Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Η ομάδα δουλεύει στοχευμένα και χωρίς τυμπανοκρουσίες. Έχει ήδη διορθώσει πολλές ανορθογραφίες των περασμένων χρόνων στη συγκρότηση του ρόστερ και με τις 1-2 κινήσεις που απομένουν για 3 και 4 προβλέπω να έχουμε βάσιμες πιθανότητες για back to back. Μη μου πει κανείς πως είναι νωρίς κλπ. Τα ξέρω αυτά, γι' αυτό μιλάω για πιθανότητες. Και όσο κοιτάζω και τους απέναντι, που έχουνε λαλήσει με την επιστροφή του Ζέλικο και βιάζονται να σηκώσουν κούπες, το βλέπω πολύ πιθανό να πάρουμε πάλι και το πρωτάθλημα και μάλιστα πιο εύκολα αυτή τη φορά. Η ομάδα έχει χτιστεί μεθοδικά και το μόνο που μένει είναι να κατέβει ξαλαφρωμένος και ο κόουτς, να ξεπεράσει κάποια κολλήματα που τρώει ώρες-ώρες, να είναι δίκαιος με τους παίκτες, και όλα θα γίνουν πιο εύκολα. Τα καλύτερα έρχονται!
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν είμασταν πριν 5 χρόνια, ο Montero δεν θα είχε βγάλει χρονιά στην Ευρώπη με αυτά που έκανε με την Βαλένθια. Αλλά επειδή το NBA έχει αρχίσει και ψηλώνει αρκετά τα τελευταία 2-3 χρόνια αμφιβάλλω κατά πόσο θα ασχοληθεί οποιαδήποτε ομάδα μαζί του στο NBA. Εξάλλου τον είχαν τσεκάρει πριν 2 χρόνια και κοβόταν παντού λόγω ύψους και wingspan.basilis_.kts έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:40 pmτο μονο προβλημα με την επιλογη του μοντερο ειναι πως μπορει σε ενα χρονο να παει νβα κι εκει μενεις λιγο ξεκρεμαστος ενω με περιπτωσεις φρανσισκο ή ρομπινσον[προσωπικα μου αρεσει αρκετα] εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως δεν προκειται το νβα να ενδιαφερθει γι αυτους...κι ασε τον φρανσισκο να ονειρευεται[ειναι μεγαλη ηλικια ειδικα για γκαρντ ωστε να τον κοιταξει ομαδα]Christofis έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:05 pmΤο σχεδιο ηταν εξαρχης 2 γκαρντ και 2 φοργουορντ.
Το αρχικο ελεγε Φρανσισκο Μακινταιαρ και αν δεν εκανε τις κοξες ο Σιλβεν θα ειχαμε κλεισει αυτον απο τον Μαρτιο.
Ο Μοντερο ηταν καψουρα του μικρου Τσακου απο περυσι το καλοκαιρι. Οταν εμαθαν οτι η ρητρα του για εκτος Ισπανιας ειναι τοσο μικρη μπηκα αυτος ως προτεραιοτητα ενω ηταν πολυ κοντα στον Ρομπινσον της Παρι ως δευτερο μαζι με τον Μακινταιαρ.
Ο Μακινταιαρ προσωπικα μου εκανε και ας ερχοταν μονος του χωρις τον Μοντερο. Δηλαδη δεν θα ειχα προβλημα με μια τριαδα Μακινταιαρ, Τζοσεφ, Γουοκαπ +1 καποιον εξελιξιμο με προσωπικη φαση
Απλα ο Μοντερο ειναι αλλη παστα παικτη. Φυσικα ο Μακινταιαρ ειναι plug n play και απο κατι Μπαντιο ή Μπαμπ τον προτιμω 1000 φορες
Απο οτι φαινεται θα εχουμε τις αποχωρησεις, τις ανανεωσεις και μετα τις ανακοινωσεις
ωστοσο παλι πιστευω πως και ο μοντερο δεν κανει για νβα.με αυτο το σωμα το αναστημα οσο ογκο και να βαλλει ειναι δυσκολο να σταθει μπροστα στα θηρια των αμερικανων.να παει μια χρονια και να γυρισει κλασσικα?πιθανον αλλά ειναι παικτης ευρωλιγκας καθαρα.δεν μπορει να σταθει στο νβα οποτε αν ειμαστε καλα οικονομικα βρηκαμε καλο γκαρντ για χρονια
- berry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 7883
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Magic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
- Προειδοποιήσεις:
0
Μπορει να το κανουν οπως περυσι
Να παρουν εναν τωρα να καβαντζωθουμε οπως εκαναν με Γουορντ (Κολσον Κι κλπ) και να περιμενουν αργοτερα τι θα δωσει η αγορα και το ΝΒΑ για 2ο

-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Σε συνέντευξη που είδα πάντως, θέλουν να κλείσουν νωρίς τις μετεγγραφές γιατί θα είναι ζόρικα τα πράγματα χωρίς το ΣΕΦ μέχρι και το Νοέμβριο, και παράλληλα λένε ότι θα παίξουμε σχεδόν όλα τα παιχνίδια εκτός έδρας.
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3637
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Δυο θα αποκτηθουν. Δυο που να μπορουν να ανεβοκατεβουν θεση. Ο ενας θα αποκτηθει αμεσα σχετικα και για τον αλλο δεν θα βιαστουμε καθως εξεταζονται πολλες περιπτωσεις. Αλλα θα ειναι εντος του καλοκαιριου. Φετος θα ξεκινησουμε με πολλα εκτος. Καθολου ξεκουραση αρα θα γινεται ροτεισιον παικτών στην Α1 μεγαλο γιατι αλλιως δεν βγαινει. Ειδικα αν δεν μας δωσει ο Αγγελοπουλος τη Sunel.
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3637
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Μοντερο δεν θα εχει buyout το επομενο καλοκαιρι. Θα παιξει δυο χρονιες σε εμας. Επισης ο τυπος εχει ερθει και παιζει Ευρωπη απο τα 16 του. Δεν φαινεται να εχει το κλασσικο ονειρο του ΝΒΑ ως την βασικη του προτεραιοτητα. Οποτε ολα καλα.basilis_.kts έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:40 pmτο μονο προβλημα με την επιλογη του μοντερο ειναι πως μπορει σε ενα χρονο να παει νβα κι εκει μενεις λιγο ξεκρεμαστος ενω με περιπτωσεις φρανσισκο ή ρομπινσον[προσωπικα μου αρεσει αρκετα] εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως δεν προκειται το νβα να ενδιαφερθει γι αυτους...κι ασε τον φρανσισκο να ονειρευεται[ειναι μεγαλη ηλικια ειδικα για γκαρντ ωστε να τον κοιταξει ομαδα]Christofis έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:05 pmΤο σχεδιο ηταν εξαρχης 2 γκαρντ και 2 φοργουορντ.
Το αρχικο ελεγε Φρανσισκο Μακινταιαρ και αν δεν εκανε τις κοξες ο Σιλβεν θα ειχαμε κλεισει αυτον απο τον Μαρτιο.
Ο Μοντερο ηταν καψουρα του μικρου Τσακου απο περυσι το καλοκαιρι. Οταν εμαθαν οτι η ρητρα του για εκτος Ισπανιας ειναι τοσο μικρη μπηκα αυτος ως προτεραιοτητα ενω ηταν πολυ κοντα στον Ρομπινσον της Παρι ως δευτερο μαζι με τον Μακινταιαρ.
Ο Μακινταιαρ προσωπικα μου εκανε και ας ερχοταν μονος του χωρις τον Μοντερο. Δηλαδη δεν θα ειχα προβλημα με μια τριαδα Μακινταιαρ, Τζοσεφ, Γουοκαπ +1 καποιον εξελιξιμο με προσωπικη φαση
Απλα ο Μοντερο ειναι αλλη παστα παικτη. Φυσικα ο Μακινταιαρ ειναι plug n play και απο κατι Μπαντιο ή Μπαμπ τον προτιμω 1000 φορες
Απο οτι φαινεται θα εχουμε τις αποχωρησεις, τις ανανεωσεις και μετα τις ανακοινωσεις
ωστοσο παλι πιστευω πως και ο μοντερο δεν κανει για νβα.με αυτο το σωμα το αναστημα οσο ογκο και να βαλλει ειναι δυσκολο να σταθει μπροστα στα θηρια των αμερικανων.να παει μια χρονια και να γυρισει κλασσικα?πιθανον αλλά ειναι παικτης ευρωλιγκας καθαρα.δεν μπορει να σταθει στο νβα οποτε αν ειμαστε καλα οικονομικα βρηκαμε καλο γκαρντ για χρονια
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2466
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
δυο 3-4 ρια δηλαδη η ενα 3-4 κι ενα 2-3 ? εγω προσωπικα θα ηθελα 2 παικτες να μπορουν να παιξουν και μαζι αν χρειαστει . δεν θα με χαλαγαν δυο τριαροτεσσαρια απο τα οποια τουλαχιστον το ενα να εχει καλο εως εξαιρετικο περιφεριακο σουτ και το αλλο να ειναι σουπερ αθλητικο.Christofis έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 amΔυο θα αποκτηθουν. Δυο που να μπορουν να ανεβοκατεβουν θεση. Ο ενας θα αποκτηθει αμεσα σχετικα και για τον αλλο δεν θα βιαστουμε καθως εξεταζονται πολλες περιπτωσεις. Αλλα θα ειναι εντος του καλοκαιριου. Φετος θα ξεκινησουμε με πολλα εκτος. Καθολου ξεκουραση αρα θα γινεται ροτεισιον παικτών στην Α1 μεγαλο γιατι αλλιως δεν βγαινει. Ειδικα αν δεν μας δωσει ο Αγγελοπουλος τη Sunel.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3637
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Δυο 3-4αρια ειναι το πλανο. Πρεπει να ξεκαθαριστει ομως και τι θα γινει με τον Σακιλ. Αν φυγει ο Σακ και αποκτηθει παικτης επιπεδου Ντιαλο και οχι πχ Κολσον/Κι δεν αποκλειεται να κινηθουμε για 2-3. Παντως το αρχικο πλανο ηταν Ντιαλο + Ροντεν ασχετα αν δεν προχωρησε με το πουλεν μου απο την Παρι.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 9:37 amδυο 3-4 ρια δηλαδη η ενα 3-4 κι ενα 2-3 ? εγω προσωπικα θα ηθελα 2 παικτες να μπορουν να παιξουν και μαζι αν χρειαστει . δεν θα με χαλαγαν δυο τριαροτεσσαρια απο τα οποια τουλαχιστον το ενα να εχει καλο εως εξαιρετικο περιφεριακο σουτ και το αλλο να ειναι σουπερ αθλητικο.Christofis έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 am
Δυο θα αποκτηθουν. Δυο που να μπορουν να ανεβοκατεβουν θεση. Ο ενας θα αποκτηθει αμεσα σχετικα και για τον αλλο δεν θα βιαστουμε καθως εξεταζονται πολλες περιπτωσεις. Αλλα θα ειναι εντος του καλοκαιριου. Φετος θα ξεκινησουμε με πολλα εκτος. Καθολου ξεκουραση αρα θα γινεται ροτεισιον παικτών στην Α1 μεγαλο γιατι αλλιως δεν βγαινει. Ειδικα αν δεν μας δωσει ο Αγγελοπουλος τη Sunel.
Για μενα το Ντιαλο/Κολσον, Κολσον/Οκεκε ειναι 2 σεναρια που τα αγοραζα χθες παντως. Παντως υπαρχει η πληροφορια (οχι απο την δικη μου πηγη παντως) οτι εχουμε συμφωνια με 2 παικτες ενω ο ενας δεν ειναι ελευθερος και δεν εχει buyout. Τωρα ειναι ο Οκεκε, ειναι ο Ντιαλο, ειναι καποιος αλλος δεν ξερω λεπτομεριες - Παντως δεν ειναι ο Μπονγκα.
- Sharp Shooter

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 892
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 10, 2018 8:08 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Nashty
- Προειδοποιήσεις:
0
“Maybe now you could say I didn't play a second, but in five years, you guys are going to forget. In ten years I'll still be a champion. In 20 years I'll tell my kids I probably started, and in 30 years I'll probably tell them I got the MVP.”
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1463
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο