NBA - Σενάρια, Trades, Offseason 2026/27
Συντονιστής: Captains
Μόλις έσκασε και Γιάννης στους Χητ.
https://www.nytimes.com/athletic/701075 ... ucks-heat/
Μου μοιάζει αρκετά κακή κίνηση για τους Χήτ. Δεν δίνεις τον Ware έτσι εύκολα καθώς ετοιμάζεται για breakout season.
Και κυρίως γιατί το Giannis-Bam χωρίς supporting cast (Davion Mitchell, Wiggins και Portis είναι αστείο supporting cast) δεν είναι win now σε καμία περίπτωση.
Οι Bucks από την άλλη έχουν την ευκαιρία να ξεκινήσουν τα tanking years με πολύ καλές βάσεις. Ware κυρίως και Herro είναι καλό starting point
https://www.nytimes.com/athletic/701075 ... ucks-heat/
Μου μοιάζει αρκετά κακή κίνηση για τους Χήτ. Δεν δίνεις τον Ware έτσι εύκολα καθώς ετοιμάζεται για breakout season.
Και κυρίως γιατί το Giannis-Bam χωρίς supporting cast (Davion Mitchell, Wiggins και Portis είναι αστείο supporting cast) δεν είναι win now σε καμία περίπτωση.
Οι Bucks από την άλλη έχουν την ευκαιρία να ξεκινήσουν τα tanking years με πολύ καλές βάσεις. Ware κυρίως και Herro είναι καλό starting point
-
Kwstantino

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
- Προειδοποιήσεις:
0
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10047
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Γιατί Μαϊάμι ρε Γιάννη; Και στο Φοίνιξ ίδια ζέστη δεν έχουμε;
Θα προσελκύσουν παίκτες ελεύθερους και θα γεμίσει ο πάγκος τους φαντάζομαι. Έδωσαν πολλά αλλά δεν είναι και κανένας generation talent. Ότι έδωσαν εξελίχθηκε μέσα από το σύστημα του Spoelstra και αμφιβάλω αν θα παίζουν έτσι και στους Μπακς. Βέβαια αυξάνοντας τις πιθανότητες για τίτλο έπρεπε να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, σε αντίθεση με Σέλτικς που ήταν απρόθυμοι να δώσουν νεαρούς και έδιναν μόνο Brown και δύο πικ.
Οι Σέλτικς τώρα που μαθεύτηκε ότι ήθελαν να ξεφορτωθούν Brown μάλλον θα έχουν να κάνουν με έναν δυσαρεστημένο παίκτη.
Θα προσελκύσουν παίκτες ελεύθερους και θα γεμίσει ο πάγκος τους φαντάζομαι. Έδωσαν πολλά αλλά δεν είναι και κανένας generation talent. Ότι έδωσαν εξελίχθηκε μέσα από το σύστημα του Spoelstra και αμφιβάλω αν θα παίζουν έτσι και στους Μπακς. Βέβαια αυξάνοντας τις πιθανότητες για τίτλο έπρεπε να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, σε αντίθεση με Σέλτικς που ήταν απρόθυμοι να δώσουν νεαρούς και έδιναν μόνο Brown και δύο πικ.
Οι Σέλτικς τώρα που μαθεύτηκε ότι ήθελαν να ξεφορτωθούν Brown μάλλον θα έχουν να κάνουν με έναν δυσαρεστημένο παίκτη.
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ναι αλλα έχετε τις παραλίες που έχουν στο Μαϊάμι???SteveNashidis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 amΓιατί Μαϊάμι ρε Γιάννη; Και στο Φοίνιξ ίδια ζέστη δεν έχουμε;![]()
Θα προσελκύσουν παίκτες ελεύθερους και θα γεμίσει ο πάγκος τους φαντάζομαι. Έδωσαν πολλά αλλά δεν είναι και κανένας generation talent. Ότι έδωσαν εξελίχθηκε μέσα από το σύστημα του Spoelstra και αμφιβάλω αν θα παίζουν έτσι και στους Μπακς. Βέβαια αυξάνοντας τις πιθανότητες για τίτλο έπρεπε να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, σε αντίθεση με Σέλτικς που ήταν απρόθυμοι να δώσουν νεαρούς και έδιναν μόνο Brown και δύο πικ.
Οι Σέλτικς τώρα που μαθεύτηκε ότι ήθελαν να ξεφορτωθούν Brown μάλλον θα έχουν να κάνουν με έναν δυσαρεστημένο παίκτη.
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10047
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Θέλει παραλίες και κόσμο ο Γιάννης; Νόμιζα είναι της ησυχίας και του μοναχισμού. Κρίμα αυτός χάνειKnoxville έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:49 amΝαι αλλα έχετε τις παραλίες που έχουν στο Μαϊάμι???SteveNashidis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 amΓιατί Μαϊάμι ρε Γιάννη; Και στο Φοίνιξ ίδια ζέστη δεν έχουμε;![]()
Θα προσελκύσουν παίκτες ελεύθερους και θα γεμίσει ο πάγκος τους φαντάζομαι. Έδωσαν πολλά αλλά δεν είναι και κανένας generation talent. Ότι έδωσαν εξελίχθηκε μέσα από το σύστημα του Spoelstra και αμφιβάλω αν θα παίζουν έτσι και στους Μπακς. Βέβαια αυξάνοντας τις πιθανότητες για τίτλο έπρεπε να βάλουν το χέρι βαθειά στην τσέπη, σε αντίθεση με Σέλτικς που ήταν απρόθυμοι να δώσουν νεαρούς και έδιναν μόνο Brown και δύο πικ.
Οι Σέλτικς τώρα που μαθεύτηκε ότι ήθελαν να ξεφορτωθούν Brown μάλλον θα έχουν να κάνουν με έναν δυσαρεστημένο παίκτη.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
-
Kwstantino

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
- Προειδοποιήσεις:
0
- GK_23

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5263
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
Τα ανταλλάγματα που πήραν οι Bucks ήταν αρκετά καλά, ειδικά σε σύγκριση με όσα τους πρόσφεραν οι Celtics.SteveNashidis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 amΓιατί Μαϊάμι ρε Γιάννη; Και στο Φοίνιξ ίδια ζέστη δεν έχουμε;![]()
Θα προσελκύσουν παίκτες ελεύθερους και θα γεμίσει ο πάγκος τους φαντάζομαι. Έδωσαν πολλά αλλά δεν είναι και κανένας generation talent. Ότι έδωσαν εξελίχθηκε μέσα από το σύστημα του Spoelstra και αμφιβάλω αν θα παίζουν έτσι και στους Μπακς. Βέβαια αυξάνοντας τις πιθανότητες για τίτλο έπρεπε να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, σε αντίθεση με Σέλτικς που ήταν απρόθυμοι να δώσουν νεαρούς και έδιναν μόνο Brown και δύο πικ.
Οι Σέλτικς τώρα που μαθεύτηκε ότι ήθελαν να ξεφορτωθούν Brown μάλλον θα έχουν να κάνουν με έναν δυσαρεστημένο παίκτη.
Νομίζω ότι αργά ή γρήγορα θα δώσουν και τους Tyler Herro και Myles Turner και θα κοιτάξουν να αυξήσουν το draft capital τους.
Οι Heat πλέον χρειάζονται περισσότερο από ποτέ να κάνουν resign τον Normal Powell αλλά δεν ξέρω αν μπορούν, λόγω salary cap, να του προσφέρουν τα χρήματα που μπορεί να βρει στην αγορά.
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9184
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Βλέπω αρκετοί να εκθειάζουν τον Riley λέγοντας ότι κατάφερε να κλέψει τον Γιάννη από τα χέρια Celtics και Knicks, ότι έκλεισε ίσως το τελευταίο μεγάλο trade της παραγοντικής καριέρας του κτλ., αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι οι Heat βγήκαν κερδισμένοι από αυτό.
Οκ, η τριάδα Wiggins-Γιάννης-Adebayo (και Portis σαν ο ψηλός που θα παίρνει 20-25 λεπτά πίσω από Γιάννη και Bam) είναι αρκετά καλή, αλλά στην περιφέρεια πλέον είναι πολύ αδύναμοι. Θέλουν οπωσδήποτε έναν τοπ άσσο, και έναν παίκτη ακόμα στα φτερά αν θέλουν να γίνουν contenders. Και όλα αυτά υπό την προϋπόθεση ότι θα καταφέρουν να κρατήσουν τον Powell, αν και νομίζω μπορεί να βρει καλύτερες προσφορές στην αγορά.
Ίσως βέβαια η παρουσία του Γιάννη να είναι πειρασμός για free agents, αλλά προς το παρόν μου φαίνεται ότι έτσι όπως είναι το ρόστερ του Miami πολύ δύσκολα θα γίνει contender από την πρώτη χρονιά. Ίσως χρειαστεί να περάσουν και 2 χρόνια τουλάχιστον.
Οι Bucks από την άλλη κερδισμένοι φαίνεται ότι βγαίνουν αφού κλείνουν οριστικά έναν κύκλο που ήδη είχε αρχίσει να κλείνει εδώ και 3 σεζόν, και ετοιμάζονται για ένα restart. Τα περισσότερα pick που πήραν είναι πολύ μακριά στο μέλλον και κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει, αλλά πλέον έχουν μια καλή βάση για να χτίσουν κάτι τα επόμενα χρόνια με Rollins-Herro-Jaquez-Ware που όλοι είναι μέχρι 26 χρονών. Λογικά θα κοιτάξουν να δώσουν και τον Turner, ήδη ακούγεται σενάριο για trade με τον Poeltl.
Οκ, η τριάδα Wiggins-Γιάννης-Adebayo (και Portis σαν ο ψηλός που θα παίρνει 20-25 λεπτά πίσω από Γιάννη και Bam) είναι αρκετά καλή, αλλά στην περιφέρεια πλέον είναι πολύ αδύναμοι. Θέλουν οπωσδήποτε έναν τοπ άσσο, και έναν παίκτη ακόμα στα φτερά αν θέλουν να γίνουν contenders. Και όλα αυτά υπό την προϋπόθεση ότι θα καταφέρουν να κρατήσουν τον Powell, αν και νομίζω μπορεί να βρει καλύτερες προσφορές στην αγορά.
Ίσως βέβαια η παρουσία του Γιάννη να είναι πειρασμός για free agents, αλλά προς το παρόν μου φαίνεται ότι έτσι όπως είναι το ρόστερ του Miami πολύ δύσκολα θα γίνει contender από την πρώτη χρονιά. Ίσως χρειαστεί να περάσουν και 2 χρόνια τουλάχιστον.
Οι Bucks από την άλλη κερδισμένοι φαίνεται ότι βγαίνουν αφού κλείνουν οριστικά έναν κύκλο που ήδη είχε αρχίσει να κλείνει εδώ και 3 σεζόν, και ετοιμάζονται για ένα restart. Τα περισσότερα pick που πήραν είναι πολύ μακριά στο μέλλον και κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει, αλλά πλέον έχουν μια καλή βάση για να χτίσουν κάτι τα επόμενα χρόνια με Rollins-Herro-Jaquez-Ware που όλοι είναι μέχρι 26 χρονών. Λογικά θα κοιτάξουν να δώσουν και τον Turner, ήδη ακούγεται σενάριο για trade με τον Poeltl.






BasketForum – Ιστορικό Αρχείο