Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 2:38 pm

basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm
Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:30 pm
Αρα δεν εχεις καμια πληροφορηση και το βασιζεις στην εμπαθεια που εχεις για τον Μπαρτζωκα. Got it.
τα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας
Ναι Αν σταματησει να ειναι Μπαρτζωκας για να γινει καποιος άλλος.

Ερωτηση. Γράφεις στο redgoal το site? γιατι εκει μεσα γραφουν κατι τετοια. κραζουν καθε μερα Μπαρτζωκα ακομα και οταν παιρνει κουπες και Νικαει ΠΑΟ.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:43 pm

steph.larry έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm
FabrizioOberto έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:14 pm


Δεν ασχολούμαι με το τι θα κάνουν οι απέναντι, αλλά είναι δυνατόν να λες πως "χωράει ο Λάιλς σε εμάς" με επιχείρημα/υπόθεση πως αν πάει στον Παναθηναϊκό θα παίζει με Χειζ και Χουάντσο; Αυτό βγαίνει μόνο με Χέιζ να παίζει μόνιμα στο 3 ή Χουάντσο να αποχωρεί.
Διάβασε προσεκτικότερα τι έχω γράψει και θα διαπιστώσεις ότι δεν είπα ποτέ αυτό που λες. Οπότε για να το ξεκαθαρίσω, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει hype και ο ΠΑΟ μπαίνει δυνατά στην διεκδίκηση του Λάιλς και ότι ο ίδιος ο παίχτης δεν θα τον απέρριπτε ξέροντας ότι στη θέση του θα συναντήσει τους NHD και Χουάντσο, τότε είναι τουλάχιστον οξύμωρο να λέμε (γενικά και όχι εσύ συγκεκριμένα) ότι στον Ολυμπιακό δεν θα ερχόταν ποτέ για να είναι πίσω από τον Βεζένκοβ. Αν σε κάποια από τις δύο ομάδες χωράει λιγότερο αυτή τη στιγμη, αυτή είναι ο ΠΑΟ. Τον ΠΑΟ τον ανέφερα γιατί έχει γραφτεί πως θέλει τον Λάιλς.
Δέχομαι τη διόρθωση σε σχέση με ο,τι έγραψες. Παραμένει όμως το γεγονός πως όπως στον Παναθηναϊκό δε χωράει ο παίκτης αν δε φύγει κάποιος (Χουάντσο;), έτσι και στον Ολυμπιακό δεν έχει νόημα να συζητάμε για έναν παίκτη που δεν κατεβαίνει στο 3, στο 5 δε θα βρίσκει ούτε λεπτό και θα ζητήσει 3+ εκατομμύρια για να παίζει 16 λεπτά πίσω από το Βεζένκοφ (αν το δεχτεί). Παικταράς ο Λάιλς. Αν παίζαμε φάντασι τον θέλω κι εγώ, αλλά δε βγάζει λογική να κινηθούμε για αυτόν.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1682
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:45 pm

Άλλαξε αρκετά πράγματα από τα παραπάνω ο Μπαρτζωκας φετος εν τω μεταξύ, γι αυτό και το αποτέλεσμα που είδαμε.Ειναι τουλάχιστον εμπαθες να μη του το αναγνωρίζουν

Εντάξει έχει τη φιλοσοφία του αλλά φέτος έδειξε προσαρμογή.

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3421
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:46 pm

kein έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:31 pm
RedEmperor έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:20 pm
Αν κινηθεί ο παο για Λαιλς σίγουρα θα αφήσει τον Χουαντσο. Θα έχει Λαιλς και Ντέιβις στο 4 με τον Ντέιβις να παίζει και κάποια λεπτά στο 3 έτσι ώστε να είναι και οι 2 ευχαριστημένοι με τον χρόνο συμμετοχής. Ο χουαντσο καλός χρυσός αλλά ασταθής επιθετικά και υψηλό συμβόλαιο. Προφανώς και αν είναι να διαλέξεις μεταξύ Λαιλς και Χουαντσο παίρνεις τον Λαιλς.

Στα δικά μας αν πάρουμε σοβαρό παίχτη στο 3 Ντιαλό η χεζονια πχ ούτε ο κι με χαλάει στο 4. Προφανώς και όχι με τα 2.000.000 . Έως 1.200.000.

Τον οποίο Κι γράφτηκε ότι τον είχαν παρακολουθήσει στα γνωστά ταξίδια πέρσι το καλοκαίρι στο Λας Βέγκας και είχε κάνει πολύ θετική εντύπωση στο τιμ .
Όποιος έχει δει τον ομπραντοβιτς στις ομάδες του και πως λειτουργεί, θα δει πως ο Χουαντσο θα είναι βασικός πυλώνας στο ροστερ φέτος. Κακώς έχει δημιουργηθεί θέμα, εκεί που δεν υπάρχει. Είναι πολυ πιθανό να αφήσει τον Οσμαν αν σας ενδιαφέρει, που και παλι δεν ξέρω αν το κάνει γιατί από το 3-4 δεν υπαρχει άλλος φορ με κάθετο παιχνίδι , άλλος τόσο γρήγορος και με ευκολία στον χειρισμό της μπάλας. Ο Λαις πιθανόν να είναι ράδιο ¨Αρβύλα¨, ο Μπονγκα από την άλλη είναι πιο πιθανός σαν στόχος με βάση την λογική ζοτς. Να πάει δηλαδή με Οσμαν-Χειζ-Μπονγκα-Χουαντσο στο 3-4 και να παίρνει καποια λεπτα ο Ισπανος σε σμολ μπολ και ο Οσμαν στο 2 σε ψηλα σχηματα, όχι πολλά λεπτά, ωστόσο αρκετα για να βγουν οι χρόνοι
«Παναθηναϊκός, μεταγραφές: Ο Τρέι Λάιλς αρέσει πολύ στον Ομπράντοβιτς»

Φρέσκο άρθρο από sport24. Όπου υπάρχει φωτιά, συνήθως υπάρχει και καπνός. Μάλλον το να φύγει ο Χουάντσο δεν είναι και τόσο απίθανο.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3940
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:49 pm

Dimmitz έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:46 pm
kein έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:31 pm


Όποιος έχει δει τον ομπραντοβιτς στις ομάδες του και πως λειτουργεί, θα δει πως ο Χουαντσο θα είναι βασικός πυλώνας στο ροστερ φέτος. Κακώς έχει δημιουργηθεί θέμα, εκεί που δεν υπάρχει. Είναι πολυ πιθανό να αφήσει τον Οσμαν αν σας ενδιαφέρει, που και παλι δεν ξέρω αν το κάνει γιατί από το 3-4 δεν υπαρχει άλλος φορ με κάθετο παιχνίδι , άλλος τόσο γρήγορος και με ευκολία στον χειρισμό της μπάλας. Ο Λαις πιθανόν να είναι ράδιο ¨Αρβύλα¨, ο Μπονγκα από την άλλη είναι πιο πιθανός σαν στόχος με βάση την λογική ζοτς. Να πάει δηλαδή με Οσμαν-Χειζ-Μπονγκα-Χουαντσο στο 3-4 και να παίρνει καποια λεπτα ο Ισπανος σε σμολ μπολ και ο Οσμαν στο 2 σε ψηλα σχηματα, όχι πολλά λεπτά, ωστόσο αρκετα για να βγουν οι χρόνοι
«Παναθηναϊκός, μεταγραφές: Ο Τρέι Λάιλς αρέσει πολύ στον Ομπράντοβιτς»

Φρέσκο άρθρο από sport24. Όπου υπάρχει φωτιά, συνήθως υπάρχει και καπνός. Μάλλον το να φύγει ο Χουάντσο δεν είναι και τόσο απίθανο.
Ναι πολύ έγκυρο το σπορ24 για τον παναθηναικό .... :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1682
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:50 pm

Iσως για άλλον χτυπάει η καμπάνα, για τον Χουάντσο μάλλον δύσκολο

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:55 pm

Φουρνιέ, Μοντέρο, Ντόρσεϊ, Βεζένκοφ, Μακιντάιρ, Μιλουτίνοφ και βλέπουμε.

εργατιά αγροτιά μια φωνή μια γροθιά.

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 2:58 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:55 pm
Φουρνιέ, Μοντέρο, Ντόρσεϊ, Βεζένκοφ, Μακιντάιρ, Μιλουτίνοφ και βλέπουμε.

εργατιά αγροτιά μια φωνή μια γροθιά.
Ζητω ο ελευθεριακός κομμουνισμός. ο κοκκινος ο σωστός. χωρις δικτατορια του προλεταριατου.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3940
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:58 pm

big_lebowski έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:50 pm
Iσως για άλλον χτυπάει η καμπάνα, για τον Χουάντσο μάλλον δύσκολο
Προφανώς για άλλον ναι, ο Χουάντσο δεν έχει καμιά μα καμία λογική να φύγει, πέρα από τον ευσεβή πόθο κάποιων

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1394
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:59 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:55 pm
Φουρνιέ, Μοντέρο, Ντόρσεϊ, Βεζένκοφ, Μακιντάιρ, Μιλουτίνοφ και βλέπουμε.

εργατιά αγροτιά μια φωνή μια γροθιά.
Tους δύο τους φόρτωσαν με το ζόρι, με τον άλλον τσακώνεται, ο τέταρτος είναι ξανθός (δεν ξέρω δε βρήκα κάτι άλλο), ο πέμπτος άσουτος και τον έκτο θα τον έδιωχνε αλλά χτύπησε ο Φαλ.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Stam Tziant την Δευ Ιουν 22, 2026 3:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
N.I.2022

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2022 4:26 pm
Τοποθεσία: P. Faliro
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Eddie Johnson
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: OSFP
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 3:01 pm

Ο Ομπράντοβιτς το πιο πιθανό είναι να προσπαθήσει να αξιοποιήσει τον Χουάντσο, όχι να τον αποδεσμεύσει. Ο Χουάντσο είναι από τους πιο «ομπραντοβιτσικούς» φόργουορντ στην Ευρώπη: παίζει άμυνα, δεν θέλει πολλές μπάλες και εκτελεί πιστά το πλανο.
Αν δεχτούμε ομως ότι ο Ομπράντοβιτς αποφασίζει ότι ο Χουάντσο δεν χωράει στο πλάνο του ή θέλει διαφορετικό προφίλ στο "4", τότε πιστευω οτι ο Ολυμπιακός θα ήταν από τους πρώτους συλλόγους που θα ενδιαφέρονταν.

Θα μπορει να γινει αυτη η μετακινηση του παιχτη στον Ολυμπιακό ?? :shot:

Άβαταρ μέλους
steph.larry

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1046
Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
Αγαπημένη θέση: PG, PF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 3:06 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:43 pm
steph.larry έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm


Διάβασε προσεκτικότερα τι έχω γράψει και θα διαπιστώσεις ότι δεν είπα ποτέ αυτό που λες. Οπότε για να το ξεκαθαρίσω, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει hype και ο ΠΑΟ μπαίνει δυνατά στην διεκδίκηση του Λάιλς και ότι ο ίδιος ο παίχτης δεν θα τον απέρριπτε ξέροντας ότι στη θέση του θα συναντήσει τους NHD και Χουάντσο, τότε είναι τουλάχιστον οξύμωρο να λέμε (γενικά και όχι εσύ συγκεκριμένα) ότι στον Ολυμπιακό δεν θα ερχόταν ποτέ για να είναι πίσω από τον Βεζένκοβ. Αν σε κάποια από τις δύο ομάδες χωράει λιγότερο αυτή τη στιγμη, αυτή είναι ο ΠΑΟ. Τον ΠΑΟ τον ανέφερα γιατί έχει γραφτεί πως θέλει τον Λάιλς.
Δέχομαι τη διόρθωση σε σχέση με ο,τι έγραψες. Παραμένει όμως το γεγονός πως όπως στον Παναθηναϊκό δε χωράει ο παίκτης αν δε φύγει κάποιος (Χουάντσο;), έτσι και στον Ολυμπιακό δεν έχει νόημα να συζητάμε για έναν παίκτη που δεν κατεβαίνει στο 3, στο 5 δε θα βρίσκει ούτε λεπτό και θα ζητήσει 3+ εκατομμύρια για να παίζει 16 λεπτά πίσω από το Βεζένκοφ (αν το δεχτεί). Παικταράς ο Λάιλς. Αν παίζαμε φάντασι τον θέλω κι εγώ, αλλά δε βγάζει λογική να κινηθούμε για αυτόν.
Σωστά όλα. Στο 5 σε εμάς έτσι κι αλλιώς δεν θα χρειαζόταν να παίξει, και για το 3 υποτίθεται ότι ψαχνόμαστα για παίχτη βασικό για μπροστά από τον Γουορντ. Για αυτό και σκόπιμα έγραψα ότι ο Λάιλς με βάση τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά είναι ο ιδανικός αντι-Πίτερς, αλλά εμείς ψάχνουμε παίχτη για το κένο του Πίτερς και όχι τον αντι-Πίτερς. Δηλαδή για λόγους αγωνιστικού σχεδιασμού δεν ασχολείται η ομάδα.

Για το συμβόλαιο του επιφυλλάσομαι για τα 3+, σίγουρα θα πάει ψηλά όπου καταλήξει αλλά δεν πιστεύω τόσο πολύ. Θα φανεί στην πορεία.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16341
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 3:09 pm

Έχουμε φτάσει στο σημείο να μας λείπουν εργάτες πάντως .. στο 3-4 δηλαδή δύο μαντρόσκυλα θέλουμε και κλείσαμε .. έχουμε την ομάδα με το περισσότερο ταλέντο

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Δευ Ιουν 22, 2026 3:17 pm

Heisenberg έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:38 pm
basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm

τα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας
Ναι Αν σταματησει να ειναι Μπαρτζωκας για να γινει καποιος άλλος.

Ερωτηση. Γράφεις στο redgoal το site? γιατι εκει μεσα γραφουν κατι τετοια. κραζουν καθε μερα Μπαρτζωκα ακομα και οταν παιρνει κουπες και Νικαει ΠΑΟ.
οχι δεν γραφω στο redgoal,γενικως πουθενα αλλου δεν γραφω.
επισης το αν παιρνει κουπες ή κερδιζει τον παναθηναικο με εμφαση στο 2ο αποτελει κριτηριο καποιων ολυμπιακων και δεν με βρισκει συμφωνο
κρινω την συμπεριφορα και τις αποφασεις που παιρνει μεσα στο παιχνιδι...ανεξαρτητως αποτελεσματος.αν μια αποφαση ειναι σωστη ειναι σωστη ειτε βαλλει το σουτ ο φουρνιε ειτε οχι.αν μια αλλαγη ειναι σωστη ειναι σωστη
yawn.brigade
ειτε σου αρεσει ειτε οχι ο φουρνιε δεν ηταν κινηση μπαρτζωκα και το εχει παραδεχθει προσφατα κι ο ιδιος
ομοιως και ο μοντερο.δεν νομιζω ο μπαρτζωκας να διαλεγε ποτε παικτη μοντερο απο μονος του λογω σωματος.θελει βαρια γκαρντ για να μπορει να παιξει αλλαγες
ο ντορσει του εδωσε το πρωταθλημα περσι και ειναι ο λογος που εμεινε...ας μην τραυματιζοταν ο γκος και ας επαιζε στους τελικους και θα σου πω εγω αν εμενε ο ντορσει.για διωξιμο ηταν και στο φαιναλ φορ κυκλοφορουσε με κελεμπιες και το ξερουν απαντες αυτο
βεζενκοφ και μακινταιρ δικες του επιλογες...ο μακινταιρ ειναι καλος παικτης αλλά παικτης μπαρτζωκα δηλαδη απο σουτ-ταλεντο υπολοιπομαστε λιγακι αλλά τεσπα τρωγεται
ΘΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΙΛΟΥΤΙΝΟΦ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ?θες να πουμε ωμα τον λογο?επειδη τραυματιστηκε ο φαλ και με την φυγη ραιτ θα ειμασταν χωρις σεντερ.ο αθεοφοβος ηθελε να κρατησει τον φαλ 34 χρονων και θα εφερνε και τον χολ...με 2αδα φαλ-χολ θα πηγαινες φετος με αυτα που ειχε ο μπαρτζωκας στο μυαλο του.μην κοιτας που μας ανοιξε η τυχη και βρεθηκαμε με μιλουτινοφ-τζοουνς.κοιμηθηκε ο θεος να πουμε και γλιτωσαμε απο του χαρου τα δοντια.με φαλ-χολ οχι ευρωπαικο δεν θα βλεπαμε,ουτε φαιναλ φορ.ΑΣΤΟ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ Ο ΚΑΚΟΣ ΠΑΛΙ

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος basilis_.kts την Δευ Ιουν 22, 2026 3:29 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3940
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 3:23 pm

Έχει πέσει πολύ ποίηση τελευταία στο φόρουμ ! Άρε διαχειριστές , έχετε ζωγραφίσει σε αυτό το θέμα :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”