπονητη και οι αλλες ομαδες ενισχυονται σημαντικα.
Χρειαζεται Καρυδατο ασσο και πεντε. Ο Μπολομποι πριν τον περσινο τραυματισμο θα ελεγα οκ αν ο Λεσορ γυρνουσε οπως πριν τον τραυματισμο του αλλα ελεος πλεον. Τι μπολομποι και Παγιολα. Φανταστικος ο Ζοτς αλλα δεν κανει και θαυματα.
Σκεφτειτε οτι δεν ειμαι και Παναθηναικος .![]()
Πέρα από την πλάκα, ο Λεσόρ από τη στιγμή που επέστρεψε έδειξε σταδιακά να βρίσκει τα πατήματα του. Η λογική λέει πως με την καλοκαιρινή προετοιμασία θα είναι καλύτερος από ό,τι πέρυσι και δε θα απέχει πολύ από τα προ τραυματισμού στάνταρ του. Ο Γκραντ επίσης δεν ήταν τόσο χάλια όσο περιγράφεις, απλά για έναν παίκτη που ήταν τόσο σταθερός τις πρώτες 2 σεζόν σε μας αυτό φαίνεται σαν "κακή χρονιά". Ο Σλούκας με μειωμένο χρόνο συμμετοχής, θα μπορεί να είναι φρέσκος ώστε να δίνει ποιοτικά λεπτά στην Ευρωλίγκα (λογικά θα παίζει στοχευμένα στους αγώνες του πρωταθλήματος). Οι μέχρι τώρα μεταγραφές δίνουν πράγματα που δεν είχαμε πέρυσι, και αυτό δε νομίζω πως πρέπει να αξιολογείται αρνητικά. Παίκτες ποιότητας για να τραβήξουν το σκορ έχουμε, οι πρώτες κινήσεις δείχνουν ότι θέλαμε να ξεκινήσουμε την ανανέωση της ομάδας προσθέτοντας τα "εργαλεία" που μας έλειψαν. Προφανώς βέβαια οι επόμενες μεταγραφές θα είναι τα "ονόματα" – τουλάχιστον σε σύγκριση με τον Μπαντιό και τον Φαλ – όποτε δε νομίζω πως θα έχουμε ένα αποδυναμώμένο ρόστερ σε σχέση με πέρυσι. Αντίθετα, θεωρώ πως θα είμαστε ενισχυμένοι στην τελική σούμα.
Ο Σλουκας θα 37 στα 38 αρα τι μου συζητας. Ποιοτικα λεπτα θα δινει οχι ενεργο ροτεισιον 20 λεπτων.
Ο Γκραντ εκανε πολυ κακη χρονια για Γκραντ και ο Παο εξαρτιοταν στο φουλ απο τον Γκραντ.
Αν εσυ θεωρεις οτι με Φαλ Μπαντιο και 2 ακομη ρολιστες χτιζεις ομαδα με υπεροστεραρα εγω διαφωνω. Τους παικτες Μπολομποι και Παγιολα εδω τους διαβασα και στο Τουιτερ. Δεν εδεσα κομπο προσωπικα τιποτα. Ειπα οτι χρειαζεστε κατά αρκετα καλυτερο.
Τωρα οσο αφορα την αντικειμενικοτητα. Αντικειμενικος δεν ημουν και δεν θα ειμαι ποτε. Και το χω πει 100 φορες. Μπασκετικος ειμαι και εκφραζω την προσωπικη μου αποψη. Επισης δεν θεωρω τον εαυτο μου ακραιο ή φανατισμενο αλλα οχι αντικειμενιλικιβδεν σου πουλησα επειδη σου ανεφερα την γνωμη μου
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6021
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Είναι δε κάτι φορές που τον κρατάει ο Μιλουτινοφ στο ριμπάουντ λες και κρατάει τον 10χρονο γιο του. Θλίψη πραγματικά.Christofis έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:30 amO Λεσορ ποια πατηματα βρηκε; Που δεν σταυρωνε ριμπαουντ για ριμπαουντ στους τελικους; Που επαιζε αμυνα με τα ματια.

-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8124
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Διαφωνώ και για τον Λεσόρ, και για τον Γκραντ, και για τον Σλούκα. Θεωρώ πως υπερβάλλεις κρίνοντας ως πιο αρνητικές σε σχέση με την πραγματικότητα τις επιδόσεις των συγκεκριμένων παικτών. Ο καθένας βέβαια ας κρατήσει την άποψη του, αυτό θα έλεγα εγώ.Christofis έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:30 amO Λεσορ ποια πατηματα βρηκε; Που δεν σταυρωνε ριμπαουντ για ριμπαουντ στους τελικους; Που επαιζε αμυνα με τα ματια. Ειπαμε τον αγπατε τον παικτη αλλα οποιος πιστευει οτι θ δει τον Λεσορ του 2024 μαλλον εθελοτυφλει.BillyPao έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 12:34 am
Αυτό το γράφεις για να δείξεις την αντικειμενικότητα σου;![]()
Πέρα από την πλάκα, ο Λεσόρ από τη στιγμή που επέστρεψε έδειξε σταδιακά να βρίσκει τα πατήματα του. Η λογική λέει πως με την καλοκαιρινή προετοιμασία θα είναι καλύτερος από ό,τι πέρυσι και δε θα απέχει πολύ από τα προ τραυματισμού στάνταρ του. Ο Γκραντ επίσης δεν ήταν τόσο χάλια όσο περιγράφεις, απλά για έναν παίκτη που ήταν τόσο σταθερός τις πρώτες 2 σεζόν σε μας αυτό φαίνεται σαν "κακή χρονιά". Ο Σλούκας με μειωμένο χρόνο συμμετοχής, θα μπορεί να είναι φρέσκος ώστε να δίνει ποιοτικά λεπτά στην Ευρωλίγκα (λογικά θα παίζει στοχευμένα στους αγώνες του πρωταθλήματος). Οι μέχρι τώρα μεταγραφές δίνουν πράγματα που δεν είχαμε πέρυσι, και αυτό δε νομίζω πως πρέπει να αξιολογείται αρνητικά. Παίκτες ποιότητας για να τραβήξουν το σκορ έχουμε, οι πρώτες κινήσεις δείχνουν ότι θέλαμε να ξεκινήσουμε την ανανέωση της ομάδας προσθέτοντας τα "εργαλεία" που μας έλειψαν. Προφανώς βέβαια οι επόμενες μεταγραφές θα είναι τα "ονόματα" – τουλάχιστον σε σύγκριση με τον Μπαντιό και τον Φαλ – όποτε δε νομίζω πως θα έχουμε ένα αποδυναμώμένο ρόστερ σε σχέση με πέρυσι. Αντίθετα, θεωρώ πως θα είμαστε ενισχυμένοι στην τελική σούμα.
Ο Σλουκας θα 37 στα 38 αρα τι μου συζητας. Ποιοτικα λεπτα θα δινει οχι ενεργο ροτεισιον 20 λεπτων.
Ο Γκραντ εκανε πολυ κακη χρονια για Γκραντ και ο Παο εξαρτιοταν στο φουλ απο τον Γκραντ.
Αν εσυ θεωρεις οτι με Φαλ Μπαντιο και 2 ακομη ρολιστες χτιζεις ομαδα με υπεροστεραρα εγω διαφωνω. Τους παικτες Μπολομποι και Παγιολα εδω τους διαβασα και στο Τουιτερ. Δεν εδεσα κομπο προσωπικα τιποτα. Ειπα οτι χρειαζεστε κατά αρκετα καλυτερο.
Τωρα οσο αφορα την αντικειμενικοτητα. Αντικειμενικος δεν ημουν και δεν θα ειμαι ποτε. Και το χω πει 100 φορες. Μπασκετικος ειμαι και εκφραζω την προσωπικη μου αποψη. Επισης δεν θεωρω τον εαυτο μου ακραιο ή φανατισμενο αλλα οχι αντικειμενιλικιβδεν σου πουλησα επειδη σου ανεφερα την γνωμη μου
ΥΓ. Κανείς δεν είπε ότι θα πάρουμε τον Παγιόλα ή τον Μπολομπόι, το γεγονός ότι κάθεσαι και βγάζεις συμπεράσματα ότι θέλουμε να τους πάρουμε χωρίς αυτό να προκύπτει από πουθενά, είναι δικό σου θέμα.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13764
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
και πριν τραυματιστει περιπου την ιδια εικονα ειχε και με τον μιλουτινοφ και με τον φαλnikolas_asteri έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:47 am
Είναι δε κάτι φορές που τον κρατάει ο Μιλουτινοφ στο ριμπάουντ λες και κρατάει τον 10χρονο γιο του. Θλίψη πραγματικά.
ο φαλ ειδικα ηταν σαν να επαιζε αντρικο με εφηβικο σε θεμα δυναμης και μεγεθους
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8124
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Δεν ισχύει καν αυτό. Για δες τους μέσους όρους ριμπάουντ του Λεσόρ απέναντι στον Φαλ, σίγουρα δεν προκύπτει ότι έπαιζε "αντρικό με εφηβικό".τουλουμπα έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:57 amκαι πριν τραυματιστει περιπου την ιδια εικονα ειχε και με τον μιλουτινοφ και με τον φαλnikolas_asteri έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 1:47 am
Είναι δε κάτι φορές που τον κρατάει ο Μιλουτινοφ στο ριμπάουντ λες και κρατάει τον 10χρονο γιο του. Θλίψη πραγματικά.
ο φαλ ειδικα ηταν σαν να επαιζε αντρικο με εφηβικο σε θεμα δυναμης και μεγεθους
-
manos_89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 799
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Dejan
- Προειδοποιήσεις:
0
Ένα άλλο πράγμα που έχει αλλάξει με Ομπράντοβιτς είναι ότι οι δημοσιογράφοι μάλλον δεν έχουν ιδέα πλέον για τις μεταγραφές.
Οι καθεστωτικοί έλεγαν πριν από 3 μέρες ότι θα γίνει μεταγραφή μέχρι την Κυριακή και ότι θα είναι έκπληξη σαν του Φαλ με όνομα που δεν έχει ακουστεί.
Ε ήρθε το πιο στάνταρ όνομα που θα μπορούσε να έρθει και συζητιόταν παντού εδώ και 1 μήνα.
Για Μπολομπόι δίνω 0%. Πιο πιθανό είναι να είχαμε ρωτήσει για να τον πάρουμε για 3ο σέντερ και βγήκε τώρα στη φόρα μετά τη μεταγραφή Φαλ.
Για τα γκαρντ αν καταφέρουμε και βρούμε έναν πιο νέο Γκραντ θα είναι σούπερ, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει. Πιο νέος Γκραντ = 8.6 πόντοι, 50% δίποντο, 41% τρίποντο, 2.3 ριμπάουντ, 3.5 ασίστ, 1.5 κλέψιμο, 1.1 λάθη.
Αυτά ήταν τα στατιστικά του Γκραντ την πρώτη του χρονιά. Για τέτοιο all around παίκτη τώρα τα 2.5 εκατομμύρια θα μου φάνταζαν λογικά
Οι καθεστωτικοί έλεγαν πριν από 3 μέρες ότι θα γίνει μεταγραφή μέχρι την Κυριακή και ότι θα είναι έκπληξη σαν του Φαλ με όνομα που δεν έχει ακουστεί.
Ε ήρθε το πιο στάνταρ όνομα που θα μπορούσε να έρθει και συζητιόταν παντού εδώ και 1 μήνα.
Για Μπολομπόι δίνω 0%. Πιο πιθανό είναι να είχαμε ρωτήσει για να τον πάρουμε για 3ο σέντερ και βγήκε τώρα στη φόρα μετά τη μεταγραφή Φαλ.
Για τα γκαρντ αν καταφέρουμε και βρούμε έναν πιο νέο Γκραντ θα είναι σούπερ, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει. Πιο νέος Γκραντ = 8.6 πόντοι, 50% δίποντο, 41% τρίποντο, 2.3 ριμπάουντ, 3.5 ασίστ, 1.5 κλέψιμο, 1.1 λάθη.
Αυτά ήταν τα στατιστικά του Γκραντ την πρώτη του χρονιά. Για τέτοιο all around παίκτη τώρα τα 2.5 εκατομμύρια θα μου φάνταζαν λογικά


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο