Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:12 pm

Christofis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:05 pm
Το σχεδιο ηταν εξαρχης 2 γκαρντ και 2 φοργουορντ.
Δε ξερω αν εχεις update σ αυτο, ελπιζω να παραμενει ως εχει το σχεδιο γιατι πολυ ακουω για 1 φοργουρντ μονο και με ζωνουν τα φιδια....

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:13 pm

Η ομάδα δουλεύει στοχευμένα και χωρίς τυμπανοκρουσίες. Έχει ήδη διορθώσει πολλές ανορθογραφίες των περασμένων χρόνων στη συγκρότηση του ρόστερ και με τις 1-2 κινήσεις που απομένουν για 3 και 4 προβλέπω να έχουμε βάσιμες πιθανότητες για back to back. Μη μου πει κανείς πως είναι νωρίς κλπ. Τα ξέρω αυτά, γι' αυτό μιλάω για πιθανότητες. Και όσο κοιτάζω και τους απέναντι, που έχουνε λαλήσει με την επιστροφή του Ζέλικο και βιάζονται να σηκώσουν κούπες, το βλέπω πολύ πιθανό να πάρουμε πάλι και το πρωτάθλημα και μάλιστα πιο εύκολα αυτή τη φορά. Η ομάδα έχει χτιστεί μεθοδικά και το μόνο που μένει είναι να κατέβει ξαλαφρωμένος και ο κόουτς, να ξεπεράσει κάποια κολλήματα που τρώει ώρες-ώρες, να είναι δίκαιος με τους παίκτες, και όλα θα γίνουν πιο εύκολα. Τα καλύτερα έρχονται!

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:19 pm

basilis_.kts έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:40 pm
Christofis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:05 pm
Το σχεδιο ηταν εξαρχης 2 γκαρντ και 2 φοργουορντ.

Το αρχικο ελεγε Φρανσισκο Μακινταιαρ και αν δεν εκανε τις κοξες ο Σιλβεν θα ειχαμε κλεισει αυτον απο τον Μαρτιο.

Ο Μοντερο ηταν καψουρα του μικρου Τσακου απο περυσι το καλοκαιρι. Οταν εμαθαν οτι η ρητρα του για εκτος Ισπανιας ειναι τοσο μικρη μπηκα αυτος ως προτεραιοτητα ενω ηταν πολυ κοντα στον Ρομπινσον της Παρι ως δευτερο μαζι με τον Μακινταιαρ.

Ο Μακινταιαρ προσωπικα μου εκανε και ας ερχοταν μονος του χωρις τον Μοντερο. Δηλαδη δεν θα ειχα προβλημα με μια τριαδα Μακινταιαρ, Τζοσεφ, Γουοκαπ +1 καποιον εξελιξιμο με προσωπικη φαση

Απλα ο Μοντερο ειναι αλλη παστα παικτη. Φυσικα ο Μακινταιαρ ειναι plug n play και απο κατι Μπαντιο ή Μπαμπ τον προτιμω 1000 φορες

Απο οτι φαινεται θα εχουμε τις αποχωρησεις, τις ανανεωσεις και μετα τις ανακοινωσεις
το μονο προβλημα με την επιλογη του μοντερο ειναι πως μπορει σε ενα χρονο να παει νβα κι εκει μενεις λιγο ξεκρεμαστος ενω με περιπτωσεις φρανσισκο ή ρομπινσον[προσωπικα μου αρεσει αρκετα] εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως δεν προκειται το νβα να ενδιαφερθει γι αυτους...κι ασε τον φρανσισκο να ονειρευεται[ειναι μεγαλη ηλικια ειδικα για γκαρντ ωστε να τον κοιταξει ομαδα]
ωστοσο παλι πιστευω πως και ο μοντερο δεν κανει για νβα.με αυτο το σωμα το αναστημα οσο ογκο και να βαλλει ειναι δυσκολο να σταθει μπροστα στα θηρια των αμερικανων.να παει μια χρονια και να γυρισει κλασσικα?πιθανον αλλά ειναι παικτης ευρωλιγκας καθαρα.δεν μπορει να σταθει στο νβα οποτε αν ειμαστε καλα οικονομικα βρηκαμε καλο γκαρντ για χρονια
Αν είμασταν πριν 5 χρόνια, ο Montero δεν θα είχε βγάλει χρονιά στην Ευρώπη με αυτά που έκανε με την Βαλένθια. Αλλά επειδή το NBA έχει αρχίσει και ψηλώνει αρκετά τα τελευταία 2-3 χρόνια αμφιβάλλω κατά πόσο θα ασχοληθεί οποιαδήποτε ομάδα μαζί του στο NBA. Εξάλλου τον είχαν τσεκάρει πριν 2 χρόνια και κοβόταν παντού λόγω ύψους και wingspan.

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7883
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:22 pm

redcard έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:12 pm
Christofis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:05 pm
Το σχεδιο ηταν εξαρχης 2 γκαρντ και 2 φοργουορντ.
Δε ξερω αν εχεις update σ αυτο, ελπιζω να παραμενει ως εχει το σχεδιο γιατι πολυ ακουω για 1 φοργουρντ μονο και με ζωνουν τα φιδια....
Μπορει να το κανουν οπως περυσι

Να παρουν εναν τωρα να καβαντζωθουμε οπως εκαναν με Γουορντ (Κολσον Κι κλπ) και να περιμενουν αργοτερα τι θα δωσει η αγορα και το ΝΒΑ για 2ο

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16350
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:36 pm

αμφιβαλλει κανεις οτι αν μεσα στην σεζον δουνε οτι χρειαζεται και αλλος παικτης οτι δεν θα κανουν μεταγραφη?περσι φεραν 4-5 :lol:

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:48 pm

berry έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:22 pm
redcard έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:12 pm


Δε ξερω αν εχεις update σ αυτο, ελπιζω να παραμενει ως εχει το σχεδιο γιατι πολυ ακουω για 1 φοργουρντ μονο και με ζωνουν τα φιδια....
Μπορει να το κανουν οπως περυσι

Να παρουν εναν τωρα να καβαντζωθουμε οπως εκαναν με Γουορντ (Κολσον Κι κλπ) και να περιμενουν αργοτερα τι θα δωσει η αγορα και το ΝΒΑ για 2ο
Σε συνέντευξη που είδα πάντως, θέλουν να κλείσουν νωρίς τις μετεγγραφές γιατί θα είναι ζόρικα τα πράγματα χωρίς το ΣΕΦ μέχρι και το Νοέμβριο, και παράλληλα λένε ότι θα παίξουμε σχεδόν όλα τα παιχνίδια εκτός έδρας.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3637
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 am

redcard έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:12 pm
Christofis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:05 pm
Το σχεδιο ηταν εξαρχης 2 γκαρντ και 2 φοργουορντ.
Δε ξερω αν εχεις update σ αυτο, ελπιζω να παραμενει ως εχει το σχεδιο γιατι πολυ ακουω για 1 φοργουρντ μονο και με ζωνουν τα φιδια....
Δυο θα αποκτηθουν. Δυο που να μπορουν να ανεβοκατεβουν θεση. Ο ενας θα αποκτηθει αμεσα σχετικα και για τον αλλο δεν θα βιαστουμε καθως εξεταζονται πολλες περιπτωσεις. Αλλα θα ειναι εντος του καλοκαιριου. Φετος θα ξεκινησουμε με πολλα εκτος. Καθολου ξεκουραση αρα θα γινεται ροτεισιον παικτών στην Α1 μεγαλο γιατι αλλιως δεν βγαινει. Ειδικα αν δεν μας δωσει ο Αγγελοπουλος τη Sunel.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3637
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:13 am

basilis_.kts έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:40 pm
Christofis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:05 pm
Το σχεδιο ηταν εξαρχης 2 γκαρντ και 2 φοργουορντ.

Το αρχικο ελεγε Φρανσισκο Μακινταιαρ και αν δεν εκανε τις κοξες ο Σιλβεν θα ειχαμε κλεισει αυτον απο τον Μαρτιο.

Ο Μοντερο ηταν καψουρα του μικρου Τσακου απο περυσι το καλοκαιρι. Οταν εμαθαν οτι η ρητρα του για εκτος Ισπανιας ειναι τοσο μικρη μπηκα αυτος ως προτεραιοτητα ενω ηταν πολυ κοντα στον Ρομπινσον της Παρι ως δευτερο μαζι με τον Μακινταιαρ.

Ο Μακινταιαρ προσωπικα μου εκανε και ας ερχοταν μονος του χωρις τον Μοντερο. Δηλαδη δεν θα ειχα προβλημα με μια τριαδα Μακινταιαρ, Τζοσεφ, Γουοκαπ +1 καποιον εξελιξιμο με προσωπικη φαση

Απλα ο Μοντερο ειναι αλλη παστα παικτη. Φυσικα ο Μακινταιαρ ειναι plug n play και απο κατι Μπαντιο ή Μπαμπ τον προτιμω 1000 φορες

Απο οτι φαινεται θα εχουμε τις αποχωρησεις, τις ανανεωσεις και μετα τις ανακοινωσεις
το μονο προβλημα με την επιλογη του μοντερο ειναι πως μπορει σε ενα χρονο να παει νβα κι εκει μενεις λιγο ξεκρεμαστος ενω με περιπτωσεις φρανσισκο ή ρομπινσον[προσωπικα μου αρεσει αρκετα] εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως δεν προκειται το νβα να ενδιαφερθει γι αυτους...κι ασε τον φρανσισκο να ονειρευεται[ειναι μεγαλη ηλικια ειδικα για γκαρντ ωστε να τον κοιταξει ομαδα]
ωστοσο παλι πιστευω πως και ο μοντερο δεν κανει για νβα.με αυτο το σωμα το αναστημα οσο ογκο και να βαλλει ειναι δυσκολο να σταθει μπροστα στα θηρια των αμερικανων.να παει μια χρονια και να γυρισει κλασσικα?πιθανον αλλά ειναι παικτης ευρωλιγκας καθαρα.δεν μπορει να σταθει στο νβα οποτε αν ειμαστε καλα οικονομικα βρηκαμε καλο γκαρντ για χρονια
Ο Μοντερο δεν θα εχει buyout το επομενο καλοκαιρι. Θα παιξει δυο χρονιες σε εμας. Επισης ο τυπος εχει ερθει και παιζει Ευρωπη απο τα 16 του. Δεν φαινεται να εχει το κλασσικο ονειρο του ΝΒΑ ως την βασικη του προτεραιοτητα. Οποτε ολα καλα.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16350
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:27 am

αποτι εχω ακουσει 99% θ παιξουμε στην σανελ και ειναι αποφασισμενο μηνες τωρα..η αεκ θα παρει κανα εκατομμυριο εσοδα και δεν ειναι οτι μπορει να πει οχι απλα το κανουν δυσκολο για να μην γκρινιαζουν οι οπαδοι.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:37 am

Christofis έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 am
redcard έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:12 pm


Δε ξερω αν εχεις update σ αυτο, ελπιζω να παραμενει ως εχει το σχεδιο γιατι πολυ ακουω για 1 φοργουρντ μονο και με ζωνουν τα φιδια....
Δυο θα αποκτηθουν. Δυο που να μπορουν να ανεβοκατεβουν θεση. Ο ενας θα αποκτηθει αμεσα σχετικα και για τον αλλο δεν θα βιαστουμε καθως εξεταζονται πολλες περιπτωσεις. Αλλα θα ειναι εντος του καλοκαιριου. Φετος θα ξεκινησουμε με πολλα εκτος. Καθολου ξεκουραση αρα θα γινεται ροτεισιον παικτών στην Α1 μεγαλο γιατι αλλιως δεν βγαινει. Ειδικα αν δεν μας δωσει ο Αγγελοπουλος τη Sunel.
δυο 3-4 ρια δηλαδη η ενα 3-4 κι ενα 2-3 ? εγω προσωπικα θα ηθελα 2 παικτες να μπορουν να παιξουν και μαζι αν χρειαστει . δεν θα με χαλαγαν δυο τριαροτεσσαρια απο τα οποια τουλαχιστον το ενα να εχει καλο εως εξαιρετικο περιφεριακο σουτ και το αλλο να ειναι σουπερ αθλητικο.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3637
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:27 am

fotis vlachopoulos έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:37 am
Christofis έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 am


Δυο θα αποκτηθουν. Δυο που να μπορουν να ανεβοκατεβουν θεση. Ο ενας θα αποκτηθει αμεσα σχετικα και για τον αλλο δεν θα βιαστουμε καθως εξεταζονται πολλες περιπτωσεις. Αλλα θα ειναι εντος του καλοκαιριου. Φετος θα ξεκινησουμε με πολλα εκτος. Καθολου ξεκουραση αρα θα γινεται ροτεισιον παικτών στην Α1 μεγαλο γιατι αλλιως δεν βγαινει. Ειδικα αν δεν μας δωσει ο Αγγελοπουλος τη Sunel.
δυο 3-4 ρια δηλαδη η ενα 3-4 κι ενα 2-3 ? εγω προσωπικα θα ηθελα 2 παικτες να μπορουν να παιξουν και μαζι αν χρειαστει . δεν θα με χαλαγαν δυο τριαροτεσσαρια απο τα οποια τουλαχιστον το ενα να εχει καλο εως εξαιρετικο περιφεριακο σουτ και το αλλο να ειναι σουπερ αθλητικο.
Δυο 3-4αρια ειναι το πλανο. Πρεπει να ξεκαθαριστει ομως και τι θα γινει με τον Σακιλ. Αν φυγει ο Σακ και αποκτηθει παικτης επιπεδου Ντιαλο και οχι πχ Κολσον/Κι δεν αποκλειεται να κινηθουμε για 2-3. Παντως το αρχικο πλανο ηταν Ντιαλο + Ροντεν ασχετα αν δεν προχωρησε με το πουλεν μου απο την Παρι.

Για μενα το Ντιαλο/Κολσον, Κολσον/Οκεκε ειναι 2 σεναρια που τα αγοραζα χθες παντως. Παντως υπαρχει η πληροφορια (οχι απο την δικη μου πηγη παντως) οτι εχουμε συμφωνια με 2 παικτες ενω ο ενας δεν ειναι ελευθερος και δεν εχει buyout. Τωρα ειναι ο Οκεκε, ειναι ο Ντιαλο, ειναι καποιος αλλος δεν ξερω λεπτομεριες - Παντως δεν ειναι ο Μπονγκα.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9332
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:31 am

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:27 am
αποτι εχω ακουσει 99% θ παιξουμε στην σανελ και ειναι αποφασισμενο μηνες τωρα..η αεκ θα παρει κανα εκατομμυριο εσοδα και δεν ειναι οτι μπορει να πει οχι απλα το κανουν δυσκολο για να μην γκρινιαζουν οι οπαδοι.
Ωραία θα είναι στην Αρένα σε σχέση με το ΣΕΦ. Μικρότερη μεν αλλά δίπλα στο παρκέ, σε καλό θα μας βγει πιστεύω, θα είναι καυτή η ατμόσφαιρα. Εντάξει είχα μια ελπίδα για τα 2 αοράκια να έβλεπα κανένα αγώνα από κοντά αλλά χαλάλι.

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3299
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:33 am

SbioTech έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:34 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:29 pm


Χω.νε.ψε το κρυφοβάζελε, τι δεν καταλαβαίνεις; :P
Με τσακωσες ρε μπαγάσα

:roofl:
Παιδιά κρατάει κανείς τον Dimnitz... :D :D

Άβαταρ μέλους
Sharp Shooter

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 10, 2018 8:08 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Nashty
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 10:50 am

Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:25 pm
Τον ειδαν συγγενεις μου σε προαστιο με ανθρωπους του Ολυμπιακου 3-4 βδομαδες πριν να ψαχνουν σπιτια. Δεν θα γραψω το προαστιο για ευνοητους λογους.
Καλά προφανώς και (σχεδόν) όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού σε Γλυφάδα/Βούλα μένουν, δεν θα αποκαλύψεις και κάτι τρομακτικό αν το γράψεις.

Φαντάζεσαι βέβαια να τον πέτυχαν να ψάχνει κανά δυάρι του 1975 στο Κερατσίνι και ο σπιτονοικοκύρης να μην κατεβαίνει απο τα 600; :D

“Maybe now you could say I didn't play a second, but in five years, you guys are going to forget. In ten years I'll still be a champion. In 20 years I'll tell my kids I probably started, and in 30 years I'll probably tell them I got the MVP.”
Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 10:54 am

To Sunel arena παντως δεν εχει ερθει ακομα στην διαχειριση της Αεκ ειναι στην διαδικασια ρυθμισης απο τον Βρουτση. Δεν ξερω κατα ποσο μπορει ο Αγγελοπουλος να το αρνηθει. Εχει σιγουρα τον πρωτο λογο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”