NBA - Σενάρια, Trades, Offseason 2026/27

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:11 am

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4378
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:41 am

https://www.espn.com/nba/story/_/id/491 ... xton-bulls

Randle στους Νετς, Claxton στο Σικάγο.

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13017
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 7:02 am

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 7:07 am

Μόλις έσκασε και Γιάννης στους Χητ.

https://www.nytimes.com/athletic/701075 ... ucks-heat/

Μου μοιάζει αρκετά κακή κίνηση για τους Χήτ. Δεν δίνεις τον Ware έτσι εύκολα καθώς ετοιμάζεται για breakout season.
Και κυρίως γιατί το Giannis-Bam χωρίς supporting cast (Davion Mitchell, Wiggins και Portis είναι αστείο supporting cast) δεν είναι win now σε καμία περίπτωση.

Οι Bucks από την άλλη έχουν την ευκαιρία να ξεκινήσουν τα tanking years με πολύ καλές βάσεις. Ware κυρίως και Herro είναι καλό starting point

Kwstantino

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 7:39 am

Χαζη κινηση απο Γιαννη.Πηγαινει σε χειροτερη ομαδα μετα τις ανταλλαγες.Κερδισμενοι οι Μπακς

Μπορει να πηγε για τον καιρο και τις παραλιες της Φλοριντας :D :D

Πρωταθλημα δεν βλεπω να ξαναπαιρνει

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13017
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:03 am

Πραγματικά,βλεποντας το ροστερ των Heat δεν βλέπω τι κερδίζουν και αυτοι και ο Γιάννης από αυτή την ανταλλαγή

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10047
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 am

Γιατί Μαϊάμι ρε Γιάννη; Και στο Φοίνιξ ίδια ζέστη δεν έχουμε; :Amen:

Θα προσελκύσουν παίκτες ελεύθερους και θα γεμίσει ο πάγκος τους φαντάζομαι. Έδωσαν πολλά αλλά δεν είναι και κανένας generation talent. Ότι έδωσαν εξελίχθηκε μέσα από το σύστημα του Spoelstra και αμφιβάλω αν θα παίζουν έτσι και στους Μπακς. Βέβαια αυξάνοντας τις πιθανότητες για τίτλο έπρεπε να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, σε αντίθεση με Σέλτικς που ήταν απρόθυμοι να δώσουν νεαρούς και έδιναν μόνο Brown και δύο πικ.

Οι Σέλτικς τώρα που μαθεύτηκε ότι ήθελαν να ξεφορτωθούν Brown μάλλον θα έχουν να κάνουν με έναν δυσαρεστημένο παίκτη.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:49 am

SteveNashidis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 am
Γιατί Μαϊάμι ρε Γιάννη; Και στο Φοίνιξ ίδια ζέστη δεν έχουμε; :Amen:

Θα προσελκύσουν παίκτες ελεύθερους και θα γεμίσει ο πάγκος τους φαντάζομαι. Έδωσαν πολλά αλλά δεν είναι και κανένας generation talent. Ότι έδωσαν εξελίχθηκε μέσα από το σύστημα του Spoelstra και αμφιβάλω αν θα παίζουν έτσι και στους Μπακς. Βέβαια αυξάνοντας τις πιθανότητες για τίτλο έπρεπε να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, σε αντίθεση με Σέλτικς που ήταν απρόθυμοι να δώσουν νεαρούς και έδιναν μόνο Brown και δύο πικ.

Οι Σέλτικς τώρα που μαθεύτηκε ότι ήθελαν να ξεφορτωθούν Brown μάλλον θα έχουν να κάνουν με έναν δυσαρεστημένο παίκτη.
Ναι αλλα έχετε τις παραλίες που έχουν στο Μαϊάμι???

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10047
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:05 am

Knoxville έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:49 am
SteveNashidis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 am
Γιατί Μαϊάμι ρε Γιάννη; Και στο Φοίνιξ ίδια ζέστη δεν έχουμε; :Amen:

Θα προσελκύσουν παίκτες ελεύθερους και θα γεμίσει ο πάγκος τους φαντάζομαι. Έδωσαν πολλά αλλά δεν είναι και κανένας generation talent. Ότι έδωσαν εξελίχθηκε μέσα από το σύστημα του Spoelstra και αμφιβάλω αν θα παίζουν έτσι και στους Μπακς. Βέβαια αυξάνοντας τις πιθανότητες για τίτλο έπρεπε να βάλουν το χέρι βαθειά στην τσέπη, σε αντίθεση με Σέλτικς που ήταν απρόθυμοι να δώσουν νεαρούς και έδιναν μόνο Brown και δύο πικ.

Οι Σέλτικς τώρα που μαθεύτηκε ότι ήθελαν να ξεφορτωθούν Brown μάλλον θα έχουν να κάνουν με έναν δυσαρεστημένο παίκτη.
Ναι αλλα έχετε τις παραλίες που έχουν στο Μαϊάμι???
Θέλει παραλίες και κόσμο ο Γιάννης; Νόμιζα είναι της ησυχίας και του μοναχισμού. Κρίμα αυτός χάνει :dribble:

Εικόνα

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Kwstantino

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:15 am

Σαν γνησιος φραγκοφονιας ο Γιαννης ισως ηθελε Μαιαμι γιατι ειναι φορολογικος παραδεισος

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:26 am

kein έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:14 pm
berry έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:11 pm
@kein

Heat
Celtics
Wolves

Αυτοι παιζουν λενε
Χθες μίλαγα με φίλο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και μου έλεγε ότι υπάρχει εντύπωση ότι θα καταλήξει στο Μαϊάμι. Για να δούμε ...
τελικά δίκιο είχε ο ... κουμπάρος από το αμέρικα ... :mrgreen: εντάξει δεν μετράει για ινσάιντερ αλλά τι να κάνουμε αυτόν έχουμε μόνο :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13017
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:27 am

Λενε οτι θα γινει κινηση και για τον Λεμπρον.

Παντως αν δεν ερθει σοβαρος γκαρντ,θα κανουν μια τρυπα στο νερο.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:35 am

Πάντως εγώ πολύ θα ήθελα να δω σε δράση το δίδυμο Αντετμπάγιο-Αντετοκούνμπο στην ίδια πεντάδα :dribble:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5263
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:58 am

SteveNashidis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 am
Γιατί Μαϊάμι ρε Γιάννη; Και στο Φοίνιξ ίδια ζέστη δεν έχουμε; :Amen:

Θα προσελκύσουν παίκτες ελεύθερους και θα γεμίσει ο πάγκος τους φαντάζομαι. Έδωσαν πολλά αλλά δεν είναι και κανένας generation talent. Ότι έδωσαν εξελίχθηκε μέσα από το σύστημα του Spoelstra και αμφιβάλω αν θα παίζουν έτσι και στους Μπακς. Βέβαια αυξάνοντας τις πιθανότητες για τίτλο έπρεπε να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, σε αντίθεση με Σέλτικς που ήταν απρόθυμοι να δώσουν νεαρούς και έδιναν μόνο Brown και δύο πικ.

Οι Σέλτικς τώρα που μαθεύτηκε ότι ήθελαν να ξεφορτωθούν Brown μάλλον θα έχουν να κάνουν με έναν δυσαρεστημένο παίκτη.
Τα ανταλλάγματα που πήραν οι Bucks ήταν αρκετά καλά, ειδικά σε σύγκριση με όσα τους πρόσφεραν οι Celtics.

Νομίζω ότι αργά ή γρήγορα θα δώσουν και τους Tyler Herro και Myles Turner και θα κοιτάξουν να αυξήσουν το draft capital τους.

Οι Heat πλέον χρειάζονται περισσότερο από ποτέ να κάνουν resign τον Normal Powell αλλά δεν ξέρω αν μπορούν, λόγω salary cap, να του προσφέρουν τα χρήματα που μπορεί να βρει στην αγορά.

Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9184
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:59 am

Βλέπω αρκετοί να εκθειάζουν τον Riley λέγοντας ότι κατάφερε να κλέψει τον Γιάννη από τα χέρια Celtics και Knicks, ότι έκλεισε ίσως το τελευταίο μεγάλο trade της παραγοντικής καριέρας του κτλ., αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι οι Heat βγήκαν κερδισμένοι από αυτό.

Οκ, η τριάδα Wiggins-Γιάννης-Adebayo (και Portis σαν ο ψηλός που θα παίρνει 20-25 λεπτά πίσω από Γιάννη και Bam) είναι αρκετά καλή, αλλά στην περιφέρεια πλέον είναι πολύ αδύναμοι. Θέλουν οπωσδήποτε έναν τοπ άσσο, και έναν παίκτη ακόμα στα φτερά αν θέλουν να γίνουν contenders. Και όλα αυτά υπό την προϋπόθεση ότι θα καταφέρουν να κρατήσουν τον Powell, αν και νομίζω μπορεί να βρει καλύτερες προσφορές στην αγορά.
Ίσως βέβαια η παρουσία του Γιάννη να είναι πειρασμός για free agents, αλλά προς το παρόν μου φαίνεται ότι έτσι όπως είναι το ρόστερ του Miami πολύ δύσκολα θα γίνει contender από την πρώτη χρονιά. Ίσως χρειαστεί να περάσουν και 2 χρόνια τουλάχιστον.

Οι Bucks από την άλλη κερδισμένοι φαίνεται ότι βγαίνουν αφού κλείνουν οριστικά έναν κύκλο που ήδη είχε αρχίσει να κλείνει εδώ και 3 σεζόν, και ετοιμάζονται για ένα restart. Τα περισσότερα pick που πήραν είναι πολύ μακριά στο μέλλον και κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει, αλλά πλέον έχουν μια καλή βάση για να χτίσουν κάτι τα επόμενα χρόνια με Rollins-Herro-Jaquez-Ware που όλοι είναι μέχρι 26 χρονών. Λογικά θα κοιτάξουν να δώσουν και τον Turner, ήδη ακούγεται σενάριο για trade με τον Poeltl.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”