Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 814
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:08 am

TuTiS έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:59 pm
BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:57 pm


Τι μάρκα σαμπουάν να χρησιμοποιεί άραγε ο Μελάγιες; :D
Αυτός είναι ικανός να λούζεται με Coca Cola…
Αυτο αξιζε διπλο ιμοτζι γελιου κοινως γ@μησε :D

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3692
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:09 am

NikBot έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:24 pm
Θα μπορούσε. Κάποτε πήγαμε να πάρουμε Ευρωλίγκα με Φαλ-Μπολομποι-Μπλακ. Το Λεσορ-Μπολομπόι-Φαλ είναι πολύ ανώτερο. Μην έχετε στο μυαλό σας το μπάσκετ του Αταμάν, ο Ζοτς θέλει άλλα πράγματα
4 χρονια νεοτεροι. Και απο εναν Σοβαρο τραυματισμο και 1 σεζον out ο καθενας λιγοτερο

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3692
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:22 am

Σλουκας, Γκραντ,
Ναν, Τολιοπουλος
Οσμαν, Ρογκαβοπουλος. καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Χουαντσο, Μητογλου
Λεσορ

Λες τι ωραιαο ροστερ με παικταραδες και πρωην MVp θελω 3-4’κινησεις να το στρωσω και να το κανω two way.

Εγω δεν βλεπω ροστεραρα συγνωμη και θεωρω οτι χρειαζεται σοβαρη αναβαθμιση.


Σλουκας 37 χρονων μετα απο χειρουργιο.
Γκραντ την μιση χρονια σερνοταν
Λεσορ μετα απο 1,5 χρονο εξω και τα πρωτα δειγματα να μην ειναι καλα.

3 παικτες που εδωσαν πολλα αλλα θα πρεπει να περασουν πραγματικα σε δευτερευοντα ή τριτευοντα ρολο.

Ε τι μενει μετα

Ενας Ναν, Οσμαν, Χουαντσο και Χειζ Ντειβις που δεν ειναι οτι ειναι λιγοι αλλα δεν ειναι αρκετοι οταννο Ολυμπιακος , η Φενερ η Ντουμπαι με σοβαρο προπονητη και οι αλλες ομαδες ενισχυονται σημαντικα.

Χρειαζεται Καρυδατο ασσο και πεντε. Ο Μπολομποι πριν τον περσινο τραυματισμο θα ελεγα οκ αν ο Λεσορ γυρνουσε οπως πριν τον τραυματισμο του αλλα ελεος πλεον. Τι μπολομποι και Παγιολα. Φανταστικος ο Ζοτς αλλα δεν κανει και θαυματα.

Σκεφτειτε οτι δεν ειμαι και Παναθηναικος .

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:34 am

Christofis έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:22 am
Σλουκας, Γκραντ,
Ναν, Τολιοπουλος
Οσμαν, Ρογκαβοπουλος. καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Χουαντσο, Μητογλου
Λεσορ

Λες τι ωραιαο ροστερ με παικταραδες και πρωην MVp θελω 3-4’κινησεις να το στρωσω και να το κανω two way.

Εγω δεν βλεπω ροστεραρα συγνωμη και θεωρω οτι χρειαζεται σοβαρη αναβαθμιση.


Σλουκας 37 χρονων μετα απο χειρουργιο.
Γκραντ την μιση χρονια σερνοταν
Λεσορ μετα απο 1,5 χρονο εξω και τα πρωτα δειγματα να μην ειναι καλα.

3 παικτες που εδωσαν πολλα αλλα θα πρεπει να περασουν πραγματικα σε δευτερευοντα ή τριτευοντα ρολο.

Ε τι μενει μετα

Ενας Ναν, Οσμαν, Χουαντσο και Χειζ Ντειβις που δεν ειναι οτι ειναι λιγοι αλλα δεν ειναι αρκετοι οταννο Ολυμπιακος , η Φενερ η Ντουμπαι με σοβαρο προπονητη και οι αλλες ομαδες ενισχυονται σημαντικα.

Χρειαζεται Καρυδατο ασσο και πεντε. Ο Μπολομποι πριν τον περσινο τραυματισμο θα ελεγα οκ αν ο Λεσορ γυρνουσε οπως πριν τον τραυματισμο του αλλα ελεος πλεον. Τι μπολομποι και Παγιολα. Φανταστικος ο Ζοτς αλλα δεν κανει και θαυματα.

Σκεφτειτε οτι δεν ειμαι και Παναθηναικος .
Αυτό το γράφεις για να δείξεις την αντικειμενικότητα σου; :D

Πέρα από την πλάκα, ο Λεσόρ από τη στιγμή που επέστρεψε έδειξε σταδιακά να βρίσκει τα πατήματα του. Η λογική λέει πως με την καλοκαιρινή προετοιμασία θα είναι καλύτερος από ό,τι πέρυσι και δε θα απέχει πολύ από τα προ τραυματισμού στάνταρ του. Ο Γκραντ επίσης δεν ήταν τόσο χάλια όσο περιγράφεις, απλά για έναν παίκτη που ήταν τόσο σταθερός τις πρώτες 2 σεζόν σε μας αυτό φαίνεται σαν "κακή χρονιά". Ο Σλούκας με μειωμένο χρόνο συμμετοχής, θα μπορεί να είναι φρέσκος ώστε να δίνει ποιοτικά λεπτά στην Ευρωλίγκα (λογικά θα παίζει στοχευμένα στους αγώνες του πρωταθλήματος). Οι μέχρι τώρα μεταγραφές δίνουν πράγματα που δεν είχαμε πέρυσι, και αυτό δε νομίζω πως πρέπει να αξιολογείται αρνητικά. Παίκτες ποιότητας για να τραβήξουν το σκορ έχουμε, οι πρώτες κινήσεις δείχνουν ότι θέλαμε να ξεκινήσουμε την ανανέωση της ομάδας προσθέτοντας τα "εργαλεία" που μας έλειψαν. Προφανώς βέβαια οι επόμενες μεταγραφές θα είναι τα "ονόματα" – τουλάχιστον σε σύγκριση με τον Μπαντιό και τον Φαλ – όποτε δε νομίζω πως θα έχουμε ένα αποδυναμώμένο ρόστερ σε σχέση με πέρυσι. Αντίθετα, θεωρώ πως θα είμαστε ενισχυμένοι στην τελική σούμα.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1727
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:38 am

A το χουν δέσει κόμπο για μπολομποι κ παγιολα αυτοί ε? :lol: :lol:

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:39 am

big_lebowski έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:38 am
A το χουν δέσει κόμπο για μπολομποι κ παγιολα αυτοί ε? :lol: :lol:
Όπως φαίνεται... :D

Άβαταρ μέλους
Ευγενές αέριο

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 15, 2025 11:15 pm
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:39 am

BillyPao έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:02 am
τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:58 pm


Εκεί το μυαλό σου εσένα... πονηρέ. :D Έχω δει "ταινία" να ξεκινάει έτσι πάντως... :twisted:
O Tόνι Άντονι είναι που Gamay;

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13764
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:40 am

Ευγενές αέριο έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:39 am
BillyPao έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:02 am


Εκεί το μυαλό σου εσένα... πονηρέ. :D Έχω δει "ταινία" να ξεκινάει έτσι πάντως... :twisted:
O Tόνι Άντονι είναι που Gamay;
ναι μετα του αρεσε και εκανε και τον λιβανεζο :mrgreen:


Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3692
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:30 am

BillyPao έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:34 am
Christofis έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:22 am
Σλουκας, Γκραντ,
Ναν, Τολιοπουλος
Οσμαν, Ρογκαβοπουλος. καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Χουαντσο, Μητογλου
Λεσορ

Λες τι ωραιαο ροστερ με παικταραδες και πρωην MVp θελω 3-4’κινησεις να το στρωσω και να το κανω two way.

Εγω δεν βλεπω ροστεραρα συγνωμη και θεωρω οτι χρειαζεται σοβαρη αναβαθμιση.


Σλουκας 37 χρονων μετα απο χειρουργιο.
Γκραντ την μιση χρονια σερνοταν
Λεσορ μετα απο 1,5 χρονο εξω και τα πρωτα δειγματα να μην ειναι καλα.

3 παικτες που εδωσαν πολλα αλλα θα πρεπει να περασουν πραγματικα σε δευτερευοντα ή τριτευοντα ρολο.

Ε τι μενει μετα

Ενας Ναν, Οσμαν, Χουαντσο και Χειζ Ντειβις που δεν ειναι οτι ειναι λιγοι αλλα δεν ειναι αρκετοι οταννο Ολυμπιακος , η Φενερ η Ντουμπαι με σοβαρο προπονητη και οι αλλες ομαδες ενισχυονται σημαντικα.

Χρειαζεται Καρυδατο ασσο και πεντε. Ο Μπολομποι πριν τον περσινο τραυματισμο θα ελεγα οκ αν ο Λεσορ γυρνουσε οπως πριν τον τραυματισμο του αλλα ελεος πλεον. Τι μπολομποι και Παγιολα. Φανταστικος ο Ζοτς αλλα δεν κανει και θαυματα.

Σκεφτειτε οτι δεν ειμαι και Παναθηναικος .
Αυτό το γράφεις για να δείξεις την αντικειμενικότητα σου; :D

Πέρα από την πλάκα, ο Λεσόρ από τη στιγμή που επέστρεψε έδειξε σταδιακά να βρίσκει τα πατήματα του. Η λογική λέει πως με την καλοκαιρινή προετοιμασία θα είναι καλύτερος από ό,τι πέρυσι και δε θα απέχει πολύ από τα προ τραυματισμού στάνταρ του. Ο Γκραντ επίσης δεν ήταν τόσο χάλια όσο περιγράφεις, απλά για έναν παίκτη που ήταν τόσο σταθερός τις πρώτες 2 σεζόν σε μας αυτό φαίνεται σαν "κακή χρονιά". Ο Σλούκας με μειωμένο χρόνο συμμετοχής, θα μπορεί να είναι φρέσκος ώστε να δίνει ποιοτικά λεπτά στην Ευρωλίγκα (λογικά θα παίζει στοχευμένα στους αγώνες του πρωταθλήματος). Οι μέχρι τώρα μεταγραφές δίνουν πράγματα που δεν είχαμε πέρυσι, και αυτό δε νομίζω πως πρέπει να αξιολογείται αρνητικά. Παίκτες ποιότητας για να τραβήξουν το σκορ έχουμε, οι πρώτες κινήσεις δείχνουν ότι θέλαμε να ξεκινήσουμε την ανανέωση της ομάδας προσθέτοντας τα "εργαλεία" που μας έλειψαν. Προφανώς βέβαια οι επόμενες μεταγραφές θα είναι τα "ονόματα" – τουλάχιστον σε σύγκριση με τον Μπαντιό και τον Φαλ – όποτε δε νομίζω πως θα έχουμε ένα αποδυναμώμένο ρόστερ σε σχέση με πέρυσι. Αντίθετα, θεωρώ πως θα είμαστε ενισχυμένοι στην τελική σούμα.
O Λεσορ ποια πατηματα βρηκε; Που δεν σταυρωνε ριμπαουντ για ριμπαουντ στους τελικους; Που επαιζε αμυνα με τα ματια. Ειπαμε τον αγπατε τον παικτη αλλα οποιος πιστευει οτι θ δει τον Λεσορ του 2024 μαλλον εθελοτυφλει.

Ο Σλουκας θα 37 στα 38 αρα τι μου συζητας. Ποιοτικα λεπτα θα δινει οχι ενεργο ροτεισιον 20 λεπτων.

Ο Γκραντ εκανε πολυ κακη χρονια για Γκραντ και ο Παο εξαρτιοταν στο φουλ απο τον Γκραντ.

Αν εσυ θεωρεις οτι με Φαλ Μπαντιο και 2 ακομη ρολιστες χτιζεις ομαδα με υπεροστεραρα εγω διαφωνω. Τους παικτες Μπολομποι και Παγιολα εδω τους διαβασα και στο Τουιτερ. Δεν εδεσα κομπο προσωπικα τιποτα. Ειπα οτι χρειαζεστε κατά αρκετα καλυτερο.

Τωρα οσο αφορα την αντικειμενικοτητα. Αντικειμενικος δεν ημουν και δεν θα ειμαι ποτε. Και το χω πει 100 φορες. Μπασκετικος ειμαι και εκφραζω την προσωπικη μου αποψη. Επισης δεν θεωρω τον εαυτο μου ακραιο ή φανατισμενο αλλα οχι αντικειμενιλικιβδεν σου πουλησα επειδη σου ανεφερα την γνωμη μου

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6021
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:47 am

Christofis έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:30 am
O Λεσορ ποια πατηματα βρηκε; Που δεν σταυρωνε ριμπαουντ για ριμπαουντ στους τελικους; Που επαιζε αμυνα με τα ματια.
Είναι δε κάτι φορές που τον κρατάει ο Μιλουτινοφ στο ριμπάουντ λες και κρατάει τον 10χρονο γιο του. Θλίψη πραγματικά.

Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:49 am

Christofis έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:30 am
BillyPao έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:34 am


Αυτό το γράφεις για να δείξεις την αντικειμενικότητα σου; :D

Πέρα από την πλάκα, ο Λεσόρ από τη στιγμή που επέστρεψε έδειξε σταδιακά να βρίσκει τα πατήματα του. Η λογική λέει πως με την καλοκαιρινή προετοιμασία θα είναι καλύτερος από ό,τι πέρυσι και δε θα απέχει πολύ από τα προ τραυματισμού στάνταρ του. Ο Γκραντ επίσης δεν ήταν τόσο χάλια όσο περιγράφεις, απλά για έναν παίκτη που ήταν τόσο σταθερός τις πρώτες 2 σεζόν σε μας αυτό φαίνεται σαν "κακή χρονιά". Ο Σλούκας με μειωμένο χρόνο συμμετοχής, θα μπορεί να είναι φρέσκος ώστε να δίνει ποιοτικά λεπτά στην Ευρωλίγκα (λογικά θα παίζει στοχευμένα στους αγώνες του πρωταθλήματος). Οι μέχρι τώρα μεταγραφές δίνουν πράγματα που δεν είχαμε πέρυσι, και αυτό δε νομίζω πως πρέπει να αξιολογείται αρνητικά. Παίκτες ποιότητας για να τραβήξουν το σκορ έχουμε, οι πρώτες κινήσεις δείχνουν ότι θέλαμε να ξεκινήσουμε την ανανέωση της ομάδας προσθέτοντας τα "εργαλεία" που μας έλειψαν. Προφανώς βέβαια οι επόμενες μεταγραφές θα είναι τα "ονόματα" – τουλάχιστον σε σύγκριση με τον Μπαντιό και τον Φαλ – όποτε δε νομίζω πως θα έχουμε ένα αποδυναμώμένο ρόστερ σε σχέση με πέρυσι. Αντίθετα, θεωρώ πως θα είμαστε ενισχυμένοι στην τελική σούμα.
O Λεσορ ποια πατηματα βρηκε; Που δεν σταυρωνε ριμπαουντ για ριμπαουντ στους τελικους; Που επαιζε αμυνα με τα ματια. Ειπαμε τον αγπατε τον παικτη αλλα οποιος πιστευει οτι θ δει τον Λεσορ του 2024 μαλλον εθελοτυφλει.

Ο Σλουκας θα 37 στα 38 αρα τι μου συζητας. Ποιοτικα λεπτα θα δινει οχι ενεργο ροτεισιον 20 λεπτων.

Ο Γκραντ εκανε πολυ κακη χρονια για Γκραντ και ο Παο εξαρτιοταν στο φουλ απο τον Γκραντ.

Αν εσυ θεωρεις οτι με Φαλ Μπαντιο και 2 ακομη ρολιστες χτιζεις ομαδα με υπεροστεραρα εγω διαφωνω. Τους παικτες Μπολομποι και Παγιολα εδω τους διαβασα και στο Τουιτερ. Δεν εδεσα κομπο προσωπικα τιποτα. Ειπα οτι χρειαζεστε κατά αρκετα καλυτερο.

Τωρα οσο αφορα την αντικειμενικοτητα. Αντικειμενικος δεν ημουν και δεν θα ειμαι ποτε. Και το χω πει 100 φορες. Μπασκετικος ειμαι και εκφραζω την προσωπικη μου αποψη. Επισης δεν θεωρω τον εαυτο μου ακραιο ή φανατισμενο αλλα οχι αντικειμενιλικιβδεν σου πουλησα επειδη σου ανεφερα την γνωμη μου
Διαφωνώ και για τον Λεσόρ, και για τον Γκραντ, και για τον Σλούκα. Θεωρώ πως υπερβάλλεις κρίνοντας ως πιο αρνητικές σε σχέση με την πραγματικότητα τις επιδόσεις των συγκεκριμένων παικτών. Ο καθένας βέβαια ας κρατήσει την άποψη του, αυτό θα έλεγα εγώ.

ΥΓ. Κανείς δεν είπε ότι θα πάρουμε τον Παγιόλα ή τον Μπολομπόι, το γεγονός ότι κάθεσαι και βγάζεις συμπεράσματα ότι θέλουμε να τους πάρουμε χωρίς αυτό να προκύπτει από πουθενά, είναι δικό σου θέμα.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13764
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 1:57 am

nikolas_asteri έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:47 am


Είναι δε κάτι φορές που τον κρατάει ο Μιλουτινοφ στο ριμπάουντ λες και κρατάει τον 10χρονο γιο του. Θλίψη πραγματικά.
και πριν τραυματιστει περιπου την ιδια εικονα ειχε και με τον μιλουτινοφ και με τον φαλ
ο φαλ ειδικα ηταν σαν να επαιζε αντρικο με εφηβικο σε θεμα δυναμης και μεγεθους

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 2:02 am

τουλουμπα έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:57 am
nikolas_asteri έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 1:47 am


Είναι δε κάτι φορές που τον κρατάει ο Μιλουτινοφ στο ριμπάουντ λες και κρατάει τον 10χρονο γιο του. Θλίψη πραγματικά.
και πριν τραυματιστει περιπου την ιδια εικονα ειχε και με τον μιλουτινοφ και με τον φαλ
ο φαλ ειδικα ηταν σαν να επαιζε αντρικο με εφηβικο σε θεμα δυναμης και μεγεθους
Δεν ισχύει καν αυτό. Για δες τους μέσους όρους ριμπάουντ του Λεσόρ απέναντι στον Φαλ, σίγουρα δεν προκύπτει ότι έπαιζε "αντρικό με εφηβικό".

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 799
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 2:17 am

Ένα άλλο πράγμα που έχει αλλάξει με Ομπράντοβιτς είναι ότι οι δημοσιογράφοι μάλλον δεν έχουν ιδέα πλέον για τις μεταγραφές.
Οι καθεστωτικοί έλεγαν πριν από 3 μέρες ότι θα γίνει μεταγραφή μέχρι την Κυριακή και ότι θα είναι έκπληξη σαν του Φαλ με όνομα που δεν έχει ακουστεί.
Ε ήρθε το πιο στάνταρ όνομα που θα μπορούσε να έρθει και συζητιόταν παντού εδώ και 1 μήνα.

Για Μπολομπόι δίνω 0%. Πιο πιθανό είναι να είχαμε ρωτήσει για να τον πάρουμε για 3ο σέντερ και βγήκε τώρα στη φόρα μετά τη μεταγραφή Φαλ.
Για τα γκαρντ αν καταφέρουμε και βρούμε έναν πιο νέο Γκραντ θα είναι σούπερ, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει. Πιο νέος Γκραντ = 8.6 πόντοι, 50% δίποντο, 41% τρίποντο, 2.3 ριμπάουντ, 3.5 ασίστ, 1.5 κλέψιμο, 1.1 λάθη.
Αυτά ήταν τα στατιστικά του Γκραντ την πρώτη του χρονιά. Για τέτοιο all around παίκτη τώρα τα 2.5 εκατομμύρια θα μου φάνταζαν λογικά

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16437
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 2:26 am

η εικονα του λεσορ φετος ειναι τοσο κοντα με το πραιμ του οσο εμενα με του λεσορ :lol:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”